skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> Václav Vašák: Az nekdy uvidíš vnitrky pořádaných prevodovek, tak zjistíš ze na prvni pohled vypadaji stejně. Ale na druhý pohled zjistíš že Hevland je o "něco" lepší. A navrhnout čelní zubovy spojky tak,aby to fungovalo .. Takze ja si budu stat za svým, a tim padem některy konstrukce, by se vubec hew. ani přiblížit nesměly. To samy jako Almet a Mahle..
-> Eidy: viděl jsi mě snad někdy peskovat někoho za to,že něco pojmenovává podle svého,i když je všem naprosto jasné,o čem mluví,jenom za to,že to není podle encyklopedie?
A já jsi na odborníka nehraju,udělám vše co potřebuji a to mě k životu stačí...ty možná víš,jaký je rozdíl v bezsynchronních převodovkách podle výrobce,ale převodovku ze 120-ky udělat neumíš...já teoretiky moc neuznávám
Taky možná víš,jak holku přivézt k orgasmu,ale pokud o tom budeš jenom mluvit,určitě jí tím neuděláš
-> Bery: pouč mě
Ono totiž určitě strašně záleží na tom,jestli tam ty T-písty od Almetu dá třeba Joža z Vidlákova a nebo Vančík (ať jsi Péťa trochu odfrkne),...pokud bude dodržen montážní postup,pojedou uplně stejně,nebudou ovšem stát stejný peníze a samo bude rozdíl ve "výkonu"...v neprospěch Joži,pokud by to bylo opačně,Joža bude upálen na hranici za potlesku stojícího davu,protože "evoluce" neexistuje a není přece možné,aby se někde objevil jedinec šikovnější,než stávající elita...kdo ti dělal motory,když se mě Péťa před 10 lety ptal,co mám s motorem,že mě to tak jede a byl hrozný kamarád
Teda je třeba možné,žes ještě neměl řidičák,ale pokud jsi už závodil,tak kdo?...každý myslím pochopí,co tím chci říct ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
A já jsi na odborníka nehraju,udělám vše co potřebuji a to mě k životu stačí...ty možná víš,jaký je rozdíl v bezsynchronních převodovkách podle výrobce,ale převodovku ze 120-ky udělat neumíš...já teoretiky moc neuznávám
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bery: pouč mě
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
ano, proc platit za značku, když je to z 99% stejný.
takže pokud to budu aplikovat na x komponentů v motoru, asi vím kde se nastřádá výkonový rozdíl.![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
takže pokud to budu aplikovat na x komponentů v motoru, asi vím kde se nastřádá výkonový rozdíl.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.11.20 20:33:43: Tak například já doma luxuju (i když vlastně rowentuju)
Ale znám i pár lidí, kteří prostě vysávají
Takže (ač jako laik nejsem kompetentní hodnotit obsahovou stránku zdejších textů) z jazykového hlediska je "hewland" de facto správně, stejně, jako "komaxit", "lux", "cola" nebo třeba "crocsy" - vše jsou zažitá jednoduchá synonyma pro jinak obšírně či zdlouhavě popsatelnou skupinu věcí.
Jiná situace by byla, kdyby ta slova byla napsána s kapitálkou - pak by to bylo označení výrobce - značky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Takže (ač jako laik nejsem kompetentní hodnotit obsahovou stránku zdejších textů) z jazykového hlediska je "hewland" de facto správně, stejně, jako "komaxit", "lux", "cola" nebo třeba "crocsy" - vše jsou zažitá jednoduchá synonyma pro jinak obšírně či zdlouhavě popsatelnou skupinu věcí.
Jiná situace by byla, kdyby ta slova byla napsána s kapitálkou - pak by to bylo označení výrobce - značky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Václav Vašák: Pořád si hraješ na odborníka a přitom to tady mícháš jak babica kulajdu.
-> Eidy: no ono to už je totiž krapet jiná konstrukce,...sedr a DCOE,...to bys měl vědět,měl si v autě oboje tuším...zhruba jako srovnávat manuál a automat,...je to přece taky jenom převodovka
Ale spíš se tady někdo zase chytá jak "hovno košile"
-> Čokin: a vem to rovnou přes M+H
-> MVM: na mě nebuď nasranej,...já beztak nemám tušení,odkud to pochází a třeba to "hewland" je,...moje auto to není a já ho nekupoval ani sem to tam nemontoval...pouze prodávám,jak jsem koupil![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Čokin: a vem to rovnou přes M+H
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> MVM: na mě nebuď nasranej,...já beztak nemám tušení,odkud to pochází a třeba to "hewland" je,...moje auto to není a já ho nekupoval ani sem to tam nemontoval...pouze prodávám,jak jsem koupil
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM 09.11.20 19:47:01: stejně tak někdo říká, že má nápravu v komaxitu. Ale chápu, jseš profík a tohke Tě tahá za oči. Beru ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Ale on je rozdil kdyz se napíše že je použit system Hewland. A nebo ze je v aute převodovka Hewland. O to mi jde. A uz to nechcu rozebírat. Tečka ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM 09.11.20 16:03:45: Tak ale úplně to stejný je s tím Komaxitem.
