-> Petr Urban:
- Řekneš,že něco neumíš a nevíš,proč se to děje a poté,když to udělá někdo jiný,haníš hned jeho práci a nabízíš jí za polovinu…proč to tedy neuděláš hned,necháš motor s „volnoběhem“ 4000ot a naúčtuješ za to peníze?
- Tvrdíš,že palivové čerpadlo je dobré,když dává o 50% více benzínu za hodinu,než motor potřebuje…a to v maximálních otáčkách,o volnoběhu vůbec nemluvím…pro upřesnění mechanické čerpadlo Jikov,které plně dostačuje na plnění dvou karburátorů Weber 45 i na velice výkonném motoru dává podle otáček cca 9 až 60L/hod…hodnoty,které jsi může najít a vypočítat každý a jako jedinéco se ještě dá sehnat nové (krom čerpadla Pierburg ze škody 1203) jde použít na tento typ karburátorů (DGV,DCD,DCN,DCOE,DCO atd.) beze změn,oproti výrobním tabulkám,hladiny/plováků…
to,že použiju Archimedův zákon na to,aby plovák nuceně zavřel větší tlak,než na co je jehlový ventil konstruován není řešení příčiny,ale pouze prasácké řešení problému…pro ty,co méně poslouchaly na ZŠ,…čím víc zanořím těleso do kapaliny,tím větší silou vytlačené kapaliny je nadlehčováno,…zde platí,že čím víc potopím plovák,který se má vznášet na hladině,tím větší silou mě bude působit na jehlový ventil…to,že se zde jedná i o princip páky už raději nebudu říkat,někteří jedinci by z toho mohli mít epileptický záchvat z přílivu informací…výsledek je,že mě neteče benzín ven z karburátorů…bohužel nedodržím konstrukční řešení dané věci (výšku zaplavení emulzních trubic atd.).Je to stejné,jako bych porovnával větší průměr disku a nižší profil gumy s menším průměrem disku a větším profilem gumy…auto pojede stejně rychle,protože průměr a obvod budou stejné,ale stejný výsledek to není,..vyvrtám 10-ku díru do zdi,protože mám 6-ku hmožděnku,ale jenom 8-ku šroub,…obraz drží…to samé platí o tlaku paliva,který je cca o 1/3 větší,než umí jehlový ventil udržet (ještě záleží na jeho velikosti a tak i na ploše,na jakou tlak vyvinutý plovákem působí),…průtok,tlak,páka
,plocha jdou ruku v ruce,…opět kdo dával pozor na ZŠ,tak ví o čem mluvím,ostatní už nebudu zatěžovat informacemi.
- Vysvětli mě,proč musím mít čerpadlo,co dává 85-90l/h průměrem vedení 8mm,když v karburátoru mám jehlový ventil o průměru 2mm,…tlakový a průtokový spád na těch 3m hadice není nijak závratný…stejně tak mě vysvětli,jak je možné,že 2mm jehlový ventil dokáže v karburátoru zajistit dostatek benzínu pro dvě trysky o průměru například 1,5mm…jsou to pouze poměry tlaku,plochy,průměru a průtoku…ale rád bych to slyšel od tebe,když tak rád čteš ty diplomové práce z ČVUT a já jsem kokot,co tomu nerozumí…tohle je opět fyzika ZŠ.
- Proč tedy měníš trysky na tom samém motoru s těmi stejnými karburátory,když už jsi to jednou dělal?...to jsi to předtím udělal špatně?
- Jak jsi dokázal udělat ventilové vůle,když se tyčky opírají o vahadla a to už téměř v nulovém zdvihu ventilu…nechci vědět,co tam ty tyčky dělají,když to točí 7000ot a při zdvihu vůbec nesedí stavěcí šroub v tyčce a veškerá síla se převádí hranou,rovnou mezi tyčkou a vahadlem,…nikoliv mezi tyčkou,stavěcím šroubem a vahadlem…ano,za to nejsi placený,ale i tento problém jsem já nabízel odstranit,protože se mě příčí na to neupozornit.
