varim variš varime

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.10.2010 do 02.12.2010, založil/a Peto-89
řadit dle data
10:35:08
02.12.2010
aceboss
-> kamikaze: Já to vidím taky asi jako jediný důvod.Když i po vytáhnutí termostatu motor má snahu vařit,příčemž krásně topí,ale chladič je pořád studený i s trubkamatak mi z toho vychází opravdu jen ten špunt.
10:31:41
02.12.2010
kamikaze
-> aceboss: tak to vypadá na nějakej špunt, odvzdušnit jsem to nezkoušel
10:27:41
02.12.2010
aceboss
Ten fridex je tam od lonska v dost velké koncetraci.....,ale tos jsem dolil asi jen 1/2litru(pro jistotu) a jezdil i cesty 30km.....což by mělo úplně stačit, aby se vše smíchalo.


-> kamikaze: Když mi ta teplota stoupala tak jsem otevřel motor a hadice k termostatu(domečku byla stejně teplá a natlakovaná-tvrdá) jako hadice co jde od vodní pumpy.
Topení krásně topilo,ale když jsem lehl pod chladič ten byl studený a hadice též.
Když jsem zkoušel ventil odvzdušnení tekla z něj jen studená voda(nebyla ani trošku vlažná a byla bez vzduchu)....7
10:21:49
02.12.2010
kamikaze
-> Petkar: fridex tam mám rok4
10:15:29
02.12.2010
Petkar
Hele takový blbý dotaz, když jsi dolil fridex, projel jsi to auto do otevření termostatu a prohřátí vody?

Tohle se mi před lety stalo, dolil jsem fridex a neprojel to pořádně... pak přišly mrazy tak krátké pojížďky byly v pohodě, až jsem jel větší vzdálenost a uvařil, v trubkách zůstala původní chladící kapalina a zamrzla... Na krátké pojižďky to stačilo, na delší už ne...
10:08:56
02.12.2010
kamikaze
-> aceboss: Jak byla teplá hadice od termostatu. Včera se mi stalo to samý, ujel jsem tak 20km na 120°C, hadice byla studená a vracečka horká, do domečku jsem mlátil a nic se nestalo. Po 8h hodinách ve škole se to nějak srovnalo a už to bylo OK. Tipnul bych to na seklej termostat, trubky by rozmrzly.
09:58:54
02.12.2010
aceboss
Nikdo neporadí kde bych ještě mohl hledat chybu8
20:56:58
01.12.2010
aceboss
Nebudu zakldádat nové vlákno tak to dám semhle.
Dneska mě začal spotřebák zlobit.Jedná se o Š105L(r.v88) motor 110R6 .Dnes jsem jezdil skoro celý den jak takové popojíždky cca8km(auto bylo přez noc v garáži)Celou dobu vše Ok večer jsem si jel pro nějaké papíry a už to začlo jel jsem asi 6km rychlostí okolo 50km/h začala mi stoupat voda asi na 90-95*C tak jsem v cíly odělal dečku z chladiče v domění, že to dělá ona.Asi po 30min jsem jel zpět a teplota opět stoupala k 100*C(zkoušel jsem klepnout na termostat, aby se otovřel) chvilku jsem čekal a jel dál když teplota opět rostla 100*C zastavil jsem u kámoše a vyhodil termostat(ten byl plně otevřen),dolil vodu a odvzdušnil.Po cca 8km voda opět na 100*C tak jsem to odstavil.Chytal jsem na chladič a hadice u něj a byly uplně studené.Auto topilo,voda nemizela(nenašel jsem nikde únik kolem hadic ani z výfuku)Fridex je tam asi měsíc do -25.Ještě dodám, že když jsem vytáhl termostat a dolil vodu a odvzdušnil tak se voda docela rychle v otevřené expansce ohřívala.
Mě napadlo že by se snad po autem udělal ledový špunt někde v trubce nebo nevim.Do auta se nijak nešahalo a je v provozu denně a večer je v garáži.Kde mám ještě hledat chybu8
18:49:55
02.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ozzman1000: Tve kde to ma podtlakovy ventil? A jaky to ma pracovni tlak?
18:42:17
02.11.2010
rsvancara
-> ozzman1000:

Čas 1 minuta 4 vteřina :-D

The IT Crowd - Series 1 - Episode 2: Fire!
20:44:47
25.10.2010
ozzman1000
Made in Great Britain 5
zvětšit varim variš varime  - obrázek od ozzman1000 vložen 25.10.2010 20:44:47
20:43:39
25.10.2010
ozzman1000
-> Pavel P..:
to isté s termostatom pozorujem aj ja poslednú dobu ako sa ochladilo, prepláchnem systém H3PO4, dám novú zmes, a asi aj vymením termostat

btw. dnes mi prišlo toto - uvidíme ako sa osvedčí, lebo konštrukčne je to dosť odlišné od origo, ale pasuje
zvětšit varim variš varime  - obrázek od ozzman1000 vložen 25.10.2010 20:43:39
14:57:23
25.10.2010
darklord
-> Nwkt: a nemyslis to cudo na podtlaku k posilovacu? to bude isto nejaka vychytavka ala spetny ventil...
21:56:18
24.10.2010
Pavel P..
-> petr s: snad jo...
21:54:15
24.10.2010
petr s
-> Pavel P..: Jezdi dál termostat se probudil o trochu později
21:49:23
24.10.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je to možný... uvidim při další jízdě jestli to udělá zase tak pujde...ale kurva měnit termostat každou zimu se mi nechce.8
21:47:53
24.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Hele nevim jak je furt hrotite. Ja mam Vernet a facha ok. Tohle vypada jak bublina no.
21:47:15
24.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ja sem asi blbej ale nevidim...3
21:47:15
24.10.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: těsnění je v pohodě.... jak řikám bylo to to první otevření termostatu a neotevřel hned, pak povolil, teplota spadla a dál už OK a pak další 4 studený starty a už to neudělal... mám podezření že ty termostaty stojej za hovno, je to wahler kupovaný přes 3 roky ještě na rapida ale tam byl problem v těsnění, takže jsem ho nepoužil.
21:45:52
24.10.2010
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na vývodu ze sání jak je tam ta Y tam je nějakej kohout ne? 3
21:42:57
24.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Co ja vim? Treba nejaka bublinka se nekde trhne od topeni a zustane u termostatu... Bo mas tesneni v riti1

-> Nwkt: Jaky kohoutky simte? :-D zkus mi to zakrouzkovat.
21:40:29
24.10.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je tam z výroby... nechápu kudy se tam ale dostane vzduch?
21:40:22
24.10.2010
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nějaký kohoutky tam, nejseš instalatér? 3
21:39:45
24.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Kde? 3
21:39:23
24.10.2010
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Co to tam máš za vodovod proboha
21:36:24
24.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Nevim Pajiku, vetsina virtackych skodovek ji ma pekne provesenou. Pak se nemate cemu divit 3 Takhle to ma vypadat.
zvětšit varim variš varime  - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 24.10.2010 21:36:24
21:36:10
24.10.2010
Pavel P..
Matthes, záškodník z TechWebu 24.10.10 21:32:08 napsal:
→ Pavel P..: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3775_2010-04-23_ 20-44-25_7.jpg takhle? 3 3 3

