Grafy motorů

prohledat
2272 příspěvků (zobrazeno 1751 až 1800) od 28.10.2011 do 01.02.2025, založil/a Šediváček
řadit dle data
12:17:28
02.02.2014
Šediváček
-> Bery: No tak ta zmíněná brzda co měří prý kraviny a kam jezdíme naměří klidně i 500+hp. Ještě by to chtělo tak výkonný auto 1 No a pokud dobře vidím, tak píše 296 vačka, to samý píšeš ty, takže budete mít nejspíš tu samou. Webery taky a pak už to je jenom o dalších X-milionech věcech, co můžeš na tom motoru udělat 5 A jako předpokládat hned nějaký extra výkon není nejlepší, z dobrýho použitelnýho motoru co má dostatek Nm, aby to auto i uved do pohybu by se dalo dostat, dle osobního názoru, na tom obsahu tak 120-125koní. A to by myslím jelo už hodně slušně. Něco jinýho sou formule, co psal Tuner2, tam nepotřebuješ, aby to jelo už ve 3000ot třeba. A ty nemáš předpokládám okruhovku 6
20:27:06
01.02.2014
Bery
-> Šediváček: proč?píše se tu níže o brzdě,která by mohla naměřit klidně i 150.

ted ale vážně - u takovýho motoru mi to přijde málo,to se bojim co tam mám za chcíplotiny já...to bych si moc nepolepšil a to nemám tak ostrou vačku...
19:40:12
01.02.2014
Šediváček
-> Bery: 135-140 koní už by byl "nadpozemský" výsledek
11:36:39
01.02.2014
MVM
Ale no tak,zase taková tragedie to vůbec není. Neznám detaily motoru a velikost difuzorů,aj. Při vhodně poskládané převodovce to nejspíš spolehlivě funguje.
11:06:27
01.02.2014
koko
-> Bery: píše webery, takže serie asi ne
08:12:48
01.02.2014
Bery
-> Tuner#2: taky mi tam 25-30koniku chybi...ale treba to ma serii krmeni
22:08:42
31.01.2014
Šediváček
-> Tuner#2: nejsou to špatný hodnoty 6
21:27:19
31.01.2014
elbacil
21:26:37
31.01.2014
elbacil
Tu je druha strana
20:41:57
31.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 31.01.14 20:15:10: Vždyť je to čitelné bez problému. Výkon motoru 106,7HP a točivý moment 136Nm.



Na 1,4 s vačkou pro velký kluky 300° celkem tragédie.
20:15:10
31.01.2014
Šediváček
-> elbacil: jsem asi trochu slepej ale moc ty hodnoty nevidím, moh bys je vypsat ke grafu, díky.
22:10:53
30.01.2014
elbacil
Minuly rok som som ho robil.Webre,obsah 1,4, vačka 296,zapalovanie bosch.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od elbacil vložen 30.01.2014 22:10:53
21:55:33
29.01.2014
Šediváček
-> Bery: Tak samozřejmě že orientační, mě nezajímá jaký to má hodnoty, ale křivky souhlasí a podle toho se ten motor chová a jezdíme tam na porovnání stavu dalších úprav, a ty se tam prostě projeví. A pokud to je velký rozdíl, tak se dá předpokládat, že to není jenom počasím a tolerancí měření. Měření teď už předminulý rok a pak to minulý znamenalo rozdíl 30Hp a to není tolerance měření určitě 1 Takže asi to důvod našich grafů. A díly z tohoto století? To jest kovaná klika, H-ojnice, kovaný nebo keramický písty atd? Nebo prostě klasika, co se dá najít v každým motoru-to jest ne čistě jednoúčelný závodní díly? Ono kdyby to bral člověk do důsledků, tak si musí nechat odlít i ten blok nový a ne to bláto, z čeho to je 1 A mýt zbytečný prachy, tak ten motor k Urbimu vezmu, ale nevěřím, že tam bude tak enormní rozdíl v hodnotách. Ono ty počítače nejsou blbý dneska 1



-> Jozka: To jen čistě ze zvědavosti, přeci jenom to je za kopcem, taky jsme je dlouho nepoctily návštěvou, takže to letos musíme napravit. 1
21:42:09
29.01.2014
Jozka
-> Šediváček: Hele to se nemusíš obtěžovat, kdybych to náhodou potřeboval vědět, tak jim brnku4 5
upraveno 2x, naposled 29.01.2014 21:43:08
21:33:22
29.01.2014
exwrcteam
cesta dobovych artefaktu jak krasna veta:)
21:18:39
29.01.2014
Bery
-> Šediváček: ve všem souhlas,takže abychom to nekazili,jediný rozdíl je,že mažu jiným olejem a hubu mám prořízlou podobně.