Nicméně ten Hewland není podle mě slengový výraz jen u nás, viděl jsem to i jinde na youtube kde v tom byl třeba Xtrac. Jen to najít... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Václav Vašák: Ja si to raději změřím na brzdě než podle oka....
-> Václav Vašák: Tak proč těm Weberům neříkáš SEDR? Vždyť je to taky karbec.
![21](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
-> Čokin: výtečně,...aspoň bude co porovnávat
Tak já přes zimu zapřemýšlím Martinovi dát aspoň stejnou vačku jako máš ty,aby zůstal "handicap" jenom co se obsahu týká
Ale tak neřikej,že by tě to 3-místo nepotěšilo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Každopádně já už vím,že plně řiditelný motor jede uplně stejně jako obyčejný (aspoň co se škodovky týká) a nevím,jestli ti 4-klapka něco přidá...vím,jak tyhle fajs tělesa vypadají a 2x40mm díra je na vzduch k takovému motoru plně dostačující a palivo tam vstřikuješ nuceně...jako bude to určitě líp vypadat.
Jinak všechno dobrý,dyť se přece známe dost dlouho
Pac a pusu.
-> MVM: berete to moc profesionálně pane
Jako je to pouze o značce (nějak hlouběji jsem historii převodovek nestudoval),ale osobně volím funkčnost a raději dávám na motory Fajs karbeci než Weber (Španěly)...je to z 99% stejný,tak proč platit za značku.Předpokládám,že zde to je to samé,...DOG-KIT,protože "hewland" je chráněná registrovaná značka...spotřebitel dnešní společnosti na to ovšem kašle...pokud se pletu,tak mě pouč,docela by mě to i zajímalo.
-> Tuner#2: souhlas![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Každopádně já už vím,že plně řiditelný motor jede uplně stejně jako obyčejný (aspoň co se škodovky týká) a nevím,jestli ti 4-klapka něco přidá...vím,jak tyhle fajs tělesa vypadají a 2x40mm díra je na vzduch k takovému motoru plně dostačující a palivo tam vstřikuješ nuceně...jako bude to určitě líp vypadat.
Jinak všechno dobrý,dyť se přece známe dost dlouho
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM: berete to moc profesionálně pane
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2: souhlas
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Firma Hewland ma vlastni tvar čelních zubovych spojek. Je to zásadní věc a Xtrac, Sadev, Holinger atd pozivaji v podstate zase svoje vlastni konstrukční odvozeniny. A prostě chapu ze v našem kraji čr je to vžity termín. Lze tak pojmemovat system řazení. Ale na YT to muze vyznit ze je v aute skrin toho vyrobce.. to je celý.
-> MVM 09.11.20 14:31:01: Tak u motoru je to trochu něco jiného. Těžko někdo bude mluvit o Cosworthu obecně jako o motoru. Zatímco Hewland je něco jako Komaxit. Také je to název výrobce a správně by jsme se měli bavit o práškových barvách. Ale je to prostě vžité stejně jako ten Hewland ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Václav Vašák: Rozhodně odmítám, že jsem se snažil někoho na Pohofestu ,,udělat'' stím to tam opravdu nejezdím. Myslet si, že mám 15ku na vstřiku tak to nutně musím vyhrát je úsměvné. Jednak jezdím semislicky, které přinesli lepší časy na slalomu, ale horší na sprintu, druhák mám horší starty i díky dlouhé 1čce. To že tam zahučela sériová lamela není až takové překvapení, prostě už to nepřenesla a popraskali nýty. Co se týká vstřikování tak pořád porovnáváš 2 klapku s tvojí moto 4klapkou což je při správném nastavení rozdíl i 20 koní. Vstřikování je jen o pohodlném nastavení toho co motor potřebuje v poměru spotřeba / výkon, dané konstrukční řešení má samozřejmě výkonnostní rezery, přeci jen obsloužit 2 vstřikovači 4 válce není úplně jednoduché a vyžaduje to zvláštní režim časování, což se nám povedlo.
V rámci dalšího vývoje už přišli díly na 4 klapky a 4 vstrikovače, tak uvidíme kam se to posune ať máš Vašíku nad čím přemýšlet![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
V rámci dalšího vývoje už přišli díly na 4 klapky a 4 vstrikovače, tak uvidíme kam se to posune ať máš Vašíku nad čím přemýšlet
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Václav Vašák 09.11.20 12:09:30: Až na tý skříni bude tento štítek , tak potom se da hovořit ze tam ten Hew je. Tak stejne se tam na motor může napsat Cosworth.
I kdyz vim že je to zažity obecně- správně to neni.
I kdyz vim že je to zažity obecně- správně to neni.
