![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> czechino: hele časy jsou všechny někde v tématu Most,ale těch tady je hafo.Každopádně s původní 97kw 1,3 co půjde preventivně na výměnu kliky (díky tomu se využilo odbrzdit tuhle 1,4) a po těch 4 letech nebo kolik jezdila už má nárok na nějaké motohodiny,jsem teď na podzim udělal asi 2:18 (nestíhají brzdy),když mě to Martin půjčil,nikdy jsem teda s tim autem na okruhu nejel,ale doladily jsme ho fakt dobře podvozkově a s feldou co má aktuálně 86kw ten samý den nějakých 2:12 druhou jízdu ze dvou co jsem jel,s tou teda jezdím aspoň 4x za rok někam na sraz nebo výlet.Škoda 185/60R13 a felda 165/50R15 NS-2R,na jaro chci dát něco širšího a ideálně delší převodovku a dostat se pod 2:10 a tím pádem to bude asi nejrychlejší škodovka s původním motorem,Forsio má tuším oněch 2:10 a pak tady je ještě ta asi zelená felda s 1,6 VW a motokarbecama,ale to nevím,za kolik to jezdí a teda jestli je majitel tady,ale nejezdilo to špatně,byť 1,6,ale pořád to v té feldě bylo z fabriky a myslím,že bude mít časy taky hodně dobrý.Pak už na předohrab seru a opráším svoje bílé monstrum a cíl je jasný,...méně než 2min na Mostě :-D Tuner2 a spol není už absolutně konkurence,hlavně teda máme neodlehčená auta a časy vždy ve dvou lidech s průměrnou váhou 100kg na osobu,takže by stačilo vykopnout spolujezdce,dobře si pamatuju,jak před lety jsem se nudil,tak jsem se ptal Eidyho,jestli mě sveze a odpověď byla "ne,já si teď chci zajet na čas"...ten by teda taky měl zajet na brzdu,aby věděl,jestli to má aspoň těch 1xx koní :-) Ono motory udělat umím,podvozek a pružiny jsem taky navrhoval,pak to umím i uřídit,ale jelikož nejsem řiťolez,tak se tady musíš ptát,jestli mám nějaký čas na okruhu :-) Ale já ti nemám problém odpovědět,pokud se ovšem někdo ptá jako totální pičus,tak ho maximálně pošlu do prdele.A ty co ode mě něco chtěli a pak se nechali uvrtat do "konkurence",ta k ať se sami chytnou za rypák,já je nepotřebuju a oni nemají ani v koních,to co by ode mě dostali v kW,prdel je,že na mě si každý otevírá zobák,ale že vysolí desitky tisíc za jeb,to už tomu komu to dáli nevyčtu
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak původní 1,3 motor většinou nejrychlejší atmosféra na Pohofestu,letos se pojede pro poháry asi na Výskytnou,Běšiny už sprinty nemají a zbytek je daleko nebo není čas,ale konkurence je třeba Čokin s 1,5 na řiditelném vstřikování a zapalování,já to udělám z 1,3 feldy,karbecích a rozdělovači.Prdel je,že se prostě karbeci přendaly z toho ostrýho 1,3 a to samé rozdělovač na tuhle slabší 1,4 a výsledek,který může dost lidí závidět,takže pokud bych to naladil,postavil rozdělovač k motoru a vyřezal rošt v bloku,určitě by to mělo těch 150koní jako tady taky pár aut je s podobnou úpravou
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Pokud bys chtěl vědět něco dalšího,klidně se ptej,pokud to bude mít lepší úroveň než co tady většina dokáže předvéct,tak není problém
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)