skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Admin
-> Radek Retro eLeSo: záložka členství je stejné lajně jako fórum, inzerce...
-> Nwkt: no a jak se teda dostanu do svojí karty,hm??
-> Radek Retro eLeSo: že to neni na lezení do tvojí karty
-> Mr_Kubas 01.10.12 22:11:45: Jo, za dva dny bude konec sveta! :-D
nejde mi vlízt do svojí karty,kliknu na přihlášený jméno a nic to neudělá,co s tím??
-> škodec: Tak tak
Nečtený se taky překrývají s odpočtem.. Ale to se za dva dny vyřeší ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
pouzivam operu mini na symbian telefone ale horna lista s prihlasovanim je zle usporiadana a nemozne zadat nieco vyhladavat pretoze sa odkazy na ine stranky prekryvaju.
-> Nwkt 01.10.12 16:23:03: Hmmm tak to nechápu :/
-> Petrson: Opera
-> Nwkt: Takže problém asi v opeře, v čem prohlížíš?
menu mi taky nefunguje...
-> Petrson: Já je vidim a menu mi funguje
-> Shader: Ne.
Mám dotaz,proč nejsou vidět fotky v komentáří skoda-virt.cz/cz/.../6506 -skoda-mi-gls-vrchlabi-198 3
Mám dotaz,proč nejsou vidět fotky v komentáří skoda-virt.cz/cz/.../6506 -skoda-mi-gls-vrchlabi-198 3
Zdarec... funguje vám menu uživatele? Nemůžu se touto cestou dostat na svou kartou, při kliknutí nereaguje.
-> Péďa17: Mě jde
Funguje vám odhlašování?
-> U-Geen: Ale na chvíli bylo. Modré pozadí bylo stejné jako je tmavě modré pozadí ve sloupci s příspěvky.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ne
To už je zase pozměněné modré schéma?
-> U-Geen: Tady ten levý sloupec je nějaký trochu neaktuální... když překliknu na jakýkoliv rok, je tam stále to samé... skoda-virt.cz/cz/akce-a-s
razy
-> su.tech: O podmínkách a okolnostech vzniku Favoritu vím, proto jsem taky napsal to, co jsem napsal.
-> U-Geen: Uff...jsem se na moment vyděsil,že jsem jinde...
koukám,aerodynamika i na netu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Domajz 28.09.12 21:48:39 napsal:
Hurdis 28.09.12 21:41:44 napsal:
→ Domajz: Obecně se uvádí termín klasická
koncepce.
Pokud vím termín klasická koncepce zjednodušeně znamená motor atd. vpředu
a hnaná zadní náprava, ale tato koncepce u škodovky skončila modelem
Škoda Octavia, tedy někdy na přelomu 60. a 70. let. Nepočítám 1203ku.
Ani jedno z těch aut vyjmenovaných v nadpisu u loga stránek není vozem
s klasickou koncepcí…
Hnaná zadní náprava? To ne-e
Zadní je hnací
Hurdis 28.09.12 21:41:44 napsal:
→ Domajz: Obecně se uvádí termín klasická
koncepce.
Pokud vím termín klasická koncepce zjednodušeně znamená motor atd. vpředu
a hnaná zadní náprava, ale tato koncepce u škodovky skončila modelem
Škoda Octavia, tedy někdy na přelomu 60. a 70. let. Nepočítám 1203ku.
Ani jedno z těch aut vyjmenovaných v nadpisu u loga stránek není vozem
s klasickou koncepcí…
Hnaná zadní náprava? To ne-e
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> GRED-Činpokomon :D: nechaj tak
Fén 28.09.12 21:52:20 napsal:
→ su.tech: Pokrok to byl, ale v mnoha základních věcech
nedotažený do cíle.