- Jaký máš názor na absenci gufírek na ventilech?...spotřeba oleje je podle slov majitele extrémní,…respektive podle slov majitele taková a maková,…podle mého posudku je spotřeba 5-6litrů na 1000km extrémní a teda nevím,jestli znáš třídy hořlavosti kapalin,ale neřekl bych,že olej hoří stejně,jako benzín…respektive,že spálením směsi vzduchu a oleje v zážehovém spalovacím motoru získáš stejnou energii,která ti bude působit na píst,jako v případě směsi vzduchu a benzínu…lambda ti bude ukazovat hodnoty stejné,protože to je pouze kyslíková sonda,nebo ty máš nějakou speciální,která rozezná uhlík ze spáleného oleje od toho samého uhlíku,který vzniká hořením benzínu?…takže opět „přehlídnout“ takovou věc se mě zdá krátkozraké a osobně jsem to chtěl řešit,…nebo myslíš,že to je jedno,co v motoru hoří a nemám pravdu?...na to ti navrhuji jeden dobrý pokus,…polej se 10W40 a zkus se zapálit,potom to samé zopakuj s Natural 95 a pro názornost (protože nejsi motor) nemusíš ani odstraňovat ten olej,...výsledkem budeš možná překvapen a na JIP budeš mít dost času na přemýšlení,co hoří lépe.
- Řešíš na autech,co ladíš také montážní polohu karburátoru?...tím nemyslím,že má být víčkem nahoru a trumpetkami dopředu,ale na tohle někdo chytrý v Bologna-Itália vymyslel před desítkami let tabulky a osobně auto,co má karburátory špatně posazené neladím,protože nebude výsledek nikdy 100% a já nic jiného neuznávám…máš to také tak a nebo to řešíš přihnutím plováku,aby netekl benzín ven z trumpetek,popřípadě dovnitř motoru (ta lepší varianta,..není to totiž vidět).
- Tvrdíš,že za 3000kč uděláš G.O. karburátoru a dáš do něj všechno nové,…sepsal jsem seznam (který tady tedy nechci zveřejňovat,ale klidně můžu i s cenami od dodavatele) věcí,které jsem už v životě na DCOE měnil a jedná se o kompletní karburátor složený z ND.Ano ovšem,jsou věci,které jsou časté a méně časté a i ojedinělé,…ale suma-sumárum na jeden karburátor průměrně potřebuji věci za 3500-4000kč…to mě tady chceš tvrdit,že na jednom DCOE proděláváš 500-1000kč jenom na dílech a v případě,že dostáváš nějakou „Božskou Urban legend“ slevu v hodnotě 1/3 ceny,to děláš pro „zákazníkovo modrý oči“?...nebo to byl opět jenom „žvást“,aby ses ukázal a dal všem vědět,jaká jsem „drahá svině“ a jak všechny chci akorát „ojebat“…jasně,že ti to spousta lidí spolkne i s navijákem…v případě,že to ale tak je,ti hned posílám několik karburátorů na G.O. a pokud by byl jejich stav i vzhled 100% nový a za tyhle peníze,…budu tě chválit všude,kde budu chodit,zde se ti omluvím,koupím ti kytici růží a bonboniéru.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> Petr Urban: Pro zajímavost je zde pár fotek,co jsem z karburátorů vyndal,…pro všechny případy jsi ty hlavní součásti nechávám,…ložiska,těsnění
,gumičky atd. je vždy K.O.Ale tohle už tak časté není a Urban to nechá projít laděním a v klidu jsi za to nechá ještě zaplatit…chybějící a poničené kužele šroubů obtoku vzduchu a bohatosti směsi jsou zřejmé,vyleštěná místa na hřídelkách klapek jsou o několik desetin milimetru vydřená a klapky v ose hřídelky mají cca o 0,5mm menší průměr.O nějaké těsnosti nebo funkčnosti zde nemohla být ani řeč,..ano,motor jel od 4 000 (kde měl volnoběh) do 7000ot,kde má zhruba maximální výkon.Evidentně to majiteli stačilo a můj přístup „chci pro druhého to nejlepší“ se neosvědčil,protože chtít to nejlepší neznamená,že to tak nejlepší musí být…majitel nepozná rozdíl 10-15hp na motoru,když by místo oleje spaloval benzín,neví,že v motoru má zohýbané ventilové tyčky,protože se opírají o vahadla a tím se dřou o blok motoru,když bych ho vzal na brzdu,bude mít graf o hodnotě 120hp místo 140hp co mu bylo při koupi motoru řečeno a samozřejmě to bude vada brzdy,protože tam super hodnoty,které některé motory mají Vašák „nafejkuje“…jenom by mě zajímalo,jestli to je po naladění u mě repasovaných karburátorů pořád stejné s tím volnoběhem či nikoli a jestli k tomu dokážeš říct něco odborného a na úrovni?
