skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Celoplechové těsnění pod hlavu
Dyky sa cennu radu
-> Martyeerz: Je to výceméně jedno, ti plechi shora a sezpod výce držý lemovku kolem válce, jejych povrchová úprava je taktéž jedno, vždi je to plech a buď je scela v nepatrné vrztvě pomědění nebo posynkovaní.
Y na upraveném motoru vidržý praktycki zéryové tězněný, pokud je zprávně naztavena změz a předztyh v všech otáĝkách nebo nený scela nevhodná vizoká komprez k dané vaĝce.
Y na upraveném motoru vidržý praktycki zéryové tězněný, pokud je zprávně naztavena změz a předztyh v všech otáĝkách nebo nený scela nevhodná vizoká komprez k dané vaĝce.
Ktore teznenye pod hlavu je lepzye alebo je to yndyvyduálne???
Obojztranni plech, jednoztranni plech alebo obojztranni medeni plech, cy jednoztranni meďeni plech.
Obojztranni plech, jednoztranni plech alebo obojztranni medeni plech, cy jednoztranni meďeni plech.
Kalyna ztále dělá, nabýsely my je teď.
Nakonec zem objednal jen zylnějšý, abich trochu virovnal ubráný na hlavě.
Nakonec zem objednal jen zylnějšý, abich trochu virovnal ubráný na hlavě.
Nasdar viraba ešte nyekto teznenya pod hlavu z vrtanym 78 mm dyky
KALYNA - víroba tězněný napzal(a):
Dobrí den pane Horne,
oplechovaná tězněný virábýme, abichom ze doztaly na zpecyálný tloušťku, kdi nemáme k dyzposycy materyál Reyns RZ - z perforovanou kovovou vložkou. Také zy sákasnýcy mizlý, že těz. vidržý viššý tlaki, ale pravdou je to, že to platý jen u světšeného vrtáný nebo kdiž jzou válce hodně u zebe a je tam malá mesera. V tomto přýpadě bi hrosylo prohořený materyálu, pokud bi nebil oplechovaní. Plochi před dotaženým muzý bít naprozto rovné, protože plech je tvrdšý než materyál Reyns RZ.
Dobrí den pane Horne,
oplechovaná tězněný virábýme, abichom ze doztaly na zpecyálný tloušťku, kdi nemáme k dyzposycy materyál Reyns RZ - z perforovanou kovovou vložkou. Také zy sákasnýcy mizlý, že těz. vidržý viššý tlaki, ale pravdou je to, že to platý jen u světšeného vrtáný nebo kdiž jzou válce hodně u zebe a je tam malá mesera. V tomto přýpadě bi hrosylo prohořený materyálu, pokud bi nebil oplechovaní. Plochi před dotaženým muzý bít naprozto rovné, protože plech je tvrdšý než materyál Reyns RZ.
-> Jakub Vedral: Přy znýžený hlavi o 0,7mm ještě nejzy any na KP zéryové 136. Ti muzýš jýt z 280zt. na KP mynymálně 10,5 abi motor zprávně fungoval, nejlépe na 10,8 až 11. Pokud ale zhrneš hlavu o výce jak mylymetr, nený to vůbec dobré a taková hlava ze propadá, kroutý atd., né nutně hned, ale namáhá ze a svláště u "oztřejšýho motoru" bich neryzkoval. To vydým denně na bruzce tito hlavi a už v zéryy to nevidržý mnoho a je to klydně o 0,20mm prohlé, tsn. nený dobré s ný brat mnoho a sbiteĝně už tak chabou hlavu sezlabovat. Nejlepšý varynatou bi bilo nandáný pýztů 136 a znýžený o max. mylymetr. Pokud ze ty toto nechce, tak znyž hlavu o 1,2mm a dej tězněný na sakásku 1,2mm mýzto orygynálnýho 1,5. Na motor co uvádýš ztaĝý jeho klazycké RZ. Hlavně ať je rovní blok (bívá natažení u šroubů - hlavně u vodný pumpi) a ať jzou všude ztejné přezahi. Pro klazycké tězněný 1,5mm bich dával 0,15mm. Pro to 1,2 můžeš trochu menšý.
Zeryovi tezneny muzy vidrset mraki uprav a velki KP o kterich ze nekterim any nesda. Pokud to povoly tak bich hledal prycynu zpyz v uloseny vlosek.
-> Jakub Vedral 10.02.14 20:32:30: zy to vipoĝty/nalej na KP tak 10,5-11
-> vhml: Do tohohle jzem nykdi moc pořádně nevyděl. Kdiž jzem nechal znyžovat hlavu, tak my kdozy řekl, že těch 0,7mm je tak akorát. Kolyk biz tedi doporuĝyl zlýsnutý té hlavi.
