Forman karburátor cuká

prohledat
70 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 20.08.2010 do 12.12.2010, založil/a Jumbo
řadit dle data
23:19:28
12.12.2010
Capricorn
-> Tomaso435: Ještě se pořád sehnat dají. A jak teda už ten zázrak máš doma?
16:36:15
10.12.2010
afro100
-> steyr: neviem preco porovnavas dve odlisne auta, ako, zvlast u skodovky co kus to original ... pokial ti to vadi tak kontrola zapalka + zmes, moze byt predstih v haji, moze byt zla zmes alebo moze byt zapalko v zlom stave atd. ...

zalezi aj na tom motore, ci je vyhrievane sacie atd.
upraveno 1x, naposled 10.12.2010 16:36:47
16:32:02
10.12.2010
steyr
-> darklord: zazrak ze ze to otcova 120 nerobila a sytic ano pouzivam kym sa ohreje na tych 50 lenze ono to do tych 80 cuka a dusi sa stale a ked sa zohreje normalne na 85 vtedy to tiez robii len ovela menej...
15:35:12
10.12.2010
david 136 - zrušená registrace
tady ma zas nekdo nekoho za vola, ale malem bych zapomel, jsme vlasne na virtu
15:31:19
10.12.2010
darklord
-> steyr: no moj a vies ze studeny motor sa tak chova uplne bezne? slovo sytic ti nieco hovori? sup sup nastudovat navod k obsluhe tvojho auta... (a este si nastuduj pojem pracovne otacky motora)
upraveno 1x, naposled 10.12.2010 15:32:09
12:22:52
10.12.2010
steyr
nechcem zakladat novu temu preto sa opytam tu... nedavno som kupil skodovku s favo motorom ... problem je ten ze v nizkych otackach tj pod 2200 to cuka alebo reaguje na plyn dusenim az po chvili sa rozbehne.... chudobna zmes ? natryskovanie je ako standart 136 alebo predstih ? je tam 540 rozdelovac ... na ohriatom motore to uz neni az tak zbadat na studenom je to dost neprijemne ked sa chcem rozbehnut a motor nejde...
18:48:57
07.12.2010
castrol
-> Tomaso435: zatial este daju
18:48:09
07.12.2010
Tomaso435
-> Capricorn: jinak ty mebránky se daj nějak ještě sehnat?
18:47:17
07.12.2010
Capricorn
-> Tomaso435: však říkám doma 3
18:38:46
07.12.2010
Tomaso435
-> Capricorn: vyzkouším až mi dojde dom :-D a do prahy se mi vážně jen tak zkoušet nechce3
18:01:29
07.12.2010
Capricorn
Tomaso tak to jednoduše odzkoušej... membrána je v obohacovači, objemovým ovladači, akcelerační pumpičce a pak v ovladači šk. klapky II. stupně ...víc jich tam nemáš a všechno můžeš v pohodě vyzkoušet i doma. A o-kroužky si myslím, že by měly být 100% dobrý i po té době.
17:43:48
07.12.2010
Tomaso435
takže se bát nemusim? super :-) dik :-)
17:22:29
07.12.2010
Dušan
-> Tomaso435: podle me max profoukat a musi jezdit. Co jsem mel vzdy SEDRY tak jen profoukl, nasadil a upalovalo to hned jak melo.
17:16:31
07.12.2010
castrol
-> Tomaso435: nieje to narocne vymenit 4
17:13:46
07.12.2010
Tomaso435
-> castrol: je to náročný na výměnu? nevim nikdy sem to nerozebíral, nebylo proč...
17:13:13
07.12.2010
Tomaso435
-> Dušan: myslíš? nějaká membránka nebude kaput? karbec byl udajně použitej pro zkoužku nově složenýho motoru asi na hodinku provozu a šel zase pryč... od tej doby 17 let jenom leží...... takže řikáš nemuže tomu nic bejt?
17:12:51
07.12.2010
castrol
-> Tomaso435: mozno membranky
17:09:18
07.12.2010
Dušan
-> Tomaso435: ale bude
17:05:55
07.12.2010
Tomaso435
- new dotaz

