
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autoojetiny - problém Htp
-> minno: ja pracujem furt, len pri tom nemusím chodiť do práce

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: a ty nebodaj už niekde pracuješ? :) že máš takéto skúsenosti.
-> Matsoft: A co se ti nezdá na klasifikaci ventilů jako spotřebáku? :)
no.. u fobii ty ventily odchazeji mezi 80 a 120kkm... u fnustru je to horsi.... 50-70kkm.. a rozhodne se nejedna o zanedbani kvality oleje...
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: však hovorím že je to cárach , ale pritom ich stále jazdí hodne , ja by som to nechcel lebo je to symbol nespolahlivosti
-> suri: no nechcem ti brat iluzie, pár kusov čo prežije sa vždy nájde, ale už bol prípad 2009 51kw po 150tis km prasknutý 3.válec
je to všetko ojebané na materiále, ked opravím na motore po 100tis km hlavu a stupnu tlaky, motor začína žrať olej a to tak že aj 1,5litra na 100km .. od 3tis otáčok dymovnica ..

je to všetko ojebané na materiále, ked opravím na motore po 100tis km hlavu a stupnu tlaky, motor začína žrať olej a to tak že aj 1,5litra na 100km .. od 3tis otáčok dymovnica ..
-> minno: vieš čo sa dá dnes čakať , emisie sa tlačia dole a dole a motory sa kazia hlavne kvôli nekvalite paliva a týmto veciam , všetko má turbo , spotrebu a emisie tlačia dole lebo musia a palivá sú drahšie a drahšie , vymyslite motor ktorý bude mať emisie ako prikazujú normy , pôjde dobre a vydrží . to sa nedá , keby zoberieš hocijaký motorec a dáš mu napapať tak vydrží pol miliona ako nič . HTP je odfláknuté ale tieto posledné 51kw držia čo som sa pýtal , na prehliadky chodí htp z 340tis km a pôvodná hlava aj všetko , ono ak to niekto ojebába na oleji a na údržbe nevydrží to nič
-> Syny: ja skôr čítam všetky kecy po nete kde sa píše ako autorizáky sú drahé a ako sa tam fušuje , mení polka oleja a pod . ale to je servis od servisu , tu si to nikto nedovolí a už som teda v pár servisoch bol a v autorizáku sa robí podľa mojich predstáv ako treba . je toho na dlhé debaty ale videl som už svoje , jedna vec je cena a druhá kvalita , ak na to nemám nejdem do servisu vôbec a robím doma , tak ako môže byť nahovno autorizák tak aj obyčajný servis . ale na nete je to skôr tak: autorizák .- synonymum k slovu fušerina a domáci servis na kolene - kvalita
-> Jožynek : no 105ka tých 100 tis. km bez žiadnej valnej údržby tak nejako vydržala, na to že to bol motor z roku 5 tak v porovnaní s týmto, geniálny motor, ktorý predbehol dobu.
-> VeTeV: 105 motor najazdi v pohode 100 000 a staci mu plechova olejov vana a olej sa neprehrieva
a rozvody ma masivne tu ti nepomoze nic 


-> VeTeV: len neviem či aj tie 105kové motory nezniesli viac....

-> darklord: tak todle neni opravdu motor, ale zlej sen... pico motor po 50tis je zralej na GO
sorry, ale tot oproste neni normalni - to je vtip... evokuje me to motory ze 105ek :-)

-> VeTeV: preco by to nebolo mozne? Kedze hatapka ma take problemy s olejom ktory sa 'odparuje' a nasledne usadza na skrtiacej klapke?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: nemá být 350 tis? to snad není možný 

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:
tykraavo

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: vyzera jak klapka ze žumpy 

VeTeV 29.05.11 22:05:54 napsal:
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček 28.05.11
08:49:24: ten řetízek z kolana tom kolecku z merkura jsou rozvody?
jo, ten krátkej dolu honí olejové čerpadlo, ten dlouhej je rozvod, to rozvodové kolo na vačce nemá ani klín 
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček 28.05.11
08:49:24: ten řetízek z kolana tom kolecku z merkura jsou rozvody?