-> pavucina: Súhlas
-> JuroSport: Tak ! ja to rikam furt, absolutni cislo nerekne nic.. Lepsi je mene hp, ale podstatne lepsi prubeh...
-> pavucina: No ako sa hovori “Méně je někdy více
-> JuroSport: Koní neni nikdy dost ;) Ale treba u turborita me odrazuje první praskla prevodovka.. to uz ti pak zacnou stacit, ptz nechat si delat prevodovku... Treba na daily mam V8 340 koní, tam se dá říct, ze je to hodne.. ale porad nekdy je treba víc. ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Petr Urban: Ano, je citiť že je to živšie a dobre sa s tym vozí. No chceme viac. Problém je, že aj na to viac si asi človek časom zvykne
-> JuroSport: Tak na sériovku hodně slušný!
-> Petr Urban: Nič. Toto je potom základ bez základu. Motor hodeny do kasne tak ako som ho zohnal ked mi odisiel starý. Na brzdu siel zo srandy, nech viem co tak vlastne je lebo pocitovo to jazdi fajn, oproti feldam v ktorych som sa za 15r viezol.
-> JuroSport: Krom chipu co tam je udělané s motorem ? základ je vždy vačka, hlava, dostatečná kompres, otevřít na sání a výfuku a naladění dobré ... to skáče rychle nahoru.
Trochu spat k téme. Dnes zo srandy na brzde ;) moja felda s 20rocnym chipom Cimbu, medzitym druhy motor s ktovie akou hlavou. 78,5hp/117Nm. Ked bude mat novy motor o 15 koni a 7-8Nm viac budem spokojný. Snáď do leta ;)
-> Petr Urban 27.05.20 23:16:51: ja na něm mám najeto 370. z toho poslednich 130 na plyn a nemuzu si ten motor vynachvalit ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> pavucina: Tak pěkný... Ja z toho znám hlavně jen hlavu
Takže to vydrží jezdit dost i s vůlemi v vodítkach. Já dělám jen ty karburátorový starý věci, za to zase do detailu. Ostatní jen když to u někoho zahlídnu. Koukal sem když se o tom bavíte, že je to populární opravdu dost. Jdou tam koupit supr ventily, pružiny, vaček fura a dokonce za mastný peníz bronz-beryliové vodítka i sedla. Dokonce to ponižují jinou klikou na 1.6 a používají jako atmosféru do tříd do 1.6 objemu. Mě ty 3 roviny ventilů v kterých se to musí středit, 20 malých ventilů, zakoutí v hlave na očištění atd. u repase vždy srali víš
Dycky však dost vůle v vodítkach, asi to na to není toliko háklivé při provozu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> pavucina 27.05.20 20:26:42: jakto, ze jsem ho jeste svitit nevidel? mam teda jen origo a cca 190hp
jo prevodovku chci 6q, ale mam 4kolu
jo prevodovku chci 6q, ale mam 4kolu
-> Alenka: Prosimte.. na 1,8T to nastartujes a za 10s uz sviti...
Na teto fotce svitil i svod pod autem...
-> Petr Urban: 1,8T mam v zimni audi, má to pres 300.000km a dostavá to strasnej kotel po dalnicich s tim jezdim v 5k RPM (ptz debilni prevodovka), je to v lpg, nezere to odel, das na to vetsi turbo a má to 300hp... Toufnu si rict, ze je v TOP 5 nejvcasteji upravovanych motorů na svete... Tak ti nevim no...
Na teto fotce svitil i svod pod autem...
-> Petr Urban: 1,8T mam v zimni audi, má to pres 300.000km a dostavá to strasnej kotel po dalnicich s tim jezdim v 5k RPM (ptz debilni prevodovka), je to v lpg, nezere to odel, das na to vetsi turbo a má to 300hp... Toufnu si rict, ze je v TOP 5 nejvcasteji upravovanych motorů na svete... Tak ti nevim no...