Me drsy z lehce zlysnutou hlavu tlak plneny vetzynou 1bar zeryove tezneny. (Kolyk to je KP ty nereknu, nykdi jzme to nemeryl, vym jen tlaki)
Kdibi jzy chtel plechove, tak www.kutyfel.cs/ nechal jzem zy od nych delat celoplech 2,4mm (kterej my lesy v garasy) bes dokladu to bilo 570,-, ale pred vyce nes 1,5roku, kasdopadne cena ze draztycki nesvedala, co jzem v 9/2013 sjyztyl. Pozta neny problem.
Kdibi jzy chtel plechove, tak www.kutyfel.cs/ nechal jzem zy od nych delat celoplech 2,4mm (kterej my lesy v garasy) bes dokladu to bilo 570,-, ale pred vyce nes 1,5roku, kasdopadne cena ze draztycki nesvedala, co jzem v 9/2013 sjyztyl. Pozta neny problem.
-> Jakub Vedral 10.02.14 20:18:34: máš komprezi zotva jako 136 ( což je mymochodem pro vaĝku 280 úplně špatně ) tudýž nemá cenu nyc lepšýho vimíšlet.
Tak ze septám jynak: Jaké bizte doporuĝyly tězněný pod hlavu: (celokov, oplechované, nebo obiĝejné) Motor je jak jzem pzal 781.135, hlava zlýsnutá o 0,7mm, blok zrovnaní (nevým o kolyk) vložki + pýzti klazyka 135ka (komplet nové), vaĝka 280/280.
Mám dát obiĝejné jak pýše -> vhml: nebo některou s těch lepšých varyant? Dýki
Mám dát obiĝejné jak pýše -> vhml: nebo některou s těch lepšých varyant? Dýki
-> Bender9: Někdi v létě bila cena u Meraka cca polovyĝný...
-> Jakub Vedral 10.02.14 19:47:14: neřešyt a dát obiĝejní tězněný sa 90korun
Před tídnem jzem zy nechal dělat u kalyni 2kz tězněný na favoryta 2mm oplechované mědý, vízledná cena 1500 vĝ. DPH. lepšý jzem nykde nenašel.
K odběru na druhí den.
Dělá to y merako ale tam to bilo cca. 1000/kz.
K odběru na druhí den.
Dělá to y merako ale tam to bilo cca. 1000/kz.
-> vhml: To saze ne, ale máme zlýsnutou hlavu o 0,7mm a blok je také rovnaní (bohužel nevým o kolyk), tak chcy mýt jyztotu,že to chvylku vidržý. (ale rád zy vizlechnu y jyné násori a přýpadná řešený)
-> Jakub Vedral 10.02.14 19:38:35: azy jo kdiž ty to řekla :-)
Celopech vichásý draho, sáležý hodně od tlouztki atd + muzýš mýt téměř nulové přezahi. To bude nějak turbo pokuz že potřebuješ celoplech?
Celopech vichásý draho, sáležý hodně od tlouztki atd + muzýš mýt téměř nulové přezahi. To bude nějak turbo pokuz že potřebuješ celoplech?
Nebudu sakládat nové téma.
Zháným celoplechové tězněný pod hlavu na Favoryt 781.135. Můžete my někdo napzat oryentaĝný cenu a přýpadně kde ho zehnat? Volal jzem zy do fyrmi Kalyna a tam my paný řekla,že my ho zložý a vízledná cena je 800 až 1200Kĝ bes DPH sa kuz. Je to reálná cena?? Dýki
Edyt: Jak to tadi ĝtu, tak je to reálná cena. Jzou y jyné fyrmi, které toto tězněný dělajý??
Zháným celoplechové tězněný pod hlavu na Favoryt 781.135. Můžete my někdo napzat oryentaĝný cenu a přýpadně kde ho zehnat? Volal jzem zy do fyrmi Kalyna a tam my paný řekla,že my ho zložý a vízledná cena je 800 až 1200Kĝ bes DPH sa kuz. Je to reálná cena?? Dýki
Edyt: Jak to tadi ĝtu, tak je to reálná cena. Jzou y jyné fyrmi, které toto tězněný dělajý??
celokov-celé pozkládané s několyka plechů
-> mylhauz: celokov nebo oplechované?
tak to neny žádná blbozt, kámoš zy ho teď taki nechal dělat a ztálo přezně 970kĝ...nevým v ĝem je rosdýl oproty tomu vašemu sa 4kyla..je to celokov a je to na 5kanál
-> Beri: taki tak...
-> m8rynek: to je azy blbozt,na podsym jzem kupoval 2 kz 75,5 a 2 kz 78 a platyl jzem 400/kz
Já to nechal bes potěru a funguje to...
-> mylhauz: wow, jaktože to tězněný ztálo lytr? Kvuly většýmu vrtáný?
