skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
varim variš varime
10:35:08
02.12.2010
02.12.2010

aceboss
-> kamikaze: Já to vidím taky asi jako jediný důvod.Když i po vytáhnutí termostatu motor má snahu vařit,příčemž krásně topí,ale chladič je pořád studený i s trubkamatak mi z toho vychází opravdu jen ten špunt.
10:31:41
02.12.2010
02.12.2010

kamikaze
-> aceboss: tak to vypadá na nějakej špunt, odvzdušnit jsem to nezkoušel
10:27:41
02.12.2010
02.12.2010

aceboss
Ten fridex je tam od lonska v dost velké koncetraci.....,ale tos jsem dolil asi jen 1/2litru(pro jistotu) a jezdil i cesty 30km.....což by mělo úplně stačit, aby se vše smíchalo.
-> kamikaze: Když mi ta teplota stoupala tak jsem otevřel motor a hadice k termostatu(domečku byla stejně teplá a natlakovaná-tvrdá) jako hadice co jde od vodní pumpy.
Topení krásně topilo,ale když jsem lehl pod chladič ten byl studený a hadice též.
Když jsem zkoušel ventil odvzdušnení tekla z něj jen studená voda(nebyla ani trošku vlažná a byla bez vzduchu)....
-> kamikaze: Když mi ta teplota stoupala tak jsem otevřel motor a hadice k termostatu(domečku byla stejně teplá a natlakovaná-tvrdá) jako hadice co jde od vodní pumpy.
Topení krásně topilo,ale když jsem lehl pod chladič ten byl studený a hadice též.
Když jsem zkoušel ventil odvzdušnení tekla z něj jen studená voda(nebyla ani trošku vlažná a byla bez vzduchu)....

10:21:49
02.12.2010
02.12.2010

kamikaze
-> Petkar: fridex tam mám rok

10:15:29
02.12.2010
02.12.2010

Petkar
Hele takový blbý dotaz, když jsi dolil fridex, projel jsi to auto do otevření termostatu a prohřátí vody?
Tohle se mi před lety stalo, dolil jsem fridex a neprojel to pořádně... pak přišly mrazy tak krátké pojížďky byly v pohodě, až jsem jel větší vzdálenost a uvařil, v trubkách zůstala původní chladící kapalina a zamrzla... Na krátké pojižďky to stačilo, na delší už ne...
Tohle se mi před lety stalo, dolil jsem fridex a neprojel to pořádně... pak přišly mrazy tak krátké pojížďky byly v pohodě, až jsem jel větší vzdálenost a uvařil, v trubkách zůstala původní chladící kapalina a zamrzla... Na krátké pojižďky to stačilo, na delší už ne...
10:08:56
02.12.2010
02.12.2010

kamikaze
-> aceboss: Jak byla teplá hadice od termostatu. Včera se mi stalo to samý, ujel jsem tak 20km na 120°C, hadice byla studená a vracečka horká, do domečku jsem mlátil a nic se nestalo. Po 8h hodinách ve škole se to nějak srovnalo a už to bylo OK. Tipnul bych to na seklej termostat, trubky by rozmrzly.
09:58:54
02.12.2010
02.12.2010

aceboss
Nikdo neporadí kde bych ještě mohl hledat chybu

20:56:58
01.12.2010
01.12.2010

aceboss
Nebudu zakldádat nové vlákno tak to dám semhle.
Dneska mě začal spotřebák zlobit.Jedná se o Š105L(r.v88) motor 110R
.Dnes jsem jezdil skoro celý den jak takové popojíždky cca8km(auto bylo přez noc v garáži)Celou dobu vše Ok večer jsem si jel pro nějaké papíry a už to začlo jel jsem asi 6km rychlostí okolo 50km/h začala mi stoupat voda asi na 90-95*C tak jsem v cíly odělal dečku z chladiče v domění, že to dělá ona.Asi po 30min jsem jel zpět a teplota opět stoupala k 100*C(zkoušel jsem klepnout na termostat, aby se otovřel) chvilku jsem čekal a jel dál když teplota opět rostla 100*C zastavil jsem u kámoše a vyhodil termostat(ten byl plně otevřen),dolil vodu a odvzdušnil.Po cca 8km voda opět na 100*C tak jsem to odstavil.Chytal jsem na chladič a hadice u něj a byly uplně studené.Auto topilo,voda nemizela(nenašel jsem nikde únik kolem hadic ani z výfuku)Fridex je tam asi měsíc do -25.Ještě dodám, že když jsem vytáhl termostat a dolil vodu a odvzdušnil tak se voda docela rychle v otevřené expansce ohřívala.
Mě napadlo že by se snad po autem udělal ledový špunt někde v trubce nebo nevim.Do auta se nijak nešahalo a je v provozu denně a večer je v garáži.Kde mám ještě hledat chybu
Dneska mě začal spotřebák zlobit.Jedná se o Š105L(r.v88) motor 110R

