Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1151 až 1200) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
22:43:26
17.01.2016
m8rinek
-> Urbi: 4
22:33:41
17.01.2016
palinator
-> Vojťas:

Dobře, ale jak si má člověk vyložit, že se nesmí kladivama bouchat o sebe? Trochu jo, ale ne moc. 3
10:22:04
17.01.2016
Kubis09
Jen tak pro zajímavost, co říkáte na tohle porovnání? Náhoda, nebo se s tím dá něco "naměřit" 9



G-tech pro vs iPhone vs Mustang Dyno
23:49:18
16.01.2016
Vojťas
-> palinator: nojo, ale na vicko loziska staci druhym kladivem jen lehce potukavat, klic je v otaceni naboje, za chvili ti vypadne. Nesmis o sebe kladivama mlatit
06:27:19
15.01.2016
Petr Urban
To kolik je tady řečí skrz nějakou zcela nesouvisející pi*ovinu.... ale věcné neurážející komentáře k tématu s kterých se člověk dozví nějakou hodnotu, to aby hodně hledal.
00:28:44
15.01.2016
palinator
-> Milan 136 14.01.16 19:57:49:

Hmmm, pak jsem sundával víčka ložisek z předních nábojů ze škodovky tak, že jsem do nich opatrně ťukal kladivem, přišel známej co dělá mistra automechanikům na učňáku, sprdnul mě, že takhle se to nedělá, že to víčko kurvim. Ať si vezmu menší kladivo, přiložim k límečku a druhym do něj klepnu. Když jsem mu říkal že mě všichni řikali že se kladivama nemá mlátit o sebe, řek mi něco v tom smyslu, že to bych nikdy nic neudělal. Tak nevim. 3
00:13:19
15.01.2016
ZdenoR
Neřešte to. Stejně je jedno jestli mlátíte do kladiva nebo do 4mm plechu. Lítat to umí stejně.
20:02:08
14.01.2016
djmaso
-> Milan 136: potvrzuji 5mm střepinka ve stehýnku :D
19:57:49
14.01.2016
Milan 136
Ano, kladivem na kladivo se opravdu neklepe. Můžu potvrdit3
19:34:57
14.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
"Jenda má taky jednou recht, že hrozí ulomení kusu kladiva a následný zásah úderníka a jeho zranění"



Tak přece to jde pochopit...



A to, že i takové poškození svodů má pramalý vliv na výkon snad pochopil z videa každý - to asi netřeba komentovat.
18:56:54
14.01.2016
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to jsem pochopil.... Nepochopil jsem, že zrovna člověk jeho formátu si odnese přesně to o čem to video není :))). Ale tak, aby řeč nestála :D.



E: málem bych zapomněl... 5 5 5

E: kua nejdou doeditovat smajlíci...

E: vyřešeno
18:54:08
14.01.2016
vhml
18:54:00
14.01.2016
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ne, pokud mas potrebu ke vsemu neco rict... :)
18:53:07
14.01.2016
vhml
-> m8rinek 14.01.16 16:54:22: takže svody co byly ve 140LS další rok po bouračce byly celkem v pohodě :-)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od vhml vložen 14.01.2016 18:53:07
18:51:50
14.01.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
Jako Jenda má taky jednou recht, že hrozí ulomení kusu kladiva a následný zásah úderníka a jeho zranění, ale je to trochu mimo mísu 1
upraveno 1x, naposled 14.01.2016 18:52:03
18:49:17
14.01.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.01.16 18:09:46: hele já taky nepochopil co si tim chtěl říct 3 Jakože je to je chytrý, nebo ,,chytrý" nebo jaký to je?
18:18:19
14.01.2016
m8rinek
-> Tuner#2: 5 5 se musim taky naučit tohohle smajlíka :D
18:16:16
14.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 14.01.16 18:13:15: Tak já to sjel jen zběžně, chtěli vyzkoušet co udělá zásah do trubky, který musí u montáže na auto občas dělat (na videu ty nerezové svody co upravují) a ukázalo se, že vliv na výkon a krouťák to má pramalý...



Nicméně to na debilitě mlácení kladivem do kladiva nic nemění, ale chápu, že tě uniká co jsem tím chtěl říct jako vždy 4 5
18:13:15
14.01.2016
m8rinek
-> Tuner#2: :D:D:D Doporučuju studium angličtiny, jistě Ti pak přestanou unikat sdělení nejen v tomto videu :)))).



