skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Obnovení Tp
-> StepaNoFUN: Jsem se uklep .. sorry ..
-> Matsoft 16.08.17 23:35:32: Jestli ale jdou převézt véčka na černý, tak je to vcelku jedno asi...
vim, ze je to poznamka mimo tema, ale od 1.7.2017 nejde udelat testace na odpusteni Ekozlodejiny na dovezena auta... auto jiz musi byt registrovano v CR....
-> CHIP: O 1000let překlep?
-> cyzak: Od letošního roku tedy 1.7. 1017 .. co je na Véčkách .. dá se převést na černou značku .. ale ještě nevím o nikom, kdo by to zkusil ..
aha mno to sice jo ale všude co se ptám tak říkají že když to bude dovozový tak to půjde, tak nevím jako můžu to příští rok hodit na Večka ale spíš sem to chtěl na bílé spz :)
-> Jarda: Pokud se pamatuju, bylo to něco jako HK 12-34, takže (pře)registrace někdy v 60. letech.
-> bouchy 14.08.17 11:51:12: jestli v te dobe nebyla vymacknuta reliefni SPZ, ale jen namalovana, tak v te samolepce asi nebude problem
-> koko 14.08.17 09:48:05: asi bude zalezet na urednikovi, ja byl u toho a ten clovek to nedohlasil, ale urednik byl dement, ktereho u veterana zajimalo datum prvni registrace a ne datum vyroby, takze me na pul roku taky jeste vyhodil, urednik argumentoval tim, ze datum vyroby pro nej nic neznamena, ze dnes se bere v uvahu jen datum prvni registrace, takze kdyby to auto stalo 5 let v autosalonu, tak ho dostanu az o 5 let pozdeji na Vcka, fakt debil se zcestnym nazorem

-> koko 14.08.17 09:48:05: asi bude zalezet na urednikovi, ja byl u toho a ten clovek to nedohlasil, ale urednik byl dement, ktereho u veterana zajimalo datum prvni registrace a ne datum vyroby, takze me na pul roku taky jeste vyhodil, urednik argumentoval tim, ze datum vyroby pro nej nic neznamena, ze dnes se bere v uvahu jen datum prvni registrace, takze kdyby to auto stalo 5 let v autosalonu, tak ho dostanu az o 5 let pozdeji na Vcka, fakt debil se zcestnym nazorem

-> Luky: vedený tam sice je, ale normálně to dohlásíš
-> cyzak: Někdo tu psal, že to zkoušel přes Polsko, akorát při registraci v CZ ho vyfakovali, že to tu je zrušený a není možný to dohlásit
-> cyzak: řekl bych, že technickou nemusí. Zároveň si ale myslím, že to sem zpátky dovézt a přihlásit nepůjde, ten VIN je v český databázi stále vedenej jako zrušený vozidlo. Nebo ne?
čest všem mám otázečku hodně lidí psalo že se to dá prodat do zahraničí a pak zase přihlásit tady ale mám otázku musí auto mít technickou když bych ho prodával ? díky všem a pište sem či sz děkuji
-> bouchy 15.06.17 11:33:12: v Maroku maji legal samolepkovy RZ a nikoho to netizi

-> bouchy: A to te jako sere nebo jim zavidis?
-> skodoukolemsveta.cz: Já zrovna Laurinek potkávám moc málo (zájem by byl, ale portě na srazech nejsou). Občas, výjimečně. A když už, skoro vždy mají bílou značku s dvou/třípismenným formátem dle okresů. Taky za ten stav může to, že někdy v 50-60. letech byl od policajtů tlak dostat ze silnic auta s mechanickejma brzdama (na lanko). Kdo se neposral/nenechal si vyhrožovat, má auto dodnes - vídám obvykle aero, tatra, výjimečně L&K, Škoda. A někdo si z pravidel dělá pr...l i teď a má např. AB 12-34 vytištěno na černou samolepku (přece si nebude kazit vzhled, když "tenkrát to nebylo") - a dokonce, místo aby ho z STK vyhodili, dali mu na to čevenou nálepku




Vin se nepotká, aneb náhoda je blbec... Měl jsem možnost koupit legálního veterána ve slušným stavu s dobře doloženou historií, ale bez TP. Před koupí jsem se naštěstí poptal na možnost testace. Bylo mi řečeno - hlavně ať to výrobní číslo není někde registrovaný - pak máš problém. A ajhle - po dotazu na dopravku na původní SPZ bylo zjištěno, že před asi 20ti lety z toho někdo koupil doklady a ty jsou stále živý a na někoho registrovaný...
-> skodoukolemsveta.cz 13.06.17 13:59:12: no maji to stale v databazi, byl jsem u toho, kdyz za to chlapika na dopravce vyhodil