-> pavucina: hele jak moc je pokrácená,...je to klasika co mají všichni,nějaká ona sk.A,...za mě teda líp navazuje "LR",tohle v předohrabu (samo s jinýma poměrama) není moc šťastně řešeno...co kvalt,to by mělo o něco méně zrychlovat,bez ohledu na otáčky (kouzlo dvojího převodového poměru tj. SP a samotný kvalt) a to se zde neděje...když jsem konzultoval "hewland" s "Kalmarem",tak to je jiný nářez,...samo 6Q
Řadím mimo stupnici otáčkoměru,střílí to v 7400ot (už tak mám strach o ojnice,ale bohužel omezovač je největší výkon a asi by to šlo ještě dál podle grafu)...1-ka 60km,5-ka 160km,...samo na těch R15 tacháč ukazuje naprosto přesně...ale já jsi uvědomuji fakt,že dost aut co vidím na rally má třeba i 6Q a SP 4,5 a takto tam kvalty nepadají..."Kalmar&q uot; řekl,že to mám špatně,ale pořád to auto musí i někam dojet a s maximálkou 140km/h,která je na rally dostačující se to nedá...WRC jezdí 200,tak proč by 100hp felda měla jezdit 160 že jo.
K čemu tady bude mít smysl dávat záběr na tachometr,nepotřebuju to řešit...letos Pohofest 2-místo na sprintu a to byla maximálka skoro 200km/h kůli převodům,teď to na 5-ku "zaštěká" mnohem mnohem dříve + se udělal upgrade motoru trochu.Necháme se překvapit příští rok a za mě je tahle kombinace uplně super,silnější motor by se už přetáčel všude,delší převodovka by to opět zabila....na Mostě to bude asi stále přetočené na 5-ku,ale na okrsky to je prostě sranda.
A jo,je to z kopce,proto taky jedu i nahoru (doporučuji stáhnout v HD a pustit na 150cm úhlopříčce a kvalitní zvuk,...je vidět auto a i slyšet,jak se řadí),ale podělali to těma sloupama,dřív sem nahoře skoro lítal do pole,teď se to musí ubrzdit,dole to jde aspoň pustit na druhou plochu...ale ono to moc velký rozdíl není momentálně.
-> MVM: dostal jsem zakázáno měnit název videa,označení "hewland" je familiární![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Řadím mimo stupnici otáčkoměru,střílí to v 7400ot (už tak mám strach o ojnice,ale bohužel omezovač je největší výkon a asi by to šlo ještě dál podle grafu)...1-ka 60km,5-ka 160km,...samo na těch R15 tacháč ukazuje naprosto přesně...ale já jsi uvědomuji fakt,že dost aut co vidím na rally má třeba i 6Q a SP 4,5 a takto tam kvalty nepadají..."Kalmar&q uot; řekl,že to mám špatně,ale pořád to auto musí i někam dojet a s maximálkou 140km/h,která je na rally dostačující se to nedá...WRC jezdí 200,tak proč by 100hp felda měla jezdit 160 že jo.
K čemu tady bude mít smysl dávat záběr na tachometr,nepotřebuju to řešit...letos Pohofest 2-místo na sprintu a to byla maximálka skoro 200km/h kůli převodům,teď to na 5-ku "zaštěká" mnohem mnohem dříve + se udělal upgrade motoru trochu.Necháme se překvapit příští rok a za mě je tahle kombinace uplně super,silnější motor by se už přetáčel všude,delší převodovka by to opět zabila....na Mostě to bude asi stále přetočené na 5-ku,ale na okrsky to je prostě sranda.
A jo,je to z kopce,proto taky jedu i nahoru (doporučuji stáhnout v HD a pustit na 150cm úhlopříčce a kvalitní zvuk,...je vidět auto a i slyšet,jak se řadí),ale podělali to těma sloupama,dřív sem nahoře skoro lítal do pole,teď se to musí ubrzdit,dole to jde aspoň pustit na druhou plochu...ale ono to moc velký rozdíl není momentálně.
-> MVM: dostal jsem zakázáno měnit název videa,označení "hewland" je familiární
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Jen uraženecké řeči ukazující na každého kdo je a co ho trápí
A já sem rád že mě všechny věci kolem aut už netrápí.
Jarda Urban (krom jména nemáme nic společného) si bral kdysi 2ks stejných vaček s požadavkem na krouťák. Dostal informace i nabídku, informace dle toho jak to funguje se tedy do motoru zřejmě úplně nepřenesli a když volal Pepa, vždy chtěl jen informace co má dát do karb. a co jezdím tam a tam, vždy sem mu řekl že se auto na dálku neladí, chce to minimálně zpětnou vazbu od měření mísícího poměru v zátěži, také nevyslyšeno a pak už se roky neozývali. Víc o tom já nevím. Výsledek toho zda a jak něco funguje je souhra spousty věcí, vačka tam dělá jeden střípek z mnoha proměnných.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jarda Urban (krom jména nemáme nic společného) si bral kdysi 2ks stejných vaček s požadavkem na krouťák. Dostal informace i nabídku, informace dle toho jak to funguje se tedy do motoru zřejmě úplně nepřenesli a když volal Pepa, vždy chtěl jen informace co má dát do karb. a co jezdím tam a tam, vždy sem mu řekl že se auto na dálku neladí, chce to minimálně zpětnou vazbu od měření mísícího poměru v zátěži, také nevyslyšeno a pak už se roky neozývali. Víc o tom já nevím. Výsledek toho zda a jak něco funguje je souhra spousty věcí, vačka tam dělá jeden střípek z mnoha proměnných.
