-> Cába:
A tu membránu obohacovače najdu kde přesně prosim tě??
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Forman karburátor cuká
20:37:53
22.11.2010
22.11.2010

minno
:D
20:37:17
22.11.2010
22.11.2010

Cába
-> James1991: Koukni se taky na membranu obohacovace, ta rada praska a auto pak cuka a kolisa volnobeh. Uz se nam to stalo doma na 2 fackach
20:26:32
22.11.2010
22.11.2010

afro100
-> James1991: tak este raz a venuj pozornost tomu co pisem, ano ty 3 (slovom tri) MATICE drzia filterbox ale su to matice a su na 8-kluc, myslim 3 sroby s hlavou na 10 kluc
tie 4 imbusove srobky zase drzia podlozku spolu zo sacim ...
Rekapitulacia: Karburator drzi na podlozke a podlozka drzi na sacom potrubi.
a na zaver obrazok z kt. to bude dufam jasne ...
ale pokial nie tak vysvetlivky: tie zavity co trcia, su na tie 3 matice co drzia filterbox. Tie sroby co im v roznej vyske trcia hlavicky su tie kt. drzia karb dokopy s podlozkou ...
to je tazko nieco robit ked nevies o com rozpravas ...
tie 4 imbusove srobky zase drzia podlozku spolu zo sacim ...
Rekapitulacia: Karburator drzi na podlozke a podlozka drzi na sacom potrubi.
a na zaver obrazok z kt. to bude dufam jasne ...
ale pokial nie tak vysvetlivky: tie zavity co trcia, su na tie 3 matice co drzia filterbox. Tie sroby co im v roznej vyske trcia hlavicky su tie kt. drzia karb dokopy s podlozkou ...
to je tazko nieco robit ked nevies o com rozpravas ...
19:56:36
22.11.2010
22.11.2010

James1991
-> afro100: A ty 4 inbusy jsou k čemu? ty 4 matice drží ten filtr box, který drží na tělu karbece...
16:20:39
22.11.2010
22.11.2010

afro100
-> James1991: ale karb drzi na tej podlozke na troch sroboch, ked odklopis filterbox, tak na teba cucia 3 sroby s hlavou na 10 kluc ...
16:02:41
22.11.2010
22.11.2010

James1991
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
Dneska sem koukal na karbec a všim sem si že drží na 4 imbusech, z nich asi 2 jsou docela blbě přístupný normálním imbusem... jde to nějak šetrněji sundat. nevíš prosimtě?
Dneska sem koukal na karbec a všim sem si že drží na 4 imbusech, z nich asi 2 jsou docela blbě přístupný normálním imbusem... jde to nějak šetrněji sundat. nevíš prosimtě?
15:35:20
22.11.2010
22.11.2010

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> James1991: ne
18:19:00
19.11.2010
19.11.2010

James1991
-> Petkar1:
Pokud budu sundavat karburátor(jsou to ty 4 nebo kolik imbusových šroubů?) není možnost že tam něco rozhodim?
Pokud budu sundavat karburátor(jsou to ty 4 nebo kolik imbusových šroubů?) není možnost že tam něco rozhodim?
18:18:01
19.11.2010
19.11.2010

James1991
-> David29:
Psal sem, že se to nehodí do úprav, že to přesouvám:D Třeba bude víc rad:D
Psal sem, že se to nehodí do úprav, že to přesouvám:D Třeba bude víc rad:D
18:17:34
19.11.2010
19.11.2010

Petkar1
-> James1991: Zkontroluj podložku pod karburátorem, vypadá to, že to někde přisává. Jestli ti to na sytič jezdí v pohodě.
18:16:42
19.11.2010
19.11.2010

David29
-> James1991: Ty vole, ted jsem ti psal jinam....
18:14:44
19.11.2010
19.11.2010

