skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
Protože jsem nemoh naskenovat obrázek. Tak jsem ho tam rovnou hodil. To možná vyfotim a dam znova. Ale až zítra. Křivky jakž takž vidět jsou.
-> Šediváček: Z toho obrázku je vidět úplný prd ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Šediváček: Proč je ten obrázek tak dobře čitelný? :D
tak už se tu dlouho nic nedílo, tak zase obnovíme nějakým grafem
jinak 65,1kW při 6614ot.
maximální krouták 112,2nM při 4590ot.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jinak 65,1kW při 6614ot.
maximální krouták 112,2nM při 4590ot.
-> Gemini: Trošku mě mrzí, že vůbec nezmiňuješ okolnosti - vačka, péra a čí know-how o motorových věcech... Kdybys nešel vyrobit ty trumpety a měřil si motor zcela bez nich jak si chtěl, teď by tu byl graf s -10 HP nebo možná by tu ani nebyl. O tom horším výf. systému si mi řekl až po brzdě a ihned jsem se k tomu vyjádřil.
Důvody proč možná ta výkonnost padá nahoře sem řešil včera v telefonu a dnes jsou tady doslovně napsané všechny od tebe.
Nechci dělat uraženecký postoj, ale takle napsané jakou čistou sólovku jsem to nečekal. To vypadá jak prezentace pouze tvých závěrů. Tohle mě na tebe trochu mrzí Gemini...
Důvody proč možná ta výkonnost padá nahoře sem řešil včera v telefonu a dnes jsou tady doslovně napsané všechny od tebe.
Nechci dělat uraženecký postoj, ale takle napsané jakou čistou sólovku jsem to nečekal. To vypadá jak prezentace pouze tvých závěrů. Tohle mě na tebe trochu mrzí Gemini...
tak po dlhej dobe konecne nieco z garaze GR..... 1396ccm motor ( kluka fabia ) na 4klapke a programovatelnej jednotke, primarne urcenie - vrchy a kopce :)
Vcera sme prvy krat poriadne jazdili a ladili a dnes brzda ( a buduci tyzden Rechberg AT ), vysledok pre zaciatok 140 PS a 155Nm.......malo, budeme ladit dalej...potencial motora je trosku vyssie. Kratsie sanie a uuuuplne iny a lepsi vyfuk, zabehnuty motor a potom snad dostaneme ine cisla...tak drzte palce
zaroven velka vdaka patri Urbimu za poskytnute know-how, cenne rady a dodanie spickovych komponentov.
Gemini![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Vcera sme prvy krat poriadne jazdili a ladili a dnes brzda ( a buduci tyzden Rechberg AT ), vysledok pre zaciatok 140 PS a 155Nm.......malo, budeme ladit dalej...potencial motora je trosku vyssie. Kratsie sanie a uuuuplne iny a lepsi vyfuk, zabehnuty motor a potom snad dostaneme ine cisla...tak drzte palce
zaroven velka vdaka patri Urbimu za poskytnute know-how, cenne rady a dodanie spickovych komponentov.
Gemini
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vhml: Ano pro Petra Frei, dočkal se.
-> Tomaso435: Jo to byl, musel jsem to dostkrát trápit než jsem to z toho karb. vydoloval. Zažínal jsem první graf s 90kw.
-> Eidy: -> TTomas: Díky. Taky mi to tak přišlo, jsem dost nad své očekávání, ale co mi to dalo zabrat by těžko to martirium někdo absolvoval.
-> Tomaso435: Jo to byl, musel jsem to dostkrát trápit než jsem to z toho karb. vydoloval. Zažínal jsem první graf s 90kw.
-> Eidy: -> TTomas: Díky. Taky mi to tak přišlo, jsem dost nad své očekávání, ale co mi to dalo zabrat by těžko to martirium někdo absolvoval.