4
21:33:43
24.10.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: k čemu foto? vše mám zapojený jako každá jiná škodovka... hadice má správnou délku, je ještě původní
21:32:08
24.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
21:31:16
24.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Tzn co? Foto mas?
21:30:09
24.10.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jako u každý škodovky... žádný extrémy.
21:28:11
24.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Hadice na odvzdusneni neni omotana 10x okolo vyfuku?
21:27:10
24.10.2010
Pavel P..
Včera se mi stalo jak byla v noci zima kolem nuly nebo už lehce mrzlo tak jsem ráno vyjel z garáže, dojel před barák a koukám jak pomalu teplota vylezla ke 100st, vzadu to jakoby zabublalo a spadla na 65st. a pak už OK... přesně to samý se mi ale stalo v příchodem mrazů loni, taky termostat otevřel až pozdě nekolikrát vždy po delším stání, dal jsem pak nový Wahler a teď zase zlobí.
15:21:43
24.10.2010
petr s
-> Tomaso434: Zkus to česky
15:18:39
24.10.2010
Tomaso434
vihodid do otpatkovího koše takoví termostat,,, dit ten motor musi trpet ne,,,,,,
14:58:11
24.10.2010
ozzman1000
-> mishom:
-> haso:
ja neviem, teraz to neviem porovnať lebo originál nemám po ruke, toto som kúpil z núdze v mototechne...neviem kto to vyrába, ale viem že je to strašný nepodarok, hrdzavie to tipujem že sa to rozpadne na prach za mesiac-dva
14:26:44
24.10.2010
mishom
-> ozzman1000 24.10.10 13:10:05: moment tam maju byt dve tesnenia? 9
13:56:37
24.10.2010
Dušan
-> Peto-89: to ze to nevari a nic nedela neznamena ze to tama nemuze brat 4
13:39:47
24.10.2010
suri
-> Pavel P..: každú chvílu sú tu s tým problémy , aj na feliciu som mal expanzku z octavie tá je asi naj
13:28:37
24.10.2010
haso
-> ozzman1000: jak tak kukam na to viecko tak ja mam nejake zvlastne bez gum 9
13:25:41
24.10.2010
ozzman1000
-> Pavel P..:
súhlas, odstrániť staré tesnenie, nalepiť nové a vec je vybavená, ja to budem tiež tak riešiť a ten druhovýrobný nepodarok pôjde do koša
13:13:37
24.10.2010
Pavel P..
-> suri: zbytečný.. stačí dát starý víčko s novým těsněním a je vyřešeno.... víček se všude válí kvanta a je to bez práce4
13:11:19
24.10.2010
ozzman1000
značka AUTOPOL, nekupovať!!!
zvětšit varim variš varime  - obrázek od ozzman1000 vložen 24.10.2010 13:11:19
13:10:54
24.10.2010
suri
-> ozzman1000: skorej nejakú rozumnú expanzku felicia / octavia a upraviť ventil na menší tlak alebo vymeniť hadice za opletané
13:10:05
24.10.2010
ozzman1000
-> afro100:
dať tam radšej niečo staršie ako tie nové sračky. takto vyzerá uzáver po 2 mesiacoch:
zvětšit varim variš varime  - obrázek od ozzman1000 vložen 24.10.2010 13:10:05
19:42:35
23.10.2010
ferrari
Jeesus Maria, liter a pol vody musí byť vidno, ke´d sa stratí od rána do večera...keby bolo nachuja viečko, tak to akurát skôr vyvarí, ale predsa sa tade nevyparí liter a pol...

Kukni to večer po jazde a ak tam bude dosť vody a ráno nie, tak je to ten sused...prečdsa liter a pol pod sedačkou by si musel zbadať a tiež pod autom...keby ju spáli, no, to už by si ťažšie videl...a myslím, že to nemusí vždy tlakovať...
19:39:07
23.10.2010
afro100
-> ozzman1000: no ale pokial tam ma stare na houno, nieco tam dat musi ...
19:38:30
23.10.2010
ozzman1000
-> Peto-89:
tie nové viečka stoja zahovno, za mesiac ti tú pružinu rozožerie hrdza, sú to vyhodené peniaze
18:47:58
23.10.2010
Peto-89
najviac som dolial do chladiča liter a pol vody na dalši den takže všedka voda nezmzne ale ten liter vždy ano
18:47:45
23.10.2010
afro100
-> Peto-89: aj ked kurenie vypnes tak v nom voda je, len nepreteka dalej, takze moze vytekat aj tak ... jedine ak by si ho odpojil uplne, tak ze nasadis jeden koniec hadice u vodnej pumpy a druhy koniec nasadis na termostat zozadu ...
Extreme Tyres