-> pavucina 08.11.20 22:15:10: je to z kopce ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Václav Vašák: Jak moc ta prevodovka je pokracená ?
A ten prvni rozjezd, tak by jsi na konci radil 5 ? A v kolika otackach radis ?
A jentak na okraj, neni to v tomhle smeru nahodou z kopce ?
ASi to nejede zle, ale jak sam rikas z videa to je prd poznat, mozna bych ocenil i zaber na tachometr.
A ten prvni rozjezd, tak by jsi na konci radil 5 ? A v kolika otackach radis ?
A jentak na okraj, neni to v tomhle smeru nahodou z kopce ?
ASi to nejede zle, ale jak sam rikas z videa to je prd poznat, mozna bych ocenil i zaber na tachometr.
-> MVM: onboard je bohužel nepoužitelný,..."že to jede jako kráva" zde fakt nečekám kamaráde
na názvu nezáleží,nejsou to propagační videa,spíš aby se mohl dotyčný sám na sebe podívat,já bych do hewlanda nešel.Se spojkou to nemá cenu a bez spojky bych tam vrazil něco jinýho,...auto jsem řídil několikrát,hlavně když se ladilo,ale teď už ne,je to moc drahá sranda
Víš ono to moc krátká skříň není,...jasně,nejede to 200km/h ve 3000ot jako většina dnešních aut,ale na feldě dávám 5-ku při 140km/h...proto píšu i tu plochu,jaká je k dispozici...takže na 300m z 0-140 s neodlehčeným autem a tak mizerným výkonem?Lada je něco podobnýho,akorát tam je ta 5-ka už na hraně omezovače,protože těch 40hp a 60Nm někde musí být poznat.
Mě to může být jedno,ale pouze nemám rád bláboly a dost často se tady objevují a to především od lidí,kteří jsou spojeni nějak zase s tvým kamarádem,...ale o tom jak jsem řekl můžeme někdy pokecat.Já jsem otevřený všemu a rád bych se podíval na 160-170hp škoda blok a bylo by mě už jedno,co v tom je za obsah a za střeva...ale něco už mám za sebou a tak mě prostě nepřesvědčí nějaký "graf".Na druhou stranu na moje podle mě reálné hodnoty zde každý plive,že to umí ze sériové 105-ky výměnou trysek...prostě nevim no,někde ta pravda být musí a opět zde nechci tahat brzdu,ale hodnotám co brzdím já se nikdo se škodovkou na oné brzdě ani nepřiblížil,...ano,můžu to "fejkovat",ale to samé přece platí i o ostatních ne?
-> Tuner#2: s těma co mají 85hp (a to ti teda ještě myslím fandím) se nebavím
Já to s tebou myslím dobře,nech si udělat tu 1,4 na "Moravě",ať nemáš hned zkaženou radost při první konfrontaci,...ideální by byl Most...a jo,video klame,...felda jede teď s novou převodovkou stejně,jako Martinovo hnědá,i když ztrácí nemalé procento výkonu,ale převody to dohání,...no a jak tys zde dával odkaz na sprinty z Pohofestu,tak nalistuj ty letošní a zjistíš,že Martinovo 1,3 byla nejrychlejší atmosféra a třeba Čokin s 1,5,na vstřikování a s větší vačkou se ho za každou cenu snažil udělat,až ho to stálo na 3-pokus spojku...co z toho plyne?No přece,že s největší pravděpodobností se o toto prvenství (byť třetí místo ve speciálech) popereme my dva (felda a hnědá)
Ale je možné,že někdo vytáhne nějaké ESO a já bych byl rád,...být "nejlepší" znamená zakrnět
PS: "Vilíka" ses držel,protože motor stavěl nějaký jouda a 2x padnul,...já byl pouze přizván na kontrolu bohatosti,...než sem jí stihl pořádně udělat,motor opět přestal mazat...ve chvíli,kdy na to šáhly moje ruce a třeba vyměnily původní vačku kopčenou z nějaký jetý a dokurvený 320° továrny za 280° od Krejbicha,všechny díly Vika za KS,písty řezaný "napůl" flexou za série atd.,by ses při podobném testu k tomu autu nikdy už ani nepřiblížil,...ale ty bys napsal,že tomu nešlapeš,kdyby mu třeba upadlo kolo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: o hodnocení nikdo nic nepsal,...je to pouze pro porovnání.Ale aspoň můžu dát graf a auto a je na mém svědomí,že to tak je.Jinak souhlas ve všech bodech,...dá se polemizovat,proč ta 1,5 jede stejně jako ta 1,4,nebo naopak,...ale mě osobně to nijak neuspokojí.Auto prostě funguje,jezdí,majiteli přináší radost...bohužel zde někteří lidé nedokáží přijmout fakt,že by někdo mohl mít něco rychlejšího (nemyslím teď přímo toto auto),ale na závody už dotyčný nemá finance,popřípadě ho to nebere a chce to jenom pro svojí potěchu,ne se někde ukazovat a porovnávat si velikost pindíků počtem pohárů,protože ho třeba má až ke kolenům
Myslím,že každého věc a tak by to mělo být,...hele jestli se s majitelem nějak znáš,tak vyřiď,že moje nabídka "brzdy zdarma" stále platí,...stačí dokázat víc jak 100hp z litru,protože na tuhle "metu" já v M+H ještě čekám
V opačném případě to je myslím jasné a moje přítomnost podmínkou.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Víš ono to moc krátká skříň není,...jasně,nejede to 200km/h ve 3000ot jako většina dnešních aut,ale na feldě dávám 5-ku při 140km/h...proto píšu i tu plochu,jaká je k dispozici...takže na 300m z 0-140 s neodlehčeným autem a tak mizerným výkonem?Lada je něco podobnýho,akorát tam je ta 5-ka už na hraně omezovače,protože těch 40hp a 60Nm někde musí být poznat.
