-> Antony - zrušená registrace 30.08.16 22:35:57: A neulejvaj vstřiky? To by odpovídalo těm problematickým startům (kdy si jednotka obohatí směs), po prošlápnutí plynu jednotka směs ochudí - to by odpovídalo, že do zahřátí to pojede líp, než obvykle a po zahřátí je to už zase moc bohaté...
Co diagnostika?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia 1.3 Mpi nejde do otáčok
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 30.04.2015 do 25.09.2018, založil/a marekfavorit
hmm nespálené palivo cejtím z feldy taky když je studená ... ale jelikož od ní nečekám zázraky tak naní ani nešlapu a jedu tak nějak normálně v klidu... a jede....
-> Antony - zrušená registrace 30.08.16 22:35:57: Mam velmi podobne priznaky na FEL 1.3 MPI ako mal Antony. Viac menej len po starte a kym sa to trochu nezohreje. Potom to nie je celkom OK, ale jazdi to.
Mal som to dnes na diagnostike a ziadne zavady.
Pozeral som hodnoty Lambda a v jednom policku bolo konstantne myslim 0.98 a v druhom 1.
Je mozne je Lambda je KO a nie je to zapisane v zavadach?
Napada Vas este nieco ine, co by to mohlo byt?
Mal som to dnes na diagnostike a ziadne zavady.
Pozeral som hodnoty Lambda a v jednom policku bolo konstantne myslim 0.98 a v druhom 1.
Je mozne je Lambda je KO a nie je to zapisane v zavadach?
Napada Vas este nieco ine, co by to mohlo byt?
-> StepaNoFUN: jako že by byl přicpanej? a neblblo by to pořád a ne sporadicky? Apropo, jak zkontrolovat průchodnost?
-> Antony: Zkontroluj vejfuk. ;-)
Taky se vetřu s problémem. MPI 50KW, nastartuju s problémem, nízký volnoběh.je dost cítit nespálené palivo. Stačí prošlápnout plyn a motor běží sám cca 900ot/ním. Při rozjezdu se mu nechce moc ochotně do otáček, občas střelí do výfuku. Nemá sílu. Pak se sebere a najednou jede jak z praku. Krásně táhne. Potom nehledě na ujetou vzdálenost ztratí sílu, motor změní zvuk. Pomůže ubrat plyn, držet polohu plynu lehce nad volnoběhem. Jak se přidá víc, začne se dusit. Celý tento koloběh se děje nepravidelně.
Na motoru výměný rozvody, pal. filtr, svíce. vzduchový filtr.
Nějaké nápady?
Na motoru výměný rozvody, pal. filtr, svíce. vzduchový filtr.
Nějaké nápady?
-> suri 26.02.16 23:06:43: Tak dnes objednáno NTK, umí jí pro mě za 1320,- s DPH, takže není co řešit 

Pokračovat o vrakovišťovejch dílech můžem zde: skoda-virt.cz/cz/.../5724
9-vrakoviste-3
-> suri 26.02.16 23:01:03: Vím jaký nick má Honza
OK, budu objednávat ještě nějaké svíčky, zkusím zda umí i tohle.
Moc díky za rady.