-> Syny:
Ono to asi nebude jenom ve Škodovce s tím přístupem. Budou dobrý servisy Škodovky, budou horší, budou lepší značky na servis, budou horší. Vždyť i ta anabáze s kupováním novýho auta, jak tady proběhla (neochota, demence, arogantnost)... prostě si nevybereš.
-> VeTeV 29.05.11 22:43:29:
Je to zvláštní, já jsem teda zatím viděl pouze jednu, ale jestli v rámci kchatování kchostů i ty laky stojej čím dál víc za hovno, to je politováníhodný. Ale to je dneska asi problém většiny automobilek, že nový auta hnijou jak brambory. Nemusí se dlouho hledat, aby člověk našel stížnosti.
Ono to asi nebude jenom ve Škodovce s tím přístupem. Budou dobrý servisy Škodovky, budou horší, budou lepší značky na servis, budou horší. Vždyť i ta anabáze s kupováním novýho auta, jak tady proběhla (neochota, demence, arogantnost)... prostě si nevybereš.
-> VeTeV 29.05.11 22:43:29:
Je to zvláštní, já jsem teda zatím viděl pouze jednu, ale jestli v rámci kchatování kchostů i ty laky stojej čím dál víc za hovno, to je politováníhodný. Ale to je dneska asi problém většiny automobilek, že nový auta hnijou jak brambory. Nemusí se dlouho hledat, aby člověk našel stížnosti.
-> Syny: Ono to bude s ostatnima servisama podobny...
Mam Fabii II TSI zatim jediny problem byl 2x prekousany kabely od kuny. Coz je u tehlech motoru casty vzhledem k jejich umisteni. Kdyz jsem do servisu prijel po druhe s tim samym problemem platil jsem pouze kabely, zadnou praci ani diagnostiku:). Ale spis to bude servisem. Kdyz jsem se byl zeptat v Rakovnickym servisu na alarm do Fabie tak tam nikdo nic nevedel a s takovou aroganci jsem se dlouho nesetkal.
V rodine mame jeste Ceeda, tam s uznanim zaruky (potrebovali jsme ji pouze 1x na vymenu tycek stabilizatoru) bez problemu. Servisman mi rikal o panovi, ktery tam prijel na vymenu s tlumicema, mel najeto asi 40 tkm, ale uznal ze to je jeho chyba, ze casto jezdi po poli a po panelovych cestach. Na iniciativu technika zkusili tlumice reklamovat (pry se to dela pres PC, posila se pozadavek do Prahy na centralu a tam to musi odsouhlasit). A povedlo se. Pan byl prekvapeny, povidal ze mel predtim stejny problem u Citroena C5, kde zkousel uplatnit zaruku a bez uspechu.
Mam Fabii II TSI zatim jediny problem byl 2x prekousany kabely od kuny. Coz je u tehlech motoru casty vzhledem k jejich umisteni. Kdyz jsem do servisu prijel po druhe s tim samym problemem platil jsem pouze kabely, zadnou praci ani diagnostiku:). Ale spis to bude servisem. Kdyz jsem se byl zeptat v Rakovnickym servisu na alarm do Fabie tak tam nikdo nic nevedel a s takovou aroganci jsem se dlouho nesetkal.
V rodine mame jeste Ceeda, tam s uznanim zaruky (potrebovali jsme ji pouze 1x na vymenu tycek stabilizatoru) bez problemu. Servisman mi rikal o panovi, ktery tam prijel na vymenu s tlumicema, mel najeto asi 40 tkm, ale uznal ze to je jeho chyba, ze casto jezdi po poli a po panelovych cestach. Na iniciativu technika zkusili tlumice reklamovat (pry se to dela pres PC, posila se pozadavek do Prahy na centralu a tam to musi odsouhlasit). A povedlo se. Pan byl prekvapeny, povidal ze mel predtim stejny problem u Citroena C5, kde zkousel uplatnit zaruku a bez uspechu.
-> Syny: Amen! :)
-> suri 29.05.11 17:37:15: To vidis ty postoje ne? Mame OII v rodeine a zatim se teda nesere, ale jediny kdy jsou prijemny je kdyz chces auto koupit, a nebo kdyz ho davas do servisu a pak platis... Otcovo znamej ma Fabii I HTP s najetejma asi 60 000 - 3x menil zapalovaci civku. Reklamace neuznana... Ted mu v tom nejak klepe a uz je z toho na prasky. Nejen ze udelaj na hovno motor a prodavaj ho, nejen ze teda zavady vznikle nahovno konstrukci ani dobrovolne neopravi zdarma, oni jeste vyfakujou i zaruku... Proste od skodovky nic a diky bohu, ze osobni zkusensoti nemam zadny - nikdy je mit ani nechci a nebudu 