O mlácení kladivem do kladiva to tuším vůbec není...
18:09:46
14.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 14.01.16 16:54:22: To je chytrý mlátit kladivem do kladiva...
16:54:22
14.01.2016
m8rinek
20:59:12
10.01.2016
m8rinek
-> czechino: vzhledem k systému měření celkem nic :)))
19:50:57
10.01.2016
czechino
Co říkáte na tenhle grafík...? 1.3 5
zvětšit Grafy motorů - obrázek od czechino vložen 10.01.2016 19:50:57
00:01:20
10.01.2016
Wena
Urbi: je to brzda MotoCom Test od pana Hrudka. Jinak webry 40dcoe a rozdělovač od tebe
06:52:19
09.01.2016
MVM
Pro porovnání obecně..V roce 2005 měly motory dělaný pro formule 1400 na LEKRu a rozdělovači moment 148-150Nm a 105kW (Při použití Elf benzínu možná ještě o nějakýho poníka a ňůtncentimetr víc)
13:13:43
08.01.2016
Petr Urban
-> Wena: Pokud je to bržděné na slušné zkalibrované motorové brzdě a graf je přepočten v normě DIN nebo ISO, jsou to skvělá čísla. Nebylo mi zodpovězeno zda je to s 45webry a kontaktním rozdělovačem ?
upraveno 1x, naposled 08.01.2016 13:19:28
12:14:24
08.01.2016
Wena
Jj je to čistá 1.4
07:30:00
08.01.2016
Petr Urban
-> Wena: A je to tedy čistý 1.4 objem na webrech a rozdělovači ?
23:03:55
07.01.2016
djmaso
Když bys chtěl reálné hodnoty , tak doporučuji koupit svou brzdu(sci-fi) , z vlastních zkušeností vím, že brzdy v ČR se liší i v 10 koní na tom samém autě a setupu.



Nezávazně jsem se bavil, kdysi s jedním mechanikem u pí. Brázdila - a ten mi řekl : to víš nabrzdíš víc než ostatní - ten člověk se ti vrátí :D a to jsem se smáál jak malej :D



Tak , pánové budeme realisti? Kdo z těch firem má akreditovaný atest na to že mu to brzdní ve správných hodnotách ? a kdo vám zaručí, že tam nemám tzv ZÁZRAČNÉ KOLEČKO?
22:16:10
07.01.2016
King
Čárka (interpunkce)

....

Jako interpunkční znaménko se používá k oddělování jednotlivých vět v souvětí, částí rozvitých větných členů, vložených a osamostatněných částí vět (vsuvky, oslovení apod.). Její význam spočívá především v zpřehlednění složitějších větných konstrukcí. Často má i zásadní vliv na význam věty.
22:10:32
07.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wena 07.01.16 22:02:47: Já neříkám, že to jede špatně a že to má špatný průběh. Ostatně časy na RZ a i pohled jak Tě to odjíždí do kopce z vracáku jsou srovnatelné se špičkou. Jen ty hodnoty jsou prostě sci-fi. 4
22:02:47
07.01.2016
Wena
No dohadovat se nebudu to k ničemu nevede :-) nebrzdil jsem to pro to abych tady pak řešil blbosti kdo má víc toho a kdo víc onoho 3 Bylo to tam aby se vyladil průběh toho motoru což se povedlo a já jsem s výkonem toho motoru spokojenej a je mi jedno kolik to má :-) Myslim že to jede docela dobře 3
21:38:20
07.01.2016
Nepér
-> Wena: -> Tuner#2: Tohle je spíš do tématu "pravopis na virtu" ne? 3

Wena a kamarádi brzdily...

Dobové motory měli...

1:1
upraveno 1x, naposled 07.01.2016 21:39:40
21:29:49
07.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Wena 07.01.16 18:50:20: Ahoj, pokud pořád platí, že máš 1,4l a že tam máš nějakou dobovou 300vku vačku, tak je to prostě holý nesmysl... Dobové motory měly ve špičce 140 - 145HP (což už bývalo s 320°vačkou) a krouťák z 1,3 kolem 140Nm. U 1,4 dosáhneš o pár Nm více, ale nebude to nikdy výrazně přes 150Nm a výkon kolem těch 145HP. Ostatně tady je jeden špičkový motor ME 1,5l bržděný u Čepka a těch grafů/výsledků mám víc: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3228_2014-04 -13_19-32-36_30.jpg



Když to vezmu ještě z jiného soudku, Petr Šimurda má motory dle grafu vždy kolem 145HP (podle toho jak se který povede +/- pár koní a když vezmeš v potaz co tady napsal vhml o továrním kitu 1,5 na čtyřklapce se vstřikama, tak asi těžko můžeš mít na 1,4 s dobovou vačkou takové hodnoty.



