Zhánam karburátor škoda

prohledat
112 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.03.2011 do 18.04.2011, založil/a mereksk
řadit dle data
07:53:39
18.04.2011
Jozka
-> Pavel P.. 14.04.11 15:47:29: Tak mrazáček.. 3 Mě pak napadla ještě ta plynová Desta tříkolka, snažil jsem si vybavit, jak ta je nastrojená, neb stávala věčně rozvrtaná na dílně, kam jsem v kolbence chodil z kanclu kouřit, ale vybavit si její karburátor se už jaksi nezdařilo..
15:47:29
14.04.2011
Pavel P..
-> Jozka: kdepak, chladírenská jednotka.. 4



je to na hlavní trysku, sedá to do toho zahloubení zespod trysky.
upraveno 1x, naposled 14.04.2011 15:48:26
15:34:55
14.04.2011
Jozka
-> Pavel P..: Pozerám, až skoro zírám.. To by mě vůbec nenapadlo, že něco takového existuje.. takže tam bude asi implantovaný sedlo, neb normál je tam díra jak vrata. Zajímavý - do čeho to je určený? A neříkej, že jako ND pro 110L..
14:07:21
14.04.2011
Pavel P..
-> Jozka: tak sa pozri1
zvětšit Zhánam karburátor škoda - obrázek od Pavel P.. vložen 14.04.2011 14:07:21
14:03:31
14.04.2011
Jozka
-> MOLSO 14.04.11 12:26:28: 3. Zato já záslepku 10x1 dělal z nerez šroubu a hnedle jsem při řezání závitu točil s ponkem..

-> Pavel P..: Naozaj..? Neviděl.. ale myslím, že to je právě na jednokomorových kouscích to krásné, že tam není nic moc navíc..
13:16:40
14.04.2011
Pavel P..
-> Jozka: a viděls už odpojovač volnoběhu na jednokomoráku?1
13:15:34
14.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 14.04.11 12:26:28: 147 152
12:31:31
14.04.2011
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 3
12:27:29
14.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Som spadol zo stolicky 3
12:26:28
14.04.2011
MOLSO
-> Jozka: 40 na zinkovy paskvil ani silu netreba staci sa skaredo pozret a mas tam zavit aky chces 47
12:16:16
14.04.2011
Jozka
-> afro100: / -> MOLSO: Pravdu máte v podstatě oba, jak jsem zjistil, SEDR s odpojovačem v přírubě má závit M10x1 (a pod ním jen hliník), varianta s odpojovačem v tělese má M8x1 (a mosaznou vložku). Takže MOLSO možná nemá pravdu docela, ale zato pak má větší sílu..3.
zvětšit Zhánam karburátor škoda - obrázek od Jozka vložen 14.04.2011 12:16:16
15:13:49
11.04.2011
Jozka
-> afro100: To už je celkem jedno, jestli M8 nebo M10.. to je blbý akorát v tom, že archiv šroubů a šroubků mám ve 2nd garage10. Důležitý je, že zaslepení nebude mít žádnej vliv na funci - nebyl jsem si jistej, jestli ta zátka by neměla být třeba odvrtaná nebo tak něco a nechtělo se mi přemejšlet nad principem4. Hned dnes se na karbec vrhnu..
14:00:14
11.04.2011
MOLSO
-> afro100: viem ze som nemal zaslepku a isol tam obyč M8 srob 4
13:36:02
11.04.2011
afro100
-> MOLSO: alebo M8 ? ... neviem, zmeram ...
13:28:41
11.04.2011
MOLSO
-> afro100: mne sa tam podarilo zasrobit M8 srob ... 47
13:19:20
11.04.2011
afro100
-> Jozka: tak ako píšeš, vyšróbovať a zaslepiť nejakým šróbikom - závit je tam M10 ale stúpanie Ti z hlavy nepoviem, ale je jemnejšie než klasika ...



-> mereksk: nový dostať asi tak ako nový SEDR ... :)



LEKR je licenčne vyrábaný Pierburg 2E2 - v podstate by som ho vybral z prvého fáčka čo by mi padlo pod ruku, vyčistil, nechal doladiť zmes na lambde a jazdil ...



STK a EK nemám skúsenosť ... ale zrejme bez problémov, horšie emisie to mať nebude ...
12:14:01
11.04.2011
Jozka
-> afro100: Mám jako "jednokomorovej" ; jednu nejspíš totálně debilní otázku. Potřebuju se u SEDRu zbavit odpojovače trysky (varianta s umístěním v přírubě), neb mi koliduje s držákem filtrboxu.. vyšroubovat odpojovač, zaslepit.. nebo je to složitější, případně nelze?
11:23:35
11.04.2011
mereksk
A ako je to potom na STK / EM ? sú z tím nejaké problemi alebo je to fuk ? nech viem , ako najskôr dám do kopy ten stary karbec . Za koľko sa dá kupiť novy LEKR ? a je len jeden typ alebo viacere ?



