Posilovač řízení dodatečná montáž

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 09.06.2017 do 12.03.2020, založil/a Vlastík
řadit dle data
22:25:43
12.03.2020
StepaNoFUN
-> David29: Pokud to půjde bez oleje delší dobu, tak si to asi představíš... Třeba u T148 byla pro případ poruchy serva předepsaná demontáž spojky čerpadla a dál si jel bez posilovače. U 815 a vejš nevím... Ale ty hydraulika je v servu u Tatry snad dodnes. Idealně "nepěnivá" OTHP... Ale Tatra je Tatra. Jako třeba olej ve spojkovým okruhu T148 (jestli si pamatuju dobře dokonce motorák).
21:12:48
12.03.2020
darklord
-> David29: cca rovnake spatne fungovani ako hocico ine co bezi bez oleja, napriklad prevodovka ci motor.
20:57:35
12.03.2020
David29
Hele a hrozí nějaký poškození něčeho při nedostatku oleje? Krom špatného fungování...
09:20:58
12.03.2020
dragon_cb_cz
-> palinator 12.03.20 07:27:58: Tak to je taky možnost 3
07:27:58
12.03.2020
palinator
-> dragon_cb_cz:

Já akorát vim, že se chování řízení lidem zlepšilo po tom, co tam nějakej olej vůbec dolili. 3
19:57:08
11.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 11.03.20 18:17:43: To jsem právě myslel. Ale jak říkáš, rizeto netěsnosti tam je. Tím odsátím se to nevyčistí úplně, ale zase to pak někde nepustí. Na tohle byla fajn ta Xantie, u té jsi to z odpružení, brzd a řízení systematicky a postupně vytlačil, vyčistila se nádoba a sítka a bylo to.
19:11:45
11.03.2020
dragon_cb_cz
-> palinator 11.03.20 18:36:29: Odcházejí těsnění a pumpy, ale jestli je to starým olejem nebo stářím, to fakt netuším. Ale vím že spoustě lidí se chování řízení (plynulost atd) po výměně oleje zlepšilo.
18:36:29
11.03.2020
palinator
-> MVM:

No a na řízení se se starým olejem něco děje? Nevšim jsem si, že by na starejch keplech ty hydraulický serva nějak významně odcházely.
18:21:26
11.03.2020
MVM
-> Cumper 11.03.20 18:15:57: Klasika ten olej degraduje. Dělají se v něm kaly,jednak vlhkost,jednak otěr. Chtě nechtě to stárne. Že na to lidí serou není obhajoba. Lidí kašlou i na brzdovou kapalinu,ale prostě dokud se jim nepropadl pedál tak to neřeší....
18:17:43
11.03.2020
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 11.03.20 17:21:43: Ještě jsem na řízení neviděl vypouštěcí šroub. Holt se to bere jako doživotní. Nikdo nepočítá s tím, že to za 20 let někdo bude měnit. A než to někde rozpojovat a riskovat netěsnost, tak bych několikrát vysál nádobku a zase doplnil. Moc se s tím vymyslet nedá8
18:15:57
11.03.2020
Cumper
A je k něčemu dobrý ten servo olej měnit? Skoro nikdo to nedělá, tak by mě zajímalo jestli to něčemu pomůže.
18:08:53
11.03.2020
MVM
-> Tomaso435: Jo, vycucnout nalít novej.. 8 z 10 Fabií tam má původní z výroby. Což mě taky napadlo že včetně mojí 3
17:58:52
11.03.2020
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: netuším, ale než něco někde rozpojovat atd aby to pak netěstilo, tak raději vycucnu co dostanu pod baterkou víčkem a doleji z větší části čerstvou náplň...
17:21:43
11.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 11.03.20 16:01:51: A ono se to mění vycucnutím? Já se ptám, páč se mi to úplně nezdá.
16:01:51
11.03.2020
Tomaso435
-> MVM 11.03.20 15:21:30: když koupím chf a vycucnu z fabie ze serva ten 20 let starej , a doliju tento nový, asi tomu pomůžu co ?
15:42:04
11.03.2020
dragon_cb_cz
Často se dává Dexron III, ale výrobci pochopitelně tvrdí, že jen origo náplně, protože jinak to půlku systému sežere a druhou odpálí na Mars... V Saabu jsem vozil ATFko normálně, do Hondy jsem kdysi koupil Honda PSF-S nebo jakou za snad 800 Kč/litr... strašná raketa.
15:21:30
11.03.2020
MVM
-> David29: Myslím že Tatra má OTHP klasika, ty červený oleje jsou Dexron a nějaký římský číslo - olej do automaticky převodovky, a zelený vw je CHF olej do centrální hydrauliky. Já jsem kdysi nouzově dolil právě do serva ten žlutý OTHP a prostě se to neřešilo. Ve Tvým případě bych koupil v litrovce ten červený a othcko mívají často i staceny..4 tudíž pokud to neteče jak Dunaj na doliti bych dal to co tam je a zbytečně to nemíchal...
upraveno 1x, naposled 11.03.2020 18:06:58
15:15:05
11.03.2020
vhml
-> David29 11.03.20 15:12:31: a fabie má zelenej 4
15:12:31
11.03.2020
David29
Trochu off, ale zeptám se tady.

Ono je víc druhů oleje do posilovače? Jsou záměnné?



Jde mi to, že řeším olej do Tatry a Tranzita. Jakej je v Tranzitu nevím, ale v Tatře je žlutej.

No a já znám jen červenej 3



No a rád bych koupil jeden, co můžu nalejt do obojího. Nebo musím sehnat dva?



Díky
18:02:12
10.06.2017
castrol
-> Vlastík : tak ono to zvladne aj bmm
17:51:47
10.06.2017
Vlastík
A je lepší ho dát na 1.3mpi 4 bod nebo to zvládne 1.3bmm?
17:50:29
10.06.2017
Vlastík
O montáží vše vím. Šlo mi o to když se tam dá aby nebyl problém na STK. Díky kluci
09:10:58
10.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: je toho hodně, no. Chtěl jsem to do pickupa, ale zatím nainstalovat. Pokud si pamatuju. Je jiná celá volantovka i s krytem, řízení, altik, držák altiku, hadice na vodu do chladiče, a kdesy jsem šlyšel že je i upravená mapa v řídící jednotce.
08:27:58
10.06.2017
StepaNoFUN
-> Vlastík : Pokud použije všechno co k tomu patří a nebude to tam nějak dolepovat, tak na STK nikdo neřekne půl slova. Ale jestli nemá druhou feldu, ve který to je, tak to bude stát nemalou sumu. Je tam toho dost jinýho.
23:07:57
09.06.2017
Jarda - zrušená registrace
v TP neni4
22:15:19
09.06.2017
Vlastík
Čau kluci,

kamarád chce dodatečně namontovat posilovač řízení na felicii 1.3 mpi?

je potřeba ho zapsat do TP aby šlo normálně stk nebo se nemusí zapisovat?

něco takového jsem ještě neřešil. Díky
Extreme Tyres