-> Eidy 27.05.20 18:28:01: To je furt a dokola jeden ten samy blok, jen kazdy rok jiny vložky a pisty, na 4litr jina klika.. No zbyly jen fotky a vzpomínky. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM 27.05.20 16:42:51: Než jsem to otevřel, tak jsem si myslel, že na mne vyskočí 6.4 SRT8, ale to mi zase nepasovalo k tobě. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM: A nezdřel se ti jeden za nehty? Stačily by mě z toho 2 válce. 4 bych ti nechal. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> TTomas 27.05.20 17:07:57: Bylo za ty roky jich vic 3,6; 3,8;3,5;4,0.. Vykon podle restriktorů. My s restriktory kolem 570 při 9200ot.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM: 3,8 - 4,0? 600+hp?
-> Alenka 27.05.20 16:12:16: ano, blbej atmosferickej 1.6 aee se sotva muze zdat o polovine km...
kterej, ze je ten nejlepsi?
kterej, ze je ten nejlepsi?
-> palinator: áno, paně
-> Petr Urban: vydrží to najezdit 500 tisíc km, z toho cca polovinu se sračkochipem od Cimbu, dáš tomu trochu péče, zdvojnásobíš výkon a jezdíš dál![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Petr Urban: vydrží to najezdit 500 tisíc km, z toho cca polovinu se sračkochipem od Cimbu, dáš tomu trochu péče, zdvojnásobíš výkon a jezdíš dál
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Alenka: Jako vw 20 ventil co byl i v Octavii ? Co je na něm tak supr ? složitost hlavy je šílená pro úpravu, vodítka v hlavě vydrží prd. Co to umí a co to vydrží ?
-> Alenka:
Po BKD?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Po BKD?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: 1.8 Turbo, druhý nejlepší motor na světě :)
-> Alenka:
Na čem to je?
Na čem to je?
-> pavucina: já tomu teda taky hovno rozumim, ale to tvoje turbo vypadá nějaký nemocný... když jsem byl v Plzňi na rychloškolení, bylo mi řečeno, že turbo má správně vypadat takhle ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Šediváček: Tak jo poměřování pindouru.... (más to zapotřebi ?)
Odložím si tu fotku(dokonce dobová z roku 2011), už jsem to zkusil, před 5 lety při 2/3 tlaku, než jezdím ted, to nabrzdilo o 99hp a 140Nm(to je číslo navíc, takového čísla se ani nedočkáš v absolutní hodnotě) víc než serie. A kupodivu to nikdo nedomrdal, ptž tomu v ty dobe nikdo moc nerozumel.. To víte dráty, napetí proudy.. to nejde spravit sroubovákem a vrtákem.
Jenže tomu hovno rozumíš, tak mi na to žádný moudro nenapíšeš co ?
Odložím si tu fotku(dokonce dobová z roku 2011), už jsem to zkusil, před 5 lety při 2/3 tlaku, než jezdím ted, to nabrzdilo o 99hp a 140Nm(to je číslo navíc, takového čísla se ani nedočkáš v absolutní hodnotě) víc než serie. A kupodivu to nikdo nedomrdal, ptž tomu v ty dobe nikdo moc nerozumel.. To víte dráty, napetí proudy.. to nejde spravit sroubovákem a vrtákem.
Jenže tomu hovno rozumíš, tak mi na to žádný moudro nenapíšeš co ?
-> Šediváček: To jsme z toho sdělení opět všichni odvázání. Být důležitý... Dává si to kde kdo neustále, ale ještě nikdo s tím nemachroval v "grafy motorů" bože.
Když se to tu tak pěkně rozjelo tak bych jsem mohl přidat další foto. Aby jste se mohli dohadovat o dalších věcech.
Ano i já už se je chystám vyzkoušet a doufám že to přidá dalších 10-15 koní.
Ano i já už se je chystám vyzkoušet a doufám že to přidá dalších 10-15 koní.
-> Petr Urban 26.05.20 20:48:26: Nechtěl jsem nijak rejpat, jen jsem to konstatoval. ;-) Vím, že to má svůj čas. A co je "paní Colombová" ví pramálo lidí. ;-)
-> Tuner#2: Kvalitni veci nepotrebujou reklamu, protoze maji plno a nepotrebujou, by je kontaktovali lidi z ulice a brali jim cas a silu.... ja si v roce 2012, rekl, ze si tu nebudu pomerovat pindoura ( stejne bych vyhral) a vysvetlovat neco... skoda casu a sily. A vubec nechapu tyhle dohady co tu probihaji... a vyrukovt na me nekdo soudem, tak se mu vysmeju... i kdyz bych na to mel schopny lidi a vse by slo za nim...