Mě napadlo že by se snad po autem udělal ledový špunt někde v trubce nebo nevim.Do auta se nijak nešahalo a je v provozu denně a večer je v garáži.Kde mám ještě hledat chybu

18:49:55
02.11.2010
02.11.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> ozzman1000: Tve kde to ma podtlakovy ventil? A jaky to ma pracovni tlak?
18:42:17
02.11.2010
02.11.2010

rsvancara
20:44:47
25.10.2010
25.10.2010

ozzman1000
Made in Great Britain 

20:43:39
25.10.2010
25.10.2010

ozzman1000
-> Pavel P..:
to isté s termostatom pozorujem aj ja poslednú dobu ako sa ochladilo, prepláchnem systém H3PO4, dám novú zmes, a asi aj vymením termostat
btw. dnes mi prišlo toto - uvidíme ako sa osvedčí, lebo konštrukčne je to dosť odlišné od origo, ale pasuje
to isté s termostatom pozorujem aj ja poslednú dobu ako sa ochladilo, prepláchnem systém H3PO4, dám novú zmes, a asi aj vymením termostat
btw. dnes mi prišlo toto - uvidíme ako sa osvedčí, lebo konštrukčne je to dosť odlišné od origo, ale pasuje
14:57:23
25.10.2010
25.10.2010

darklord
-> Nwkt: a nemyslis to cudo na podtlaku k posilovacu? to bude isto nejaka vychytavka ala spetny ventil...
21:56:18
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> petr s: snad jo...
21:54:15
24.10.2010
24.10.2010

petr s
-> Pavel P..: Jezdi dál termostat se probudil o trochu později
21:49:23
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je to možný... uvidim při další jízdě jestli to udělá zase tak pujde...ale kurva měnit termostat každou zimu se mi nechce.

21:47:53
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Hele nevim jak je furt hrotite. Ja mam Vernet a facha ok. Tohle vypada jak bublina no.
21:47:15
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ja sem asi blbej ale nevidim...

21:47:15
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: těsnění je v pohodě.... jak řikám bylo to to první otevření termostatu a neotevřel hned, pak povolil, teplota spadla a dál už OK a pak další 4 studený starty a už to neudělal... mám podezření že ty termostaty stojej za hovno, je to wahler kupovaný přes 3 roky ještě na rapida ale tam byl problem v těsnění, takže jsem ho nepoužil.
21:45:52
24.10.2010
24.10.2010

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na vývodu ze sání jak je tam ta Y tam je nějakej kohout ne? 

21:42:57
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Co ja vim? Treba nejaka bublinka se nekde trhne od topeni a zustane u termostatu... Bo mas tesneni v riti
-> Nwkt: Jaky kohoutky simte? :-D zkus mi to zakrouzkovat.

-> Nwkt: Jaky kohoutky simte? :-D zkus mi to zakrouzkovat.
21:40:29
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je tam z výroby... nechápu kudy se tam ale dostane vzduch?
21:40:22
24.10.2010
24.10.2010

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nějaký kohoutky tam, nejseš instalatér? 

21:39:45
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Kde? 

21:39:23
24.10.2010
24.10.2010

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Co to tam máš za vodovod proboha
21:36:24
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Nevim Pajiku, vetsina virtackych skodovek ji ma pekne provesenou. Pak se nemate cemu divit
Takhle to ma vypadat.

21:36:10
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
Matthes, záškodník z TechWebu 24.10.10 21:32:08 napsal:
→ Pavel P..: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3775_2010-04-23_ 20-44-25_7.jpg takhle?


→ Pavel P..: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3775_2010-04-23_ 20-44-25_7.jpg takhle?




21:33:43
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: k čemu foto? vše mám zapojený jako každá jiná škodovka... hadice má správnou délku, je ještě původní
21:32:08
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
21:31:16
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Tzn co? Foto mas?
21:30:09
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jako u každý škodovky... žádný extrémy.
21:28:11
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Hadice na odvzdusneni neni omotana 10x okolo vyfuku?
21:27:10
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
Včera se mi stalo jak byla v noci zima kolem nuly nebo už lehce mrzlo tak jsem ráno vyjel z garáže, dojel před barák a koukám jak pomalu teplota vylezla ke 100st, vzadu to jakoby zabublalo a spadla na 65st. a pak už OK... přesně to samý se mi ale stalo v příchodem mrazů loni, taky termostat otevřel až pozdě nekolikrát vždy po delším stání, dal jsem pak nový Wahler a teď zase zlobí.
15:21:43
24.10.2010
24.10.2010

