![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
-> Urbi: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vojťas:
Dobře, ale jak si má člověk vyložit, že se nesmí kladivama bouchat o sebe? Trochu jo, ale ne moc.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dobře, ale jak si má člověk vyložit, že se nesmí kladivama bouchat o sebe? Trochu jo, ale ne moc.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: nojo, ale na vicko loziska staci druhym kladivem jen lehce potukavat, klic je v otaceni naboje, za chvili ti vypadne. Nesmis o sebe kladivama mlatit
To kolik je tady řečí skrz nějakou zcela nesouvisející pi*ovinu.... ale věcné neurážející komentáře k tématu s kterých se člověk dozví nějakou hodnotu, to aby hodně hledal.
-> Milan 136 14.01.16 19:57:49:
Hmmm, pak jsem sundával víčka ložisek z předních nábojů ze škodovky tak, že jsem do nich opatrně ťukal kladivem, přišel známej co dělá mistra automechanikům na učňáku, sprdnul mě, že takhle se to nedělá, že to víčko kurvim. Ať si vezmu menší kladivo, přiložim k límečku a druhym do něj klepnu. Když jsem mu říkal že mě všichni řikali že se kladivama nemá mlátit o sebe, řek mi něco v tom smyslu, že to bych nikdy nic neudělal. Tak nevim.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hmmm, pak jsem sundával víčka ložisek z předních nábojů ze škodovky tak, že jsem do nich opatrně ťukal kladivem, přišel známej co dělá mistra automechanikům na učňáku, sprdnul mě, že takhle se to nedělá, že to víčko kurvim. Ať si vezmu menší kladivo, přiložim k límečku a druhym do něj klepnu. Když jsem mu říkal že mě všichni řikali že se kladivama nemá mlátit o sebe, řek mi něco v tom smyslu, že to bych nikdy nic neudělal. Tak nevim.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Neřešte to. Stejně je jedno jestli mlátíte do kladiva nebo do 4mm plechu. Lítat to umí stejně.
-> Milan 136: potvrzuji 5mm střepinka ve stehýnku :D
Ano, kladivem na kladivo se opravdu neklepe. Můžu potvrdit![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
"Jenda má taky jednou recht, že hrozí ulomení kusu kladiva a následný zásah úderníka a jeho zranění"
Tak přece to jde pochopit...
A to, že i takové poškození svodů má pramalý vliv na výkon snad pochopil z videa každý - to asi netřeba komentovat.
Tak přece to jde pochopit...
A to, že i takové poškození svodů má pramalý vliv na výkon snad pochopil z videa každý - to asi netřeba komentovat.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to jsem pochopil.... Nepochopil jsem, že zrovna člověk jeho formátu si odnese přesně to o čem to video není :))). Ale tak, aby řeč nestála :D.
E: málem bych zapomněl...
E: kua nejdou doeditovat smajlíci...
E: vyřešeno
E: málem bych zapomněl...
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
E: kua nejdou doeditovat smajlíci...
E: vyřešeno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ne, pokud mas potrebu ke vsemu neco rict... :)
-> m8rinek 14.01.16 16:54:22: takže svody co byly ve 140LS další rok po bouračce byly celkem v pohodě :-)
Jako Jenda má taky jednou recht, že hrozí ulomení kusu kladiva a následný zásah úderníka a jeho zranění, ale je to trochu mimo mísu ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.01.16 18:09:46: hele já taky nepochopil co si tim chtěl říct
Jakože je to je chytrý, nebo ,,chytrý" nebo jaký to je?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2:
se musim taky naučit tohohle smajlíka :D
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> m8rinek 14.01.16 18:13:15: Tak já to sjel jen zběžně, chtěli vyzkoušet co udělá zásah do trubky, který musí u montáže na auto občas dělat (na videu ty nerezové svody co upravují) a ukázalo se, že vliv na výkon a krouťák to má pramalý...
Nicméně to na debilitě mlácení kladivem do kladiva nic nemění, ale chápu, že tě uniká co jsem tím chtěl říct jako vždy
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Nicméně to na debilitě mlácení kladivem do kladiva nic nemění, ale chápu, že tě uniká co jsem tím chtěl říct jako vždy
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2: :D:D:D Doporučuju studium angličtiny, jistě Ti pak přestanou unikat sdělení nejen v tomto videu :)))).
O mlácení kladivem do kladiva to tuším vůbec není...
O mlácení kladivem do kladiva to tuším vůbec není...
-> m8rinek 14.01.16 16:54:22: To je chytrý mlátit kladivem do kladiva...