-> Petr Urban 26.05.20 18:43:11: tohle mě hlava nebere...
Nikdy, opakuji nikdy jsem na p. B neslyšel nikdy nic dobrého, ceny má naprosto tragický a přesto jsem v týdnu udělal tenhle screen v jedné skupině. Chápeš to?
Holt asi to co má web a jezdí po výstavách je dobré a ten zbytek internet nezná, tak to ani nedoporučím... Trend dnešní doby.
Nikdy, opakuji nikdy jsem na p. B neslyšel nikdy nic dobrého, ceny má naprosto tragický a přesto jsem v týdnu udělal tenhle screen v jedné skupině. Chápeš to?
Holt asi to co má web a jezdí po výstavách je dobré a ten zbytek internet nezná, tak to ani nedoporučím... Trend dnešní doby.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> StepaNoFUN: Áno přesně tak pane, ale na druhou stranu už tam přibylo kovaných věcí a to co bude uvnitř se posunulo o hodně jinam po všech stránkách a na tom se vyšívá postupně.
-> Petr Urban: Myslíš paní Colombovou? :-D Nerejpu. Jen konstatuju.
Osobně mám také máslo na hlavě a některé věci tady mám opravdu dlouho... ale spíše dlouhodobé projekty motorů, kde není snadné zajistit všechny kované věci, kooperace strojařů atd., ale nikdy nic také neslibuji kdy taková věc bude. Že bych však měl doma na úpravu karb. a neřešil to nijak... Dobrý no ... Ale tak zas se musí nechat : udělal si čas na svoje projekty a koníčky nehledě na ostatní, to každý vytížený člověk co nasliboval neumí že jo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2: Já to vidím, ale netřeba si s tím dělat hlavu ... člověk s nějakým intelektem a rozumným sociálním cítěním si sám rozkličuje z těch mozkomíšních ejakulátů co tady některým tečou, co jsou zač.
Mě kdysi Berný poslal T písty, chtěl sem 34,4 KH, on poslal 31,4mm, byl v té situaci jediný kdo je měl mít (almet neměl), obvolal jsem celou ČR. Vrátit mu to nešlo, prý je to přesně co se objednalo, koupi domluvil dj maso, ani jeden z nich to nechtěl řešit. Berný mi pak vyhrožoval taky a jak sem pak zjistil u ostatních, je to jeho běžná praktika u všech co se mu ozvou, že něco není jak mělo být a trvají si na vyřešení. On to nijak kladně nechce řešit, naopak útok, slova o právnících apod... A co teď takových je .... Co nemají elementární slušnost, férovost a dělají věci, které by 100% nechtěli sami dostat od někoho.
Už vidím jak by Vašák někomu za opravu dvou fungujících webrů, kde je potřeba vyměnit ložiska, usadit klapky, dejme tomu je vymít a vyměnit těsnění a borec by ho postavil před hotovou věc - hele 20 litrů, pak to dal na auto a zjistil že volnoběh teda dobrý, ale zbytek horší a 20ka v řiťi a kdyby Vašák zavolal o co jde, že by ho někdo tahal za nos a vykládal mu o zubech kamaráda místo domluv o tom, jak to udělá, doladí jak nasliboval... To už by ho propíral všude možně ... A takový se zde bude stavět nad nás všechny ... ty vole ...
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mě kdysi Berný poslal T písty, chtěl sem 34,4 KH, on poslal 31,4mm, byl v té situaci jediný kdo je měl mít (almet neměl), obvolal jsem celou ČR. Vrátit mu to nešlo, prý je to přesně co se objednalo, koupi domluvil dj maso, ani jeden z nich to nechtěl řešit. Berný mi pak vyhrožoval taky a jak sem pak zjistil u ostatních, je to jeho běžná praktika u všech co se mu ozvou, že něco není jak mělo být a trvají si na vyřešení. On to nijak kladně nechce řešit, naopak útok, slova o právnících apod... A co teď takových je .... Co nemají elementární slušnost, férovost a dělají věci, které by 100% nechtěli sami dostat od někoho.
