skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oprava vytékajícího oleje skrz setrvačník
-> DanK: Nemyslím si, že by to kolem klikovky vyteklo tak rychle. To bude něco jinýho.
Na těsnění se zezadu nedostaneš, protože je tam velká příruba na setrvák.
Na těsnění se zezadu nedostaneš, protože je tam velká příruba na setrvák.
-> DanK 26.02.21 20:17:40: takto rychle?
to muselo neco prasknout nebo vyskocit, neni tam treba jeste nejaka zatka? 1000-favo ma nejakou zatku na vacce, ale tady nevim...

Jo tak že se jedná o octavii jsem přehlédl
Jel jsem asi tak 100/110 km/h a najednou motor ztratil tah, tak jsem hned vyřadil a během 100m jízdy se vylil po vozovce všechen motorový olej. Po vychladnutí jsem otáčel klikovou hřídelí a motor se točí, takže zadřený doufám není. Gufero jsem myslel, že tam není, že je tam jen ten labyrint s těsněním. Jde mi o to, zda se k němu dostanu i z druhé strany, tzn. po vyndání převodovky vnitřkem auta a demontáži spojky a setrváku, abych nemusel shánět kladkostroj na vyndání motoru z auta.
Bude potřeba konkretizovat, ale třeba rozpadlý gufero na klice ?
Dobrý večer,
dneska jsem jel ve své Škodě octavia 1970 a při jízdě mi skrz dírky pod blokem setrvačníku vytekl všechen motorový olej. Po čem jít/co opravit, resp. kde by mohla být chyba? Sázím na špatný labyrint a jeho těsnění. Dá se k němu dostat po vymontování převodovky z auta, abych nemusel vyndavat komplet motor?
Děkuji za vaše rady
dneska jsem jel ve své Škodě octavia 1970 a při jízdě mi skrz dírky pod blokem setrvačníku vytekl všechen motorový olej. Po čem jít/co opravit, resp. kde by mohla být chyba? Sázím na špatný labyrint a jeho těsnění. Dá se k němu dostat po vymontování převodovky z auta, abych nemusel vyndavat komplet motor?
Děkuji za vaše rady