Zjisti si jak to bylo, co bylo v plánu a jaké byly ve finále možnosti. Taky se pozajímej o tehdejší spolupráci dodavatelů a subdodavatelů dělat něco nového, zjisti si že je to jedno z nejrychleji uvedených vozidel od papíru po sériovou výrobu vůbec a další skutečnosti a pak se o tom můžeme seriózně pobavit. Do té doby tyhle štěky ztrácí smysl pane. A to se vší úctou k tobě. Sám šéfkonstruktér Hrdlička se k tomu vyjádřil tak, že to nakonec byl kompromis mezi šibeničním termínem zahájení výroby a možnostmi jak výrobními (dodavatelé/subdodavatelé ) tak ekonomickými. Sám se vyjádřil například k tomu, že ho velmi mrzí fakt, že se nepodařilo dotáhnout do konce topení a jeho ovládání a druhou mezistěnu mezi motorem a kabinou kdy by hluk ve vozidle byl mnohem nižší apod...
→ su.tech: Pokrok to byl, ale v mnoha základních věcech
nedotažený do cíle.
Zjisti si jak to bylo, co bylo v plánu a jaké byly ve finále možnosti. Taky se pozajímej o tehdejší spolupráci dodavatelů a subdodavatelů dělat něco nového, zjisti si že je to jedno z nejrychleji uvedených vozidel od papíru po sériovou výrobu vůbec a další skutečnosti a pak se o tom můžeme seriózně pobavit. Do té doby tyhle štěky ztrácí smysl pane. A to se vší úctou k tobě. Sám šéfkonstruktér Hrdlička se k tomu vyjádřil tak, že to nakonec byl kompromis mezi šibeničním termínem zahájení výroby a možnostmi jak výrobními (dodavatelé/subdodavatelé ) tak ekonomickými. Sám se vyjádřil například k tomu, že ho velmi mrzí fakt, že se nepodařilo dotáhnout do konce topení a jeho ovládání a druhou mezistěnu mezi motorem a kabinou kdy by hluk ve vozidle byl mnohem nižší apod...
eben 28.09.12 22:11:27 napsal:
→ Tomaso435: ale aj tak stale neviem co to znamena
Že by odpočet do výbuchu nové škoda virt bomby???
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
→ Tomaso435: ale aj tak stale neviem co to znamena
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> eben: z toho si nic nedělej, taky nechápu proč dávají na hlavní stránku takovou blbost o člověku, kterej normální lidi nezajímá a nevedou s ním několikahodinové diskuze z bezpečí domova a internetu.
eben 28.09.12 22:14:31 napsal:
→ castrol: ty kokos ty by su mal byt moderator,ale co
znamena to FINALEty vole,kdyt ti to ted castrol řekl![21](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
→ castrol: ty kokos ty by su mal byt moderator,ale co
znamena to FINALEty vole,kdyt ti to ted castrol řekl
![21](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/21.gif)
eben 28.09.12 22:14:31 napsal:
→ castrol: ty kokos ty by su mal byt moderator,ale co
znamena to FINALEved ja to vravim stale
a finale to nikto nevie co bude ale asi nic
→ castrol: ty kokos ty by su mal byt moderator,ale co
znamena to FINALEved ja to vravim stale
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
a finale to nikto nevie co bude ale asi nic
-> Vojtisek: správně :)
-> Tomaso435:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435: a bude halda hnoje![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> eben: finale je den, kdy se tu všechno a všichni z nečeho poserou
-> castrol: ty kokos ty by su mal byt moderator,ale co znamena to FINALE
-> Tomaso435: ale aj tak stale neviem co to znamena ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> eben: tak po xxxte tuner2 ma ban a toto je odpocet do koncu jeho banu
-> eben: ty voe, ještě se na to někdo zeptejte a už mě klepne
jinak Favorit FOREVER
-a koukám že načitaní smajliku se zrychlilo na IE. díky.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
jinak Favorit FOREVER
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![222](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/222.gif)
-a koukám že načitaní smajliku se zrychlilo na IE. díky.
-> su.tech: ![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
vie niekto co znamena to odpocitavanie?![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> su.tech: Pokrok to byl, ale v mnoha základních věcech nedotažený do cíle.
-> Domajz 28.09.12 21:48:39:
To je pravda.
-> su.tech:
To taky.