Váš motor neřeším,ty grafy jsou orientační - u všech,málokdo brzdí samotný motor,snad se toho dočkáme od Urbiho.

je zima,tak sit u čtu,protože čekám na díly a nemám tolik práce na autě.Občas něco napíšu jako většina starců tady.

A další rozdíl asi je,že používám materiály a díly z tohoto století,nejdu cestou dobových artefaktů.

Takže snad vysvětleno,nebudu víc zasírat.
20:43:13
29.01.2014
Šediváček
Od Vény: -> Bery: my jsme rozpolcená osobnost, asi těžká forma schyzofrenie 1 Ale tak vidíš, že tam je podpis/jméno toho, od koho to je. A když si zabrousíš hlouběji do tohoto tématu, tak to pochopíš. Ale ještě jednou, Véna je ten, kdo má nejkontroverznější motor min. tady v tomhle tématu a to je těch 130Nm v rozmezí od cca 2800-5500ot. s vrcholem na 138Nm v 4200ot a 102Hp. Sám si přeber, jestli to je možný nebo nemožný u motoru o 1300ccm, kterej je dělanej doma a zajížděný stylem ohřát a tumáš co v tobě je. A o ty hodnoty ani tak nejde. Podle většiny reakcí to možný není, ale my jsme špatný, když s něčím nesouhlasíme? Myslím, že daný člověk má tu trochu práva s něčím nesouhlasit a pokud se sem vkládá příspěvek, je podepsaný. Prostě nemá nervy tu vystupovat sám za sebe a jak už bylo napsáno kdysi, znamenalo by to stejně BAN na rok po prvních pár minutách 1 A čim se kazí debata? Tím, že se napíše, aby jste si taky kontrolovali provedené práce? Jako u složenýho motoru to dost dobře nejde, ale dát třeba kliku do motoru bez přeměření mikrometrem u nás neexistuje ani do toho největšího sráče, eventuálně nechat přebrousit. Lepší, než se v tom pak zase vrtat. A taky čim kvalitněji provedený brusičský práce, tím bude pak míň stříbrný olej. A už se vidělo dost věcí a ty rozdíly sou markantní. Takže tohle mě připadá jako slušná rada. A nevím, jestli sis přečet, co si napsal, ale zamysli se, jestli by sis tohle nechal líbit? To, že jsme na tebe ničím nenaráželi je další věc. Pokud sis stavěl motor sám, tak víš, co v něm je a můžeš si sáhnout do svědomí, kolik si tomu dal péče, pokud sis ho kupoval, tak doufej, že je udělaný v nejlepší možný míře. A nechceme tu vyvolávat nějaký rozbroje, ale nenecháme si taky všechno líbit.



Nereaguju na to, na co nevím odpověď a to je třeba ty zajížděcí oleje. Ale osobní názor je, že je lepší se věnovat přesnosti, než to pak zachraňovat olejema. A ruku na srdce, před 40 lety byly nějaký nano-technologie? A zatím se dneska nestaví běžně motory s litrovým výkonem co měla fabrika nebo svazarm, eventuálně šikovný soukromníci. Takže v tom bude něco jinýho, než dát motoru ten nejlepší olej na trhu, nemusí to být samozřejmě špatně, ale aby to nebylo "házení perel sviním" 4



-> dragon_cb_cz: Přesně tak, moc to prožíváš a to je špatně, zvykni ho na jeden druh a ten mu lej pořád, jak začneš experimentovat, tak to je špatně. 50% těch keců je stejně jenom kvůli reklamě a zisku.



-> Jozka: No až někdy zase bude čas a pojedem ke Kolářům na pokec, tak se jich schválně zeptáme, co dávaj za olej a jak zajíždí motory 1 A pochybuju, že v Blovicích je víc lidí, co dělaj tento obor 5



-> Urbi: Doufám, že sem pak nahrneš graf, aby se nekecalo jenom o oleji. Samozřejmě i v případě, že to těch 130koní mít nebude, a to nemyslíme nějak špatně. Dyť to sou jenom blbý čísla 4
upraveno 1x, naposled 29.01.2014 21:05:41
15:54:00
29.01.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Máš moc informací, to je celý..3 Kvůli tomu jsem si olej a instrukce vyžádal od autorů stavby, ono těch faktorů je dost a když člověk neví, jak je kterej naplněnej a nezná vlastnosti olejů, můžeš uškodit.



