skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pomoc motor 1,3 mpi
-> Chali: Dík :)
-> Kocvin: axial-047105635A
ojniční šály 047105701
ojniční šály 047105701
Mohl by mi prosím někdo s přístupem do katalogu náhradních dílů Felicia, zjistit origo čísla ojničních šálů a axiálů ? Felda 1,3.. Moc děkuji..
-> m8rinek:




-> byznysonly: vlhká rána dělají dobře kde komu...
Jo no, vlhká rána nedělají načatým lištám dobře :-)
bola to zapalovacia lista...
Tak som ocistil tie sviecky, poskladal nazad a skusal nastartovat. Chytilo to na 3x, ako vzdy, ale volnobeh strasny, z motora divne vrzganie, mozno aj elektrickeho povodu. Ze by bola zapalovacia lista KO? Vydava to take pisklave zvuky? Sem tam pali, sem-tam nie?
-> Duri: Pozri nasavanie od filtra az po klapku. Mne raz odišiel ten tesniaci kružok čo je okolo klapky a tiež to iba hučalo a neťahalo...
Ale môže to byť samozrejme aj niečo iné...

Caute, dnesna ranna zahada, prosim o pomoc s odhalenim priciny...
Felicia MPI 50kW Benzin+LPG
dnes rano po prejdeni asi 500m sa uplne zmenil zvuk motora a auto dost neochotne ide do otacok.
Zvuk je taky nezdravo dunivy. Pocut to v kabine, ciastocne aj vonku pri otvorenej kapote a dost to dunenie pocut aj z vyfuku. Vyfuk vyzera byt hladko priechodzi, zadny tlmic je vykuchany.
Motor po nastortovani drzi 1100-1200 otacok, po chvili to pekne klesne na 850. Nezda sa, ze by siel na 3 valce, reaguje na pridanie plynu, ale nie ulne hladko. Znepokojuje ma ten dunivy zvuk (ako keby pozapal). Doteraz to islo v pohode.
Nejaky napad?
Mal som to na VAGu, ale neviem co tam pozriet. V zavadach boli len 1. a 2. vstrek, ale to je kvoli LPG. Okrem toho nic.
Tlaky som akurat meral, 14, 14, 14, 14
Lava sviecka dost cierna (berie olej?) a medzi elektrodami je nejaky humus, na tomto valci som pri prvom merani nameral viac ako 16!!, dalsie dva pokusy 14 a 14
Foto sviecok...
Felicia MPI 50kW Benzin+LPG
dnes rano po prejdeni asi 500m sa uplne zmenil zvuk motora a auto dost neochotne ide do otacok.
Zvuk je taky nezdravo dunivy. Pocut to v kabine, ciastocne aj vonku pri otvorenej kapote a dost to dunenie pocut aj z vyfuku. Vyfuk vyzera byt hladko priechodzi, zadny tlmic je vykuchany.
Motor po nastortovani drzi 1100-1200 otacok, po chvili to pekne klesne na 850. Nezda sa, ze by siel na 3 valce, reaguje na pridanie plynu, ale nie ulne hladko. Znepokojuje ma ten dunivy zvuk (ako keby pozapal). Doteraz to islo v pohode.
Nejaky napad?
Mal som to na VAGu, ale neviem co tam pozriet. V zavadach boli len 1. a 2. vstrek, ale to je kvoli LPG. Okrem toho nic.
Tlaky som akurat meral, 14, 14, 14, 14
Lava sviecka dost cierna (berie olej?) a medzi elektrodami je nejaky humus, na tomto valci som pri prvom merani nameral viac ako 16!!, dalsie dva pokusy 14 a 14
Foto sviecok...
snímač otáček na setrváku ti dokáže vyřadit celé auto. mám s tím zkušenost.
Prvne nacti zavady. Poruchova vec je taky cidlo otacek
-> jarda.u1: tak a hlavne na fábiach za týždeň aj tri
-> Negr: podivejte se na tesneni mezi sanim a hlavou,casto u MPI-cek praska...
Saje falesny vzduch nekde kolem sani nebo jestli jste sahali na klapku tak ji poradne vycistit a nastavit pres pc.
Ahoj, mám problém u kamarádova auto MPIčka!! Přestalo zničeho nic držet volnoběh a je problém ho vytočit do vyšších otáček a při rozjezdu chcípne. Je tam dneska nově filtr vzduch., filtr benzín a svíčky!!
Každá dobrá rada vítaná!! díky R
