Spatne starty

prohledat
59 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 07.01.2009 do 08.12.2010, založil/a sonny
řadit dle data
10:45:29
08.12.2010
minno
Zas tak ďaleko to hnať nebudem6 Zatiaľ vyskúšam toto a uvidím. Teraz to funguje dobre.
17:01:55
07.12.2010
peti
-> darklord: aha tak potom tak 3
15:13:32
07.12.2010
darklord
-> peti: nieeee, zo sedra ostanu len klapky, a vstrekovace tam da zospodu sania aby ich nebolo vidno :D
15:10:16
07.12.2010
peti
-> MOLSO: nj ale on to implatuje do SEDRa, zostane len obal,a vnutri bude vstrekovanie3
15:07:45
07.12.2010
MOLSO
-> peti: zachvilu tam bude MPI 3 3
15:06:49
07.12.2010
peti
-> minno: toto nedopadne dobre , uz tam pchas tej elektriky moc 3 3 , ale inac dobre vyriesene4
15:00:13
07.12.2010
palinator
-> MOLSO:
Může začít u mě. 40

-> minno:
Nalakuj si filtrbox, vždyť je to hrůza. 3
upraveno 1x, naposled 07.12.2010 15:01:03
12:27:29
07.12.2010
Vrba
-> minno: mmm,dobrej nápad,...
08:21:11
07.12.2010
minno
-> MOLSO: áno uhádol si :)
Včera o 22:00 som to dokončil a potom som zapadol pred garážou, keď som vycúval von, vonku bolo asi 20 cm tvrdého zamrznutého snehu, asi som aj výfuk upchal lebo motoru sa akosi nechcelo ísť keď som bol zapadnutý3 Som sa šiel došťať od smiechu včera3 Lopata pomohla1
08:14:49
07.12.2010
MOLSO
-> minno: spinanie predradneho odporu na sytič ? minnko minnko to je už diagnoza


Dajte mu dakto nejaky vrak nech ho može generalkovať a nech sa nenudí !!! 3 3
07:58:37
07.12.2010
minno
11:27:33
05.12.2010
Vrba
-> palinator: To netuším,ale je to možný.Kdo si s tím chce pohrát,tak bych tuhle výměnu doporučil.Ale nezapomínat,že k cívce patří i příslušná kapacita kondenzátoru,takže měnit obojí.
09:58:07
05.12.2010
palinator
-> Vrba:
LADA má taky silný zapalování, či ne?
22:35:10
04.12.2010
Vrba
Další,možná nejjednodušší řešení by bylo nahradit původní indučku nějakou výkonnější z jiného auta.To by mohlo přinést i snížení spotřeby,...tak můžete někdo vyzkoušet třeba bosch z báva,...určitě bude lepší než ošuntělý PAL.
upraveno 1x, naposled 04.12.2010 22:36:55
12:47:06
04.12.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak pravda, bezkontakt uz to ma tiez spocitane, vivat MPi
12:42:11
04.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Kusuj s bezkontaktom ty3
12:30:52
04.12.2010
minno
-> palinator: no proste káblik čo ide k odporu vytiahneš a vložíš na konektor priamo na cievke za odpor
12:29:53
04.12.2010
minno
-> darklord: ja bezkontakt (možno zatiaľ) nechcem, už to pochop...
07:37:50
04.12.2010
darklord
-> minno: Tak ja ti to teda prezradim - bezkontakt.

