![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi do Shade
-> ochoda: kdo se boji nesmi do lesa. Porad tam jsou 4 valce ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: Tak Mpi na 5k by bylo hoší žejo. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ochoda: takovy problemy
jde vsechno :)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MOLSO: Díky, takže odpověď zní: Ano, jde to. ...já jen vymejšlim co dál až mě vyhoděj z technickej s fávem a budu nucenej vrátit tam 5kanál. Dávat tam zpět fáčko se mi chtít nebude. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Vim, že se tu řeší mpi, ale téma o bmm sem nenašel. Nezkoušel jste někdo dát BMM 50kw vstřikování na 5kanál?
-> castrol, MOLSO:
Hovadá ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![145](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/145.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Qwak: Jak se to vezme, ale pohybuju se tam casto :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: si taky pražák?
-> francomk: tak jo ked to nieje stavane na plyn![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Qwak: Se divim, ze jsem te jeste nepotkal :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jeli zamnou ale nechali mě bejt,. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> francomk: ked musi fetovat LPG tak sa mu necuduj ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Qwak: Qwák terorizuje Prahu :-D A sli po tobe benga?
-> castrol: By si sa divil ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Robert 106: na bmm sa hadam nema ani co posrat
-> stepan: ked vyriesis kam dat hall tak asi aj hej ...
-> stepan: neviem to s istotou povedat, ale zda sa mi ze aj male MPI malo uz kluku bez zapichu
-> stepan: neviem to s istotou povedat, ale zda sa mi ze aj male MPI malo uz kluku bez zapichu
Taky se tu zeptám na jednu teoretickou věc, fungovala by ŘJ MPI, kdybych po ni chtěl jenom připravovat směs a předstih bych si řídil programovatelnou jednotkou (ignitech)?
Paráda díky,
jasně sorry BMM.
Co jízdní vlastnosti ?
Je to dobrý systém ?
jasně sorry BMM.
Co jízdní vlastnosti ?
Je to dobrý systém ?
-> MOLSO: MPI má myslim ten zápich pro ložisko taky, až do změny klikovky na jinou řemenici a šroub.
-> Robert 106:
- BMM kluka ma este vlozene futro, po vybratí sa dá dať ložisko,
- MPI má plynové lanko,
- BMM majú čidlo teploty pre budík v domčeku termostatu a čidlo pre RJ vo vodnom priestore sacieho potrubia, neskôr kombinované čidlo ako MPI v plastovom domčeku
- BMM kluka ma este vlozene futro, po vybratí sa dá dať ložisko,
- MPI má plynové lanko,
- BMM majú čidlo teploty pre budík v domčeku termostatu a čidlo pre RJ vo vodnom priestore sacieho potrubia, neskôr kombinované čidlo ako MPI v plastovom domčeku
BBM motor neexistuje. Mozna jeste tak BBW zena ale BBM motor fakt ne.
:-P
:-P
Čau chlapi,
něco už sem tady pročetl o zástavbě vstřikování do škodovky měl bych pár dotazů
na které pro vás nebude problém odpovědět.
Chtěl bych do rapida postavit motor na denní ježení s co nejmenším počtem úprav při dosažení zlepšení parametrů vozu.
Z toho mi vychází jako nejlepší asi BBM 50KW. ovšem nemám st ímto motorem ani ve felicii praktické zkušenosti. Jak velký rozdíl do pocitu z jízdy, spotřeba a běhu zastudena to je mezi MPI 50KW se kterou sem měl tu čest jezdit, nebo lépe fabka 1.4 MPI 50Kw kterou denně jezdím ? - jde mi o to kterým systémem se mám vůbec zabývat.
Teď ty otázky:
- BBM felda 50kw má pořád zápich v klikovce na ložisko ? někde sem to tady četl, ale
myslel sem, že zanikl společně s fazolem.
- MPI má plynové lanko nebo už elektrika ?
- BBM všiml jsem si, že starší verze mají jednoduché čidlo teploty tedy RJ vůbec
nevyhodnocuje teplotu vody ? u novějšího typu ano ?
Osobně bych šel radši asi nějakým zachovalým BBM z důvodu optické podobnosti s karburátorovou verzí kde si jsem schopen představit při troše snahy že dnešní policista hned na první pohled nepojme podezření.
Za koždou odpověď budu rád ahoj
Robert
něco už sem tady pročetl o zástavbě vstřikování do škodovky měl bych pár dotazů
na které pro vás nebude problém odpovědět.
Chtěl bych do rapida postavit motor na denní ježení s co nejmenším počtem úprav při dosažení zlepšení parametrů vozu.
Z toho mi vychází jako nejlepší asi BBM 50KW. ovšem nemám st ímto motorem ani ve felicii praktické zkušenosti. Jak velký rozdíl do pocitu z jízdy, spotřeba a běhu zastudena to je mezi MPI 50KW se kterou sem měl tu čest jezdit, nebo lépe fabka 1.4 MPI 50Kw kterou denně jezdím ? - jde mi o to kterým systémem se mám vůbec zabývat.
Teď ty otázky:
- BBM felda 50kw má pořád zápich v klikovce na ložisko ? někde sem to tady četl, ale
myslel sem, že zanikl společně s fazolem.
- MPI má plynové lanko nebo už elektrika ?
