Nový termostat a stále se přehřívá

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.09.2010 do 11.03.2011, založil/a jarda19
řadit dle data
17:24:34
11.03.2011
suri
-> afro100: a ako to chceš pritiahovať na hliníkovej hlave ak máš udaný presný uhol? -> Tomaso435: tesnenie si ale nespomenul , to je zase sviniareň
17:20:05
11.03.2011
afro100
-> Tomaso435: to si po čase sadá, potom je každý šrób dotiahnutý inak ... ja to po pár 100 km ešte priťahujem ...
17:19:36
11.03.2011
Tomaso435
-> suri: dobře no, ale když se to tam dávalo, tak sem si ještě připlácel za lepší těsnění měděný, který mi naučtoval a celou dobu tvrdil že tam je.... vyndalval se obyčejnej temac.... tak já nevim, že by se to samo vyměnilo aniž bych o tom věděl? :-D :-D
upraveno 1x, naposled 11.03.2011 17:19:52
17:16:28
11.03.2011
suri
-> Tomaso435: to mohol utiahnuť normálne , je to bežné že v konečnom dôsledku je každý šroub inak
17:13:45
11.03.2011
Tomaso435
tak záhada odhalena.... páán autoopravář utáhnul novou hlavu jak se mu zrovna zachtělo, takže dole dorvaný, nahoře nic moc... bylo to naštěstí jenom těsnění pod hlavou. plus teda v řiti nedávno měněnej olej.... no škoda no.... ale je to za mnou uf
21:16:01
09.03.2011
FLASHOaaa - zrušená registrace
-> Tomaso435: Vieš tu nejde len o tie financie...ty si povedal 2500....Ber to takto...Dáš dole vanu, dáš dole hlavu, zospodu odšrobuješ ojnicu od kluky a až potom môžeš vytiahnuť vložku von...Teraz prečo iný motor?? Vieš, chce to new vložku, spraviť taký istý výbrus na nej, to len ak chceš nechať pôvodný piesť a len prekružkovať. Ďalej tesnenie pod hlavu, tesnenie pod olejovú vanu. Musíš vedieť ako presne vypodložiť vložku, o tom som nižšie písal kolko to ma byť. Ty takú činnosť nezvládneš sám, preto musíš niekoho zohnať kto ti to spraví, to nieje vždy zadarmo. Ja by som na tvojom mieste nechal pôvodný motor, ale to len preto, lebo si to viem spraviť sám a mam skoro všetko na to doma, tak by som nič skoro neminul... Vieš fakt to záleží len od teba, ale ako som si všimol a čo si všetko písal tak by som radil radčej new motor...Na vrakovisku za par šupov a ešte ti aj ostane tvoj pôvodny na ND :)))
16:37:57
07.03.2011
Tomaso435
-> castrol: spíš místo toho začnu dávat něco stranou, aby za dva roky bylo na něco jinýho...
16:35:50
07.03.2011
castrol
-> Tomaso435: tak si jeden vyskladaj ja som dnes zacal go jedneho pre istotu
16:30:21
07.03.2011
Tomaso435
-> castrol: nevim, nelibi se mi jezdit motor z jinýho :-D
do zádoby jo, ale to spíš složenej z nových ND, aby to mělo smysl :-D
16:18:10
07.03.2011
castrol
-> Tomaso435: preco? tak aspon do zasoby jeden
16:16:43
07.03.2011
Tomaso435
-> castrol: tak to já tady pudu a vyberu si taky za pár kaček, ale to se mi nelíbí :-/
16:06:24
07.03.2011
castrol
-> Tomaso435: keby si bol na slovaci tak by som ti jeden dal za par kace tu to nikto nechce
16:00:16
07.03.2011
Tomaso435
-> afro100: tak to není tak strašný... to je cajk...
jinej motor nemám, a pokud by to mělo bejt nějaký dražší jako třeba za 2500 tak bych se na to asi vysral. ale do dvou to do něj dám... a ještě si pojezdím....
15:56:35
07.03.2011
afro100
-> Tomaso435: vanu dolu, hlavu dolu, povolis ojnicu, vytahnes to aj s piestom vrchom von, das novu, nove kruzky, spravis presah a poskladas ... to je tak na g.o. aj ked aj s popisanou opravou by to este daco najazdilo ... najjednoduchsie a najrychlejsie je asi prehodit motor za iny, zalezi ako sa na to pozeras
upraveno 1x, naposled 07.03.2011 16:03:01
15:55:50
07.03.2011
castrol
-> Tomaso435: a sakra to je zle
15:55:31
07.03.2011
Minik03
-> Tomaso435: vlozka se meni shora, ale neni to jen vyndat a dat novou.
15:53:24
07.03.2011
Tomaso435
-> FLASHOaaa : co to obnáší ? vanu dolu a vyměnit vložku ? .kdyby jo tak není co řešit, ale pokud něco víc....
v jakym stavu je motor,,, těžko říct, jezdí normálně, výkon tam je.... olej nežere....
15:49:29
07.03.2011
FLASHOaaa - zrušená registrace
-> Tomaso435: uuuuuf tak to ti nezávidím :( neviem či sa ti to aj oplatí robiť,či by nebolo lepšie zohnať len náhradný motor,ale to fakt záleží len v akom stave je ten tvoj 6
15:37:41
07.03.2011
Tomaso435
Tak udajně je prasklá vložka . . . . . . . :-/
12:48:39
06.03.2011
Tomaso435
-> Eidy: Tak máš pravdu. Při vohřátým motoru po jízdě. a vyhnáním motoru do otáček , to do expanzky zabuble.... Takže zejtra ještě koupím těsnění :-) Díky
09:35:24
06.03.2011
Tomaso435
-> Eidy: dik za tip, zkusim to trochu protočit a uvidim co to bude dělat..........
s tou sirkou, si myslim, že bude stačit když vyndám jen těsnění víčka....