-> Urbi: hukot ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Urbi: Krásný hodnoty i průběh
Na Ačko skoro až neuvěřitelný.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml: I když to tam u vás dělají borci v garáži ze sériových dilu,na soustruhu a smirglem omotanym kolem prstu, dostal Urbi důvěru ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Petr Urban 26.01.17 11:40:24: pěkný, moc pěkný.
-> Petr Urban 26.01.17 11:40:24: zásilka na západ čech? :-)
"Áčko" 1.4, T-pisty, vačka 300/300 zdvih 8, KP 13, tvrdé lehké ojnice, LEKR karb. v max.úpravě, zapalování individuální, na brzdě přes jednotku.
-> Tuner#2: ty blbe nikdo nepilve... i když chování Veny je na pováženou...
to děláš ty : ve stylu podle sede soudím tebe :D Já jsem řekl svůj názor, který se samozřejmě nemusí líbit. A ty si furt cosi vymýšlíš a vnášíš do toho jenom sračkoidní laciné řečičky. Seru na to tady, ztrácím hlavně s tebou čas a ty máš nejen zde nulový přínos k věci.
to děláš ty : ve stylu podle sede soudím tebe :D Já jsem řekl svůj názor, který se samozřejmě nemusí líbit. A ty si furt cosi vymýšlíš a vnášíš do toho jenom sračkoidní laciné řečičky. Seru na to tady, ztrácím hlavně s tebou čas a ty máš nejen zde nulový přínos k věci.
-> Bery 30.04.16 22:54:31: Treba na to Krejbychovi jinak upadla flexa
a nebo treba valcova brzda jednou nameri 141, podruhy 138 ale Vam z toho tady rupe cevka
Myslim, ze kdyz jsme na ni byli ostatni, tak urcite porovnani tady je, ale holt je lepsi donekonecna pliva na Venu... ![81](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![81](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
-> Bery:
není to tak jednoduché jak by jste to všichni chtěli mít
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Urbi: na ten krut ti stačí mít ne 6,6 ale třeba jen 7,1...jinak to může být 280ka. Tak to nehrot a nevysiluj se tu.
-> Tuner#2: Je to také jen o lidech kolem techniky a měřící technika je hodně ovlivnitelná lidskou chybou, stejně tak informace podané svému okolí mohou být podané "nějak" a skutečná fakta mohou být jinde. A ty trapné řeči o sériové feldě... máš to zapotřebí...
Já těm hodnotám vs. popis prostě nevěřím, tečka. Ale také neříkám že jsou diametrálně jiné ve skutečnosti jak trapně ty podáváš za mě !
Já těm hodnotám vs. popis prostě nevěřím, tečka. Ale také neříkám že jsou diametrálně jiné ve skutečnosti jak trapně ty podáváš za mě !
-> Petr Urban 30.04.16 12:29:05: Hele ty základe, možná by sis měl doplnit základní vzdělání...
Už na začátku éry 130LR c 85tém měla továrna odbržděno 95kW a 137Nm: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8355_2011-06 -13_19-59-21_71.jpg
Píšou asi a berou průměr dosažených hodnot u prvních motorů a takový Sedlář když mu půjčili tovární auta, tak se divil jak to nejede proti tomu jeho. Takže on a později i továrna na koncé éry měli ještě více než v tomhle první seznamovacím článku.
A co se týče rOMANa, tak naměřil to na stejné nové brzdě, kde jsme už brzdili řadu aut, ale zřejmě teda se musím spokojit s výkonem sériové Feldy
jasně válcovka je +/- nějaký ten poník, ale jak už jsem tady dokázal, to samé platí pro motorovou brzdu viz. pomalu 160koní ve Wénovo 120S že.
Už na začátku éry 130LR c 85tém měla továrna odbržděno 95kW a 137Nm: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../8355_2011-06 -13_19-59-21_71.jpg
Píšou asi a berou průměr dosažených hodnot u prvních motorů a takový Sedlář když mu půjčili tovární auta, tak se divil jak to nejede proti tomu jeho. Takže on a později i továrna na koncé éry měli ještě více než v tomhle první seznamovacím článku.
