skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Plachta Namiesto Nadstavby Pick-up
-> aceboss: Díky, já vůl sem se na to ráno zapoměl zeptat, zda stačí neplatný, když jsem to řešil s technikem, jaký jsou možnosti zápisu.
-> Mr._Nosferatu 16.11.15 09:32:42: Mě cca měsíc zpět stačil TP ze zrušeného vozu z minulého roku![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Využiju tohle téma, jedná se takyo nástavbu. Potřebuji nechat zapsat nástavbu do TP, jediná možnost je nechat vyškrtnou z TP jiného vozu, ale musí být daný vozidlo přihlášený, nebo stačí TP zaniklého vozidla(z polopřevodu)?
No tak to by bolo super. Uvidim v lete vďaka za info
-> Jozka: Jo tak nekterá firma má certifikáty. Konkrétně tato a jeto podle všeho jenom certifikát na třístranou shrnovačku. Většina těch firem žádný certifikát nemá. Certifikáty jsou jenom na materiál ze kterých se autoplachty vyrábí.
V jedné takové firmě jsem dělal 4roky a nebyla zrovna malá. Je pravda že nějakou cedulku na plachtě měli jenom návěsy s origo plachtama jak jely z výroby Kogel, schmitz, schartzmuller.
Na stk na to nikdo nehledí.
V jedné takové firmě jsem dělal 4roky a nebyla zrovna malá. Je pravda že nějakou cedulku na plachtě měli jenom návěsy s origo plachtama jak jely z výroby Kogel, schmitz, schartzmuller.
Na stk na to nikdo nehledí.
-> sramot : Pokud je ta konstrukce trochu slušně udělaná a je přišroubovaná do originálních děr (nebo alespoň originálně vypadajících) a ne prohulená samořezama, který maj vakl, tak bych se toho na STK nebál.
V nejhorším můžeš tvrdit, že to je přepravovanej náklad, kterej máš řádně upevněnej.
Sice by Ti pak mohli říct, že na STK má být přistaveno vozidlo nezatížené, takže bys ji musel sundat u nich, ale vyrazit tě za to nemůžou. To bys musel narazit na echtdebila a na takovou STK bych jel poprvé a naposledy.
Já bych tam s tím normálně jel. Pokud je to rozumně udělaný, upevněný, nemá to ostrý hrany a nepřesahuje to rozměry korby, tak to dle mě nikdo nebude řešit.
V nejhorším můžeš tvrdit, že to je přepravovanej náklad, kterej máš řádně upevněnej.
Sice by Ti pak mohli říct, že na STK má být přistaveno vozidlo nezatížené, takže bys ji musel sundat u nich, ale vyrazit tě za to nemůžou. To bys musel narazit na echtdebila a na takovou STK bych jel poprvé a naposledy.
Já bych tam s tím normálně jel. Pokud je to rozumně udělaný, upevněný, nemá to ostrý hrany a nepřesahuje to rozměry korby, tak to dle mě nikdo nebude řešit.
-> stepan: asi by bolo lepsie ju dat dole. Ram co je nad kabínou ten pôjde pred stk isto dolu.trochu som aj zvedavi čo. By na to povedali
-> sramot : A nebylo by teda na stk tu plachtu lepší sundat, než zkoušet jestli nebude vadit?
-> colaczech: v mojom pripade ak treba,nieco velke previest da sa ram zhodit povolením 6 srobov a da sa to dole.v pripade potreby sa da nahodit späť nadstavba.v lete idem na stk tak som zvedaví. Potom podam info.
A tie certifikaty niesu iba pre tu firmu ze to môžu robit.
-> sramot : plachtu ti udela jakakoliv firma zabivajici se vyrobou autoplachet. Atest ti nikdo žádný nedá, to je blbost. Nedavaji atest ani na autoplachty kamionum. Na co taky? Že maji naklad zakryty plachtou? To by musel byt atest na každé krycí plachtě co se prodává.
Ohledně konstrukci na plachty, atesty taky nikdo neřeší. Je tam jenom šířkové omezení tuším 255cm a celková výška od země cca 400cm.
Ohledně toho tveho řešení, možná by nebylo od věci na tu konstrukci tu plachtu nanytovat- byla by pěkně napnutá. Jestli máš auto jako nákladní, tj. že potřebuješ něco občas převést, možná by nebylo špatné pořídit si konstrukci aspoň do výšky kabiny.
Ohledně konstrukci na plachty, atesty taky nikdo neřeší. Je tam jenom šířkové omezení tuším 255cm a celková výška od země cca 400cm.
Ohledně toho tveho řešení, možná by nebylo od věci na tu konstrukci tu plachtu nanytovat- byla by pěkně napnutá. Jestli máš auto jako nákladní, tj. že potřebuješ něco občas převést, možná by nebylo špatné pořídit si konstrukci aspoň do výšky kabiny.
Vyrobia u nás v Martine a este kdesi pri Trenčíne. Tieto firmy niesu odomna az tak ďaleko. Ram som spravil preto aby sa to dalo otvorit a musela sa stale rolovat plachta.spravil som to tak že pánty drzi 6 skrutiek a ked zdemontujem ram s plachtou môžem nahodit nadstavbu a na karoseri nebude po plachte ani stopa.okrem drobnich suchancou. Na objednavku firma oplachtuje aj furik
-> stepan: vyrobi na objednavku.
-> sramot : Nemyslim si, že by jakákoliv firma v současný době vyráběla plachtu na 20 let starou škodovku.
Určitě by mela arest, být od firmy ....
A tyto nízké plachty ani rám neměly, jen byly naply a přivázaný....
A tyto nízké plachty ani rám neměly, jen byly naply a přivázaný....
A v tom pripade ze by to robila firma na autoplachty tak vystavi nejaky certyfikat.v tom pripade je to ok.a ako je to s papiermi traba to mat zapisane v TP?dakujem za info.
-> sramot : Plachta s konstrukcí vyrobenou doma na autě bejt samozřejmě nesmí.
Toto
No ja mam origo nadstavbu.konstrukciu na plachtu som robil sam. S tym ci nebude problem ked je to samovyroba.
muzes vsemi zpusoby co uvadis, tak se to i vyrabelo. ja mam i tuhle origo konstrukci
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../6473_2011-09 -15_21-59-17_29.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../6473_2011-09 -15_21-59-17_29.jpg
Zdravím všetkých nerád zakladam tuto temu,ale potreboval by som zistiť ako je to s vymenou
Plachty namiesto nadstavby.konkretne škoda pick-up rv.93. Plachtu som prisposobil z kamionu drží ju kovova konštrukcia. Blíži sa Stk tak aby som sa vedel pripravit.ako to vlastne je môže pick-up jazdit buď s plachtou s nadstavnou alebo aj na ostro myslim uplne odokrita korba? Vďaka Sramot
Plachty namiesto nadstavby.konkretne škoda pick-up rv.93. Plachtu som prisposobil z kamionu drží ju kovova konštrukcia. Blíži sa Stk tak aby som sa vedel pripravit.ako to vlastne je môže pick-up jazdit buď s plachtou s nadstavnou alebo aj na ostro myslim uplne odokrita korba? Vďaka Sramot