- kuci mám možnost koupit 17let novej karbík na favorita.... otázka zní: co bude potřebovat povyměňovat aby to šlapalo jak má ? předpokládám, že nebude po tech letech redy pro okamžitý použití...... dik
17:07:12
30.11.2010
James1991
Tak dnes jsem vyměnil podtlakovou hadici u posilovače co vede do sání a taky jsem vyměnil ventil. Hadička která vede z karbece do rozdělovače je taky vyměněná, nastartoval jsem to a drželo to otáčky krásně stejný, vůbec to nelítalo, prostě nic. Popojížděl jsem jen dopředu do zadu, ale bohužel jsem to neprojel protože sem se ještě nedostal k přezutí:D
14:25:02
27.11.2010
Capricorn
-> James1991: Ne to není ona. To je hadice pro odvzdušnění motoru která je napojená na víko ventilů (u staršího provedení napojená na téčko na silné hadici pro odvzdušnění vedoucí do filtrboxu) a zezadu na sací potrubí. Já hadici pro podtlakovku nahradil hadicí z nefunkční autohustilky.
upraveno 1x, naposled 27.11.2010 14:32:26
14:20:47
27.11.2010
Capricorn
-> James1991: Ty máš, ale starý provedení. Otevři si Andrta a podívej se jaký je tam rozdíl v těch hadicích. Nové provedení má hadici komplet i s ventilem. Staré provedení, který máš ty má hadice zeleně opletené. Teď jsem ti tady dal všechny čísla dílů k tomu starému provedení jak k té malé hadici co vede z posilovače tak i k ventilu tak i k té velké, která je napojená na sání. To na co se ptáš ty je nové provedení hadice k novému typu posilovače který tam ty nemáš (nevím teda jestli jde nové provedení použít na starý posilovač to jsem nikdy nezkoušel).
14:20:05
27.11.2010
James1991
autodilykrc.cz/eshop/.../ hadice-odvzdusneni-511x450 :54d8fadb3fb8f2ba jinak tohle je ta potvora odvzdušnění vedoucí mezi karburátorem a rozdělovačem že?
14:11:38
27.11.2010
James1991
-> Capricorn:
Tady ta hadice ten ventil nemá ne? a kam vlastně patří ten konec s tím barevným označením? Do karbece nebo do posilovače? Tady je napsáno že to je pro Fav od 93, tak doufám, že budou mít ten pro ty starší. Protože u celého posilovače brzd mají poznámku, že se musí koupit hadice pro starší typ a bylo tam i číslo tý hadice...ještě to pořádně prozkoumám..
13:55:47
27.11.2010
Capricorn
Tak jsem zašmátral a podle čísla dílů z etky by to měla být tahle...
www.cc-autodily.cz/hadice -d-9-5-16?kod=6N0905... ...ten malej kousek má rozměry 9,5x16,5x60.

A ta velká má číslo 115-095978 a rozměry 9,5x16,5x380

A ještě ventil ať je to komplet ten má číslo 115-595220
13:45:23
27.11.2010
James1991
-> Capricorn:
Jo, já mám přesně tu jak si popisoval, ty cca 3 cm a pak ten ventil a pak pokračování hadice... kdyby to neměli, tak by šlo nahradit nějakou zahradní hadicí "prošívanou" třeba ne?
13:39:52
27.11.2010
Capricorn
Počkej ty bys to měl mít tak, že z posilovače ti vede kousek hadice tak těch 3 cm pak je ventil a pak hadice napojená přímo do sacího potrubí.

Novější má hadici takovouhle...
www.cc-autodily.cz/hadice -podtlaku-s-ven?brand=SKOD ...
kde je právě potřeba to kolínko aby se mohla napojit na sání.
upraveno 1x, naposled 27.11.2010 13:41:09
13:35:01
27.11.2010
James1991
-> Capricorn:
Neměl? á ho tam ale mám:D Tak to je nějaký divný:D
13:32:08
27.11.2010
Capricorn
-> Capricorn: Jo, ale teď koukám že ty máš rv. 91. Tak to zpět jsem si to popletl. Tam bys ho mít ještě neměl.
13:29:05
27.11.2010
Capricorn
-> James1991: No jasně ty myslíš to kolínko na který jsem se taky ptal jestli někdo neví kde ho sehnat... mrkni o pár diskuzí níž respektive semhle...
skoda-virt.cz/cz/.../1399 45-podtlakova-hadice-posil ovace-brzd-1

PS: Není to filtr, ale jednocestný ventil.

