![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rakouská policie
-> King: To co bylo doteď v čr tak vypadalo jako léto
tak proč nedojíždět
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jirik_Tuňák 07.02.12 11:34:54 napsal:
→ alchstuip – (Až kým nás STK nerozdelí) 07.02.12
09:47:23: Vzhledem k tomu, že 4 mm zimáky je nejlepší z hlediska
funkčnosti odvézt do sběrného dvora, tak nechápu otázku.
Chceš
tam jet s nějakejma plešounama?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Chyba! Správnej kolenovrt dojede 4mm zimáky v létě! :)
→ alchstuip – (Až kým nás STK nerozdelí) 07.02.12
09:47:23: Vzhledem k tomu, že 4 mm zimáky je nejlepší z hlediska
funkčnosti odvézt do sběrného dvora, tak nechápu otázku.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
tam jet s nějakejma plešounama?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Chyba! Správnej kolenovrt dojede 4mm zimáky v létě! :)
-> Luky.: Dik, ja som len Jizikovi chcel vysbvetlit, preco ma to zaujima.... aby si nemyslel, ze jazdim na slickoch
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): ti říkám, koukni na uamk.
www.uamk.cz/index.php?opt ion=com...
Od 1. listopadu do 15. dubna musí mít vozidla zimní pneumatiky na všech kolech při jízdě na zasněžené nebo zledovatělé vozovce. Pneumatiky musí mít načku M+S nebo M&S a hloubku vzorku min. 4 mm. Vozidla s letními pneumatikami musí mít sněhové řetězy. Sněhové řetězy jsou však povoleny pouze na souvislé vrstvě sněhu nebo ledu, aby nemohlo dojít k poškození povrchu vozovky. Na rozbředlém sněhu proto není povolena jízda se řetězy ani s letními pneumatikami. V takovém případě se mohou použít pouze zimní pneumatiky. Běžné přestupky budou pokutovány 35 EUR. Pokud bude takové auto překážkou v provozu nebo způsobí ostatním problémy na silnici, může pokuta dosáhnout dokonce až 5000 EUR!!!
Pro vozidla se sněhovými řetězy je doporučena nejvyšší rychlost 40 km/h.
Pneumatiky s hroty
Používání pneumatik s hroty je povoleno od 1.10. do 31.5. pro vozidla s maximální hmotností do 3,5 t. Toto období může být místními předpisy prodlouženo. Vozidla s pneumatikami s hroty mají nejvyšší povolenou rychlost na silnicích mimo obec 80 km/h, na dálnicích 100 km/h a musí být označena samolepkou vylepenou na zadním skle automobilu. Samolepku lze koupit v OeAMTC, u benzínových stanic atd. Přívěs vozidla musí mít rovněž pneumatiky s hroty na všech kolech.
www.uamk.cz/index.php?opt ion=com...
Od 1. listopadu do 15. dubna musí mít vozidla zimní pneumatiky na všech kolech při jízdě na zasněžené nebo zledovatělé vozovce. Pneumatiky musí mít načku M+S nebo M&S a hloubku vzorku min. 4 mm. Vozidla s letními pneumatikami musí mít sněhové řetězy. Sněhové řetězy jsou však povoleny pouze na souvislé vrstvě sněhu nebo ledu, aby nemohlo dojít k poškození povrchu vozovky. Na rozbředlém sněhu proto není povolena jízda se řetězy ani s letními pneumatikami. V takovém případě se mohou použít pouze zimní pneumatiky. Běžné přestupky budou pokutovány 35 EUR. Pokud bude takové auto překážkou v provozu nebo způsobí ostatním problémy na silnici, může pokuta dosáhnout dokonce až 5000 EUR!!!
Pro vozidla se sněhovými řetězy je doporučena nejvyšší rychlost 40 km/h.
Pneumatiky s hroty
Používání pneumatik s hroty je povoleno od 1.10. do 31.5. pro vozidla s maximální hmotností do 3,5 t. Toto období může být místními předpisy prodlouženo. Vozidla s pneumatikami s hroty mají nejvyšší povolenou rychlost na silnicích mimo obec 80 km/h, na dálnicích 100 km/h a musí být označena samolepkou vylepenou na zadním skle automobilu. Samolepku lze koupit v OeAMTC, u benzínových stanic atd. Přívěs vozidla musí mít rovněž pneumatiky s hroty na všech kolech.
-> Jirik_Tuňák: pretoze mam zimaky 2 roky stare a v polovici marca mam ist do Rakuska. Na tu zimu co je na juznom Slovensku stacia, ale neiem, ako to je v rakusku s legislativou, ci tam nieje nahodou limit 6 mm... Zimaky kvoli ceste do Rakuska nebudem kupovat, ak nebudu vyhovovat legislativne, vezme auto niekto iny
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 07.02.12 09:47:23: Vzhledem k tomu, že 4 mm zimáky je nejlepší z hlediska funkčnosti odvézt do sběrného dvora, tak nechápu otázku.
Chceš tam jet s nějakejma plešounama? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Všechny tyhle předpisy se dají najít na uamk.cz pro jednotlivé státy. Vždycky to tam před dovolenou studuju ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ale taky maly dotaz mam aj ja, ako je to v rakusku so zimakmi? Minimalna povolena hlbka dezenu?
děkuju všem za rady, kdyby jste si ještě něco vzpoměli tak sem napište..dík..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435: V Rakousku....... ![71](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): a nebo točili kobru 11![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
po Rakusku som presiel 2 - 3000 km a policajnu hliadku som videl len raz a raz nejaka akcia na dialnici, chytali nejakeho zlocinca. Cize kontrola dokladov posadky a vozidla + "obzretie ksichtov" a porovnanie s fotkami co mal kazdy policajt pri sebe.
-> Jarda...: asi bych se toho nebál, jen bacha jestli máš prdlavej vejfuk, tak dej radši serii a mohly by jim vadit ty úchyty kapoty (ostré hrany)
-> Jarda...: Nesmíš se na policie jinejch států dívat prizmatem zkušeností s pokračovateli tradic SNB a VB
Myslím, že jenom minimum rakouských policajtů zná do detailu originál Š100, takže neehrozí, aby buzerovali za každou odchylku od šedi série. To je jenom taková zdejší specialita.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
→ Jarda… kludne pohode možeš ist kamosš bol s 1000-ckou mb a uplna pohoda policia nic, a maju tiez taku vseljaku , tak kludne chod ano a kom su ju ma tiez tak trochu ladenu a pohoda
Nebál bych se toho....na Grossu....se možná potkáme ))
-> Jarda...: Jako zajímavou zkušenost můžu uvést hlídání středové čáry v zatáčkách na důležitějších okreskách, aneb vyjádřeno rallye navi terminologií : "don´t cut".
V lepším případě je to do 15 E a domluva.
V lepším případě je to do 15 E a domluva.
auto je loni postavený po dobrým laku, nic z něj neteče;-) podle technický brzdí..
Kdo se bojí nesmí do lesa
spíš bych se zaměřil na to aby z toho netekly provozní kapaliny, brzdilo to jak má, nebylo ohnilý a tak podobně
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Mám dotaz, jestli má někdo z vás zkušenosti s rakouskou policií, jde mi o to, že bych se chtěl se stovkou vydat na GrossGlockner. Na autě je náporák, úchyty kapot a v interiéru sedačky z kalibry a zadní origo a motor favorit,ale vymazlé číslo z TP. kola by asi byli 13 s 165/80, nebo myslíte že by byl problém se 14 185/60?jde mi o to jestli jste někdo tam jel takhle nějak?