Výměna oleje

prohledat
59 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.12.2010 do 14.12.2010, založil/a šrek
řadit dle data
20:28:23
14.12.2010
castrol
-> afro100: a hej 42
20:25:22
14.12.2010
afro100
-> castrol: no bo si tam dal -i ... cim sa stalo z toho mnozne cislo, nechaj tak, hrubka ...
20:22:12
14.12.2010
palinator
-> Tomaso435 14.12.10 20:20:26:
9 9
Na co to chodíš? 3 3 3
20:21:20
14.12.2010
castrol
-> afro100: preco ?
20:20:26
14.12.2010
Tomaso435
OndraKrupi-TenČtvrtý 14.12.10 18:47:13 napsal: šrek [ban do 28.12.2010 ]Jde se pařit3 156 156 156 156 z0r.de/147 47
20:18:41
14.12.2010
afro100
-> castrol: ty mu vykas ? :D
20:06:48
14.12.2010
castrol
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ale aky skodoradostni 1
20:02:50
14.12.2010
palinator
-> OndraKrupi-TenČtvrtý:
To je škoda... a já se těšil na legraci.10
18:47:13
14.12.2010
OndraKrupi
šrek [ban do 28.12.2010 ]
Jde se pařit3 156 156 156 156
18:44:31
14.12.2010
afro100
-> ferrari: uz ani nebudu ... šrek [ban do 28.12.2010 ]
18:43:41
14.12.2010
ferrari
minno 13.12.10 22:34:01 napsal:
API SJ je v porovnaní s M6AD už
pomerne výrazne modernejšia kategória a tiež už obsahuje aj nejaké
prísady proti tvorbe usadenín, čo v konečnom dôsledku môže znamenať,
že tie už vzniknuté usadeniny môže rozpúšťať a zničiť tak motor.....
Takže to chce naozaj ten motor len skontrolovať v akom je stave a až potom
vyberať… Alebo tam naďalej liať M6AD, i keď teraz v zime neviem neviem,
ono je to totiž vyslovene olej na leto…
potom radšej naliať nejaký 10W-40/15W-40 s API SD/SE, tento tam nechať tak 2500 km a potom zas SD/SE a nechať 5000 km, potom skontrolovať čistotu vnútra motora a podľa toho postupovať ďale...

Ale kecáme-kecáme a fotky vnútra motora (sundanie víka ventilov trvá 10min-30min. podľa odbornosti) by rozlúskla tento gordický uzol...
13:11:10
14.12.2010
petr s
-> palinator: Dělá sae 30
13:05:26
14.12.2010
palinator
-> petr s:
Tys někde M6ADS III nebo IV viděl? Paramo dělá jen M6ADS II.
13:00:20
14.12.2010
petr s
-> palinator: Nebo 6ad
12:39:01
14.12.2010
palinator
-> minno:
Pokud -> Tomaso435: porovnává cosi III a IV, tak to asi nebude nic jinýho, než paramo M7ADSIII, resp. M7ADSIV.4
23:15:49
13.12.2010
minno
-> Tomaso435 13.12.10 22:41:50: no tak to hej, ale to už nie je SAE III ako si ty uviedol, ale GTX III, čo už je názov produktu výrobcu a je to už niečo iné ako norma.... :)
23:12:44
13.12.2010
Mach
afro100 vim. myslel jsem to ironicky
23:12:01
13.12.2010
VeTeV
-> Mach: začíná už moc dlouho a zlepšení zatím nevidno....
23:11:14
13.12.2010
afro100
-> Mach: akurat ze on nezacina poprve a pritom sa furt nehnul z miesta ..
23:09:05
13.12.2010
Mach
nesmejte se panu Formankovi,nejak musi zacit.6
22:41:50
13.12.2010
Tomaso435
-> minno: no měl to na pixle 15w40 a podtim pruh a na tom SAE a pak něco bla bla bla a měl tam IV a III a popis :-D že prej III je pro favorit a IV pro škodovku.. :-D ani nevim coto bylo... počkej jakouknu jesi ten kanistřik nemam ještě kde v tom skladujem vyjetej :-D a opišu to přesně :-D


E: SAE 15W-40 Castrol GTX III to je vono :-D a taky Paramo M7ADSIII, sae 15W-40
upraveno 4x, naposled 13.12.2010 22:52:48
22:39:51
13.12.2010
minno
-> Tomaso435: ake SAE III zas preboha?3
22:37:55
13.12.2010
Tomaso435
15W-40 SAE III tušim že tam lil kolega . . . měl 136ku.
22:34:56
13.12.2010
VeTeV
-> minno: u škodíka je zbytečné se namáhat - někdo začíná stále od 0 8
22:34:01
13.12.2010
minno
-> Fén 13.12.10 22:27:23: 3
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.12.10 22:26:29: asi tak....
-> Ale B 13.12.10 19:56:30: rada nad zlato, fakt.... :/