A co se týče rOMANa, tak naměřil to na stejné nové brzdě, kde jsme už brzdili řadu aut, ale zřejmě teda se musím spokojit s výkonem sériové Feldy
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Motomaniak: Tak pěkný motor to je určitě a máš pravdu že s těmito komponenty takový motor udělat neumím. Nabrzdit na válcích možná ano, ale postavit s daným popisem ne.
Nevim co tady pořád řešíte. Motor se poved tak co dodat, jede jak z praku, podle videa. U motoru jsem párkrát byl když se stavěl a není na něm nic zvláštního. Neni tam žádný racingový udělátko ale poctivá práce. Jinak souhlasím s -> Motomaniak: co psal.
-> Urbi: Je vtipné to tu sledovat. Dlouhou dobu tu má spousta z vás připomínky, že Vena neumí udělat pořádný motor, že se stále jen na něco vymlouvá, ale když nějaký udělá a odbrzdí, tak hned řeči, že to neni možný na tyhle hodnoty upravit, protože tobě se to taky nepovedlo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bery: asi jo ... Tady s tou starou vačkou to neumím, budeš muset třeba za lepšíma a na jinou brzdu, takové hodnoty krutu s daným popisem motoru udělat já neumím :)
-> Tuner#2: Já neříkám co tam má nebo nemá pane překroutitel, jen podotýkám, že nejen pro mě z daného popisu mi to nesedí už jen ze základů fungování motoru... tzn. také že spousta renomovaných motorářů česka z dob mnulých i současných není natolik dobrá, aby na 1.3 s 280-kou zdvih 6,6 měli 141Nm... Tak se buď něco moc povedlo a sedli si věci, něco dobře nenaměřilo nebo se něco tají o motoru ... to je můj názor. Pak to ale také může mistifikovat ostatní, kteří by si snad mysleli že je to docela normálním standartem, dát si 280ku, pošlechtit hlavu a mít 140 Nm na 1.3 a to určitě standartem není. Takové hodnoty neměla žádná dobová 130RS ani posléze dobová stará 130LR z fabriky, nedosahovala takových kroutících momentů, proto se nad tímto maličko pozastavuji a ty máš zase překroucené výsměvačné řeči... co jiného čekat.
-> Tuner#2: Já neříkám co tam má nebo nemá pane překroutitel, jen podotýkám, že nejen pro mě z daného popisu mi to nesedí už jen ze základů fungování motoru... tzn. také že spousta renomovaných motorářů česka z dob mnulých i současných není natolik dobrá, aby na 1.3 s 280-kou zdvih 6,6 měli 141Nm... Tak se buď něco moc povedlo a sedli si věci, něco dobře nenaměřilo nebo se něco tají o motoru ... to je můj názor. Pak to ale také může mistifikovat ostatní, kteří by si snad mysleli že je to docela normálním standartem, dát si 280ku, pošlechtit hlavu a mít 140 Nm na 1.3 a to určitě standartem není. Takové hodnoty neměla žádná dobová 130RS ani posléze dobová stará 130LR z fabriky, nedosahovala takových kroutících momentů, proto se nad tímto maličko pozastavuji a ty máš zase překroucené výsměvačné řeči... co jiného čekat.
-> Petr Urban 29.04.16 00:33:52: Nevím kde chodíš na to, že nám to brzdí pokaždé jinak? Já před xy lety nabrzdil se svodama od Hriciny s malým průměrem trubek nějakých 89HP/129Nm, teď po letech kdy ten motor už má něco za sebou s jinýma svodama s větším průměrem jsem nabrzdil 92HP/122Nm a tak nějak to odpovídá tomu, že po změně svodů byl motor pocitově točivější a rozdíl pár Nm dole vykompenzuje větší výkon a točivost nahoře. Takže myslím, že obě brzdy mělřili s dostatečnou přesností na válcovku.
