skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sametky okolo okien- užovka Vs. emka
-> stepan: To by som už videl na momentálnu nedostupnosť skladových zásob než na nejaké pravidlo, skrátka v tom čase to asi nebolo výnimočné že sa použili aj diely staršej špecifikácie.
A abych do toho vnes bordel, dědova M1 120 má od výroby originál starou verzi gum kolem oken bez toho lemu.
-> Bukaj: Diky za upresnenie, neustále si myslím že sú z hliníka.
Aj čo sa týka roku, máš pravdu, prezrel som si množstvo fotografií medzitypov s oválnymi svetlami , tzv. televízie (1982-1983), a niektoré skutočne majú ešte staré sametky, iné už nové.
A napokon som našiel aj GLS 1983.
auta5p.eu/lang/.../auto.p hp?idf=Skoda-...
Zrejme kvôli zavedeniu nových sametiek s lemom sa upustilo od nerezových líšt, zatial čo modely do 1982 ešte tieto lišty mali.
Sorry že som sa tak rozpísal, občas rozmýšlam nahlas.
Aj čo sa týka roku, máš pravdu, prezrel som si množstvo fotografií medzitypov s oválnymi svetlami , tzv. televízie (1982-1983), a niektoré skutočne majú ešte staré sametky, iné už nové.
A napokon som našiel aj GLS 1983.
auta5p.eu/lang/.../auto.p hp?idf=Skoda-...
Zrejme kvôli zavedeniu nových sametiek s lemom sa upustilo od nerezových líšt, zatial čo modely do 1982 ešte tieto lišty mali.
Sorry že som sa tak rozpísal, občas rozmýšlam nahlas.
Za prvé: lišty kolem rámů dveří nejsou u škodovek hliníkové, ale nerezové
Za druhé: těsnění skel "s lemem" je od modelu 83 (tedy od srpna 1982), tedy i pro poslední rok výroby užovek.

Za druhé: těsnění skel "s lemem" je od modelu 83 (tedy od srpna 1982), tedy i pro poslední rok výroby užovek.
-> Nostalgik: ja uz to prestavam chapat :D, tak asi potom nemali hrubsie podla mna, a mas pravdu skoda-virt.cz/cz/.../8822
-skoda-120-gls-82