Ináč od toho vyvarernia v octe očakávam len že to trochu popovoluje bordel vo vnutry ktory potom vyfúkam.samozrejme potom ešte tech.benzín . Jednu kúpel v technickom už mal no sajrajt tam ešte je , mylsím že keď ho necham 15-20 minuť v octe tak by nemal byť problem alebo ?

Vysokofrekv. čističku poruke nemám tak aspon takto.

upraveno 1x, naposled 11.04.2011 11:27:54
10:53:54
11.04.2011
afro100
-> mereksk: kto nevyskusal, neuveri ... pokial vzali plesnivy karb z fava, posadili ho na motor a cakali zazraky, tak boli zrejme sklamani ... treba to vycistit, zostelovat a potom je to fajn ...



Iny je v kultivovanosti chodu motora aj za studena a celkovo sa meni spravanie motora k lepsiemu ...



Tiez som u LEKRa nezazil problem s prehnutim priruby atd. kvoli inemu systemu uchytenia. Pravda je treba kvoli tomu odlisnemu uchyteniu upravit prirubu ... skoda-virt.cz/cz/.../7582 -lekr-a-5-kanal
10:30:51
11.04.2011
m8rinek
-> Dušan: za tu půl hodinu co se to vaří se mu nic nestane...
10:27:02
11.04.2011
Dušan
-> mereksk: to moc nedoporucuju, hlavne ne dlouho. Sel bych spis nekam kde maji ultrazvuk
10:07:18
11.04.2011
mereksk
Ináč ešte otázka keď chcem vyčystiť karbec môžem ho vyvariť v octe ?
09:29:42
11.04.2011
mereksk
a ten LEKR je v čom iní oproti klasike sedr edsr atď ? len sa pýtam kôli mojej nevedomosti. ako je na tom v spotrebe výkone atď ?

EDIT: trochu som prebehol forum . No i tak su taký čo to zavrhuju a taký čo hovoria že je to lepšie no a teraz babo raď . Taktiež tam potom treba porobiť upravy keď som správne pochopil , hmm ,
upraveno 1x, naposled 11.04.2011 09:56:33
08:54:31
11.04.2011
afro100
-> mereksk: zozen si LEKRa z fava - jazdia to tu viaceri a s nim take problemy nie su ...



To že je novy je sice pekne, ale stale to je len obyč. zinkovy paskvil ... ak Ti nie je luto penazi tak smelo don ..



V inzercii sa da narazit na nove karburatory obcas. Treba len hladat, minule som nasiel SEDR na 120 za 1000,- Kč ...
upraveno 1x, naposled 11.04.2011 08:56:23
08:51:07
11.04.2011
mereksk
no teraz neviem ktory myslíš , ten čo mám ma stal 70 eur + pošta . Ale už ma to prestava baviť chcem tam niečo čo nebude robiť problemy .

Ten za 150e tak ten je novy aspon čo som vyrozumel www.skodateam.cz/Karburat or_Jikov_EDSR/WebShop?idz= 848



A nový je vždy novy a iní novy som nenašiel i keď ten je na 110r a bojim sa aby to nemalo velku spotrebu . No po zvážení som sa rozhodol že sa pokusím dať do kopy môj starý SEDR2932 - mám tu dalších asi 5 karbecou od š 105 po 120 a tiež jeden EDSR 105 mám aj uchylkomer aj dig šubleru a kopec iních veci tak možno ho dám do schopného stavu .Veď i teraz keď je poprehýbaný atď ide lepšie ako ten repas za 70 e .



A ta druha komora aj mna napadla a čo dobre pametám tak to niekedy nieje jednoduche opraviť .
upraveno 1x, naposled 11.04.2011 08:53:00
08:18:42
11.04.2011
afro100
-> mereksk: nezostava otvorena druha komora ?



btw 150 € za ten zinkovy paskvil je prestrelene ..
08:15:50
11.04.2011
MOLSO
-> mereksk: ja osobne by som trval na vrateni penazi.
07:44:06
11.04.2011
mereksk
no ten za 170 - vlastne 150 eur som myslel ten vraj novy na skodateame ten EDSRmyslím že 2912 .