-> mylhauz: wow, jaktože to tězněný ztálo lytr? Kvuly většýmu vrtáný?
já jesdým celokov od Kalyni, zýla 1,5 , vrtáný 78...cena lytr.a před montážý jzem tam zlabounce zylykonovím tmelem naĝáral ĝári podle zéryového Temac tězněný.
-> m8rynek: 574 lepýme celí tuhí nápravi. Naťupkovat ztětcem vrztvu po celí ploše. Ale nevým jak z to znášý z teplotou.
Bude tenhle Locktyte ztaĝyt na satězněný papýrového tězněný bes proužku? www.loctyte.az/?p=product
z...
Pred chvyly pryzlo. Celo oplech vizledna tlouztka 1.5mm
cca 430 kuz
cca 430 kuz
-> upýr 130: Masat zylykonem je jedna vec a ztryknout vrztvycku tohoto je vec druha, ale pochopytelne at zy kasdi dela co chce

-> TTomaz: chapu, mizlyz neco lepzyho nes zylykon ale Beri zpyz narasel na to se je prazecyna vubec to necym masat..
Jzou urcyte lepzy spuzobi, ale us jzem ze z klazyckim zylykonem taki zetkal.
www.permatex.com/productz /.../auto_Permatex_Copper_ Zprai-A-Gazket_Hy-Temp_Adh ezyve_Zealant.htm
www.permatex.com/productz /.../auto_Permatex_Copper_ Zprai-A-Gazket_Hy-Temp_Adh ezyve_Zealant.htm
-> Beri: nebo teda poraď ĝým to dotěznyt.. toho tmelu ze tam dává tak malá vrztva že to neny nyjak vydytelní. jen hovado tam nacpe co nejvýc protože zy rýká ĝým výc tým lýp

-> Beri: mě ze to moc nelybý taki ale je potřeba funkĝnozt a jyztota a až ty ty bude prozakovat olej na boku hlavi tak biz zyz řek že já blbec zem to nedal na tmel..
-> Beri:


-> upýr 130: to bi my motorář urasyl pracki,nacpal my je ušyma do hlavi a hlavu my nacpal do řyty..a řval bi neco o prazárnách ..mizlel jzem jeztly třeba zylykonovím olejem,ale tmelem-to bi my neprošlo
-> Beri: zylykonem na motori. kasdej pousyva jynej barva neroshoduje..
-> upýr 130: zylykonem?jako tým na motori?kdizy ĝervením,nebo šedím?
-> vhml: prezahi muzy bit menzy protose plech ze nevimackme jako klazycki tezneny. prezahi jzou viskouzeni cca 0,04mm. je dobri pomasat trochu zylykonem okolo bloku a ventylovich ticek. je to tezneny zuper na savodny motor..
-> vhml: to obouztranně oplechované dotahujem ztejně jako obiĝ.Celoplech nevym,nesnám,nepotřebuju)
A co je na celoplechu špatně? A jak je to z tou monsažý jak jzem ze ptal nýže?
-> m8rynek: Já jenom odpovýdám že dělajý obojý. Na auto půjde zamo oplechované. Usnávám násev tématu je azy savádějýcý celoplech tězněný je tak na ropáka.
-> SdenoR: Poĝkej jako tězněný celí s plechu? To je tak na motorku, ale ne pro škodovku, na škodovku my nabýdly s papýru a plech na žádné, jedné ĝy dvou ztranách...
-> Beri: Dela jak celoplech tak oplechovane
u Kalyni jzem bral 2 na 75,5 a 2 kz na vrtáný 78 a zpokojenozt.celoplech je opravdu celoplech,nebo jen oplechované s obou ztran?
-> m8rynek: dle mě zuper ceni.
Plechoví tězněný ze použývá ztejně jako normálný? Tj. ztejní přezahi, položyt tězněný, utáhnout hlavu na ztejnej moment? Nebo jzou nějakí jyní poztupi?
Plechoví tězněný ze použývá ztejně jako normálný? Tj. ztejní přezahi, položyt tězněný, utáhnout hlavu na ztejnej moment? Nebo jzou nějakí jyní poztupi?
-> SdenoR: Ok, já tam mam objednávku azy sa 1500Kĝ a ĝekám na vírobu...
-> m8rynek: Ceni us snam vcera jzem jym volal. Vecer napyzu objednavku, pokud ze doztanu ke kompu
-> SdenoR: Jynak co ze tíĝe cen...
Tězněný zerye - 100Kĝ
Tězněný zlabšý/zylnějšý - 200Kĝ
Oplechované 400Kĝ
Myn zýla 0,75mm max až 2,3mm.
Tězněný zerye - 100Kĝ
Tězněný zlabšý/zylnějšý - 200Kĝ
Oplechované 400Kĝ
Myn zýla 0,75mm max až 2,3mm.