Mě to může být jedno,ale pouze nemám rád bláboly a dost často se tady objevují a to především od lidí,kteří jsou spojeni nějak zase s tvým kamarádem,...ale o tom jak jsem řekl můžeme někdy pokecat.Já jsem otevřený všemu a rád bych se podíval na 160-170hp škoda blok a bylo by mě už jedno,co v tom je za obsah a za střeva...ale něco už mám za sebou a tak mě prostě nepřesvědčí nějaký "graf".Na druhou stranu na moje podle mě reálné hodnoty zde každý plive,že to umí ze sériové 105-ky výměnou trysek...prostě nevim no,někde ta pravda být musí a opět zde nechci tahat brzdu,ale hodnotám co brzdím já se nikdo se škodovkou na oné brzdě ani nepřiblížil,...ano,můžu to "fejkovat",ale to samé přece platí i o ostatních ne?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: s těma co mají 85hp (a to ti teda ještě myslím fandím) se nebavím
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
PS: "Vilíka" ses držel,protože motor stavěl nějaký jouda a 2x padnul,...já byl pouze přizván na kontrolu bohatosti,...než sem jí stihl pořádně udělat,motor opět přestal mazat...ve chvíli,kdy na to šáhly moje ruce a třeba vyměnily původní vačku kopčenou z nějaký jetý a dokurvený 320° továrny za 280° od Krejbicha,všechny díly Vika za KS,písty řezaný "napůl" flexou za série atd.,by ses při podobném testu k tomu autu nikdy už ani nepřiblížil,...ale ty bys napsal,že tomu nešlapeš,kdyby mu třeba upadlo kolo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: o hodnocení nikdo nic nepsal,...je to pouze pro porovnání.Ale aspoň můžu dát graf a auto a je na mém svědomí,že to tak je.Jinak souhlas ve všech bodech,...dá se polemizovat,proč ta 1,5 jede stejně jako ta 1,4,nebo naopak,...ale mě osobně to nijak neuspokojí.Auto prostě funguje,jezdí,majiteli přináší radost...bohužel zde někteří lidé nedokáží přijmout fakt,že by někdo mohl mít něco rychlejšího (nemyslím teď přímo toto auto),ale na závody už dotyčný nemá finance,popřípadě ho to nebere a chce to jenom pro svojí potěchu,ne se někde ukazovat a porovnávat si velikost pindíků počtem pohárů,protože ho třeba má až ke kolenům
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Václav Vašák: Sam rikas, ze vidao klame a osobne jsi (mnou zmineny auto) nevidel. A presto chces, aby to nekdo tvoje hodnotil z videa?
Edit: Lidi co to auto znaj, tak můžou povyprávět. Ale když někdo kdo to vidí v Brně volá někomu, kdo se v těhlech autech pohybuje (jednomu pánovi do muzea v Boleslavi) - "Hele vole lítá tady nějaká tisíciovka - co to je zač? Jede to neskutečně." o něčem svědčí. Ne. Tunu to fakt nemá, kolik to váží v současný chvíli nikdo (ani majitel) neví. Jede se už na gramy, který stojej dost peněz a času. A i když je to auto hodně za poločasem rozpadu (po 20ti letech v závodním nasazení se není čemu divit), tak na něm sem tam proběhne nějaká úprava, protože na postavení novýho prostě není čas a priority jsou momentálně jinde. :-/
Edit: Lidi co to auto znaj, tak můžou povyprávět. Ale když někdo kdo to vidí v Brně volá někomu, kdo se v těhlech autech pohybuje (jednomu pánovi do muzea v Boleslavi) - "Hele vole lítá tady nějaká tisíciovka - co to je zač? Jede to neskutečně." o něčem svědčí. Ne. Tunu to fakt nemá, kolik to váží v současný chvíli nikdo (ani majitel) neví. Jede se už na gramy, který stojej dost peněz a času. A i když je to auto hodně za poločasem rozpadu (po 20ti letech v závodním nasazení se není čemu divit), tak na něm sem tam proběhne nějaká úprava, protože na postavení novýho prostě není čas a priority jsou momentálně jinde. :-/
-> MVM 07.11.20 16:57:41: taky jsme to nepochopil, úplně stejně jsem tam jezdil když ladil Vilika od Bez komprese a celkem bez problémů jsem mu stačil. Z videa z venku to jede stejně ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
No a jakej maji tyhle videa význam? Dyt co z toho ma jako člověk vysledovat? Auto odjede vysklada tam kratkou skříň,a zmizi v dali , a potom se priřítí a ve stylu hewland tam nasype na prase dva kvalty dolů do nezpomalenyho auta ze to kvika jako kdyz slapnes kocce na ocas. A ted se ceka ze jako nekdo napise ty kravo to jede jako svině? A uz jen ten popis, panove Hewland je vyrobce značka převodovek. Delal jsem jich dost. (Spravne by to melo být Dog Kit Gearbox...)
