je to nalito když byl motor sesazen
oka zítra ještě zkusím sehnat jiny tlakoměr
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zahada, nemam tlaky
18:15:13
26.01.2011
26.01.2011

peppa
18:08:16
26.01.2011
26.01.2011

vhml
-> darabos: to je prý i se zapocteným tesnením.
Já bych taky zkusil prvně jinej měřák, když to detonovalo...
Já bych taky zkusil prvně jinej měřák, když to detonovalo...
18:06:20
26.01.2011
26.01.2011

darabos
-> peppa: troksu off: pisal si 37ml, ja som vyratal 11.3:1 na mojej hlave pri cca 26ml na objem 1.4 a 10.5:1 pri 1.3-ke...nezabudol si tam zaratat tesnie? ale tlaky by mali byt aj tak...
18:04:32
26.01.2011
26.01.2011

Vrba
-> peppa: A proč jsi to vůbec měřil?To nestartovalo,nemělo výkon nebo co?Navíc pokud ti to při rozumně nastaveném předstihu detonovalo,tak tam musely byt tlaky dobré.Být tebou,tak asi rozšlapu ten měřák a je po problému.
17:54:23
26.01.2011
26.01.2011

peppa
300
17:53:21
26.01.2011
26.01.2011

darabos
-> peppa: inak aku vacku mas v motore?
17:41:33
26.01.2011
26.01.2011

darklord
-> peppa: no, to je vyfukovy zdvih... 

17:38:23
26.01.2011
26.01.2011

peppa
všiml jsem si že se mi vačka zavíra až když jde píst nahoru ale to je asi normalní :D
17:33:48
26.01.2011
26.01.2011

petr s
-> peppa: Tak to je dobře
17:33:19
26.01.2011
26.01.2011

peppa
cca 0,5mm
17:31:43
26.01.2011
26.01.2011

petr s
-> peppa: Lezou písty nad vložku?
17:30:25
26.01.2011
26.01.2011

peppa
to nechapu jak myslíš
17:26:08
26.01.2011
26.01.2011

petr s
Taky možnost
17:24:28
26.01.2011
26.01.2011

darabos
-> peppa: nemas tam zle piesty so zlou kompresnou vyskou?
16:59:17
26.01.2011
26.01.2011

peppa
takže nově nakroužkovano, znova udělana sedla a stejně to tlačí 8,5 :( na jednom je 9....................co stím :(
18:55:57
25.01.2011
25.01.2011

Olgoj Chorchoj
-> peppa: skrz ventily nebo dolu, jinudy to nejde... a když to nebylo spodem (kolik maj kroužky mezeru mezi koncema, když se daj do vložky?) a ventily jinak těsněj, tak jedině blbě nastavený vůle... Špatně rozvody si představit neumim (teda umim, to neni žádnej problém:) ale motor by těžko běžel (za kouknutí jestli je v mezikozí 12 článků a hranolky mířej svorně nahoru nicméně nic nedáš, toť fakt)...
Jen tak na okraj: nějaká šílená vačka (třeba 360/360:) by přece znamenala, že sání je otevřený i dlouho po spodní úvrati a směs se v malejch otáčkách vrací sáním zpátky. Až ventil milostivě zavře, nachází se píst někde v půlce zdvihu a moc tlaku už nenarobí - páč všecko zdrhlo ventilem zpátky... Ve vysokejch to funguje, ale v nízkejch ne-e... tak že by se to třeba zkusilo změřit tak při 3000ot...? Jestli kecám tak sem humanista
Jen tak na okraj: nějaká šílená vačka (třeba 360/360:) by přece znamenala, že sání je otevřený i dlouho po spodní úvrati a směs se v malejch otáčkách vrací sáním zpátky. Až ventil milostivě zavře, nachází se píst někde v půlce zdvihu a moc tlaku už nenarobí - páč všecko zdrhlo ventilem zpátky... Ve vysokejch to funguje, ale v nízkejch ne-e... tak že by se to třeba zkusilo změřit tak při 3000ot...? Jestli kecám tak sem humanista

18:52:35
25.01.2011
25.01.2011

suri
-> peppa: ale 10 pri dobrom motore je tiež dosť málo
18:17:45
25.01.2011
25.01.2011

peppa
zkoušel jsem i jiny motor, u kamarada na felicii po 200000km naměřil 10 takže tam asi problem nebude....
18:14:31
25.01.2011
25.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> peppa: A to tve mereni bylo spravne? Mozna si mel zkusit jeste jinej motor, zda neni problem zde.
18:13:36
25.01.2011
25.01.2011

peppa
tak jsem to rozebral kruhy krasně vyskakali.... 
ještě jsem si říkal jestli jsem něudělal chybu třeba při nastavovaní rozvodů? je to možné? ja fakt nevím čím by to mohlo byt

ještě jsem si říkal jestli jsem něudělal chybu třeba při nastavovaní rozvodů? je to možné? ja fakt nevím čím by to mohlo byt