P.S.: To, že ta brzda kde jsi měřil kecá mám z jiného, poměrně ověřeného zdroje. Není to z mé hlavy...
upraveno 2x, naposled 07.01.2016 21:44:28
18:50:20
07.01.2016
Wena
Koukám že tady řešíte můj motor :-D Pro: Tuner#2 pro upřesnění ten můj motor má 157HP a 167Nm nevim co je na tom zvláštního :-) to jako že když takovej motor tu nikdo nedokáže udělat tak že to hned jsou blbosti??? A nevim kde bereš informace že má Roman špatnou brzdu? když o tom vůbec nic nevíš a šíříš tady bludy. Brzdily jsme ty motory dva, parametry stejné akorád s rozdílem že ten druhej měl v sobě věci od motorexel a výsledek byl hodně podobnej tak nevim proč by měl bejt ten muj výkon blbost?
upraveno 1x, naposled 07.01.2016 19:04:37
17:53:00
07.11.2015
castrol
-> Luky: tak to je ine kafe



ale to sa mu mera ked to ma odlahcene 40
upraveno 1x, naposled 07.11.2015 17:53:15
10:11:24
07.11.2015
Milan 136
-> Luky: to teda. To je zvuk
08:38:15
07.11.2015
Luky
Snad měli v grafomalovačce dost velký arch papíru 1

www.facebook.com/zephan.r ichfieldpowell/.../8351480 16601716
20:12:34
06.11.2015
Motomaniak
-> MOLSO: No já jsem se teď přesvědčil, že i s upravený motorem se dá jezdit s rozumnou spotřebou. Jel jsem s rapidem z Plzně do Budějovic a zpět, takže nějakých 300 km a v průměru jsem jel za 7l/100km a cestou zpátky jsem tomu šlapal o dost víc, takže cesta tam si myslim nebyla nad 6l/100km. Samozřejmě když tomu šlapu co to jde, tak mám pocit že to žere i trávu u silnice 3
18:44:18
06.11.2015
castrol
-> MOLSO 06.11.15 18:35:42: súhlas výfuk je peklo 1
18:35:42
06.11.2015
MOLSO
-> Evž@: na výlety s tým jazdiť je už ekonomická samovražda 3 to už bude skor na preteky, a obcasny rozpras po okolitych serpentinach. Ale ak by sa tam dal civilnejsi vyfuk, je to kupodivu jazditelne v beznej premavke
18:32:09
06.11.2015
Evž@
-> MOLSO: a budeš s tím jezdit na výlety a pretekovat zároveň ? :D ..nebo už to bude spíš závodit?
18:24:54
06.11.2015
MOLSO
-> Evž@: myslim ze sme tam davali 11.5 .... ale nechcem pisat nezmysly 1
17:54:56
06.11.2015
Evž@
-> MOLSO: KP?
17:33:12
06.11.2015
MOLSO
dakujem pani 4



-> elbacil: motor fabka, spodok veskrze seria, hlava fabka upravena od urbiho, vacka 290 / 305, poodlahcovane diely rozvodu, SEDR 120 prevrtany na 24/26, vyfuk plnopriechodzi na liatinovych zvodoch a zvode 2 - 1, zapalko programovatelne.
07:27:32
06.11.2015
Petr Urban
-> Šediváček: A proč je to jako v grafech ? To je do inzerce, nabídky od členů nebo pro machrování na jiný portály, zde už se to přece v všech tématech zkoušelo, nebo obnovení trapného psaní jedné osoby za dvě, protože samotný způsob vyjadřování Veny je přinejmenším pokaždé vychloubačný a urážející ostatní, tak budeš dělat zase filtr a přidávat nesouvisející příspěvky a "chytré připomínky" ?
07:15:27
06.11.2015
Petr Urban
-> Alenka: Já tam před tím ladil 4hodiny áčko favorit, takže nulový čas, najel se graf a šup z brzdy dom, chlap už toho měl taky dost jako já po týdenním nevyspaní. Určitě bude něco navíc u Molsa, snad na jaře jak udělám nový karb. budeme moci sjet zase a testovat jak jednotku, tak ladění karb. a určitě bychom se někam pohli. Stávající karb. není co by mohl být, difuzory nemohou vypadat jako rovná trubka. I tak jsme s tímto spokojení - 110HP na docela "špatným" SEDRU 6 do normálního provozu a na slalomy, tuším stačí.

-> Čokin: Děkuji.
upraveno 1x, naposled 06.11.2015 07:17:14
22:03:58
05.11.2015
Alenka
To by šlo :)

Aji jste ladili, nebo se jen měřilo?
21:53:31
05.11.2015
elbacil
-> MOLSO 05.11.15 20:20:53: Pekné.Konfiguracia?
20:38:40
05.11.2015
Čokin
-> MOLSO: Gratulace....i p. Urbanovi pěkný výsledek!
Extreme Tyres