A ten čo mám teraz tak z tím už neviem čo mám robiť či sa ho pokusiť dať nejako do kopy alebo ja neviem . To zasekavanie otačok a tiež to že nejde moc dobre 1/3 plynu zabera normálne a potom už len zahučý motor trochu viac a pomali akceleruje , predtím na starom karbeci pekne citlive na každy dotyk mohol som ist 70 v trojke a po došliapnutí pedálu to malo stále pekný ťah a teraz nič len sa pomali rozbehuje .8
07:07:01
11.04.2011
MOLSO
-> mereksk: za 170 eur ? edsr ? uff uf 36 za pouzivane a zle repasovane zinkove paskvily tolke penaze vyhadzovat. 21
07:02:58
11.04.2011
mereksk
no tak sa vraciam k tejto téme kedže z vrátením penazí bol problém tak mi poslal karbec 120gls

povedal som si že dám mu šancu . Teraz nech nastavujeme ako nastavujeme a to i zapalovanie tak je to auto lenivé a tiež občas ked idem napr 70 km/h a dám neutrál tak otačky sa zaseknu napr na 2500 ot alebo 1500 ot alebo klesaju veeeľmi pomali na 800 no najprv som si povedal že sa zasekava lanko alebo tak no keď stojim na mieste tak to nerobi , len keď idem po ceste a dám neutrál reps stlačím spojku . Aj spružinku na vracanie plynu som natiahol viac a nepomohlo.Taktiež je na nom malá prasklinka na víku - keď ho rovnali tak vznikla trhlina . Achh keby som vedel že z tím budu take problemi tak kúpim toho EDSR za 170 eur .

Ináč keby sa mi náhodou naskitla možnosť na kupu karburatora tak ktory je lepší SEDR alebo EDSR 120gls ? nad 130 už nepremišlam nebudem chamtiví na výkon len nech mi to ide ale nie ako š 105 ale tak ako sa na 120gls patrí .
22:35:11
14.03.2011
mereksk
no humor nechýba . Jasne beriem blbá otázka
18:05:31
14.03.2011
ferrari
mereksk 11.03.11 19:36:29 napsal:

No ale o kolko lepší ?


Asi tak o 40kW 10
09:54:04
12.03.2011
kubo980
-> Matthes, záškodník z TechWebu: blbosť4 sedra by som už nezaložil na motor3
09:48:43
12.03.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> kubo980: 3 3 Z louze pod okap.
09:47:14
12.03.2011
kubo980
-> mereksk: daj tam LEKR a maš to bez starostí..
19:36:29
11.03.2011
mereksk
No ale o kolko lepší ? zrejme tam dám SEDR 120GLS
17:54:06
11.03.2011
ferrari
1. za 70€ mu ho choď pekne obúchať o hlavu !

2. Lepší je SEDR130 ako SEDR120...spotreba závisí od Teba, nie od karbecu a ťahá to lepšie...
15:07:03
11.03.2011
palinator
-> mereksk:

130 je lepší.
13:57:44
11.03.2011
mereksk
No ok takže dávam otázku .

Dať na tu GLSku Karbec SEDR120GLS alebo 130 L ? na ktorom to pôjde podla vás lepšie a samozrejme spotreba podla vás . Viem že sa to nedá 100pro povedať no názor . Už riešim ten karbec z prasklinou / bude druhy a dúfam že ok keď nie tak sa "nasrdím "
12:12:39
11.03.2011
peti
-> mereksk: to kolisanie a to ze to nevies nijak nastavit je sposobene tou prasklinou tam to prisava
11:37:53
11.03.2011
mereksk
tak to tažko povedať teraz je v tej praskline benzín takže ,,,,. No každopádne sa ten karbec chova čudne hlavne to kolisanie ot.
11:15:00
11.03.2011
darklord
-> mereksk: a pri teplote 90°C to mas?
11:11:42
11.03.2011
mereksk
foto praskliny 40x zoom
zvětšit Zhánam karburátor škoda - obrázek od mereksk vložen 11.03.2011 11:11:42
22:42:54
10.03.2011
kubo980
-> mereksk: auta- sprava aut- pridaj nove auto
22:41:19
10.03.2011
mereksk
A mozno blba otazka ako sa zakladá karta ?
22:30:17
10.03.2011
kubo980
-> eben: dik1
22:26:48
10.03.2011
eben
Kubo-pekne kilco4
22:13:57
10.03.2011
mereksk
Chlapi dakujem za info .
22:09:31
10.03.2011
kubo980
-> eben: tak, tak
22:08:19
10.03.2011
eben
Ak ti mozem poradit,nic nelep lebo neverim ze to vydrzi,a potom uz nenareklamujes totalne nic,rano mu hned volaj,ani nespekuluj,lebo tie karbece sa mu vracaju nejak casto,mna stal EDSR-LS 40e,ale nastastie mam presne taky isty nahodeny v Rapide,takze ten repasovany drzim len ako nutne zlo v kufri keby sa na ceste daco udialo,ako dojazdovi,JE TOTIZ ABSOLUTNE NESPOLAHLIVY,takze volaj zabal a posielaj,jo a este,zaloz si kartu:-))
upraveno 3x, naposled 10.03.2011 22:12:25
Extreme Tyres