James1991
Zdravím. Pustim se do řešení mýho problému. Fav 135L karbec. Dnes sem vyměnil cívku v rozdělovači(nestartoval)
, dal jsem nové svíčky. Nastartuju-nádhera, vše v pohodě, objedu blok se studeným motorem-v pohodě… pak jedu na cca 15timinutovou vajížďku a když už byl motor ohřátej, jedu za 1, pak za 2 pomalu a pak začnu přidávat plyn a začne to cukat…(při plynulém rozjetí 1stupeň a hned 2. stupeň a normálně plyn je to v pohodě… pak sem jel na 3 z mírného kopce a přidal sem plyn, zas zacukal tak sem zkusil přidat víc plynu a vůbec motor nezareagoval cca na 1 – 2 vteřiny a z vejfuku mi to trochu prásklo… Poraďte prosím:-(
Teprve te´d sem si všim že je to sekce úpravy, přesunu to jinam.
Teprve te´d sem si všim že je to sekce úpravy, přesunu to jinam.
18:25:49
26.08.2010
26.08.2010

Jumbo
Tak to vypadá že problém vyřešen. Vyměnil sem svíčky, víčko na rozdělovači, seřídil karbec a ve finále ještě předstih a už je to v pořádku. V sobotu nás čeká 650 km, tka budu doufat, že sem na nic nezapomněl...
11:25:15
25.08.2010
25.08.2010

chladic
pred nedavnom som mal ten isty problem a bola to popraskaná (evidentne od tepla) kratka hadička od sacieho potrubia k spätnému ventilu posilovača brzd. Vyzerala síce na prvý pohľad v poriadku, ale keď som ju chytil a dával dole hneď bolo vidno praskliny až skrz ňu.
23:34:47
20.08.2010
20.08.2010

Tomaso435
-> Jumbo: je to ten posilovač brzd ;) sem na tom stejně... ale měnit to nebudu,, cuká mi to jen v případě že jedu stálou rychlostí téměř bez plynu což v dnešním provozu je možný leda když jedu ráno do práce,, takže na to seru ;)
18:15:04
20.08.2010
20.08.2010

afro100
-> Jumbo: po vypnuti motoru by mal ist este dvakrat pedal lahko a potom stvrdnut ... po nastartovani by mal okamzite zmeknut ked na nom stojis ...
btw este jedna moznost by mohla byt K.O. podlozka pod karbom ...
btw este jedna moznost by mohla byt K.O. podlozka pod karbom ...
17:18:08
20.08.2010
20.08.2010

Jumbo
-> Kuladmin: Vidíš, ten posilovač mě nenapadl, ale teď mi došlo, že už sem měl několikrát po nastoupení do auta tvrdý brzdový pedál. To by asi být nemělo, co?
17:15:00
20.08.2010
20.08.2010

Kuladmin
Nesyci ti to tam nekde - vzduch treba hadice co vede k posilovaci brzd. A co rozvody? to litani otacek mohou byt klidne oni a pak predstih muze byt rozhozeny.
17:04:00
20.08.2010
20.08.2010

Jumbo
Zdravím. Mám problém a už si fakt nevím rady. Mám formana, 93, karbec, 43 kW a začal mi dost pocukávat. Za studena nedrží volnoběh a při sešlápnutí plynu se spojkou v záběru při míň než 2000 otáčkách cuká. Nad 2000 už jede relativně normálně. Po zahrátí se cukání nekdy ztratí úplně, někdy se pohybuje jenom okolo 1000 - 1500 otáček a volnoběh dost létá nahoru a dolů +- 200 otáček, třeba i když šlápnu na brzdu (vím že má trochu padnout i normálně, ale ne tolik). Ještě jeden syndrom je to, že při mírném sešlápnutí plynu má motor tendenci zdechávat, i když stojí na volnoběh. Nevíte někdo co by to mohlo být? Víčko i palec jsou nové, svíčky taky, takže mám podezření na něco v karbecu. Kdo poradí?