OK, budu objednávat ještě nějaké svíčky, zkusím zda umí i tohle.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.02.16 22:56:20: len toľko poviem že nick "Dedla" patrí k motorexcelu...
-> StepaNoFUN 26.02.16 22:54:24: to máš hodne zaujímavú skúsenosť pretože práve v MPI felde je Bosch známa tým že funguje ako chce, raz pekne , inokedy blbne úplne , mal som ju v origu a nefungovala správne , po odporúčaniach niekedy na FK , som tam dal NTK a odvtedy o nej neviem ... akurát teda v origo škoda balení , nie prebal ...
-> suri 26.02.16 22:50:02: Mě dneska tvrdil, že lambdu jedině origo Bosch, tak nevím.
-> suri: lambdu NTK jsem měl v autě 2x. Jednou jsem ji vyndaval hned po montáži, druhá vydržela 1000km. Třetí pokus byl Bosch s doplatkem a pak byl pokoj.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.02.16 20:45:49: tam je konektor len pri termostate , omrknúť to môžeš ale lambda bude KO , treba tam dať NTK čo sa dávala od 99 hore , v škodovke cca 60eur zákazník ... 6U0906265E
-> Tuner#2: Jedinej konektor od lambdy je u termostatu a ještě se mi nestalo, že by byl problém v něm. Většinou lambda KO.
A diagnostika není jen o vyčtení paměti závad. Je to potřeba připojit a podívat se na měřený hodnoty. A zjistit jestli a jak se ta hodnota mění. ;-)
A diagnostika není jen o vyčtení paměti závad. Je to potřeba připojit a podívat se na měřený hodnoty. A zjistit jestli a jak se ta hodnota mění. ;-)
Tak dneska se to objevilo zase. Po delší době v zátěži na plný plyn to přestalo táhnout a vůbec to nechtělo jet. Po lehkém vychladnutí OK. Tak jsme to hned u kámoše napíchli a píše to slabý signál z lambdy. Švagrovi se moc nezdála už když se v létě měnil výfuk, tak mě asi čeká první velká investice nějakých 1700,- do origo lambdy. Je nějaká šance, že to jsou jen kabely/konektory? Tam je nějaký konektor hned u ní a nebo až dál po cestě? Musím na to zítra mrknout.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.01.16 20:12:40: núdzový režim to nemá , niekedy sa to hold takto zblbne , ale nestalo sa mi to dávno , hlavne to vie urobiť ak veľa chodíš po kopcoch na malú rýchlosť a vonku je 35st
Aha, ja myslel, ze to zustalo... V tom priapde bych to neresil.
-> pavucina 23.01.16 20:42:01: Ale po chcípnutí to jelo úplně normálně a cestou domů taky, tak nevím... Třeba se tam někam dostal sníh, když jsem lítal v hlubokým - těžko říct.
S mpi jsem se vyblnul snad na vsem co se tam posrat mohlo, ale nouzák to snad nemá. SNizeny vykon tipuji na snimac klepání. Ono pokud to ho vyhodnoti, tak to pak vubec nejede a chyba se musi smazat. Má to takovej strasne tupej prubeh a celkem to hreje do výfuku. To me stalo chrom an svodech kdyz jsem mel GL...
-> Nwkt 23.01.16 20:16:10: Díky za nabídku, zkusím u Wény až pojedu kolem 

-> Tuner#2: Můžeme napíchnout
Využiju tohle téma...
Dneska jsem při kravnutí na sněhu dostal teplotu vody ke 110°C a auto najednou přestalo jet. Nechal jsem to zchladnout, ale i tak to bylo bez výkonu, přitom volnoběh OK a na volno to šlo vytočit taky bez známek problémů. Pomohlo až na chvilku chcípnout a nastartovat.
Má MPičko něco jako nouzový režim? Nebo kde mohl být problém?
Dneska jsem při kravnutí na sněhu dostal teplotu vody ke 110°C a auto najednou přestalo jet. Nechal jsem to zchladnout, ale i tak to bylo bez výkonu, přitom volnoběh OK a na volno to šlo vytočit taky bez známek problémů. Pomohlo až na chvilku chcípnout a nastartovat.
Má MPičko něco jako nouzový režim? Nebo kde mohl být problém?
-> marekfavorit: co píše paměť závad ? nechat napichnout...
od palivového čerpadla, filtry, vstřiky, klapka, rozsypanej / přicpanej výfuk včetně katalyzátoru - to by mohlo být silně pravděpodobné, čidlo polohy klikovky až po bůh ví co.... vyber si.
Zdravím mám problém s Feliciou 1.3 MPI, motor naštartujem alé má nepravidelný voľnobeh okolo 500 ot./min. a pri pridaní plynu sa motor zastaví neviete čo stím je ? Za odpovede vopred dakujem :)