skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sedr vs.ddsr
-> Pavel P..: :kulička je jen pod akcelerační pumpičkou,pod injektorem je až u EDSR/SEDR.....trysky nějaké mám,mrknu.
-> sep: no půlku toho co chtěl... 1tkč... ale co už :-/ klapky právě choděj krásně hladce.. tak jsem ho právě rozkuch a otrykovanej je jak jsi psal... takže to asi na 130 stačit nebude. uvidim jestli Kratochvíl bude nějaký mít....
má být pod injektorem kulička?
má být pod injektorem kulička?
-> Pavel P..: :tak to je pech....co stál?Jinak ještě dvě výhody DDSR,šroub filtrboxu jde až do těla a ne jen do víka = víko se neprohýbá,druhá výhoda klapky jsou uložené v hliníku což je lepší materiál než zinková slitina SEDRu.
-> sep: jj o ten druhej jsem taky stál ale majitel furt psal jaký má nabídky a abych dal víc to mi přišlo dost divný tak jsem zkusil ten druhej a ejhle je to šrot, plovák děravej šroub zlomenej, příruba křivá jak druhohory.... tim se taky kousnul šroub a zlomil

-> Pavel P..: :ty BDIC tu byly na prodej krátce za sebou dva,jeden máš Ty a druhý nevím kam nakonec šel,třeba by ho dotyčný pustil....škoda že ten Tvůj nešel uzdravit.
-> sep: má ale s podobnym nástupem otevření.... u SEDRu se druhá otvírá pozdějc... aspoň mi to tak přijde.
-> Pavel P..: :nemá BDIC mechanické otvírání druhé klapky?Jinak série bude mít osazení tr.vzd. I. 110/170 ,II.125/180.
-> sep: no paráda to jsem chtěl slyšet.... tohle je origo 3159 ovšem jak je naladěnej nevim, budu muset to kuchnout... to otvírání druhý klapky se mi celkem zamlouvá, je stejný jak u webera 30bdic... takže to bych rád zachoval....
-> Pavel P..: taky řikám po profi repasi, ne mojí repasi
-> Pavel P..: :DDSR umí nadávkovat lépe,pravda papá trochu víc,směs je prostě bohatší.Má mechanický obohacovač prvního stupně ,tam se dá případně laborovat s dobou načasování kdy se má tryska zapojit do hry,i ta druhá klapka se dá udělat tak aby otvírala později,ale kolenovrti si nebudou pořizovat DDSR:-) trysky a vzdušníky,to je trochu problém,držáky a trysky jsou stejné s jednokomoráky ale moc výběr tam není,vzdušníky jsou předlité a zalisované s emulzní trubicí a taky jich moc velikostí není,ale po úpravě držáků jdou použít trysky EDSR/SEDR a to samé u vzdušníků.S tím odléváním se to dá taky řešit,ale při normální jízdě garantuju že nic takového nepoznáš.Výhoda jsou ty difuzory a rezervy karbu ,poměrně jednoduše se z něj dá udělat krmítko s dvěma injektory,klapky sladit zaráz a pak už je to docela peklo.-)
-> m8rinek: to právě nevim... proto se ptám když ty ho máš natryskovanej jestli jsi použil trysky takový nebo makový.. díky

-> Pavel P..: ja to taky nemyslim zle, že bych ti připomínal co je na tom karburátoru napsaný, nicméně to bylo takový polotázání jestli Jikovácký trysky nepásnou 

-> m8rinek: vole.. já nekoukal jestli jsou stejný ze SEDRem třeba...proto se ptám.

-> Pavel P..: náhodou Jikov to neni? Jestli ne Jikov tak to bude Weber ;)
-> m8rinek: mám toho krasavce na fotce, uvnitř jak novej.... vše chodí hladce takže jinej nepotřebuju ale díky.
trysky a vzdušníky se daj sehnat nebo z nečeho shodný?
trysky a vzdušníky se daj sehnat nebo z nečeho shodný?
-> Pavel P..: nic lepšího než ta kůže na tom pístku na to zatim nikdo nevymyslel, kdybys toužil po DDSRu po profi repasi natryskovanym na ,,lepší,, 120cu, dej vědít 

-> m8rinek: sadu od Davese už nějakej pátek mám doma.... ta pumpička mě taky docela zajímá, je tam pístek z kůže který moc neveřim..... ale je to zachovalý a karbec málo jetej takže by to mělo fungovat..
-> Pavel P..: jinej problem už snad ani neni, když už Daves dělá i těsnění, jen snad může bejt problé, u akcelerační pumpičky, která není membránová, ale pístková, kde je problem pístek utěsnit
-> m8rinek: ale prd vole.. víš jak to myslim.
-> Nwkt: to je mrtvola...


-> Nwkt: to je mrtvola...

-> Pavel P..: Co ten Weber?
-> Pavel P..: v tom případě s tou škodovkou stále jen couváš ne? 

-> m8rinek: to už jsem od tebe slyšel :-) .... leč na bežnou jízdu to asi nebude tak strašný.. zatáčku dveřma napřed neberu... tak by to nemusel bejt tak hrozný ne?
sedr je spořivější, DDSR se do zatáček ulejvá
otázka je jasná... má karbec DDSR proti SEDRu nějaké výhody či nevýhody? krom toho že má výměnný difuzory a nástup otevírání druhý klapky podstatně dřív než SEDR....
budu rád za každou dobrou radu či zkušenost
budu rád za každou dobrou radu či zkušenost