U sériovky postavený víceméně z dobovejch dílů bych se ale odvážil odhadnout, že čímsi na úrovni M6AD nic moc zkazit nemůžeš, když ho z toho včas vysypeš.. 500 + 500, přitom bych se držel toho, co jsem tu někde zahlýdnul - po prvním startu nechat 5 minut běhat, pak teprve hejbat táhlama a prvních tisíc nepřetěžovat, včas řadit.. prostě nějaký dlouhý táhlý kopce v plně naloženým stavu asi ne, ale jinak..
14:05:08
29.01.2014
Bery
-> Šediváček: nebo s kým si tu dopisuju...pořád tu debatu-celkem přínosnou kaziš.Mě ten millers zajímá,protože ho na rozdíl od vás do motoru leju. A i motor zabíhám,protože jsem primitiv ze středozemě.

virt nezklame...8
11:56:22
29.01.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: No me tu ted taky trochu nahlodali jestli nezainvestovat do lepsiho zajizdeciho oleje do novyho motoru, ale vzhledem k tomu ze od serie zas tak moc odlisnej nebude...
09:55:32
29.01.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: 3 3 Ještě že vůbec netuším, jakej olej na zajíždění mi v Blovicích k motoru přibalili 5.
00:51:06
29.01.2014
Petr Urban
-> TTomas: -> MVM: To jste mě trochu nahlodali co použít na zajíždění. Zda vyzkoušet CRO - minerál za 260,- a budou ty kvality někde znát a nebo M6AD a budu na tom samém. Motor s předpokladem nad 130 HP, rád bych mu dopřál, a co zvolit po zajetí, myslel jsem si na 10w-60 od Mobilu či Shellu, millers je kvalitou hodně jinde ? Jakou použít proceduru při zajíždění na brzdě : zatížení, otáčky, čas ? Mohu si dovolit hrát si s tím, obsluhovat si to budu sám a motor mi na brzdě bude viset aspoň týden než si vyzkouším co potřebuji, kdy tomu ale mohu naložit 100% zátěž a 100% otáčky i nad max. výkon.
upraveno 1x, naposled 29.01.2014 02:00:08
22:33:07
28.01.2014
Šediváček
Od Vény: -> dragon_cb_cz: Taky se oni neřeší, nevím, proč se ozývaj a uráží nás 8 neví o nás vůbec nic a taky si nenechám všechno líbit, co je moc, to je moc. Ale zase se tady dost ptaj, takže těch motorů asi moc nezajeli, pokud jo, tak se neptám a říkám svoje názory, že já to udělal tak a onak a stalo se to a to. Já zajížděl na 10w40 Divinol a ten olej sem moh po vypuštění v klidu nalít do spotřebáku a ještě by si chrochtal 5



P.S. :ja a mam na motoru "vůle" dokonce menší, než jsou předepsaný, takže by se to vlastně mělo hned zadřít, zajímavý, že se tak ještě nestalo.
upraveno 2x, naposled 28.01.2014 22:39:03
22:15:47
28.01.2014
dragon_cb_cz
-> Šediváček: Někdo to tak možná má, ale zrovna -> Bery: a -> TTomas: opravdu do týhle kategorie nepatří. Ale navrhoval bych se vrátit zpátky k tématu a neřešit ega...
22:15:45
28.01.2014
exwrcteam
za me millers oleje palec nahoru..videl sem coto dela na repasovanym motoru ... takze rozhodne bych se ho nebal pouzit:)
22:05:51
28.01.2014
Šediváček
Od Vény: -> TTomas: tady třeba: MVM

odkaz

-> Čokin:

No teď už je to "jedno" a každopádně je vždy dobrý- po vypuštění olej v nádobě projet šroubovákem (zamíchat) - je to podobný jako míchání stříbrnýho laku.. Nejsou li tam šupinky bronzu,ložiskový kompozice a pod.. Ten otěř (jemný třísky filtrační papír prořiznou).

Sice to byla odpověď, ale v tomto případě by ten motor byl asi už K.O. Tady mě to nevyzní jako příliš nebezpečný zjištění, jen, že je lepší se toho zbavit, že to poškodí a nezachytí filtr.



-> dragon_cb_cz: No nedramatizuju, ale myslím, že sem vydržel zticha dost dlouho. Ale asi jsem někomu pošlapal jeho ego zase 1 No a generální omytí, řek bych, že to je v mnoha případech i pravda. A ta kvalita brusičských prací je taky dost podstatná, takže si pak můžeš lít do motoru třeba Ambrosii a stříbrný olej budeš mít stejně. Ale tak my u nás přece nic nevíme a neznáme. Vím, ale že u tebe to GO generální omytí neznamená a snažíš se 4



-> Bery: Koukám, že pán je znalec, mluvíš jako by si měl praxi 20let. A mimochodem bych ti nedoporučoval, mě něco tak urážejícího říci do očí 4 Já se do tebe nenavážím, tak se zkus uklidnit, ju?