Ale chápu, rOMAN kecá, má tam s bídou 100koní, Motomaniak tím pádem nemá 100 ale 80HP a já nemám 90, ale 70 protože jsme všichni brzdili na stejné brzdě... Zajímavé je, že 70 (respektive 68) má sériová Felda a ani jedna v rodině nejede tak jako Žlutka
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale chápu, rOMAN kecá, má tam s bídou 100koní, Motomaniak tím pádem nemá 100 ale 80HP a já nemám 90, ale 70 protože jsme všichni brzdili na stejné brzdě... Zajímavé je, že 70 (respektive 68) má sériová Felda a ani jedna v rodině nejede tak jako Žlutka
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Urbi: no,máš se ještě co učit, greenhorne![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Urbi: Vzhledem k tomu, že já jsem měl s tou vačkou 130Nm a 101koní a hlavu jsem si dělal sám, bez jakýchkoliv předchozích zkušeností, nechal jsem tam nálitky a původní vodítka (teď už by jsem ji dělal trochu jinak), tak nevím, proč by hodnoty co naměřil Roman neměli být reálný, když má hlavu udělanou tak, jak má být.
-> Tuner#2: Nic takového o sobě netvrdím... tak zase neser...
Máte ty hřebečky v PLzni asi někdy větší, někdy zase menší, že se jim tam vleze tolik :D
Neříkám že brzda ... ptám se na okolnosti brždění, takových popisů ti vyseru celý kýbl. Ale zkus až se budeš bavit s tvojí modlou Čepkem, náhlásit mu popis a ukázat graf... Co na to řekne. Něco mi neštimuje. Všechny ostatní grafy co jste dávali se všemi co píšeš nyní a jsou jiné než ty dřívější ... jak bylo že najednou motory nemají tlaky jak jste na brzdě konečně s reálnějšími hodnotami než z dřívějška, jsou uvěřitelné. Ale tady je něco co mě opravdu moc nehraje, třeba se mýlím a křivdil bych někomu, to bych nerad. Protože tu vačku dobře znám, jak jede a mám ji změřenou, nepřijde mi reál aby na objemu 1289ccm s pošlechtěnou hlavou jak bylo řečeno měla 141 Nm a ještě takový průběh... věřím že tam ta vačka je, ale něco není ok. Reálu přednesených hodnot bych uvěřil, až bych znal celé okolnosti... ale jinak je mi to fuk.
Máte ty hřebečky v PLzni asi někdy větší, někdy zase menší, že se jim tam vleze tolik :D
Neříkám že brzda ... ptám se na okolnosti brždění, takových popisů ti vyseru celý kýbl. Ale zkus až se budeš bavit s tvojí modlou Čepkem, náhlásit mu popis a ukázat graf... Co na to řekne. Něco mi neštimuje. Všechny ostatní grafy co jste dávali se všemi co píšeš nyní a jsou jiné než ty dřívější ... jak bylo že najednou motory nemají tlaky jak jste na brzdě konečně s reálnějšími hodnotami než z dřívějška, jsou uvěřitelné. Ale tady je něco co mě opravdu moc nehraje, třeba se mýlím a křivdil bych někomu, to bych nerad. Protože tu vačku dobře znám, jak jede a mám ji změřenou, nepřijde mi reál aby na objemu 1289ccm s pošlechtěnou hlavou jak bylo řečeno měla 141 Nm a ještě takový průběh... věřím že tam ta vačka je, ale něco není ok. Reálu přednesených hodnot bych uvěřil, až bych znal celé okolnosti... ale jinak je mi to fuk.
-> vhml 28.04.16 17:52:18: Píše, že těm hodnotám na 1289 a 280tku od Krejbicha nevěří - to je něco jiného než jsem psal? ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.16 17:01:48: nechci se nějak míchat do vaší populární soutěže o největšího pindíka, ale kde vidíš zpochybnění brzdy? Já vidím jen dotaz na normu, na který i celkem záleží...
