skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odhlučnění
-> rsvancara: -> ZdenoR: jsme s přítelkyní na Klínovci takže nejdřív v neděli... i když, zkusim to pofotit už teď....
-> m8rinek: pošleš mi fotky materiálu a podrobnosti na ZdenoR@email.cz. Ztišit auto by nebylo od věci.
-> m8rinek: To je asi pravda, tak by stačilo info : kontakt a nějaké objednací číslo produktu :-)
Když počkáte do zítra tak Vám ceník nascanuju, byl jsem se tam dnes informovat, mám fůru vzorků a tak nějak i vyřešeno, respektive ceník ani nepotřebujete, počítejte 2x1m jeden materiál 1000Kč, sandwich 2000Kč.
Mě se nejvíce zamlouvá varianta ,,silné izolace,, (tecsound) opatřené lepidlem a k tomu lisované skelné vlákno s potahem hliníkovou folií. Vzhledem k nehořlavosti je to asi optimální řešení.
Mě se nejvíce zamlouvá varianta ,,silné izolace,, (tecsound) opatřené lepidlem a k tomu lisované skelné vlákno s potahem hliníkovou folií. Vzhledem k nehořlavosti je to asi optimální řešení.
-> Discovera: Pošli nwkt@seznam.cz Díky
-> Discovera: ceník prosím na richard.svancara@email.cz
, děkuji
Pošlu jak půjdu na oběd.
-> Discovera: v.horn@centrum.cz , díky
-> vhml: Tlumí to víc než micra slyšel jsem to právě na traktoru a musím říct, že takové ticho v kabině jsem ještě neslyšel. Detailnější ceník meilem.
-> Discovera: bude to tlumit víc než Mikra?
Jestli mám brát Mikru, nebo tohle za asi i menší peníz
Jestli mám brát Mikru, nebo tohle za asi i menší peníz
-> m8rinek: Záleží jak na to spěcháš. Já to budu brát přes strýce. Asi až příští měsíc. Firma to bude dávat do kabin traktorů. A já se díky tomu můžu vy*rat na miralon a bůhví co ještě. A těší mě, že to jde ač za prachy
vyřešit. Už mě to improvizování nebaví.....je to u škodule pořad to samé a dokola. Není něco, tak něco vymyslíme že?....a času Ha fo v háji


-> Discovera: aha ono je to v Lípě tak tam si zvládnu zajet :). Jak rychle to vyrobí? Náhodou jedu zítra kolem :D.
-> Discovera: vypadá to moc zajímavě, byl by jsi ochoten mi to případně kaufnout?
-> m8rinek: No rozhodně méně než samotná tecsound s Al folií v rozměru pár desítek centimetrů, jak prezentují některé oblíbené e-shopy. Když dám ani ne litr za 1m x 2m,, tak není o čem diskutovat. Navíc odpadá problém jak na bitumenové platy nalepit tepelnou izolaci (drbat se z chemoprenem opravdu nechci)
-> Discovera: zajímavé, co taková sranda stojí?
Slibovane foto. Pokud to bude někdo chtít čitelněa v původní velikosti tak pošlu meilem
-> m8rinek: ty nemáš moc tiché auto teda 

-> Discovera: hustoles, těšim se na fotky...
-> minno: jinak, mam auto nejhlučnější a chci pouze hlučné (není tam jediný kus tlumícího materiálu (krom zadních sedaček)..
-> minno: jinak, mam auto nejhlučnější a chci pouze hlučné (není tam jediný kus tlumícího materiálu (krom zadních sedaček)..
Zrovna řeším to samé na feldě. Budu dávat Mikru a deku na kapotu. Mikru na topení, na přepážku ne, GLX to má defaultně oboustraně. Je ještě nějakeé slabé místo na felici vhodné k vylepení?
-> m8rinek: Taky jsem chtěl tišší vozík, zatmelil jsem přeplátované spoje plechů, kde se dalo (karos. tmel přelakovatelný, třeba MBXy to měly z výroby), na podlaze pod zadními sedáky, v Z zavazadlovém prostoru, zadní přepážku jsem zevnitř nechal origo (plsť + koženka), zvnějšku na celou plochu Mikra (nelepí se moc dobře, lépe bez chladiče a blatníků), na Z kapotu zespoda taky (to šlo dobře, je to MB bez "pavouka". Takže zatím jen karosérie (leckde to mám v kombinaci s "Body", spodek podlahy má 2 mm vrstvu sušíkovky navíc), dál jsem se nedostal, ale se sériovým motorem už se mi stalo, že jsem si nastartoval do běžícího motoru.. Za jízdy do 3500 ot/min slyším pneu na silnici
.

-> minno: 

-> m8rinek: buď máš ľahké auto a hlučné, alebo ťažké a tiché :) nič medzi nie je. Potom už len vybaviť sedadlá Otíkovými slúchadlami.
-> m8rinek: Jestli počkáš a chceš to vyřešit NOVÝM originálem a přitom o mnoho vylepšené, tak ti mohu po 3h nahrát foto co budu kupovat já.
Vzadu u motoru jak je ten lepivej skelnej hajzl
dělá firma VESTIN mírně zlepšené ale FUNGUJE TO! místo pouhého lepidla je tam ještě jedna vrstva 2,6-3,2mm bitumenová vrstva TECSOUND. případně tato vrstva s tou hadrovou sračkou co je ve škodovkách pod kobercemi (to co nám vždy nasaje vodu, když nám škodule netěsní
Mám i ceník a popravdě vyjde to levněji než samotná TECSOUND folie s AL....naši milí obchodníci to mají opravdu s vysokohorskou přirážkou. je to baleno 1mx2m menší ti neprodají...oni to přímo vyrábí na tvoji objednávku. já použiji obě varianty. Skelný hnůj u motoru a boky blatníků (kapsy) a v introšu ten hnůj s tou 2cm směsnou tkaninou nebo co to je.
Všechny verze jsou zakončené lepidlem tak jak se normálně Tecsound nalepuje. Vše je na tobě...pokud lepidlo nechceš nedají ti ho tam....dokonce dělají kombinace že ti na samotný vrch dají koženku.....mají neuvěřitelné množství kombinací. Bohužel všechny vzorky jsem si nefotil..jen ty co chci použít. Ale dá se to zařídit , že bych to jel ještě vyfotit a nahrát to sem.
Vzadu u motoru jak je ten lepivej skelnej hajzl