-> palinator: no cece ja stale vic kokt vidim ohnilejch - nejen klasiku u vik anadrze, ale uz i pertly konce blataku apod... docela me to zarazi...
-> tunerlada: todle ej opravdu pomsta - chudaci ti, co si to koupi - me pokazdy prijde komicke, kdyz me tento zbesilej vysavac nahani na D1 - rodinka nalozena na vikend na chatu jedouci 150 - si neumim predstavit co tam tyto soucastky z merkura musi delat
-> tunerlada: todle ej opravdu pomsta - chudaci ti, co si to koupi - me pokazdy prijde komicke, kdyz me tento zbesilej vysavac nahani na D1 - rodinka nalozena na vikend na chatu jedouci 150 - si neumim predstavit co tam tyto soucastky z merkura musi delat
-> VeTeV: pěknej výmysl že?
nejlepší zábava je sunávad těch milion šroubů co tam je

-> VeTeV:
Ty řetězy tam plandaj jak gatě. To by jim soudruzi z AZNP dali.
-> VeTeV:
Ne že bych se ho zastával, ale služební Fabie 1,4 16V "04 180 tkm a jediná porucha, kvůli níž auto nejelo, byla shořelá spínačka. Strejdova Octa II "05 1,9 TDI zatím bez poruchy.
Na druhou stranu nová Octa 1,6 TDI "10 110 tkm v servisu každou chvíli.
Ty řetězy tam plandaj jak gatě. To by jim soudruzi z AZNP dali.
-> VeTeV:
Ne že bych se ho zastával, ale služební Fabie 1,4 16V "04 180 tkm a jediná porucha, kvůli níž auto nejelo, byla shořelá spínačka. Strejdova Octa II "05 1,9 TDI zatím bez poruchy.
Na druhou stranu nová Octa 1,6 TDI "10 110 tkm v servisu každou chvíli.

-> Tommyk: větší sračka než jsme doufali 

-> VeTeV 29.05.11 22:05:54: Spíš to vypadá jak hodinářství.. 

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 28.05.11 08:49:24: ten řetízek z kolana tom kolecku z merkura jsou rozvody? 

-> Syny: to tak nemuze bejt, jak me rekl kolega na tridnim srazu - skodovky jsou nejlepsi auta, bez poruch a závad - když jsme se ptal jak na to přišel, tak odvětil: se podívej co jich jezdí a lidi moc dobře vědí co je nejlepší.. je jich nejvíc a tak je to daný, že jsou super... jsem se málem polil pivem když mě to řikal...
Syny 29.05.11 14:14:59 napsal:
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: Jak pisu,
se Skodovkou nechci mit spolecneho lautr nic… Sou to pekny zm*di veskerym svym
pristupem ke vsemu (samozrejme vyjma prodeje noveho auta). máš aj osobnú skúsenosť či len z netu?
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: Jak pisu,
se Skodovkou nechci mit spolecneho lautr nic… Sou to pekny zm*di veskerym svym
pristupem ke vsemu (samozrejme vyjma prodeje noveho auta). máš aj osobnú skúsenosť či len z netu?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Jak pisu, se Skodovkou nechci mit spolecneho lautr nic... Sou to pekny zm*di veskerym svym pristupem ke vsemu (samozrejme vyjma prodeje noveho auta).
HTP je úsporný, spolehlivý a dostatečnou dynamiku poskytující motor - není chybou konstruktéra, že je Škoda auto použilo pod kapotou tzv. "aut" a ne v pojezdových sekačkách, pro které byl původně určen :)
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jo tak 1.6 ty jsou jasný.
u těch novejch co má HTP odejde max. to dvojložisko na hřídelích.
Dokud neuvidím odpověď na DISS hlášení se zamítnutím, neuvěřím
u těch novejch co má HTP odejde max. to dvojložisko na hřídelích.
Dokud neuvidím odpověď na DISS hlášení se zamítnutím, neuvěřím

