skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi do Shade
-> Matulo: je to jedno
-> Matulo: u stříkačky by to vadit nemělo
Zdravicko! este ma zaujima jedna vec ohladom zastavby mpi... tu nevadi iny sklon motora jak je to pri karburatore??? diky! ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> sejdir: proboha proč imobilizér? protože bez něj to nejede:)
-> sejdir: musis
No tak to je parada,ja mel nabidku na motor s elektrikou a jednotkou za 3000 ale ten uz je pryc protoze dneska pro nikoho domluva nic neznamena.A pak mam uz jen vsechno kolem 5000 ale za samotnej motor a to je prehnany.Jeste jsem se chtel zeptat,kdyz se dava do skodovky motor z facka musi se pod setrvacnikem vyndat ta plechova podlozka a dat tam lozisko,kvuli mrkvi jako to musis udelat u erka?
Pokud budeš dávat řídící jednotku z feldy MPI tak z té samé feldy potřebuješ i jednotku imobilizéru a čip imobilizéru z původního klíčku, pak to bude fungovat bez problémů, pokud tohle další neseženeš, tak bez imobilizéru to nepojede a podle mě tě najít člověka co by dokázal z řídící jednotky nějak vyřadit imobilizér úplně (nemám ponětí jestli to vůbec jde) by podle mě náklady na jednotku imo atd.. převýšilo.
Já osobně jsem sehnal úplně kompletní celý osazený motor z feldy 1,3MPI rv. 2000 najeto 130.000km všetně veškeré elektriky, filterboxu, motorové kabeláže, alternátor, i startér z feldy, palivové čerpadlo MPI, řídící jednotku, jednotku imobilizéru, oba čipy z klíčků atd... za tuším 5.000,- Kč. Stejně budeš z toho motoru MPI potřebovat minimálně věnec setrvačníku, je potřeba kvůli snímači otáček a to už se vyplatí koupit celý motor a přehazovat to z něho. Já to sehnal z bourané felicie tak nebylo problém z ní vzít úplně všechno co bylo k přestavbě potřeba, a to jsem si udělal pro ten motor výlet víc než 200km přes celou republiku :-)
Já osobně jsem sehnal úplně kompletní celý osazený motor z feldy 1,3MPI rv. 2000 najeto 130.000km všetně veškeré elektriky, filterboxu, motorové kabeláže, alternátor, i startér z feldy, palivové čerpadlo MPI, řídící jednotku, jednotku imobilizéru, oba čipy z klíčků atd... za tuším 5.000,- Kč. Stejně budeš z toho motoru MPI potřebovat minimálně věnec setrvačníku, je potřeba kvůli snímači otáček a to už se vyplatí koupit celý motor a přehazovat to z něho. Já to sehnal z bourané felicie tak nebylo problém z ní vzít úplně všechno co bylo k přestavbě potřeba, a to jsem si udělal pro ten motor výlet víc než 200km přes celou republiku :-)
Prece nebudu kupovat celou feldu.Dekuji za ochotu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Proboha k cemu jednotku imobilizeru?Mozna bybylo lepsi misto toho atd. napsat komplet vsechno co je potreba nebo mam nekomu zaplatit?![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Blok lze upravit, já mám snímač klepání taky dodělávaný do mého stávající bloku ze 136B tak by to určitě šlo dodělat i do bloku na škodověnce.
-> sejdir: hlava ani tak ne jako blok se snímačem klepání, potom potřebuješ jednotku imobilizéru, čtecí cívku na spínačku atd...
Me tak napadlo.Co treba pouzit altik z dieselovy felicie,ta ma vyvod na otackomer na altiku ne?Takze co vsechno je potreba:motor resp.hlava MPi,motorova elektrika,jednotka,cerpad
lo,nadobka na aktivni uhli,pojistkovka a co jeste?
Jo takhle, ty myslíš odkud táhnout kabel když tam není zapalovací trafo, to mi nedošlo, už chápu.
-> Havoc: no, ale pisal som o tom ze origo otackomer ide pouzit pri BMM ale pri MPI nejde -> tj origo otackomer ide pripojit na zapalovacie trafo BMM, ale MPi ma zapalovaciu listu, kde sa dany kontakt nenachadza. rozdiel medzi BMM a MPi je uplne nieco ine
Otáčkoměry BMM a MPI by měli mezi sebou bez problémů fungovat. Mám MPI ve favoritu původem BMM a kompletní přístrojovka je BMM bez jediného zásahu a funguje vše. Jediné co by teoreticky z BMM u MPI neběhalo je palivoměr, to mám ale vyřešené tak, že veškerou část plováku v nádrži atd... mám ponechanou BMM a vyměněnou mám jen samotnou patronu palivového čerpadla kvůli většímu tlaku.
-> sejdir: creva z feldackych budikov naskladas do starych a je to. podla mna najjednoduchsie, pripadne co sa teploty tyka tak si mozes urobit jedno cidlo pre ECU a druhe pre budik, aj to sa da. akurat neviem ako je to s otackomerom, na BMM ide pripojit aj origo otackomer, ale myslim ze u MPi to nepojde, tam jedne vymenit za feldacky
nepotrebujes budiky z feldy..
jde o to ze pokud pouzil komplet kabelaz bylo to pro nej urcite jednodussi a za druhe vsechny cidla davaji nejake hodnoty a treba teplotni cidlo je jine u feldy a jine u skodovky takze pokud pouzijes jen budik skodovackej bude to ukazovat nesmysly.. vse se da smozrejme dovymyslet i jinak ale pouzitim budiku z feldy je to jednodussi..
jde o to ze pokud pouzil komplet kabelaz bylo to pro nej urcite jednodussi a za druhe vsechny cidla davaji nejake hodnoty a treba teplotni cidlo je jine u feldy a jine u skodovky takze pokud pouzijes jen budik skodovackej bude to ukazovat nesmysly.. vse se da smozrejme dovymyslet i jinak ale pouzitim budiku z feldy je to jednodussi..
Jo jenze semi nezobrazi ty fotky co tam jsou,chtel bych to alespon videt a nechapu proc se musi pouzit budiky z feldy.Vzdyt jednotka vyhodnocuje signaly z motoru a ne z budiku.To jsou ty detaily ktery bych potreboval vysvetlit protoze urcite nechci prznit interier budikama z feldy,chci ho nechat co nejvic origo.
skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=389
myslim ze vsetko podstatne mas napisane tam, ostatne veci vymyslis
myslim ze vsetko podstatne mas napisane tam, ostatne veci vymyslis
Ahoj.Mate nekdo alespon male zkusenosti se zasavbou MPi do Shade?Nasel jsem jeden clanek na TechWebu tak jsem tusim ze Vendovi napsal mejla ale nejak se neozyva.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)