-> TTomas 28.04.16 14:25:01: To musis na Venu ja dal pozadavky 100 - 105 koni a udelej si to jak chces . Dodal jsem vyfuk, vacku a sani s karburatorama kde mimochodem je jeste velka rezerva pac je delany na starou hlavu kde byl kanal 26,5 a jeste neni uplne sparovana ted .
-> Petr Urban 28.04.16 15:14:20: Hele vacku jsem mu daval ja a posilal me ji p. Krejbich nevim pred 2 rokama tak pocitam ze neposilal od nekoho jineho :D
Tady je jeste video:
www.facebook.com/roman.ko var/.../10154553245010839? notif_t=li...
A jeste poznamenam ze otacky byli brany podle shiftlihtu pri tech 7t otackomer pomalu ukazoval 8 :D
Muzes zavolat do M+H ze maji brzdu na picu vic neporadim.
-> Petr Urban 28.04.16 15:14:20: Hele vacku jsem mu daval ja a posilal me ji p. Krejbich nevim pred 2 rokama tak pocitam ze neposilal od nekoho jineho :D
Tady je jeste video:
www.facebook.com/roman.ko var/.../10154553245010839? notif_t=li...
A jeste poznamenam ze otacky byli brany podle shiftlihtu pri tech 7t otackomer pomalu ukazoval 8 :D
Muzes zavolat do M+H ze maji brzdu na picu vic neporadim.
-> Petr Urban 28.04.16 15:14:20: LOL už nevěříš ani této brzdě?
To už je druhá brzda v Plzni, které nejlepší motorář moravy nevěří ač na ní byl Véna, já, Šediváček, Mates, Motomaniak a řada dalších lidí v mém okolí.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
To už je druhá brzda v Plzni, které nejlepší motorář moravy nevěří ač na ní byl Véna, já, Šediváček, Mates, Motomaniak a řada dalších lidí v mém okolí.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Je nízký a neměl být, lepší nastavení už nešlo udělat, takže něco v motoru, nedělal jsem ho, nevím co je vevnitř.
-> Šediváček: Popis 1.3 + 280st. s zdvihem pouze 6,6 od Krejbicha (klasická česanovská vačka - měřil jsem je, má ji stejnou jako původní škodovácká) a "pošlechtěná hlava" Tento popis mi nesedí k naměřeným hodnotám. Nikde jsem tuto vačku neviděl takto jet a to jsem těch motorů s ní viděl hodně.... leda by měl něco jiného už, protože je i jiná s velkým zdvihem. Ta vačka bez zdvihu negeneruje takový krut ani koně, celkem logicky zavřená vačka na 280st. a zdvih 6,6 má malou plochu zdvihové charateristiky = motor prostě nenaplní. Já těm hodnotám s 1289ccm vs. tato vačka nevěřím, už jen vůči tomu co jsi s ní naměřil v vlastním motoru. V jaké normě vidíme graf a jaké byly aktuální hodnoty vůči kterým se dělali korekce do dané normy ?
-> Šediváček: Popis 1.3 + 280st. s zdvihem pouze 6,6 od Krejbicha (klasická česanovská vačka - měřil jsem je, má ji stejnou jako původní škodovácká) a "pošlechtěná hlava" Tento popis mi nesedí k naměřeným hodnotám. Nikde jsem tuto vačku neviděl takto jet a to jsem těch motorů s ní viděl hodně.... leda by měl něco jiného už, protože je i jiná s velkým zdvihem. Ta vačka bez zdvihu negeneruje takový krut ani koně, celkem logicky zavřená vačka na 280st. a zdvih 6,6 má malou plochu zdvihové charateristiky = motor prostě nenaplní. Já těm hodnotám s 1289ccm vs. tato vačka nevěřím, už jen vůči tomu co jsi s ní naměřil v vlastním motoru. V jaké normě vidíme graf a jaké byly aktuální hodnoty vůči kterým se dělali korekce do dané normy ?
-> rOMAN: Maš moc pěkný motor
Jaky mas KP?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Šediváček: a kolik jsi mel s tim klasickym karbecem?