Jen tak pro zajímavost... https://www.youtube.com/w
atch?v=azPKIjxmmdU
-> czechino: vzhledem k systému měření celkem nic :)))
Urbi: je to brzda MotoCom Test od pana Hrudka. Jinak webry 40dcoe a rozdělovač od tebe
Pro porovnání obecně..V roce 2005 měly motory dělaný pro formule 1400 na LEKRu a rozdělovači moment 148-150Nm a 105kW (Při použití Elf benzínu možná ještě o nějakýho poníka a ňůtncentimetr víc)
-> Wena: Pokud je to bržděné na slušné zkalibrované motorové brzdě a graf je přepočten v normě DIN nebo ISO, jsou to skvělá čísla. Nebylo mi zodpovězeno zda je to s 45webry a kontaktním rozdělovačem ?
Jj je to čistá 1.4
-> Wena: A je to tedy čistý 1.4 objem na webrech a rozdělovači ?
Když bys chtěl reálné hodnoty , tak doporučuji koupit svou brzdu(sci-fi) , z vlastních zkušeností vím, že brzdy v ČR se liší i v 10 koní na tom samém autě a setupu.
Nezávazně jsem se bavil, kdysi s jedním mechanikem u pí. Brázdila - a ten mi řekl : to víš nabrzdíš víc než ostatní - ten člověk se ti vrátí :D a to jsem se smáál jak malej :D
Tak , pánové budeme realisti? Kdo z těch firem má akreditovaný atest na to že mu to brzdní ve správných hodnotách ? a kdo vám zaručí, že tam nemám tzv ZÁZRAČNÉ KOLEČKO?
Nezávazně jsem se bavil, kdysi s jedním mechanikem u pí. Brázdila - a ten mi řekl : to víš nabrzdíš víc než ostatní - ten člověk se ti vrátí :D a to jsem se smáál jak malej :D
Tak , pánové budeme realisti? Kdo z těch firem má akreditovaný atest na to že mu to brzdní ve správných hodnotách ? a kdo vám zaručí, že tam nemám tzv ZÁZRAČNÉ KOLEČKO?
Čárka (interpunkce)
....
Jako interpunkční znaménko se používá k oddělování jednotlivých vět v souvětí, částí rozvitých větných členů, vložených a osamostatněných částí vět (vsuvky, oslovení apod.). Její význam spočívá především v zpřehlednění složitějších větných konstrukcí. Často má i zásadní vliv na význam věty.
....
Jako interpunkční znaménko se používá k oddělování jednotlivých vět v souvětí, částí rozvitých větných členů, vložených a osamostatněných částí vět (vsuvky, oslovení apod.). Její význam spočívá především v zpřehlednění složitějších větných konstrukcí. Často má i zásadní vliv na význam věty.
-> Wena 07.01.16 22:02:47: Já neříkám, že to jede špatně a že to má špatný průběh. Ostatně časy na RZ a i pohled jak Tě to odjíždí do kopce z vracáku jsou srovnatelné se špičkou. Jen ty hodnoty jsou prostě sci-fi. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
No dohadovat se nebudu to k ničemu nevede :-) nebrzdil jsem to pro to abych tady pak řešil blbosti kdo má víc toho a kdo víc onoho
Bylo to tam aby se vyladil průběh toho motoru což se povedlo a já jsem s výkonem toho motoru spokojenej a je mi jedno kolik to má :-) Myslim že to jede docela dobře ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Wena: -> Tuner#2: Tohle je spíš do tématu "pravopis na virtu" ne? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Wena a kamarádi brzdily...
Dobové motory měli...
1:1
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Wena a kamarádi brzdily...
Dobové motory měli...
1:1
-> Wena 07.01.16 18:50:20: Ahoj, pokud pořád platí, že máš 1,4l a že tam máš nějakou dobovou 300vku vačku, tak je to prostě holý nesmysl... Dobové motory měly ve špičce 140 - 145HP (což už bývalo s 320°vačkou) a krouťák z 1,3 kolem 140Nm. U 1,4 dosáhneš o pár Nm více, ale nebude to nikdy výrazně přes 150Nm a výkon kolem těch 145HP. Ostatně tady je jeden špičkový motor ME 1,5l bržděný u Čepka a těch grafů/výsledků mám víc: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3228_2014-04
-13_19-32-36_30.jpg
Když to vezmu ještě z jiného soudku, Petr Šimurda má motory dle grafu vždy kolem 145HP (podle toho jak se který povede +/- pár koní a když vezmeš v potaz co tady napsal vhml o továrním kitu 1,5 na čtyřklapce se vstřikama, tak asi těžko můžeš mít na 1,4 s dobovou vačkou takové hodnoty.
P.S.: To, že ta brzda kde jsi měřil kecá mám z jiného, poměrně ověřeného zdroje. Není to z mé hlavy...
