skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor z favorita do 120cky
Zalezi na koho trafi a ako je ten motor v tom aute spraveny. Nejaka vylozena obludnost typu 3x prevarany vyfuk z toho bude jasne kricat, ze tam nieco nepatri..
-> Sami: obejde to obalka
-> Sami: Ne to víš že nebudou. Poplácají tě po rameni a řeknou das is gut.
To je otázka.
To je otázka.
Zdravím, mám před technickou, ale v Rapidu mám daný motor z favorita. Budou s tím nějaké problémy, popřípadě lze to nějak obejít? Díky
Vás nepotěším pane Komtr, klepe to. To víte, nemažete, klepe to ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Hurdis:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Hurdis: tak nějak ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS: Tak nějak, dle automobilky je přeci konstrukční problém s mazáním:-) Což se projevilo v nejasnostech v tom, koho a kde podmazat.
-> Kmotr777: zástavbu Favo motoru nedoporučovala Škoda už někdy v roce 2004
Zdravím.
Co jsem to tu prolezl, tak od roku 2007 již nejde legálně přepsat motor z favorita místo 120. Předtím to tedy šlo s tím, že se vyměnily brzdy za 4pístky a použilo se část palivového vedení ze 130L ? a podobný drobnosti.
Jen bych se rád přeptal, jestli se to někomu od té doby povedlo, nebo je to konec.
Dík![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Co jsem to tu prolezl, tak od roku 2007 již nejde legálně přepsat motor z favorita místo 120. Předtím to tedy šlo s tím, že se vyměnily brzdy za 4pístky a použilo se část palivového vedení ze 130L ? a podobný drobnosti.
Jen bych se rád přeptal, jestli se to někomu od té doby povedlo, nebo je to konec.
Dík
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)