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: bovie čo to bol za servis
suri 29.05.11 11:57:35 napsal:
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: ale to je
skôr náhoda alebo smola , kde s tým bol v servise? prevodovky sa moc
nekazianovú prevodovku som mu viezol niekam ku Vranovu nad Topľou takže tam niekde ..
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: ale to je
skôr náhoda alebo smola , kde s tým bol v servise? prevodovky sa moc
nekazianovú prevodovku som mu viezol niekam ku Vranovu nad Topľou takže tam niekde ..
-> Milan 136: zamítnuté pro nesprávne zacházení ..
pár převodovek dělal kolega - hučel diferenciál - uplne omletá kola jako by byla bez povrchové úpravy
jinak když jsme už u škodovek tak převodovky octávie 1,6 55 a 74kw rozpadlé nýty diferenciálu, že, každá druhá převodovka k.o.
pár převodovek dělal kolega - hučel diferenciál - uplne omletá kola jako by byla bez povrchové úpravy

jinak když jsme už u škodovek tak převodovky octávie 1,6 55 a 74kw rozpadlé nýty diferenciálu, že, každá druhá převodovka k.o.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky mi to přijde nějaký divný. U HTP jsem vyjetej čep ještě neviděl, ale samozřejmě může být. Ale pokud to je opravdu v záruce a má všechny prohlídky, tak to musí uznat
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tyvole co to je za blaboly?
Ti lide tam nemaji soudnost, to neni mozne...

-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ale to je skôr náhoda alebo smola , kde s tým bol v servise? prevodovky sa moc nekazia
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: no ty vle to su kurvy
a motor tak skaredy az mi je to luto
ICQ ventily 

a motor tak skaredy az mi je to luto


z 10 měřených motorů rok výroby 2003-2009 jsou tip-top v pořádku tlaky tak na 4kusech ..
teď jsem řešil jednomu pánovi převodovku na htp 2009 - auto ješte pul roku v záruce, najeto 28tis km - ustřiženej nejakej čep v diferáku a rozbitej obal = převodovka k.o.
reklamace zamítnuta, prej nesprávne užívání výrobku - vytáhli na nej tabulku, s tim co tuto závadu může zpusobit a to : prudká akcelerace na mokrém povrchu, průjezd zatáček smykem, hrabání na zasnežené silnici ...
pán jezdil normálně - důchodce, žádnej závodník, holt smolík ..
teď jsem řešil jednomu pánovi převodovku na htp 2009 - auto ješte pul roku v záruce, najeto 28tis km - ustřiženej nejakej čep v diferáku a rozbitej obal = převodovka k.o.
reklamace zamítnuta, prej nesprávne užívání výrobku - vytáhli na nej tabulku, s tim co tuto závadu může zpusobit a to : prudká akcelerace na mokrém povrchu, průjezd zatáček smykem, hrabání na zasnežené silnici ...
pán jezdil normálně - důchodce, žádnej závodník, holt smolík ..
-> Syny: ted jsem přivezl motor 1,2htp 12-ventil z fabie 2009 najeto 30tis km - motor funkční ale tlaky ve válcích 15-15-12 

-> Syny 28.05.11 15:35:25: súhlas, kazia si meno, možno sa zobudia keď im o pár rokov klesne predajnosť tých plechoviek..
-> mb136gl: Ja jen, ze kdyz se na netu nebo nekde objevi, ze naka automobilka svolava auta k oprave, tak vzdy se strhne debata, jak by to auto necteli, ze se sere a ze automobilka to dela blbe. Ale dle me opak je pravdou - automobilka, ktera dokaze priznat chybu (ktera se samozrejme stat muze), svola auta a opravi je zadarmo, tak od ty bych si auto klidne koupil - spis nez prave od Skodovky, od ktery nechci domu krom Funa nic :)
-> Syny: Prečo by to zvolávali, keď na nich zarábajú na servise.. Vypustiť do sveta nepodarok je výhoda, pretože nehrozí aby to auto vydržalo 20 rokov bez poruchy, srať sa to bude vždy, takže vždy natom zarobia...
Tyjo a kdyz jsem tady tehda HTP kritizoval, tak jsem byl div ne za hrisnika, ze mnoha lidem to proste staci :) Moc povedenej motor. Se docela divim, ze se za to ta Skodovka nestydi. Vetsina automobilek, kdyz neco posere, tak svolaj auta a opravi to, ale tady by holt museli pomalu vymenit vsem autum motory, tak na to kaslou radsi... Jen nechapu, jak v dnesni dobe vypocetnich systemu, ktery spoctou snad uplne vse muze dochazt k chybam jako kat nad hlavnim kanalem ohrivajici olej, spatny napinani retezu atd atd...
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 03.03.11 13:40:53: že bratislavčan sa pýta trnavčana: prečo vy všade tak tvrdo rozprávate??? a trnavčan: dze šadze???
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Teď jsem na to opravdu skoro 5 minut čučel a přemýšlel, proč vyfotils jenom 3/4 hlavy... Pak mi to došlo...
hlavy běžný stav po 40tis km r.v.2006 