Třeba ten Millersoils jsme taky zvažovali ale cena vs. přínos to rozhodla. Na ty naše 30ti letý motory to taky nemá takovej význam, jako na ty nový.
20:19:41
28.01.2014
TTomas
-> Šediváček: Zase ten chytrolin co musi mit vzdy posledni slovo ze? Myslim, ze o supinkach tu nepadlo ani slovo. Je to spis "metaliza", ktera je selda dole a ikdyz to prelejes pres jemne platno, tak se ti nic nezachyti. Nekdo holt dela na motoru zemedelsky vule a jinej si da praci a zajede to postupne.
upraveno 1x, naposled 28.01.2014 21:33:54
20:17:52
28.01.2014
dragon_cb_cz
-> Šediváček: Mám pocit, že tohle tu zase trošku dramatizuješ ty (ne poprvé) a naznačuješ tu, že si půlka virtu pod GO představuje tak leda generální omytí....
20:13:55
28.01.2014
Bery
-> Šediváček: prosim tě,teď neruš a šoupej nohama,když se tu baví dospělí s praxí,ju
20:06:18
28.01.2014
Šediváček
Docela by mě zajímalo, jaký sou ty GO motorů. když se z toho po hodině vrčení nebo ujetí pár kilometrů vyleje stříbrnej olej 5 Ale ono brusírny-eventuálně nový pístní sady atd. (pokud se bavíme o procesu, který si zaslouží nazvat generálka) jsou docela hodně rozdílný v kvalitě zpracování. Ale jako v oleji by měly být max micročástice způsobující zabarvení sedimentu a ne viditelný šupinky, jak se tu někde objevilo. Ale ono bude na tohle mít největší vliv ten pojem "GO" a to si každý představuje jinak. To když by se sjednotilo, tak se určitě sjednotí i počet nečistot v oleji 1
18:56:37
28.01.2014
TTomas
-> MVM 28.01.14 17:34:11: Leak down test bych taky rad udelal, ale nemam merak. Smejd se mi kupovat moc nechce a presnejsi budiky uz neco stojej. Nebo mate nejakej typ co a kde za rozumnej peniz? Pak ten test rad udelam. U oleje pisou do 4% v idealnim pripade pri zajeti na brzde. Mohl by jste se prosim jeste rozepsat jak idealne postupovat tu prvni hodinu pri statickem zajizdeni bez zateze pripadne i nasledujici zajizdeni se zatezi? Idealne mezitim jeste vymenit olej? Pripadne pro tentokrat asi neni nutne peclive vcetne vycisteni celeho vedeni a olejove bandy ze? Jeste bych rad znal vas nazor na idealni mazaci tlak. Hadice i sroubeni mam kvalitni, takze to muzu i osolit, ale nevidim v tom velky prinos. Spis naopak.
17:34:11
28.01.2014
MVM
-> vhml:

Jde v podstatě o to,aby ten olej první cca hodinu (točí se bez zatížení v proměnných otáčkách) nasbíral otěr a šel ven, olej nemusí snášet vysokou zátěž,a není "čas" na vytvoření karbonu nebo ůsad a rychle si sedá. Zdá se to někomu jako "prasečina M6AD" ale popvý z toho fakt jde metalíza.A přitom motor stojí na fleku. API SG,SH Potom výš např SL už maže (dle norem) dobře a záběh je delší.
17:24:06
28.01.2014
MVM
-> TTomas:

Zajímalo by mě jak se záběhem na CRO rychle nabíhají tlaky nebo ještě líp těsnost spal prostoru v procenech na ohřátým motoru. Nevím jsu ze "starý školy" (dávám TWS,nebo GT1 LM) ale do tříložiskovýho motoru nedám v životě nic pod SAE 10W/50 a API jelíp SL Ano nanotechnologie,estery jdou kupředu.. Ušetří se výkon na odporech ol.čerpadla.. chápu Vás Ok zkuste a uvidíte. Přeju ať to valí. 5
13:24:20
28.01.2014
Jozka
Takový cenný rady a zkušenostě zajížděcí a vy je ukrejete k brzdě, brzdy 4
upraveno 1x, naposled 28.01.2014 13:24:51
08:17:40
28.01.2014
vhml
-> MVM 27.01.14 18:54:37: Ted jsem na to koukal a liší se to. Někde uvádí SH , jinde SL. Možná se změnila výroba. Prostě tam na prvních pár stovek naleju nějakej ,,dobovej" Mogul. Buď tu Felicii, nebo Super Stabil (API SH)
22:08:24
27.01.2014
TTomas
-> MVM: Ochota vytacet se za plynem je velice dobra a infrak ukazuje o neco nizsi hodnoty nez driv. V oleji je hned po prvnim nastartovani docela velke mnozsvti trpytek. Pri prvnim vypousteni bych podle oleje sacoval motor spis na KO nez po GO. Po naliti CFS 10W50 se motor po par km znatelne zklidni. Pri prvni vymene jeste sem tam neco je, ale spis skoro nic. Dalsi jsou zatim cisty. Pristi nakup chci zkusit CFS 5w40 NT a to i prevodak, ktereho jsem se zatim bal kvuli synchronum, ale kdo se boji....Ted naposled mel motor po startu na CRO asi 60° oleje necele 3 bar na zvysenej volnobeh. V tahu po zahrati kolem 4 bar, ale ma to suchac, takze nevim jakou to ma vypovidaci hodnotu.
20:47:02
27.01.2014
MVM
-> TTomas:

Rozdělávání jsem nemyslel. Spíš jak se zahřívá a ochota jít za plynem,tlak oleje a otěr v oleji při první výměně. Ty další už pak dáváte nejspíš CFS. Jakou viskozitu? 5
20:33:02
27.01.2014
TTomas
-> MVM: To zatim bohuzel/nastesti nevim. Zatim jsme zadnej motor bezprostredne po zajeti rozdelavat nemuseli. Ted doufam, ze jsem to zezakriknul. Pokud to ale funguje stejne jako ten jejich skladaci med, tak asi dobry. Lagry byly uz po par km perfektni. Ja uz leju Millera vsude a je az zarazejici co to s kazdym autem udela. Jeste dojizdime starsi zasobu, ale jsem dost zvedavej na ten jejich novej nanodrive zazrak. Tentokrat ho nejspis prubnu v 5w40.
18:54:37
27.01.2014
MVM
-> vhml:

Však jistě že Mogul Felicia je uplně v poho na záběh. Ale je potřeba se podívat (teď to z hlavy rychle nevím - jaký je tam API) Stačí aby to mělo SG - víc je zbytečný. SAE 40 je M6AD www.oleje.cz/p/paramo-try sk-m6ad-1-l-nalevany--1489

4
upraveno 1x, naposled 27.01.2014 18:57:34
18:48:38
27.01.2014
vhml
-> MVM 27.01.14 18:30:41: jen SAE 40 je co konkrétně za olej?



Co tam nalejt nejsprostší Mogul Felicia?
18:30:41
27.01.2014
MVM
-> TTomas:

Sorry. Blbě jsem to pochopil. Tem odkaz na Millers byl (jako že dávám toto - už vím)3

Já zabíhávám na SAE 40 . Jak ten motor po zajetí na CRO vypadá oproti běžnýmu.. ?
14:35:53
27.01.2014
TTomas
-> MVM 26.01.14 00:26:25: Pozorny ctenar by si jiste vsiml, ze uz jsem to sem daval.



www.millersoils.cz/54--cr o-10w40.html
00:26:25
26.01.2014
MVM
-> TTomas 25.01.14 19:01:47:

Tak to už je čistě na Vás že dáváte 200 za minerál..(bylo by lepší příště napsat aspoň co je to zač) Jako vtip dobrý,ale když myslíte,chvalitebná je ta výměna po 500km což ale není nic neobvyklýho...
21:34:34
25.01.2014
Čokin
-> Šediváček: Hold témata se prolévají tak jako oil...................oso bně to považuji za aspoň trochu dobré téma k diskuzi, jsou tady 100x horší 4
20:46:00
25.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Tak jak pak muzes napsat, ze to je prvni dobra rada?
20:15:46
25.01.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Sry asi si moc vážim svýho času, na to abych četl každý ....
19:17:14
25.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 25.01.14 11:45:23: To toho asi čteš fakt málo...



Jako zajíždět na 5W30 taky dobrý 3
19:01:47
25.01.2014
TTomas
-> MVM 25.01.14 13:32:03: A ze ja vul tam leju mineral za 200kc/L a jeste ho po max 500km vyleju:D
17:58:25
25.01.2014
Tommyk
-> saskyn2: zatím ne, ale rozhodně to oživlo..
17:04:33
25.01.2014
saskyn2
-> Tommyk: Aha, tak to jo, já myslel že ti do toho dávali nějaký ty poníky navíc4
Extreme Tyres