11:13:57
25.01.2011
25.01.2011

Minik03
-> Olgoj Chorchoj: srandicky srandicky 

10:17:10
25.01.2011
25.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gemini: Psal ze nema hydrostely 

09:14:58
25.01.2011
25.01.2011

Gemini
aj cerstvo poskladany motor musi mat kompresne tlaky nad 12 bar, mas tam hydrostely alebo mechaniku ? hlava ma zabrusene ventily ? kruzky su nove ?
23:40:16
24.01.2011
24.01.2011

vhml
-> Olgoj Chorchoj: to máš furt jenom dvě varianty. Trabant má první i druhej kruh stejnej a ještě je jedno kterou stranou ho tam dáš. Já u toho skoro zešedivěl, když jsem vymejšlel kterej patří kam a tohle nevěděl.
23:36:52
24.01.2011
24.01.2011

Olgoj Chorchoj
-> Minik03: Nojo, když voni to ty pitomý inženýři maj taky značený tak blbě...: na obou kroužkách je značka TOP a kdo má pak vědět kterej je horní a kterej spodní:D:D
22:25:31
24.01.2011
24.01.2011

Minik03
u 1,4 jsou taky dva druhy koruzku jako u 1,3? Myslim tim tvrdochrom a cerna ocel? Mohl by byt problem treba i v jejich prehozeni, pripadne v tom, ze oba by byly stejne?
21:54:09
24.01.2011
24.01.2011

matisek
-> peppa: Ja ked som na 1,4 dolamal štvrtý piest tak som aj tak mal tlak na nom 9,5 ostatné piesty mali 15,5. A to bol fakt zničení kružky dolamane atd.
Ehm-Kedysi sa mi podarilo dať do 1500 žigulaku kluku z 1200 /menší zdvyh/a vtedy som mal tlaky 6,5 ale s tým sa nedalo ísť.To som sa vtedy našpekuloval že čo tomu je,než som na to prišiel.
Ehm-Kedysi sa mi podarilo dať do 1500 žigulaku kluku z 1200 /menší zdvyh/a vtedy som mal tlaky 6,5 ale s tým sa nedalo ísť.To som sa vtedy našpekuloval že čo tomu je,než som na to prišiel.
20:59:00
24.01.2011
24.01.2011

Kuladmin
i na studenym ti to nemuzenamerit tak malo. V praci zaci v uloze nameri na starym motoru ze 110 za studena resp pri pokojove teplote 10-11atm v pohode.
me napada jedine skusit nalit tam trosku oleje do valce a zmerit hned znovu pokud to vyleti je problem dole (krouzky) pokud tam teda neni tak velka vule ze nez zacnes olej utece do vany .
me napada jedine skusit nalit tam trosku oleje do valce a zmerit hned znovu pokud to vyleti je problem dole (krouzky) pokud tam teda neni tak velka vule ze nez zacnes olej utece do vany .
20:56:52
24.01.2011
24.01.2011

Evž@
-> peppa: a zkousel jsi to na teplym motoru nebo studenym
20:51:11
24.01.2011
24.01.2011

peppa
-> Evž@:
také mě to napadlo tak jsem to zkoušel u kamarada na felicii 200000km a tam bylo 10 :)
také mě to napadlo tak jsem to zkoušel u kamarada na felicii 200000km a tam bylo 10 :)
20:37:33
24.01.2011
24.01.2011

favo110lrs
-> peppa: špatnej motorář!:)
20:24:15
24.01.2011
24.01.2011

vhml
Klucí, nalejt do škodovky 0W30 je dobrá vražda
19:49:37
24.01.2011
24.01.2011

105
-> afro100: a este kdyz da ty spoje na stranu pistniho cepu
19:37:16
24.01.2011
24.01.2011

Evž@
-> peppa: a nemáš blbej tlakoměr?
19:34:55
24.01.2011
24.01.2011

darklord
-> afro100: to by ale na tlaky nemalo az taky fatalny ucinok...
19:33:33
24.01.2011
24.01.2011

afro100
-> darklord: daju, spojami(medzerou) nad seba
19:32:55
24.01.2011
24.01.2011

darklord
-> peppa: nedaju sa tam blbo naskladat kruzky? lebo 7.5 nemala hadam ani kamosova vydychnuta 105ka
19:31:49
24.01.2011
24.01.2011

peppa
měl jsem klapky otevřené, tlaky 2 valce jsou 7,5 a 2 8,5
fuchs 5w40
fuchs 5w40
17:21:20
24.01.2011
24.01.2011

Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: přesně tak .....to tam muže nalít zrovna friťák
17:19:16
24.01.2011
24.01.2011