3 3 3
23:18:20
03.12.2010
palinator
Manuálně jde teda předřadník vyřadit tak, že se vytahne vodič od svorky 15a k jakékoliv kostře?
21:46:13
03.12.2010
minno
Spravil som test. Natvrdo vyradil predradný odpor cievky a šiel štartovať. Auto stálo 3 dni na mrazoch -5 až -10 stupňov. Teraz bolo -5. A výsledok? Jasne citeľné zlepšenie!9 Normálne som to nakopol na prvý šup a nemalo to vôbec tendenciu scípnuť ani po pustení kľúčika, čo sa predtým za takýchto mrazov nestávalo. Obvykle to má totiž vždy tendenciu po naštartovaní na prvý pokus scípnuť a drží to až na 2x. takže teraz asi ide uvažovať nad zostrojením oneskorovacieho obvodu :)
16:13:49
03.12.2010
Minik03
-> palinator: Až někdy uvidíš škodovku s izolací v zadní kapotě, oflákanou od asfaltu, tak za to může právě indučka. Stačí nechat zapatý klíček a shodou náhod se může stát, že je idučka pořád "buzena" až najednou pic! 1
upraveno 1x, naposled 03.12.2010 16:14:53
16:11:01
03.12.2010
petr s
-> palinator: Taky bouchá
16:08:32
03.12.2010
palinator
Vrba 03.12.10 11:41:47 napsal:..Nehledě na to,že tam poteče o 1/3 vyšší proud a hrozí že ti ta čivka v létě shoří nebo vybuchne..
Ona může cívka vybuchnout? 9 Já myslel, že bouchaj jenom kondenzátory a baterky.
upraveno 1x, naposled 03.12.2010 16:09:00
12:44:05
03.12.2010
minno
-> Vrba 03.12.10 11:41:47: mám podobný názor, len píšem o tom, čo vraveli iní a to je to, že to takto dokáže fungovať bez problémov :)
S tými voltami to myslíš asi opačne, nie? Nie že môže ísť cievka trvalo na 8V, ale že trvalo môžeš cievku stavanú na 8V napájať 12 voltami, resp. 14V z altíka.
12:02:36
03.12.2010
MOLSO
-> Vrba: neviem ale viem že som furt riešil opalovanie kontaktov a raz som sa nasral predradny odpor vyradil a odvtedy bol klud 1
11:54:22
03.12.2010
Vrba
-> MOLSO: Tak mi potom rekni,kde soudruzi udelali chybu.Spíš si myslím,že ty kondíky jsou taky jak kterej a záleží jak se to sejde.
11:48:33
03.12.2010
Maťulo
-> MOLSO: Presne to iste vcera urobil Lubeky! Vyhodil pr. odpor a chyta mu to na brnk!
11:45:12
03.12.2010
MOLSO
-> Vrba: a vieš čo je sranda ? ja mam v mojom aute už rok vyradeny predradny odpor a myslim ze cca odvtedy som žiadne problémy opalovaním kontaktov nemal 1 normalne o zapalku ani neviem ....
11:41:47
03.12.2010
Vrba
-> minno: Ona sice může jet trvale na 8V,ale potom je potřeba spocitat k tomu i patricny kondenzator,jinak ti budou rychle odchazet kontakty prerušovače.Nehledě na to,že tam poteče o 1/3 vyšší proud a hrozí že ti ta čivka v létě shoří nebo vybuchne.Me se to moc nelíbí.Mnohem elegantnější řešení by bylo ovládat ji relátkem řízeným zpoždovacím obvodem.Nebo si dat na palubovku tlačítko a vyřazovat to ručně na dálku.
upraveno 1x, naposled 03.12.2010 11:45:34
11:14:25
03.12.2010
minno
-> Vrba: to je dobrý postreh. Minule som robil úpravu na mojom reduktorovom štartéri, aby bolo možné pripojiť cievku pri štartovaní mimo predradníka - ako je tomu pri klasickom štartéri. Na úpravu som použil relátko. Potom mi ale Apple napísal, že má odskúšané, že cievku je možné trvalo napájať napriamo bez predradníka a nič sa jej nestane a funguje to. Takže najlepšie riešenie by bolo asi naozaj ten predradník úplne natvrdo vyradiť a cievku napájať stále napriamo.
Ináč mám rovnaký dojem ako ty, že kým v zime motorom točí štartér, tak ten motor ako tak ide, ale akonáhle pustím kľúčik, tak má tendenciu to zhasnúť.
upraveno 1x, naposled 03.12.2010 11:15:16
10:55:14
03.12.2010
Vrba
U tech prvních sekund po spusteni motoru by mozná pomohlo proti opetovnemu chcipnutí podrzet indikční cívku s vyřazeným předřadníkem tj. jako osmivoltovou a dosáhnout tím větší intenzity jiskry.Kolikrát motor pri točení startérem skoro naběhne,ale po pustení klíčku a vypnutí startéru je hned mrtvej.Jde o to,ze po odpadnití startéru se indička hned přepne do 12V režimu a již není dostatečná jiskra k zapálení.Proto by bylo dobré ji podrzet v 8V režimu alespon do dosálnutí potřebných otáček.Relátkem se zpožděním nebo jakkoliv jinak.Ve 100% případů,kdy mi auto v zimě nestartovalo byla příčina v zapalování.
07:37:26
03.12.2010
spartra
-> Pavel P..: viz editace, nevím a ani nemám jak změřit případnej zkrat
-> Luky.: ten mě nenapad, podívám se