Už vidím jak by Vašák někomu za opravu dvou fungujících webrů, kde je potřeba vyměnit ložiska, usadit klapky, dejme tomu je vymít a vyměnit těsnění a borec by ho postavil před hotovou věc - hele 20 litrů, pak to dal na auto a zjistil že volnoběh teda dobrý, ale zbytek horší a 20ka v řiťi a kdyby Vašák zavolal o co jde, že by ho někdo tahal za nos a vykládal mu o zubech kamaráda místo domluv o tom, jak to udělá, doladí jak nasliboval... To už by ho propíral všude možně ... A takový se zde bude stavět nad nás všechny ... ty vole ...
![170](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/170.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petr Urban 26.05.20 12:39:35: já už se jen z povzdálí usmívám...
Musím... Bylo mě vyhrožováno soudem a tak dělám hodného i přesto, že moje jméno je vytaženo v každé diskuzi a ono se to sčítá. To bylo tuhle kopnutí u nábojů, teď opět tady...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Musím... Bylo mě vyhrožováno soudem a tak dělám hodného i přesto, že moje jméno je vytaženo v každé diskuzi a ono se to sčítá. To bylo tuhle kopnutí u nábojů, teď opět tady...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Václav Vašák: Nechci do toho rýpat ... s panem Zigem jsem si volal a jeho neštěstí nad tím co se stalo se prohlubuje, takže místo výmluv nad osobním životem (vzít zákazníka na hůl protože prostě teď prachy potřebuji - parádní přístup) a že kamaráda bolí zuby (což má obrovskou souvislost určitě) si neřekl jediný řešení dané situace nebo kdy má přijet, aby si s tím něco udělal jak si mu nabídl... Tady vždy takový tvrdý správňák co umí dělat líp jak ostatní, kterým se vysmíváš svým slohem 15tiletého s mindárky, by jsi teď mohl udělat správnou věc a předvést se ne ... Protože pan Zigo má graf jak auto jelo a velmi by ho zajímalo po tvých slovech o tom jak je v karburátorech vše špatně, jak to pojede nyní, protože zatím subjektivně je to horší ... On by chtěl vidět výsledky za své peníze a to by chtěl asi každý, né řeči o tvém osobním životě, ale za největší peníze v česku za opravu karb. kde jsi řekl že to chce udělat ještě další doladění, chce vidět výsledky v svém motorovém prostoru co jsi slíbil a nechal si dopředu zaplatit.
-> Václav Vašák: Takže ty přispíváš pro napsaní slohu o výsměchu ... Sem tu hodně roků, ale s větším chudákem s mindráky sem se ještě nesetkal...
A teď se ještě pochlub jak si panu Zigovi od Ostravy údajně zrepasoval "webry" za skoro 20tis. a ty teď nefungují jak fungovaly ... Nedomluvil ses vůbec na žádné ceně, tahal si zákazníka dlouho za nos a krom opravy hýbání klapek nenastal žádný posun a mu teď nejede motor jak jel (a to chtěl aby se mu hlavně vracel plyn), teď je o skoro 20t. lehčí, nešťastný a neví co má dělat a vysmívají se mu všichni kamarádi jak mi řekl a možná oprávněně, protože za 12 by měl nové FAJSY co by jeli lépe jak to co dostal... Takže ojebat někoho o 20 za "údajný repas" dvou webrů... To už se nepoplácáš po ramenou ? A teď přijde snůžka lží a výmyslů...
A teď se ještě pochlub jak si panu Zigovi od Ostravy údajně zrepasoval "webry" za skoro 20tis. a ty teď nefungují jak fungovaly ... Nedomluvil ses vůbec na žádné ceně, tahal si zákazníka dlouho za nos a krom opravy hýbání klapek nenastal žádný posun a mu teď nejede motor jak jel (a to chtěl aby se mu hlavně vracel plyn), teď je o skoro 20t. lehčí, nešťastný a neví co má dělat a vysmívají se mu všichni kamarádi jak mi řekl a možná oprávněně, protože za 12 by měl nové FAJSY co by jeli lépe jak to co dostal... Takže ojebat někoho o 20 za "údajný repas" dvou webrů... To už se nepoplácáš po ramenou ? A teď přijde snůžka lží a výmyslů...
-> MVM: V tématu ladění motoru je to abych to nedával do tématu grafy motoru. Údaje jsou stejné jako jinde, písty do 1,3 motoru. Je to jenom aby bylo vidět co jsme dali do motoru.
-> Jozka: Věř, že mu to blbý vůbec není. Jak ho znám.