- BBM všiml jsem si, že starší verze mají jednoduché čidlo teploty tedy RJ vůbec
nevyhodnocuje teplotu vody ? u novějšího typu ano ?
Osobně bych šel radši asi nějakým zachovalým BBM z důvodu optické podobnosti s karburátorovou verzí kde si jsem schopen představit při troše snahy že dnešní policista hned na první pohled nepojme podezření.
Za koždou odpověď budu rád ahoj
Robert
-> myschaak AZNP K.Hora: už ne... už mám vyřešeno.
-> Majki: no vidíš,nemusíš řešit jízdní režimy...máš furt EKO![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ti co už maji MPi jak máte vyřešene prepakovani plynu? mi při sprostem připojení lanek k sobě otevře plný plyn klapu jen na 53%
-> spartra: MPi boli ako 40 kW, tak aj 50 kW. A otázky sa píšu s otáznikom.
-> minno 16.01.14 09:59:35: když se ptám, tak dotaz? jen to potřebuju potvrdit, měl sem za to, že mpi byli je 50kw
-> spartra: To je otázka, alebo oznamovacia veta?
že se ptám - mpi bylo 781,135M 40 i 781,136M 50 kw verze
-> Luboš Pospěch: co se týká motorového svazku, tak tam jsem použil původní motorovou elektriku. Jen jsem ji rozmotal a převinul tak jak se mi to hodilo. Jednotku jsem mrskl na pravej nosník.
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4769_2012-11 -13_17-51-47_80.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4769_2012-11 -13_17-51-27_63.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4769_2012-11 -13_17-51-47_80.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4769_2012-11 -13_17-51-27_63.jpg
elektriku mam kompletní a napadlo mě ty draty nadletovat a zatavit do tři vstev bužirky běžně tohle provadím na kabelech kere jdou přímo do studen a žaden problem s vodou ve spojich
ASi takhle ta elektrika nestaci ani aby jsi ji prisrouboval jak je ten plech u hrdla nadrze ;)(jak je tam mam to relatko), ja ji asi budu davat na tu zadni stenu. Tohle je pracovni verze, do auta na zimu na fotce jeste nekompletni.
galerie.turborit.cz/var/. ../FILE0424.JPG
Jinak potrebujes elektriku motorovou na MPi a pak konektory z elektriky z auta, a z ni si jeste vymotat elektriku k imobilizeru. Tu pak budes muset jeste doplnit relatkem. Doporucuji ty konektory co jdou z motoru do auta nestrihat usetris si pripadne problemy pri demontazi, nb pri vymene svazku motorove elektriky
Hodne zdaru, omezovac u skodovky zaskoci spoustu lidi
galerie.turborit.cz/var/. ../FILE0424.JPG
Jinak potrebujes elektriku motorovou na MPi a pak konektory z elektriky z auta, a z ni si jeste vymotat elektriku k imobilizeru. Tu pak budes muset jeste doplnit relatkem. Doporucuji ty konektory co jdou z motoru do auta nestrihat usetris si pripadne problemy pri demontazi, nb pri vymene svazku motorove elektriky
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Hodne zdaru, omezovac u skodovky zaskoci spoustu lidi
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
a ma to někdo v shade namontovane mě by totiž celkem zajimalo jak vyřešil elektriku asi taky celou z feldy že jednotku dam asi za zadni sedačky tam ji asi bude líp jak u motoru co myslíte ?
-> Luboš Pospěch: bude
zcci se zeptat bude mi klikovka z bbm felicoe pasovat do motoru mpi z duvodu osazeni 120tkoveho loziska tak aby mi motor padl na prevodovku neche se mi drbat a davat predepavat kliku mpi motor do auta chci komplet s elektrikou felicie mpi vsetne vstrikovani
-> Nwkt: tak to už jsem komplet v klidu a mohu se pustit do upravi :)
E. Jen sehnat ten setrvák.
E. Jen sehnat ten setrvák.
-> Bucin: Ne, 130 má stejnou kliku jak favorit
-> dragon_cb_cz: Ten se prenda ale nekde jsem cetl ze roztec sroubu do kliky je jiny.
-> Bucin: No věnec je naopak to jediné co tě musí trápit.
-> MOLSO: věnec mě netrápí to vim že je plun&play
-> minno: Chci do 130 s litinovou palicí dostat BMM
-> minno: Chci do 130 s litinovou palicí dostat BMM
-> Bucin: čo je fazol? favorit? Tak ten má kľuku rovnakú ako 130. Čiže aj zotrvačník je zámenný. Záleží kde a k čomu to potrebuješ. Veniec zotrvačníka je tam samozrejme iný.
-> Bucin: prehodis veniec a hotovo
určitě se to tu už někde řešilo (nebaví mě to dlouho hledat) ale jak moc se musi upravit setrvák z fazola na kliku 130? tam je jiná jenom ta rozteč 4šroubů?
Dej to do Tecka na hadici ;) tak to mam ted a noprmalne to beha. V nedeli jsem to poprvy s MPi nastartoval.
okey a ten domcek termostatu prerobeny na MPI cidlo nema niekto napredaj?
-> pavucina: Ajo sorry, máš pravdu. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Petr Volfik: CO se zmeni kdyz bude 4. valec v zapalu ? Kde bude zrovna remenice a co se zmeni se setrvakem ? Zkus o tom zapremejslet.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> pavucina: řemenici na nulu, ale 1. válec v zápalu...