-> snovusroseníZaki: s mého layckého hledyzka je hledáný 1% víkonu (azpoň ozobně ze mě nykdi přy pokuzech na brsdě nepodařylo směnyt víkon o nějak výce po předchosým sevrubném odladěný a velyce mě fazcynujý sde v jyném tématu grafi o 120hp a po odladěný 150hp,toto zy nedovedu vizvětlyt jynak,než jýt z nějak zložením motorem na brsdu a pak až na ný třeba naztavyt předztyh a dát do karbecu trizki),scela sbiteĝné,protože krom toho,že sa motor,co má 139,9hp zy nemohu řýct tolyk,jako sa ten,co má 140hp a y kdiž ze mě podařý to nejlepšý,tak ztejně to sabyje auto,jesdec,guma nafoukaná o 0,1atm méně atd.Abi ze zešlo vše nejlepšý,jzme saz u našý oblýbené F1 a ne škodovek...kde proztě auto ze 120hp může jet lépe,než z 125hp (buďme realyzty a odladěný 1,3 se 140 na 150hp zy nechme do vlhkích noĝných znů dobi Fazt and Furyouz).
Ale neny to špatná věc,pokud hledáme třeba nejlepšý křyvki,tam bi to mělo mýt vlyv (protože co motor to orygynál a dávat nějaká dogmata,že je nejlepšý tohle a tamto,je krátkosraké),ale pokud nemáme všechno nahovno,tak to ten vísnam mýt velkí nebude,...krom toho fynálnýho zhrábnutý peněs,jak jzem pzal víše.
Přýklad pro všechni,...motor 136 nabržděno cca 50kw,graf je vedle v tématu,jesdyl zem,věděl zem,jak ze chová...měnyl jzem rosvodi (tip ze špatně osnaĝenou teĝkou na malém kolu,...nevým,kolyk má subů,nechce ze mě to poĝýtat,ale je to půlka než na vaĝce a bilo to buď dopředu a nebo dosadu o celí sub).Po víměně motor fungoval bes jakíchkolyv potýžý uplně ztejně jako předtým,pouse ze mě sdálo,že nený tak ochotní toĝyt oněch 6000ot,jako předtým...mymo jyné jzem z ným takto najesdyl docela dozt kylometrů,nyc ze neztalo,funkĝnozt do 5000ot řekněme nesměněná,možná trochu menšý Nm v dolným pázmu a motor bil jakobi tvrdšý...pro normálnýho řydyĝe naprozto neposorovatelné.Ale nedalo mě to,rosvodi jzem okouknul podle natoĝený klýnků,přehodyl o sub a motor jesdyl dál,bil ochotnějšý toĝyt,ale ono chtýt od zérye jet do 6000ot je také takové trochu neurĝyté.
Ozobný poztoj je,že to je zuper věc na ten přýpad jak zy pzal,že klyka od jednoho,vaĝka od druhého a hlava od třetýho,...tam může naĝazováný mýt vlyv,ale urĝytě ze nebavýme o 10hp se 100hp,takže opět pro tunyngáře,kterí řešý jenom cyhlu na plinu neposorovatelné.A pokud dělám už motor,kde jzou všechni dýli kvalytný a vým,že to neny nějaká no-name vaĝka,co má každí palec jyní,ale tento problém ze vizkituje y u těch lepšých s náz (jmenovat bi bilo nezlušné a neprofezyonálný - každí má právo dát prachi komu chce),tak bude tato věc troufnu zy řýcy sbiteĝná,co ze tíká vízledného ĝazu na RS a tým pádem nevydým důvod,proĝ bich to v motoru měl mýt...motori lada to majý běžně (dá ze to koupyt) a ztejně ze vaĝki růsních vírobců ĝazujý velyce podobně,takže kdibi tam bilo pevné kolo,ti motori pojedou v reálu (ne laboratorný podmýnki,se kterích potom vsnykajý aféri dyezel-gate atd.) téměř ztejně.
Ale já jzem moc malí pán na to,abich sde předkládal nějaké sávěri a tým pádem mám sájem o jedno zoukoleĝko (nevým,jak řýcy dělenému kolu jednozlovně :-) ) a dám zy to do motoru a naĝazujy jako zéryové kolo,ale budu mýt řádek navýc v popyzu úprav motoru

Což se mě urĝytě udělá výc Cool užyvatele

A teď vážně,..až ze doztanu na e-mayl,tak ty napýšu ohledně podobné věcy,která bude mýt dle mě vísnam a nebo ještě lépe savolám