To je pravda.
-> su.tech:
To taky.
Melete sračky. Favorit ať se vám to líbí nebo ne byl jednak krok v poslední chvíli správným směrem, jednak se díky tomu konečně zase zainvestovalo do automobilky do které jinak soudruzi pokud nemuseli nesypali a ať už vás to nasere jakkoli, tak díky Favoritu vlastně částečně i přežila značka Škoda protože to nebyla v základu zas taková parodie na auto o čemž svědčí i patenty. Kdyby se tehdy vyráběla 120-tka ještě pořád tak pokud by to chtěl VW, tak by se z toho stala montovna na Golfy, ale protože Favorit měl ještě nějaký potenciál tak se po příchodu VW hlavně měnili kvalitativní normy co já vím. Možná se vám tohle auto nelíbí ačkoli ho navrhl Bertone a možná ho považujete za plejdu, ale pokud se na tohle auto já osobně podívám s nadhledem, byl to jednak pokrok, jednak pokud to auto je trochu udržované vydrží docela dost a na tehdejší dobu na svoji třídu to zas taková plejda rozhodně není.
Hurdis 28.09.12 21:41:44 napsal:
→ Domajz: Obecně se uvádí termín klasická koncepce.
Pokud vím termín klasická koncepce zjednodušeně znamená motor atd. vpředu a hnaná zadní náprava, ale tato koncepce u škodovky skončila modelem Škoda Octavia, tedy někdy na přelomu 60. a 70. let. Nepočítám 1203ku.
Ani jedno z těch aut vyjmenovaných v nadpisu u loga stránek není vozem s klasickou koncepcí...
→ Domajz: Obecně se uvádí termín klasická koncepce.
Pokud vím termín klasická koncepce zjednodušeně znamená motor atd. vpředu a hnaná zadní náprava, ale tato koncepce u škodovky skončila modelem Škoda Octavia, tedy někdy na přelomu 60. a 70. let. Nepočítám 1203ku.
Ani jedno z těch aut vyjmenovaných v nadpisu u loga stránek není vozem s klasickou koncepcí...
-> Domajz: Hračka pro velké děti
-> Domajz: Obecně se uvádí termín klasická koncepce.
-> Fén: Jestli je Favorit parodie na auto, co jsou potom předchozí modely?
-> Domajz: Protože to není auto, ale parodie na auto. :o)
GRED-Činpokomon :D 27.09.12 03:25:14 napsal:
...eště bych navrhl přepsat ten popisek pod logem na stránky
o vozech Škoda 105–136, Rapid, Garde,Favorit a všech
ostatních![109](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/109.gif)
Jo, to už jsem před časem navrhl aby se položka Fav. a Fel. v menu přesunula z poslední pozice na pozici za sekci Rapidů a byl jsem poslán do ... Nechápu proč, když Favorit vznikal od roku 1983 a sériová výroba se rozběhla v roce 1987, takže žádné nóvum to není. Navíc si myslím, že pro socialistický motorismus znamenal daleko víc než předchozí jiné kastle naroubované na 1000MB. Nechápu tu averzi vůči Favoritům...
...eště bych navrhl přepsat ten popisek pod logem na stránky
o vozech Škoda 105–136, Rapid, Garde,Favorit a všech
ostatních
![109](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/109.gif)
Jo, to už jsem před časem navrhl aby se položka Fav. a Fel. v menu přesunula z poslední pozice na pozici za sekci Rapidů a byl jsem poslán do ... Nechápu proč, když Favorit vznikal od roku 1983 a sériová výroba se rozběhla v roce 1987, takže žádné nóvum to není. Navíc si myslím, že pro socialistický motorismus znamenal daleko víc než předchozí jiné kastle naroubované na 1000MB. Nechápu tu averzi vůči Favoritům...
-> U-Geen: to je jen odhlášení.myslím tu tabulku uživatele.počet příspěvků,o uživateli atd ... nejde to :-((
-> oppik: funguje, pokud myslis tu jednu polozku s odhalsenim :))