..tákže na 99% se něco děje pod hlavou... sem zvědavej zejtra až se to kuchne
03:54:33
06.03.2011
Eidy
-> Tomaso435: Zkus ještě otevřít na ohřátém motoru víčko expanzky a protůrovat motor plynem na doraz. Samozřejmě ne na 10 vteřin. Jenom plnej na 1/2 - 1 vteřinu. Jestli ti půjdou bubliny do expanzky je to jasný. Pokud by to bylo málo, zkus dát pod těsnící víčko zátky (ten spodní talířek) expanzky sirku, prostě tak aby netěsnilo. Když to bude lepší než normálně, je to taky těsnění. Ale když neuděláš ani jedno, stejně jsem si na 99% jistej, že to fouká pod hlavou. Mě to dělalo to samý. Při normální jízdě ok, když se tomu přišláplo, začlo to vařit.
22:01:35
05.03.2011
Tomaso435
-> FLASHOaaa : díky, za upozornění :) ale tohle svěřím někomu zkušenějšímu.... přeci jen :-D :-D no a budeme se snažit aby od rana do odpoledne spolu s výměnou řízení čepů a silentbloků na ramenech to bylo komplet hotový, auto je fakt potřeba deno denně. Ještě uvažuju na poslední jeho dva roky života, mu dát za 12 LPGčko, vracet se mi to začne v podstatě po dvou měsících. Pač těch kilometrů co se najezdí to je strašný...
21:41:19
05.03.2011
peti
-> FLASHOaaa : tak si myslim kto si trufne dat dole hlavu a asi to podla jeho slov uz robil tak ventily snad nastavi, lebo ak nevie nastavit ventily tak nech nerozobera vobec nic radsej4
21:38:59
05.03.2011
FLASHOaaa - zrušená registrace
-> peti: Ja si tiež myslím ,že podtlak stým nemá ale vôbec nič spoločné3
-> Tomaso435: No ak si vymenil chladiacu zmes a všetko prepláchol, a termostat je v poriadku, tak už tu len ostáva naozaj pozrieť to tesnenie pod hlavou. Daj dole hlavu a ak bude viditeľné nejaké poškodenie, tak ho vymeň. Ďalej skontroluj tie vložky, či niesu moc klesnuté. Vložky by mali byť nad blokom 0,125-0,155mm. Poradím ti ešte, ak sa naozaj odhodláš dávať dole tu hlavu, tak ber do úvahy, že budeš musieť nastavovať ventile. Neviem či to vieš a preto ti to hovorím, aby si mal niekoho po ruke kto by ti to spravil, lebo ako som si všimol, tak dosť využívať auto, a asi by ti vadilo keby bolo dosť dlho nepojazdné 6
19:55:21
04.03.2011
Jumbo
-> peti: já jenom zkoušel, aspoň si toho někdo všiml a přinesl nějakou reálnější hypotézu... ;-)
19:50:47
04.03.2011
Tomaso435
-> peti: no hold bude piánko , a to měděný těsnění snad něco navíc vydrží.... OK, v pondělí koupím Temac a hlava pujde dolu a uvidime... snad to nebude nic drsnýho...
Díky ;)
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 19:50:56
19:48:09
04.03.2011
peti
-> Tomaso435: ja by som sa zamaral natoto to stym podlakom a ze ten zatvara termostat je podla mna totalna blbost4
19:46:56
04.03.2011
peti
-> Tomaso435: ak ti nepredne tesnenie uplne a ked tomu nebudes moc nakladat tak asi nie4
19:46:15
04.03.2011
peter13789
-> MOLSO: no to v brne bol asi začiatok
-> peti: no hej, po tom ťahaní sa to začalo viacej prejavovať .. to mi odišlo aj čidlo na chladiči ...
19:45:33
04.03.2011
Tomaso435
-> peti: hmm hmmm. na prd.. ale co .... díky. v pondělí pořešíme.. šance že by se to posralo nějak extrémně víc když s tim ještě 2 dny budu tak nějak litat snad není ?...
19:43:06
04.03.2011
peti
-> MOLSO: jasne alebo ked tahal lukovu rapidu do kopca k babke
19:41:45
04.03.2011
MOLSO
-> peti: ahá to co vrel v brne na parkovisku ? 1
19:40:14
04.03.2011
Jumbo
-> Tomaso435: Hlava dolů, vložky ven a podložit, pokud se nepletu...
19:40:08
04.03.2011
peti
-> Tomaso435: no dole halvu pozret tesnenie a a skontrolovat presahy vloziek, ak su male tak bud rozobrat vybrat vlozky a nanovo usadit alebo len pridat vymedzovaciu podlozku zhora na valec pod tesnenie aj to funguje spolahlivo4
19:38:20
04.03.2011
peti
-> MOLSO: sak na favo motore co bol v garde nie? teraz ho ma v kubovi, sme ho robili a vlozky boli mierne pod urovnou bloku4
19:36:26
04.03.2011
Tomaso435
-> peti: .... a to by znamenalo ? .. teda spíš co by to obnášelo ? hlavu dolu.. a ?