-> CHIP 13.06.17 13:53:17: v Polsku to slo, jestli to jde jeste ted nevim - treba uz propojili databaze, ale je tam potreba to vin nechat udelat nahradni technologii, dyztak Bulharsko to jisti :)
-> CHIP 13.06.17 13:53:17: To možná není, vtipné ale je, že u nás takovým způsobem "žije" mraky aut... Jinak VIN se asi nesetká, protože ten původní už "neexistuje", takže se nemusí přerážet.
Všimněte si, kolik různých velmi starých veteránů má normální, "bílá" čísla... Poslední dobou se to jen hemží, různé Laurin&Klement a podobné nejsou vůbec výjimkou...
Nikde není psáno, že byli "dovezeny" ze států mimo Unii, ale vím, že se to děje i uvnitř...
Všimněte si, kolik různých velmi starých veteránů má normální, "bílá" čísla... Poslední dobou se to jen hemží, různé Laurin&Klement a podobné nejsou vůbec výjimkou...
Nikde není psáno, že byli "dovezeny" ze států mimo Unii, ale vím, že se to děje i uvnitř...
Podle informací které mám .. pokud je vozidlo trvale vyřazeno z registru vozidel .. zlikvidováno .. není ho již možné v evropské unii postavit na běžné značky ..
-> Tomaso435: tak to potom ne. Ale razí se? Nezůstává?
-> Luky: vin se razí náhradní technologií ... a pak nepotká no :D
...a mě se také nikdo neptejte, jen jsem napsal příspěvek do diskuze...:-)
-> urbi21 13.06.17 12:55:41: -> CHIP 13.06.17 13:04:52: Funguje to určitě, jen to chce trochu nervy, dobré známé v zahraničí(aby se nestalo, že si auto také třeba nechají na stálo...) a chvíli to tam nechat aby tě nikdo nemohl napadnout. Nedělal jsem to ale vím, že to jde a teoreticky to nezákonný není protože to nejspíš zákon ani neřeší. Paní na úřadě bych se na tento postup ale fakt neptal...:-)
-> urbi21 13.06.17 12:55:41: a ten VIN dovezeného auta se s tím zaniklým v databázi určitě nepotká... 

Dělá se to tak .. u vozidel dovážených mimo EU .. třeba z Japonska .. funguje to .. ale nevím jak by to bylo s vozidlem vyřazeným úplně z provozu ..
zajel bych si do polska tam bych to ,,jako" prodal vystaví ti polský techničák a pak to tady zase legálně přihlásíš (jenom sem zaslech nevím co je na tom pravdy
)

Musíš se ptát na úřadě, kde máš v plánu úkon provést .. je jasné a dlouhodobě známé, že co úřad to názor ..
-> CHIP 13.06.17 08:27:23: ale nekdy nez to zjisti jim to trva i nekolik tydnu :) a jeste se jich clovek musi porad dokola dotazovat
a pak na jinym urade Ti urednik rekne uplne neco jineho...

No nevim .. mě zatím na úřadě vždycky na všechno odpověděli .. a když něco nevěděli .. tak si to zjistili .. dle mého soudu je to první věc co by se měla udělat .. prostě se zeptat ..
-> Luky: -> CHIP: Děláte jak když všichni na úřadech všechno vědí, když jsem přišel na úřad přihlasit auto po testaci na historickou puvodnost a papirem z magistratu o odpusteni ekodane tak na me urednice taky koukala jak vyvorana myš, protože to u nás ve městě po ni nikdo nechtěl. Na chvili mě poslala ven a pak to šlo 

-> CHIP: nejsnadnější to určitě není 

Není nejsnadnější zavolat si na úřad a vyptat se tam ?
Je to pak jako individuální stavba, takže se to nebude jmenovat Škoda Octavia, ale třeba Pája 643
Jo da ale musí splňovat euro6 a další nové normy. A to pouze bez jakýchkoliv úprav.
Zdravím, doslechl jsem se už z více míst, že pokud mi auto propadlo v depozitu, dá se dostat zpět na silnice, avšak jsem tady nikde nic takového nenašel, zakládám nové téma. Otázka tedy zní, jestli má někdo zkušenost s obnovením propadlého TP a vrácením auta zpět na silnici bez kupovaní papírů a přebouchávání čísla kastle a dalších věcí. Hlavně co k obnově potřebuju, jak to probíhá, kam zajít, jak začít. Díky.