Forman karburátor cuká

prohledat
70 příspěvků (zobrazeno 51 až 70) od 20.08.2010 do 12.12.2010, založil/a Jumbo
řadit dle data
13:27:26
23.11.2010
James1991
-> Cába:
A tu membránu obohacovače najdu kde přesně prosim tě??
upraveno 3x, naposled 24.11.2010 21:44:59
20:37:53
22.11.2010
minno
:D
20:37:17
22.11.2010
Cába
-> James1991: Koukni se taky na membranu obohacovace, ta rada praska a auto pak cuka a kolisa volnobeh. Uz se nam to stalo doma na 2 fackach
20:26:32
22.11.2010
afro100
-> James1991: tak este raz a venuj pozornost tomu co pisem, ano ty 3 (slovom tri) MATICE drzia filterbox ale su to matice a su na 8-kluc, myslim 3 sroby s hlavou na 10 kluc

tie 4 imbusove srobky zase drzia podlozku spolu zo sacim ...

Rekapitulacia: Karburator drzi na podlozke a podlozka drzi na sacom potrubi.

a na zaver obrazok z kt. to bude dufam jasne ...

ale pokial nie tak vysvetlivky: tie zavity co trcia, su na tie 3 matice co drzia filterbox. Tie sroby co im v roznej vyske trcia hlavicky su tie kt. drzia karb dokopy s podlozkou ...

to je tazko nieco robit ked nevies o com rozpravas ...
zvětšit Forman karburátor cuká - obrázek od afro100 vložen 22.11.2010 20:26:32
upraveno 2x, naposled 22.11.2010 20:28:54
19:56:36
22.11.2010
James1991
-> afro100: A ty 4 inbusy jsou k čemu? ty 4 matice drží ten filtr box, který drží na tělu karbece...
upraveno 1x, naposled 22.11.2010 19:57:14
16:20:39
22.11.2010
afro100
-> James1991: ale karb drzi na tej podlozke na troch sroboch, ked odklopis filterbox, tak na teba cucia 3 sroby s hlavou na 10 kluc ...
16:02:41
22.11.2010
James1991
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
Dneska sem koukal na karbec a všim sem si že drží na 4 imbusech, z nich asi 2 jsou docela blbě přístupný normálním imbusem... jde to nějak šetrněji sundat. nevíš prosimtě?
15:35:20
22.11.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> James1991: ne
18:19:00
19.11.2010
James1991
-> Petkar1:
Pokud budu sundavat karburátor(jsou to ty 4 nebo kolik imbusových šroubů?) není možnost že tam něco rozhodim?
18:18:01
19.11.2010
James1991
-> David29:
Psal sem, že se to nehodí do úprav, že to přesouvám:D Třeba bude víc rad:D
18:17:34
19.11.2010
Petkar1
-> James1991: Zkontroluj podložku pod karburátorem, vypadá to, že to někde přisává. Jestli ti to na sytič jezdí v pohodě.
18:16:42
19.11.2010
David29
-> James1991: Ty vole, ted jsem ti psal jinam....
18:14:44
19.11.2010
James1991
Zdravím. Pustim se do řešení mýho problému. Fav 135L karbec. Dnes sem vyměnil cívku v rozdělovači(nes­tartoval) , dal jsem nové svíčky. Nastartuju-nádhera, vše v pohodě, objedu blok se studeným motorem-v pohodě… pak jedu na cca 15timinutovou vajížďku a když už byl motor ohřátej, jedu za 1, pak za 2 pomalu a pak začnu přidávat plyn a začne to cukat…(při plynulém rozjetí 1stupeň a hned 2. stupeň a normálně plyn je to v pohodě… pak sem jel na 3 z mírného kopce a přidal sem plyn, zas zacukal tak sem zkusil přidat víc plynu a vůbec motor nezareagoval cca na 1 – 2 vteřiny a z vejfuku mi to trochu prásklo… Poraďte prosím:-(
Teprve te´d sem si všim že je to sekce úpravy, přesunu to jinam.
18:25:49
26.08.2010
Jumbo
Tak to vypadá že problém vyřešen. Vyměnil sem svíčky, víčko na rozdělovači, seřídil karbec a ve finále ještě předstih a už je to v pořádku. V sobotu nás čeká 650 km, tka budu doufat, že sem na nic nezapomněl...
11:25:15
25.08.2010
chladic
pred nedavnom som mal ten isty problem a bola to popraskaná (evidentne od tepla) kratka hadička od sacieho potrubia k spätnému ventilu posilovača brzd. Vyzerala síce na prvý pohľad v poriadku, ale keď som ju chytil a dával dole hneď bolo vidno praskliny až skrz ňu.
23:34:47
20.08.2010
Tomaso435
-> Jumbo: je to ten posilovač brzd ;) sem na tom stejně... ale měnit to nebudu,, cuká mi to jen v případě že jedu stálou rychlostí téměř bez plynu což v dnešním provozu je možný leda když jedu ráno do práce,, takže na to seru ;)
18:15:04
20.08.2010
afro100
-> Jumbo: po vypnuti motoru by mal ist este dvakrat pedal lahko a potom stvrdnut ... po nastartovani by mal okamzite zmeknut ked na nom stojis ...

btw este jedna moznost by mohla byt K.O. podlozka pod karbom ...
17:18:08
20.08.2010
Jumbo
-> Kuladmin: Vidíš, ten posilovač mě nenapadl, ale teď mi došlo, že už sem měl několikrát po nastoupení do auta tvrdý brzdový pedál. To by asi být nemělo, co?
17:15:00
20.08.2010
Kuladmin
Nesyci ti to tam nekde - vzduch treba hadice co vede k posilovaci brzd. A co rozvody? to litani otacek mohou byt klidne oni a pak predstih muze byt rozhozeny.
upraveno 1x, naposled 20.08.2010 17:16:15
17:04:00
20.08.2010
Jumbo
Zdravím. Mám problém a už si fakt nevím rady. Mám formana, 93, karbec, 43 kW a začal mi dost pocukávat. Za studena nedrží volnoběh a při sešlápnutí plynu se spojkou v záběru při míň než 2000 otáčkách cuká. Nad 2000 už jede relativně normálně. Po zahrátí se cukání nekdy ztratí úplně, někdy se pohybuje jenom okolo 1000 - 1500 otáček a volnoběh dost létá nahoru a dolů +- 200 otáček, třeba i když šlápnu na brzdu (vím že má trochu padnout i normálně, ale ne tolik). Ještě jeden syndrom je to, že při mírném sešlápnutí plynu má motor tendenci zdechávat, i když stojí na volnoběh. Nevíte někdo co by to mohlo být? Víčko i palec jsou nové, svíčky taky, takže mám podezření na něco v karbecu. Kdo poradí?
upraveno 1x, naposled 20.08.2010 17:05:12
Extreme Tyres