Jsem zapomněl dodat že to je od Vény: -> rOMAN 28.04.16 10:14:08: Jinak bych chtěl tady Romanovi poděkovat, že ve mě vložil svojí důvěru a trochu peněz, ...hlavně ta důvěra :-) A i když to bylo někdy opravdu přesvědčování, tak si myslím, že není nespokojen... požadavek 100hp motor.
Co jinak k tomu říct, at si řekne co chce on, já jenom, že to běhá na sériovým jetým spodku, obyč kontakt rozdělovač, trochu hlava pošlechtěná, vačka 280. "K"...když jsem se před lety rozhodoval od koho brát vačky, tak si myslím, že jsem chybu neudělal a ten člověk je profík na svém místě.
Motor je defakto kopie mýho původního z "bily1", akorát udělaný trošku líp a ne pomoci šmirgl kotoučků a na zemi v prachu... dost lidem se to tu nelíbilo, když se dal první graf ...tady je vidět, že to jde a motor je akorát líp krmen, než vertikálním dvoukomorákem, co jsem měl já
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Co jinak k tomu říct, at si řekne co chce on, já jenom, že to běhá na sériovým jetým spodku, obyč kontakt rozdělovač, trochu hlava pošlechtěná, vačka 280. "K"...když jsem se před lety rozhodoval od koho brát vačky, tak si myslím, že jsem chybu neudělal a ten člověk je profík na svém místě.
Motor je defakto kopie mýho původního z "bily1", akorát udělaný trošku líp a ne pomoci šmirgl kotoučků a na zemi v prachu... dost lidem se to tu nelíbilo, když se dal první graf ...tady je vidět, že to jde a motor je akorát líp krmen, než vertikálním dvoukomorákem, co jsem měl já
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Urbi: od Vény: Jo máš naprostou pravdu, ..s hromadou šrotu na brzdu. Ale tak nejsem majitel, nemam do toho co kecat. Udělal jsem co jsem měl a šmitec, ...je to složený doma z dílů co si majitel našel a měl a na to si myslím, že to je v celku hezký... jinak asi 137Nm a 117Hp,...
-> rOMAN: Parádní výkon, i ten krouťák je velice slušný na 1.3. Že by jsem přes zimu sundal hlavu a zkusil jí ještě doupravit, tam budu mít asi ještě rezervy :-D
-> Jirik_Tuňák1983 28.04.16 10:26:37: se třese strachy :)
-> rOMAN 27.04.16 19:05:33: Ta ručička rychloměru je nějaká rozdováděná. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Petr Urban 20.04.16 16:19:59: Krouťák je ale celkem nízký.
I 7000 ot. si nechal libit a vykon neklesal na 280 krejbicha myslim pekny
Tak koukam ze Dusan brzdu nepotrebuje ..pekny odhad
A ted:
1.3ka powered by Vena136
88.8kW @ 6500rpm
141,7Nm @ 5000rpm
www.imgup.cz/image/2WG
A ted:
1.3ka powered by Vena136
88.8kW @ 6500rpm
141,7Nm @ 5000rpm
www.imgup.cz/image/2WG
-> Motomaniak: pres 100 urcite. To uz vypada na 120k, ale jen dle tacho a otacek coz muze zkreslovat.
-> rOMAN: no myslím, že přes 100 koní tam rozhodně bude :-)
Dneska jak psal tady Urbi se to dělá právě nejvíc na tom pětiosým CNC..
-> Urbi: Tak já to netvrdím,ale když jsem se k tomu náhodou nachomejtnul,tak ty formy,mají kolikrát takové zákruty a zákoutí,že bych se tomu nedivil.
Kolik bude cca vykon? :)
https://www.youtube.com/w atch?v=BeV1oZ6-ttc
Kola 14, prevodovka 4.44
Motor delal Vena.
https://www.youtube.com/w atch?v=BeV1oZ6-ttc
Kola 14, prevodovka 4.44
Motor delal Vena.