petr s
-> Tomaso434: Zkus to česky
15:18:39
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso434
vihodid do otpatkovího koše takoví termostat,,, dit ten motor musi trpet ne,,,,,,
14:58:11
24.10.2010
24.10.2010

ozzman1000
-> mishom:
-> haso:
ja neviem, teraz to neviem porovnať lebo originál nemám po ruke, toto som kúpil z núdze v mototechne...neviem kto to vyrába, ale viem že je to strašný nepodarok, hrdzavie to tipujem že sa to rozpadne na prach za mesiac-dva
-> haso:
ja neviem, teraz to neviem porovnať lebo originál nemám po ruke, toto som kúpil z núdze v mototechne...neviem kto to vyrába, ale viem že je to strašný nepodarok, hrdzavie to tipujem že sa to rozpadne na prach za mesiac-dva
14:26:44
24.10.2010
24.10.2010

mishom
-> ozzman1000 24.10.10 13:10:05: moment tam maju byt dve tesnenia? 

13:56:37
24.10.2010
24.10.2010

Dušan
-> Peto-89: to ze to nevari a nic nedela neznamena ze to tama nemuze brat 

13:39:47
24.10.2010
24.10.2010

suri
-> Pavel P..: každú chvílu sú tu s tým problémy , aj na feliciu som mal expanzku z octavie tá je asi naj
13:28:37
24.10.2010
24.10.2010

haso
-> ozzman1000: jak tak kukam na to viecko tak ja mam nejake zvlastne bez gum 

13:25:41
24.10.2010
24.10.2010

ozzman1000
-> Pavel P..:
súhlas, odstrániť staré tesnenie, nalepiť nové a vec je vybavená, ja to budem tiež tak riešiť a ten druhovýrobný nepodarok pôjde do koša
súhlas, odstrániť staré tesnenie, nalepiť nové a vec je vybavená, ja to budem tiež tak riešiť a ten druhovýrobný nepodarok pôjde do koša
13:13:37
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> suri: zbytečný.. stačí dát starý víčko s novým těsněním a je vyřešeno.... víček se všude válí kvanta a je to bez práce

13:11:19
24.10.2010
24.10.2010

ozzman1000
značka AUTOPOL, nekupovať!!!
13:10:54
24.10.2010
24.10.2010

suri
-> ozzman1000: skorej nejakú rozumnú expanzku felicia / octavia a upraviť ventil na menší tlak alebo vymeniť hadice za opletané
13:10:05
24.10.2010
24.10.2010

ozzman1000
-> afro100:
dať tam radšej niečo staršie ako tie nové sračky. takto vyzerá uzáver po 2 mesiacoch:
dať tam radšej niečo staršie ako tie nové sračky. takto vyzerá uzáver po 2 mesiacoch:
19:42:35
23.10.2010
23.10.2010

ferrari
Jeesus Maria, liter a pol vody musí byť vidno, ke´d sa stratí od rána do večera...keby bolo nachuja viečko, tak to akurát skôr vyvarí, ale predsa sa tade nevyparí liter a pol...
Kukni to večer po jazde a ak tam bude dosť vody a ráno nie, tak je to ten sused...prečdsa liter a pol pod sedačkou by si musel zbadať a tiež pod autom...keby ju spáli, no, to už by si ťažšie videl...a myslím, že to nemusí vždy tlakovať...
Kukni to večer po jazde a ak tam bude dosť vody a ráno nie, tak je to ten sused...prečdsa liter a pol pod sedačkou by si musel zbadať a tiež pod autom...keby ju spáli, no, to už by si ťažšie videl...a myslím, že to nemusí vždy tlakovať...
19:39:07
23.10.2010
23.10.2010

afro100
-> ozzman1000: no ale pokial tam ma stare na houno, nieco tam dat musi ...
19:38:30
23.10.2010
23.10.2010

ozzman1000
-> Peto-89:
tie nové viečka stoja zahovno, za mesiac ti tú pružinu rozožerie hrdza, sú to vyhodené peniaze
tie nové viečka stoja zahovno, za mesiac ti tú pružinu rozožerie hrdza, sú to vyhodené peniaze
18:47:58
23.10.2010
23.10.2010

Peto-89
najviac som dolial do chladiča liter a pol vody na dalši den takže všedka voda nezmzne ale ten liter vždy ano
18:47:45
23.10.2010
23.10.2010

afro100
-> Peto-89: aj ked kurenie vypnes tak v nom voda je, len nepreteka dalej, takze moze vytekat aj tak ... jedine ak by si ho odpojil uplne, tak ze nasadis jeden koniec hadice u vodnej pumpy a druhy koniec nasadis na termostat zozadu ...