-> StepaNoFUN: ne z 1,4 rozhodně,...je myslím na čase si uvědomit,že pro tyhle motory je 100hp z litru totální maximum a to za určitých podmínek.Ano,pri použítí delších ojnic,kratších pístů,jiných pístních kroužků atd...jsem ochoten připustit něco víc.Ale vidět tady grafy se 160-170hp z fábií,měli by jste se probrat.
O příspěvek dál tady máš krásný příklad,kde je pravda a to jsem hodně lidí slyšel říkat,že "urbanovci" mají aspoň 150hp...když tady dával Martin graf se 127 a 124Hp z 1,3 pro porovnání brzd,každý se tomu smál.
Onu tisícovku znám,ovšem osobně jsem neviděl,video klame a nepředpokládám,že to auto má 1000kg,jako jsem dával já video...ano,felda nemá tunu,ale já se svýma téměř 210cm nejsem zrovna žádný drobek,takže to je váha,se kterou se musí počítat a je to téměř jako bych jel ve dvou
Letiště má přesně 400m od zátarasů,mezi odbočkama 300m,takže na akceleraci je reálných max. 250m.Na této vzdálenosti auto akceleruje o cca 100km/h...na 400m předpokládám cíl těsně před maximální rychlostí tj. 160km/h...lepší převodovka,motor o výkonu téměř dvou sériových,...myslím,že stojím oběma nohama na zemi když tvrdím,že to je realita.
-> jate-line 06.11.20 17:44:51: krásný příklad reality,...jsem rád,že se zde najde ještě někdo takový
Nemám tušení,co tam mají za motor a jaký to má Nm,ale hodnota 123hp + dané výsledky,..."kde jsou všechny ty 160hp motory"
Tuhle větu mám fakt rád
Jo a pro všechny ještě jedno video,protože jsem tam nebyl sám,jak je vidět,...tady je těch 150hp velice reálných (graf zde také je) a na žigula to je také podle většiny směšné a mělo by to mít tak 200koní,aby to nějak jelo...tak stačí opět zase poslechnout a porovnat,...před brzdama tam je +/- 150km/h.
Takže vemte tenhle motor a dejte ho do auta,co má řekněme o 1/4 až 1/3 tuny méně,...osobně jsem stále ještě nevstřebal pocit z jízdy a navíc při představě takového odlehčení by to bylo auto co má z 0-100 tak za 4s...aktuální hodnota je asi 6s.
Tady to nepíšu proto,abych si dělal reklamu (opravdu jí netřeba),ne abych přesvědčil místní sortu,protože ty s těma 170hp žijou v uplně jiné dimenzi vesmíru a v posledních příspěvcích je krásně vidět,kdo má hlavu v čí prdeli
Ale třeba nebudou tak smutní ti,co mají jenom těch 100hp a zdá se jim,že to nejede ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
O příspěvek dál tady máš krásný příklad,kde je pravda a to jsem hodně lidí slyšel říkat,že "urbanovci" mají aspoň 150hp...když tady dával Martin graf se 127 a 124Hp z 1,3 pro porovnání brzd,každý se tomu smál.
Onu tisícovku znám,ovšem osobně jsem neviděl,video klame a nepředpokládám,že to auto má 1000kg,jako jsem dával já video...ano,felda nemá tunu,ale já se svýma téměř 210cm nejsem zrovna žádný drobek,takže to je váha,se kterou se musí počítat a je to téměř jako bych jel ve dvou
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> jate-line 06.11.20 17:44:51: krásný příklad reality,...jsem rád,že se zde najde ještě někdo takový
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Jo a pro všechny ještě jedno video,protože jsem tam nebyl sám,jak je vidět,...tady je těch 150hp velice reálných (graf zde také je) a na žigula to je také podle většiny směšné a mělo by to mít tak 200koní,aby to nějak jelo...tak stačí opět zase poslechnout a porovnat,...před brzdama tam je +/- 150km/h.
Takže vemte tenhle motor a dejte ho do auta,co má řekněme o 1/4 až 1/3 tuny méně,...osobně jsem stále ještě nevstřebal pocit z jízdy a navíc při představě takového odlehčení by to bylo auto co má z 0-100 tak za 4s...aktuální hodnota je asi 6s.