Dušan
po slozeni na Fabii jsem mel 14 a vic. Po zajeti az 16.5
17:15:54
24.01.2011
24.01.2011

buran
no by ses divil ale do 2.0 tdi PD ani jinej nalit nemužeš jinak se ti zadřou čerpadla, a řikám to jako přiklad i 5W30 by bylo na zajeti moc řidky chtělo by to spiš nějakou polosintetiku. Jo a nedělám ve škodovce jo :-D
17:12:15
24.01.2011
24.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> buran: Tak hlavne 0W30 nepatri do skodovackyho motoru.
17:09:57
24.01.2011
24.01.2011

buran
Pracuju na potorech už pět let tak sem se chtěl zeptat jakej si tam nalil olej na ten prvni start, měl sem několikrát problém po nalití příliš kvalitního oleje ( Castrol Edge 0w30 ) že je tak řidký že se ti zapečou kroužky. A ještě mě napadlo skus zhodit kroužek z pístu rozepřít ho ve vložce a mezera v které je kroužek nastřihlý nesmí být větší než 0,8 mm pokud je větší musíš sehnat pomocí autobrusírny přesnější kroužky.
17:05:21
24.01.2011
24.01.2011

Evž@
-> peppa: tlaky stejne na všech válcích ?
17:01:34
24.01.2011
24.01.2011

darabos
-> peppa: a meras to s otvorenymi klapkami??? to len tak keby nahodou...
16:56:29
24.01.2011
24.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> peppa: Tak pak uz opravdu zbejvaj jen ty krouzky nebo spatne meris...
16:51:36
24.01.2011
24.01.2011

peppa
byl jsem u toho když je ty sedla dělal, dělal to i podtlakem i jsem je nalejval ventily drží...

16:41:37
24.01.2011
24.01.2011

peppa
vysobce pístu je origo KS
hydra tam nejsou
oka jdu hledat chybu...
ty vule 30 za studena za tepla zmeřeno znovu více méně bezezměny
hydra tam nejsou
oka jdu hledat chybu...
ty vule 30 za studena za tepla zmeřeno znovu více méně bezezměny
16:37:59
24.01.2011
24.01.2011

Bukac
-> peppa:
A jak máš ty nová ventilová sedla,tak si zkoušel jestli ventily těsní?Kdysi jsem si nechával předělávat hlavu na š120 na bezolovo a ten který mi to dělal nezabrousil ventily do nových sedel.Zjistil jsem to tak,že po namontování na motor jsem ho nedokázal nastartovat-auto jen sem tam mělo tendenci chytnout.Pak jsem změřil tlaky a měl jsem 5,0!Tak jsem hlavu sundal,nalil benál do kanálů a všechny ventily doslova prochcávaly.Tak jsem tomu člověkovi ihned volal a on mi řekl,že mám auto roztáhnout na laně a pak že chytne a ventily postupně sednou,že on to nezabrušuje a nechává to zajet provozem.Tak jsem to tak udělal.První kilometry byly krušné.Auto cukalo,nechtělo jet,ale pořád se to lepšilo a lepšilo.Jezdil jsem s měřákem a měřil tlaky-během 400 až 500 km jse mse dostal na normální hodnotu-musel jsem doštelovat i vůle.Musím říct,že jsem jezdil na LPG a s hlavou jsem najel asi 40000km a krásně to šlapalo-vůle byly v pořádku a na emisích taky ok.Proto být tebou,tak bych nehledal chybu v pístech,ale spíš v té hlavě.Kdoví jak ty ventily sedí v těch sedlech.Stříkni trochu řídkého oleje do válce a pak změř tlak.Pokud vzroste,tak je něco s kroužky,pístem a pokud ne hledej chybu v hlavě.
A jak máš ty nová ventilová sedla,tak si zkoušel jestli ventily těsní?Kdysi jsem si nechával předělávat hlavu na š120 na bezolovo a ten který mi to dělal nezabrousil ventily do nových sedel.Zjistil jsem to tak,že po namontování na motor jsem ho nedokázal nastartovat-auto jen sem tam mělo tendenci chytnout.Pak jsem změřil tlaky a měl jsem 5,0!Tak jsem hlavu sundal,nalil benál do kanálů a všechny ventily doslova prochcávaly.Tak jsem tomu člověkovi ihned volal a on mi řekl,že mám auto roztáhnout na laně a pak že chytne a ventily postupně sednou,že on to nezabrušuje a nechává to zajet provozem.Tak jsem to tak udělal.První kilometry byly krušné.Auto cukalo,nechtělo jet,ale pořád se to lepšilo a lepšilo.Jezdil jsem s měřákem a měřil tlaky-během 400 až 500 km jse mse dostal na normální hodnotu-musel jsem doštelovat i vůle.Musím říct,že jsem jezdil na LPG a s hlavou jsem najel asi 40000km a krásně to šlapalo-vůle byly v pořádku a na emisích taky ok.Proto být tebou,tak bych nehledal chybu v pístech,ale spíš v té hlavě.Kdoví jak ty ventily sedí v těch sedlech.Stříkni trochu řídkého oleje do válce a pak změř tlak.Pokud vzroste,tak je něco s kroužky,pístem a pokud ne hledej chybu v hlavě.
14:57:53
24.01.2011
24.01.2011

petr s
-> peppa: Výrobce pístů?