Jinak nemáš zač. 4
13:26:08
27.11.2010
James1991
-> Capricorn:
To je pravda:-) Díky za info. Hned v pondělí půjdu ty hadice koupit, akorát jsem koukal na tu hadici u posilovače co mám v autě, tak je to tak, že vede cca 2-3 cm hadice z posilovače, pak je nějaký ten filtr nebo co to je a pak hadice zas pokračuje, jde mi o to , že tu hadici, co prodávají, tam ten kousek(2-3 cm hadice) před tím "filtrem" nemají...
13:08:42
27.11.2010
Capricorn
-> James1991: Uvidíš, ale když to tak vezmeš tak netěsná hadice pro posilovač (mimo to že snižuje jeho účinek) ti přisává falešňák pořád. A netěsná hadička k podtlakovce ti dělá bordel taky a hned dvakrát. Tím že pak jednak reguluje předstih horko těžko v oblasti částečný zátěže kde je i tak směs chudá kvůli spotřebě a tím pádem se předstih musí zvětšit což s stou netěsnou potvorou jde jenom těžko a taky pak kvůli tomu, že ti přisává do karburátoru falešňák takže ještě víc směs ochuzuje.
13:02:11
27.11.2010
James1991
-> Capricorn:
Doufám že to budou jen ty hadičky...
12:41:55
27.11.2010
Capricorn
-> James1991: Já myslím, že jo pač falešňák je sviňa svinutá 4 Každopádně je určitě vyměň a uvidíš pomoc by to mělo.
12:31:29
27.11.2010
James1991
Teďka sem vytáhnul hadičku podtlaku vedoucí zezadu karburátoru k rozdělovači-všude děravá jak cedník a zlámaná a hadice vedoucí z posilovače do karburátoru to samý-na kaši.
Mohlo by to být ono co způsobuje to cukání při zahřátém motoru?
10:39:01
27.11.2010
James1991
-> bobin19:
Taky sem na to koukal, ale já zajedu do krče do autodílů, tam sem jí našel taky tu podtlakovou hadičku.. rovnou koupim hadici na posilovač s tím filtrem nebo co to tam je na ní..
Jinak už si to vyřešil že ti to cuká?
22:47:53
25.11.2010
bobin19
-> James1991: Hele já jsem tam dal gumu.. a když se to zahřeje ,tak se ta guma smrští a je dost neprůchodná..
Snad něco z toho pomůže..
Jinak podtlakovou hadičku prodávaj v autokelly.. dneska sem se toho všiml.
22:41:26
25.11.2010
James1991
-> bobin19: Jo, podložku mám taky v plánu vyměnit a hadičku taky, jen nevim, kde jí seženu... šla by možná nahradit nějakou obyč gumovou ne? Pumpa nevim... většinou to bývá nějaká banalita... jinak zkus pročistit, jak už tu x lidí řikalo, tu volnoběžnou trsyku... já se k tomu ještě nedostal, ale snad to pomůže...
22:28:10
25.11.2010
bobin19
-> James1991: Zkusim vyměnit tu podložku a podtlakovou hadičku od posilovače.
Napadla mně benzínová pumpa...
20:25:05
25.11.2010
James1991
-> bobin19:
Tak to máme stejnej problém..... Kdyby pochytil nějaký poznatky, sem vděčnej za každou informaci..
19:20:19
25.11.2010
bobin19
Tak se přidám,abych nezakládal další téma.
Forman 135 (sprint 75)
Dnes po cestě z práce opjet začal cukat. Auto jede jen na plný plyn jinak šíleně cuká..
Už nevím o s tím... mám nové svíčky, palec rozdělovače, membránu v karburátoru..
18:07:42
25.11.2010
Capricorn
-> James1991: Jasný že dá, ale nesmíš se bát na něm něco udělat. Já ho měl rozdělaný poprvé před třemi lety a pak jsem postupně přicházel na to jak to všechno funguje jak za pomoci Andrta tak i ostatních zdrojů. Opravdu jak tomu přijdeš na kloub tak je to v podstatě jako Merkur pro velké kluky. 1 Mě na vyčištění stačil technický benzín spolu s čističem karburátoru a kompresor na profouknutí.
17:54:44
25.11.2010
James1991
-> Capricorn:
Díky:-) Jinak dá se nějak šetrně vyčistit kraburátor v domácích podmínkách?
17:47:51
25.11.2010
Capricorn
-> James1991: jj to je ona 4
17:43:17
25.11.2010
James1991
Jinak to vyznačené, je ta volnoběžná tryska, že?
zvětšit Forman karburátor cuká - obrázek od James1991 vložen 25.11.2010 17:43:17
15:27:43
25.11.2010
James1991
-> Robert 106:
No já sem na karburátoru na nic nesahal ani sem nic nedotahoval..Omrknu nejdřív tu membránu obohacovače, rovnou se podívám taky na podložku karburátoru(kterou tam dám rovnou novou)
15:03:06
25.11.2010
Robert 106
škubání také způsobuje ohnutá stěna plovákové komory, když někdo utáhne necitelně jeden za tří šroubů co prochází okolo,
setkal sem se stím. Dšlal sem specialní těsnění vydrželo to sotova 100 km = vyhodit.
22:45:38
24.11.2010
James1991
-> Capricorn:
děkuju:-)
21:51:05
24.11.2010
Capricorn
-> James1991: Kuk sem je to tam popsané skoda-virt.cz/cz/.../1244 38-skoda-favorit-nedrzi-vo lnobeh?gotopost=2... a stačilo jen použít hledání 6 4
21:45:32
24.11.2010
James1991
Nikdo neporadí?:-( Koukal jsem do chytrý knížky a tam pořádně zobrazeno neni, kde se nachází ten obohacovač směsi.
Extreme Tyres