-> šrek 13.12.10 18:23:03: API SJ je v porovnaní s M6AD už pomerne výrazne modernejšia kategória a tiež už obsahuje aj nejaké prísady proti tvorbe usadenín, čo v konečnom dôsledku môže znamenať, že tie už vzniknuté usadeniny môže rozpúšťať a zničiť tak motor..... Takže to chce naozaj ten motor len skontrolovať v akom je stave a až potom vyberať.... Alebo tam naďalej liať M6AD, i keď teraz v zime neviem neviem, ono je to totiž vyslovene olej na leto....
22:29:43
13.12.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jenže tam to nebylo tím, že bychom nevěděli jak se nalejvá olej a k čemu je, ale díky blbému přístupu k filtru oleje a hledání možnosti povolení.... nelze srovnávat s panem Škodíkem - to je trošku urážka
22:27:23
13.12.2010
Fén
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Měrkou na olej?
22:26:29
13.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Tak kazdej nejak zacinal no. Vzpomen jak jsme menili oil u Xantie 2 hodiny 40 3 3
22:21:01
13.12.2010
VeTeV
-> šrek: rozřezat a vyhodit - kurva viš kudy se ten olej vůbec leje? 2 3 jo a filtr víš že se taky dává nový?
upraveno 1x, naposled 13.12.2010 22:21:28
21:22:26
13.12.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Pak nemusí používat oil filtr a motor vždy dostane to nejlepší.
21:12:33
13.12.2010
ferrari
No, ja by som zas tú hrôzu oleja M6AD nehrotil...otázka je totiž aj, ako bol používaný, ako často bol menený a či auto jazdilo aj v zime...totiž, viem si predstaviť, že pri používaní prevažne v lete, na jar a na jeseň a pri výmennom intervale 5000 km by to nemusela byť vôbec tragédia...zas ten Favo motor voči Š100 nie je nejak extra rozdielny...
20:59:01
13.12.2010
Kočislav
Já bych to teda taky raději propláchl, M6AD ve favo motoru je docela hrůza, výkonnostní kategorie odpovídající možná zatížení motorů Š100... přechod na lepší olej je na místě, ale opravdu bych aktuální stav zkontroloval a stejně radši něčím propláchl.
20:15:04
13.12.2010
ferrari
-> Ale B: pekná rada, ale môže byť vcelku škodlivá v prípade motoru zasratého dlhodobým používaním M6AD...odporúčam naozaj sundať to víko ventilov a pozrieť sa...a dať fotky sem, poradíme...
19:56:30
13.12.2010
Ale B
toto bych bych vůbec nejak nerozebíral, dat tam olej normálních značek Shell, OMV, Castrol, Mogul, BP, .... 15W-40, víc ty škodovácký motory až do (včetně) felicie nepotřebujú
upraveno 1x, naposled 13.12.2010 19:57:02
19:48:41
13.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Tam to nejvic rezne 3
19:39:59
13.12.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale konzervacia motoraku zase ...
19:39:10
13.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: ->ztratove mazani 3
19:32:51
13.12.2010
palinator
-> Vojťas:
Bez ventilovýho víka to pojede, ne? 4
19:03:25
13.12.2010
šrek
ok dík
19:00:21
13.12.2010
Vojťas
-> Nwkt: to mu nerad, to uz nepojede.
upraveno 2x, naposled 13.12.2010 19:00:34
18:59:39
13.12.2010
Nwkt
-> šrek: Sundat ventilový víko
18:59:23
13.12.2010
šrek
A kam že s emám podívat na ty sračky?
18:58:01
13.12.2010
šrek
Ok dík
18:54:37
13.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> šrek: Voe rikam, mrkni jak ten motor vypada. SJ neni zadny vykrik moderni techniky, takze pokud tam nemas nanosy sracek, tak to bude ok.
18:52:57
13.12.2010
šrek
-> Pavel P..: Tent am neni ,ten tu mám jenom připravenej
18:37:36
13.12.2010
Pavel P..
to jsou dotazy tvl.... nalej tam olej stejný specifikace (15W-40) a neřeš to.
18:23:03
13.12.2010
šrek
Tak api je SJ/CF
18:20:44
13.12.2010
minno
-> šrek 13.12.10 18:16:51: tak z tejto fotky fakt každý pozná ako vyzerá ten motor z vnútra :)
Podľa označenia omw SAE 15W-40 ti nik nepovie, aký ten olej je a či ním nič neskazíš. Pozri normu API, podľa nej ti povieme viac, na tom oleji musí byť uvedená.
18:20:41
13.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> šrek: Tak, ze se podivac dovnitr, zda tam jsou cerny nanosy. Vicko kde dolejvas oil.
upraveno 1x, naposled 13.12.2010 18:20:53
18:19:29
13.12.2010
šrek
VÍčko oilu jako víčko na hlavě motoru.Jak poznám sračky?
upraveno 1x, naposled 13.12.2010 18:20:50
Extreme Tyres