jěště mě napadlo, předtím občas byl problém nejspíš ve spínačce, otočilo se klíčkem a nic
pak se to probralo třeba na 5popáté.
09:47:33
02.12.2010
Luky
-> spartra: koukni na ukostření motoru tím měděným páskem
09:37:42
02.12.2010
Pavel P..
nejspíš starter vyběhanej... nebo někde nějakej špatnej kontakt.
09:35:46
02.12.2010
spartra
Že se ptám: máte sklep? a můžu ho vidět?
Špatný starty u 105, el. zapalování.
Svíčky, filtr nový, ventily seřízený, zapalování by mělo být též. Baterie čerstvě dobita.
Problém je v tom, že s tím startér ledva otočí, což je problém.
Otázka proč? Předstih zlej, nebo hledat ve startéru?
Multimetr nemám, odešel do křemíkového nebe.
Edituju pyčo: Startér je z fe/reduktorovaný - nový ložiska, promazaný, uhlíky pohledově dobrý
upraveno 1x, naposled 02.12.2010 14:31:55
16:18:56
20.01.2009
Pavel P..
-> Tampajs: vřdyť ten karbec z TAZ 1500 je SEDR ne? tak tam dej víko ze SEDRa a správný těsnění pod víko.
14:52:06
20.01.2009
Tampajs
-> Pavel P..: 130kový mám... A to poůže jo?
21:21:49
19.01.2009
Pavel P..
-> Tampajs: zahoď víko EDSR a dej tam co tam má bejt... aspoň ze 130ky.
20:06:54
19.01.2009
Tampajs
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No a kolik?? Musim než se zvedne teplota k 60 jinak to strašně kucká6
Karbec TAZ 1500 a víčko EDSR.. To je fuk nijak mě to neomezuje.. Stejně budu dávat jinej motor1
11:59:21
19.01.2009
Pavel P..
-> darklord: tohle jsem měl u rapida, na karbecu EDSR z 1203 byla víko ze 120kovýho EDSR a nedrželo to sytič a start tak na tikrát než se to udrželo...
01:15:21
19.01.2009
darklord
-> Tampajs: mas na motore spravny karbec? pripadne spravne naladenu hladinu? mne toto robilo ked som mal na 130ke karburator z 120LS, ked som dal 130kovy tak uz to prestalo skapinat ked brzdim na sytici
21:37:50
18.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tampajs: Jezdis kilometr na sytic? 9

Jinak trpim stejnym problemem, asi se vysrazi beno v sani :(
upraveno 1x, naposled 18.01.2009 21:38:18
21:29:19
18.01.2009
Nwkt
-> Tampajs: Přisává vzduch přes hadici k posilovači?
21:27:42
18.01.2009
Tampajs
Nebudu zakládat téma ale mám obdobnej problém.. Když auto dlouho neběží nebo je fakt velkej mráz tak přijdu sednu našlapu zatočim chytí hned a hned na to zhasne pak zatočim chytí běží ale dlouho se neudrží a na potřetí už ok.. A při normálním studenym startu chytí zhasne pak nastartuju a už beží.. A když jedu na sytič těch prvních já nevim 1-2km tak mi to při brždění zhasíná 8
22:53:43
17.01.2009
Bobesh
-> sonny: A co víka karbu,nejsou prohnutý? Nestahuješ vrch filtru na krev?
22:09:01
17.01.2009
ferrari
No dobre, vymenil si karbec, ale za rovnaký typ...skontroluj radšej tú hladinu...
21:34:34
17.01.2009
myschaak AZNP K.Hora
tohle mi dělal odpor na cívce...kolikrát to nechtělo startovat...pokud ho tam máš tak přívod k odporu dej rovnou na cívku
22:05:57
16.01.2009
Bobesh
-> sonny: Tak karburaci vyloučíme,pumpuješ ručně,našlapeš...nepřisáv á to falešnej vzduch jinde než karburací? Nátrubek podtlaku posilovače,hadice,kolínko atd...
13:09:59
15.01.2009
DAUCY
skús pozrieť ventily
Extreme Tyres