...jinak sem vylil původní břečku , propláchnul a nalil novou směs
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 19:38:13
19:36:24
04.03.2011
MOLSO
-> peti: to kedy a na ktorom motore ?
19:35:49
04.03.2011
Tomaso435
-> death: tou to prská spolehlivě dobře, ale mužu zkusit oddělat a protáhnout..

-> Jumbo: aha.... kouknu.... vemu zrcátko a podivam se ...
19:34:52
04.03.2011
peti
-> Tomaso435: jaby som to videl na tesnenie pod hlavo alebo utopene vlozky, toto iste mal teamovy kolega Peter13789 kym tomu nenalozil tak v pohode, akonahle nalozlil hned zacal varit nakonec boli sadnute vlozky4
19:34:26
04.03.2011
death
nečetl jsem téma, ale stává se že je trubička u termostatu co vede do expanzní nádržky zarostlá
19:33:48
04.03.2011
Jumbo
-> Tomaso435: Špatně sem se vyjádřil, myslel sem, jestli není prasklé sací, ne svody...
19:29:38
04.03.2011
Tomaso435
-> Jumbo: svody sou zavařený (už po třetí .-D ), těsnění vyměněný, takže předpokládám že to je v klidu.... je teda fakt, že při brždění motorem to ve vejfuku mlaská...... Normálně se voda neztrácí, jen když je motor ve velkým tahu, když jedu v klidu max nějakejch 2500ot dojedu kam chci. prostě piánko, ale jak mu trochu dám, tak to začne prskat víčkem ven..
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 19:32:05
19:24:45
04.03.2011
Jumbo
-> Tomaso435: tak ono sám foukající posilovač by to asi neudělal. Ten myslím nemá přímý přístup k chladícímu okruhu. Co takhle netěsnost těsnění pod svodama, nebo prasklé svody? Normálně se voda neztrácí?
19:20:44
04.03.2011
Tomaso435
-> Jumbo: ž by kurva to po dvo letech foukání začalo tohle??? ...

... někdo znalejší ? než vyměnim posilovač :-D
19:15:45
04.03.2011
Jumbo
-> Tomaso435: Tak posilovač si bere podtlak přímo ze sání, takže teoreticky bych řekl že jo.
19:14:36
04.03.2011
Tomaso435
-> Jumbo: už delší dobu mi fouká posilovač.... hned po nastartování.... nemuže to bejt spojený i s tím ?
19:11:58
04.03.2011
Jumbo
-> Tomaso435: Tak se tu trochu rozepíšu, třeba někoho něco napadne. Pokud je to jenom v tahu, viděl bych to na problém spojený s podtlakem karburátoru, respektive celého sání. Přidáš plyn, vznikne podtlak, nějakou záhadou se ti vypne termostat, očividně, čímž ti začne proudit teplá voda jenom v malém okruhu a začne rychle vřít, možná i kvůli tomu podtlaku. Nemůže se stát, že ti nějak letí podtlak ze sání do okruhu na chlazení motoru a tenhle podtlak by ti pak zavře termostat? Možná kecám blbosti, ale je to jediné co mě napadá...3
18:57:36
04.03.2011
Tomaso435
není možný ještě že je v řiti čerpadlo?? . . . ucpanej radiátor snad ne, když to jinak funguje ........ nebo fakt to těsnění pod hlavou ?
18:19:21
04.03.2011
Tomaso435
-> Nwkt: to jen občas když je veliká zima,když jedu jen pár km, jinak vubec, krásně čistý... teda "mastný" ..
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 18:20:44
Extreme Tyres