Když to vezmu ještě z jiného soudku, Petr Šimurda má motory dle grafu vždy kolem 145HP (podle toho jak se který povede +/- pár koní a když vezmeš v potaz co tady napsal vhml o továrním kitu 1,5 na čtyřklapce se vstřikama, tak asi těžko můžeš mít na 1,4 s dobovou vačkou takové hodnoty.
P.S.: To, že ta brzda kde jsi měřil kecá mám z jiného, poměrně ověřeného zdroje. Není to z mé hlavy...
Koukám že tady řešíte můj motor :-D Pro: Tuner#2 pro upřesnění ten můj motor má 157HP a 167Nm nevim co je na tom zvláštního :-) to jako že když takovej motor tu nikdo nedokáže udělat tak že to hned jsou blbosti??? A nevim kde bereš informace že má Roman špatnou brzdu? když o tom vůbec nic nevíš a šíříš tady bludy. Brzdily jsme ty motory dva, parametry stejné akorád s rozdílem že ten druhej měl v sobě věci od motorexel a výsledek byl hodně podobnej tak nevim proč by měl bejt ten muj výkon blbost?
-> Luky: tak to je ine kafe
ale to sa mu mera ked to ma odlahcene![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
ale to sa mu mera ked to ma odlahcene
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Luky: to teda. To je zvuk
Snad měli v grafomalovačce dost velký arch papíru
www.facebook.com/zephan.r ichfieldpowell/.../8351480 16601716
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.facebook.com/zephan.r ichfieldpowell/.../8351480 16601716
-> MOLSO: No já jsem se teď přesvědčil, že i s upravený motorem se dá jezdit s rozumnou spotřebou. Jel jsem s rapidem z Plzně do Budějovic a zpět, takže nějakých 300 km a v průměru jsem jel za 7l/100km a cestou zpátky jsem tomu šlapal o dost víc, takže cesta tam si myslim nebyla nad 6l/100km. Samozřejmě když tomu šlapu co to jde, tak mám pocit že to žere i trávu u silnice ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO 06.11.15 18:35:42: súhlas výfuk je peklo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Evž@: na výlety s tým jazdiť je už ekonomická samovražda
to už bude skor na preteky, a obcasny rozpras po okolitych serpentinach. Ale ak by sa tam dal civilnejsi vyfuk, je to kupodivu jazditelne v beznej premavke
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: a budeš s tím jezdit na výlety a pretekovat zároveň ? :D ..nebo už to bude spíš závodit?
-> Evž@: myslim ze sme tam davali 11.5 .... ale nechcem pisat nezmysly ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MOLSO: KP?
dakujem pani
-> elbacil: motor fabka, spodok veskrze seria, hlava fabka upravena od urbiho, vacka 290 / 305, poodlahcovane diely rozvodu, SEDR 120 prevrtany na 24/26, vyfuk plnopriechodzi na liatinovych zvodoch a zvode 2 - 1, zapalko programovatelne.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> elbacil: motor fabka, spodok veskrze seria, hlava fabka upravena od urbiho, vacka 290 / 305, poodlahcovane diely rozvodu, SEDR 120 prevrtany na 24/26, vyfuk plnopriechodzi na liatinovych zvodoch a zvode 2 - 1, zapalko programovatelne.
-> Šediváček: A proč je to jako v grafech ? To je do inzerce, nabídky od členů nebo pro machrování na jiný portály, zde už se to přece v všech tématech zkoušelo, nebo obnovení trapného psaní jedné osoby za dvě, protože samotný způsob vyjadřování Veny je přinejmenším pokaždé vychloubačný a urážející ostatní, tak budeš dělat zase filtr a přidávat nesouvisející příspěvky a "chytré připomínky" ?
-> Alenka: Já tam před tím ladil 4hodiny áčko favorit, takže nulový čas, najel se graf a šup z brzdy dom, chlap už toho měl taky dost jako já po týdenním nevyspaní. Určitě bude něco navíc u Molsa, snad na jaře jak udělám nový karb. budeme moci sjet zase a testovat jak jednotku, tak ladění karb. a určitě bychom se někam pohli. Stávající karb. není co by mohl být, difuzory nemohou vypadat jako rovná trubka. I tak jsme s tímto spokojení - 110HP na docela "špatným" SEDRU
do normálního provozu a na slalomy, tuším stačí.
-> Čokin: Děkuji.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Čokin: Děkuji.
To by šlo :)
Aji jste ladili, nebo se jen měřilo?
Aji jste ladili, nebo se jen měřilo?
-> MOLSO 05.11.15 20:20:53: Pekné.Konfiguracia?
-> MOLSO: Gratulace....i p. Urbanovi pěkný výsledek!