Tady to nepíšu proto,abych si dělal reklamu (opravdu jí netřeba),ne abych přesvědčil místní sortu,protože ty s těma 170hp žijou v uplně jiné dimenzi vesmíru a v posledních příspěvcích je krásně vidět,kdo má hlavu v čí prdeli
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
nikdo mu nebrani vyjádřit se. te další části komentáře nerozumím
-> Bery 06.11.20 20:12:00: on se Petr vyjádří sám k vačce pokud bude chtít, ale co se týče motoru, na úkor životnosti to pobavilo. Caffe late se na jejich FB objevuje poměrně často a ten motor čistě nejde zejména v zatáčkách. To, že to dohání nasazením a sekvencí, to je pravda...
jak ta Urbiho vacka v Pepy autě pekne rube od 4600,co.
to je Haryho motor? životnost,výdrž na úkor výkonu?který dohání převodovka a Pepy ruce.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
to je Haryho motor? životnost,výdrž na úkor výkonu?který dohání převodovka a Pepy ruce.
Sice již starší informace, ale mohlo by to některé zajimat...
-> Čokin: no jasan, Láďa je rozumnej a všechno ti k tomu řekne :-)
-> Václav Vašák:
![260](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/260.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![260](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/260.gif)
-> Václav Vašák: A jako co chceš slyšet. Že 150-160Hp je nereálnejch? Nevím... Kolik má ten motor v jedný blbý tisícovce co občas servisuju teď nevím. Ten se neměřil. Asi 2 roky zpátky tam byla 1500 s odbržděnejma 153HP. (Po naladění, předtím o kus míň, kolik si nepamatuju, nedůležitý). Po naladění to auto na velmi podobnejch závodech poskočilo vpřed (v celkovým pořadí).
Pak následovala koupě jinýho motoru - trochu pod cenou (takže slušnej kup), jeden motorář (zde asi nezmiňovanej) si to stavěl pro sebe (snad pro syna) a změnily se plány. Jelikož 1500 po těch několika sezonách nikdo nevěřil ani slovo že "zejtra" neklekne, tak šla do "depozitu" a jezdí se s "novou" 1400. Vysledky stejný, jede to pocitově stejně.
Naposledy jsme s tím byli asi blbnout na jedný narozeninový párty na okruhu (letos to se závodama stálo za hovno), kde to bylo samý Subaru BRZ, Porsche, Mercedes a podobný káry a z 50let starý tisícovky nikdo moc nechápal. Bylo to (neoficiálně - nikdo to neměřil, ale od pohledu byly rozdíly propastný, i když je pravda že svoje udělaly mokrý gumy, geometrie, podvozek) vyhlášený za nejrychlejší auto dne a všichni "smekali", že 50 let starý auto je na týhle technický trati konkurent moderním supersportům...
Pak následovala koupě jinýho motoru - trochu pod cenou (takže slušnej kup), jeden motorář (zde asi nezmiňovanej) si to stavěl pro sebe (snad pro syna) a změnily se plány. Jelikož 1500 po těch několika sezonách nikdo nevěřil ani slovo že "zejtra" neklekne, tak šla do "depozitu" a jezdí se s "novou" 1400. Vysledky stejný, jede to pocitově stejně.
Naposledy jsme s tím byli asi blbnout na jedný narozeninový párty na okruhu (letos to se závodama stálo za hovno), kde to bylo samý Subaru BRZ, Porsche, Mercedes a podobný káry a z 50let starý tisícovky nikdo moc nechápal. Bylo to (neoficiálně - nikdo to neměřil, ale od pohledu byly rozdíly propastný, i když je pravda že svoje udělaly mokrý gumy, geometrie, podvozek) vyhlášený za nejrychlejší auto dne a všichni "smekali", že 50 let starý auto je na týhle technický trati konkurent moderním supersportům...
Někdo tady chtěl vidět,jak dané auto jede v akci a tak se může podívat,jak jede Vašákovo usmolených 114hp a zhruba si představit,co by to dělalo s Péťovo (nebo někoho jiného) 160hp
Už se tady objevilo i víc.Někdo tomu bude stále věřit,někdo se možná konečně chytne za nos a přestane se za něj nechat tahat.Mě to může být nakonec zcela jedno a vím proč nejsem a nikdy se nestanu "závodníkem",..
.mám totiž alergii a jak se někoho zeptám na výkon,v tu ránu se mu hrozně práší z pusy
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Jindas: Už jsem se dival a rád bych nějaké info, takže mu cinknu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ahoj všichni, nevěděl jsem přesně kam to dát, ale kamarád mě poprosil o sdílení a myslím si že toto téma je tomu nejbližší.
stroje.bazos.cz/inzerat/. ../valcova-zkusebna-vykonu .php
Kdyby jste měli jakékoliv otázky neváhejte a obraťte se prosím přímo na něj - veškerý kontakt je inzerátu.
stroje.bazos.cz/inzerat/. ../valcova-zkusebna-vykonu .php
Kdyby jste měli jakékoliv otázky neváhejte a obraťte se prosím přímo na něj - veškerý kontakt je inzerátu.
-> TTomas: co mam info- než se k tomu třeba vyjadri konstrukter,...vzhledem k parametrům motoru a povaze české kotliny je graf anonymní. což určitě nahraje zpochybňovačům., ale ani se nedivím. je to jako lepší kuchařka. chuť dle použitých ingrediencí.. nebo jako motor od Ladi hrušky- za 5,50
I pro mne je ten graf až neuveritelny, proto jsem to raději nekometoval. Rad bych viděl a slyšel ty motory v akci. Kde a kdy to bude možné? Jinak klobouk dolu a velká gratulace k výsledkům.
-> Bery 09.10.20 19:14:39: Tak to je ale přece jasny ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> MVM: ano, úspěšnost motoráře nemusi korespondovat s úspěšností pilota, ale Petr ma auta, která se díky jeho vývoji umísťují, nebo zákazníkovi přináší radost z jízdy. a třeba o to me jde.
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bery 09.10.20 12:33:46: A to je právě ono. Ten graf dava motorař zakaznikovi. Nebo je zakaznik u dynama. Grafy od Petra jsou ze Superflow dynamometru. Ktery je z podstaty přesnější než válce. Ja u Petra ty dily (v dílně viděl a žádný kouzla se nekonají. Na nic jinyho - když pominu pro "mě" na převodovaní a nastaveni řadicích světel- tak graf smrtelnikovi je k nicemu. Leda ze by s tim pobihal a chlubil se kolik má "nabržděno". Načež ho konfrontuje jina jitrnice ( taky s papirem v ruce), že to není možný. Div si neroztrhaji občanky. A je clovek kterej tam může mit 150PS a stejne zajede ovno,nebo ma na 3,14ču převody a těžký auto.. Takže je to cely o ničem. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Petr Urban 09.10.20 13:22:53: Tohle je komentář na úrovni a hoden mistra. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Petr Urban: Docela jsem cumel, ze uz mu nekontrujes stejným stylem
a to je dobře.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bery: Děkuji. Co na to chceš říct, dyť sem ti po těch bržděních volal a i pro mě to bylo docela neuvěřitelný čísla a skoro bych řekl to samý, proto mi museli po brždění přes kalibrační tyč ukázat kolik to ukazuje Nm, sedělo to na +- 1 Nm, navíc to bylo 2x po sobě takto, takže konečně po letech zkoušení, bádání, počítání, sem rád za vychytaný set up a víš sám co vše už tam dělám a jaká je s tím práce, aby se toho dosáhlo. Ještě sem zvědavý na 2 žigulíky vfts co sem dělal, zatím Hráček vyhrává i s problémy s nevychytanými mouchami... To se brzdit má, ale sem to přidávat nebudu, jediný co si přečteš, že to není pravda a něco komusi dokazovat a vychloubat se... docela se za minulost tímto stylem stydím... Jsou tady na to jiní matadoři, ale takovým stylem osloví jen skupinu lidí stejně chudých duchem jako jsou oni.
-> Petr Urban: Vana to má určitě nepřesný ti řekne západní expert.
Po dlouhé době pěkný graf a tady ticho,tma...
Po dlouhé době pěkný graf a tady ticho,tma...
-> Václav Vašák: chápu že je to neuvěřitelné, i pro mě bylo. Odpovídá to mému danému úsilí však. Je to graf 1430ccm a takové byly 2 motory za sebou na přesné motorovce u Vančíka, kterého mám kousek. Co si zrovna ty o tom myslíš je mi opět zcela lhostejné a ano lidi mě věří, když byli u toho co jsem jim dal do motoru.
-> Bery: ale mě to baví víc tady a narozdíl od "ostatních" mám raději realitu,než pohádky ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Petr Urban: 160Hp/170Nm z 1,4+,...keci,prdy,beďary. ..ale tak když ti to lidi žerou
Každopádně nemáš koule na to,abys dokázal,že to co tvrdíš je pravda...s nějakýma vítězstvíma to nemá vůbec nic společnýho,tam je motor pouze jedna z mnoha součástek a kopytu ani 500 koní nepomůže ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Petr Urban: 160Hp/170Nm z 1,4+,...keci,prdy,beďary. ..ale tak když ti to lidi žerou
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Podobné 3 grafy tento rok z motorovky. 1430ccm, čínský webry, kovaný motor. 7 motorů první místa v 7mi různých kat. a disciplínách rally, vrchů, autokrosu, slalomů.
-> Václav Vašák: u mě si jen puberťák co se ještě nedohonil nad sebou samým, lži a trapnohejty na prvním místě. Nemám potřebu komukoliv co dokazovat. To je tvůj ubohý ego pohled a je mi lhostejný.
-> Václav Vašák: u mě si jen puberťák co se ještě nedohonil nad sebou samým, lži a trapnohejty na prvním místě. Nemám potřebu komukoliv co dokazovat. To je tvůj ubohý ego pohled a je mi lhostejný.
-> Václav Vašák: říkám ze mas jít s těma kecama do politiky. je to dlouhý...A Na posílání lidi do prdele musíš mít lepší výsledky. dlouhá cesta před tebou ještě...
-> Petr Urban: takže máš plný kalhoty,kdyby se výsledek nepovedl....já bych k tobě klidně jel,kdybys mě tohle nabídnul
Samozřejmě v tvém i mém případě je dohled toho druhého samozřejmostí...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)