Všechny verze jsou zakončené lepidlem tak jak se normálně Tecsound nalepuje. Vše je na tobě...pokud lepidlo nechceš nedají ti ho tam....dokonce dělají kombinace že ti na samotný vrch dají koženku.....mají neuvěřitelné množství kombinací. Bohužel všechny vzorky jsem si nefotil..jen ty co chci použít. Ale dá se to zařídit , že bych to jel ještě vyfotit a nahrát to sem.
-> Eidy: Což se mi taky uplně nelíbí, přecijen je opravdu znát, když v eRku vezu Martinu o 50kg, kamaráda o 100kg, případně když jedu sám :D.
-> m8rinek: Souhlasím s použitím audofilních materiálů. Jde o to zamezit vibracím karoserie, která hluk způsobuje. V podstatě se jedná o lepenku. Takže pokud skočíš to stavebnin a koupíš si roli ipy, udělá to stejnou službu jako drahé materiály. Ale budeš mít v autě 50kg navrch.
-> minno: Potřebuju utišit motor, všechno je něco za něco a vzhledem k výfuku Brugess je hold motor poněkud hlučnější, nemam tam jedinej izolační material, takže bych si zkusil pomoct alespoň něčim ;). Nepotřebuju šepot květin, ale alespoň nějaký pokrok by byl fajn ;).
-> m8rinek: akú máš v eRku zadnú nápravu? Origo kyvku?
No hlavne sa musíš zamerať na to, ktorých zvukov sa chceš zbaviť. V škodovke sú dva druhy zvukov: 1. Zvuk motora a prevodovky ako taký, 2. dunenie karosérie a rezonancie od agregátu.
Narvanie periny za zadné sedačky ti nepomôže 0,0 nič. Plechy budú naďalej dunieť ako membrána reproduktora a hluk od motora si nájde inú cestičku k tvojmu uchu.
Ono sa to ani nezdá, ale najviac hluku v škodovke je práve dunenie tenkých plechov karosérie. Prvá výhra je montáž vlečky. A ak chceš mať tiché auto, tak zabudni na tvrdé uloženie náprav a motora :-)
Dunenia plechov sa zbavíš jedine tak, že plechy polepíš nejakým ťažkým materiálom, ktoré ten plech akoby zosilnia a nebudú potom tak dunieť. Odporúčam materiály na spôsob materiálu Tecsound atď. Tenký živicový materiál hrúbky okolo 2 mm, ale za to má svoju váhu. Plech po polepení prestane dunieť. Ideálne s tým polepiť celé auto. Ak polepíš napríklad len zadnú časť auta, zvukové frekvencie sa presunú dopredu a potom to budeš mať tichšie vzadu ako vpredu, ako napríklad ja
(kuk napríklad sem: skoda120.inetbox.sk/skoda
.php?id=foto&am...
Hrubé molitanovo-sklenovatové materiály typu Mikra na pohltenie dunenia plechov a karosérie moc neodporúčam. Moc hrubé, moc ľahké a malý efekt.
Mikru použiť jedine na pohltenie zvuku motora. Treba ale polepiť podľa možností celý uzavretý priestor. Nestačí oblepiť len medzistenu motora. Zvuk sa bude šíriť ďalej priestorom, ktorý polepený nie je.
Dosť veľa sa toho dá počítať na nete v článkoch o audio zástavbách do auta.
No hlavne sa musíš zamerať na to, ktorých zvukov sa chceš zbaviť. V škodovke sú dva druhy zvukov: 1. Zvuk motora a prevodovky ako taký, 2. dunenie karosérie a rezonancie od agregátu.
Narvanie periny za zadné sedačky ti nepomôže 0,0 nič. Plechy budú naďalej dunieť ako membrána reproduktora a hluk od motora si nájde inú cestičku k tvojmu uchu.
Ono sa to ani nezdá, ale najviac hluku v škodovke je práve dunenie tenkých plechov karosérie. Prvá výhra je montáž vlečky. A ak chceš mať tiché auto, tak zabudni na tvrdé uloženie náprav a motora :-)
Dunenia plechov sa zbavíš jedine tak, že plechy polepíš nejakým ťažkým materiálom, ktoré ten plech akoby zosilnia a nebudú potom tak dunieť. Odporúčam materiály na spôsob materiálu Tecsound atď. Tenký živicový materiál hrúbky okolo 2 mm, ale za to má svoju váhu. Plech po polepení prestane dunieť. Ideálne s tým polepiť celé auto. Ak polepíš napríklad len zadnú časť auta, zvukové frekvencie sa presunú dopredu a potom to budeš mať tichšie vzadu ako vpredu, ako napríklad ja

Hrubé molitanovo-sklenovatové materiály typu Mikra na pohltenie dunenia plechov a karosérie moc neodporúčam. Moc hrubé, moc ľahké a malý efekt.
Mikru použiť jedine na pohltenie zvuku motora. Treba ale polepiť podľa možností celý uzavretý priestor. Nestačí oblepiť len medzistenu motora. Zvuk sa bude šíriť ďalej priestorom, ktorý polepený nie je.
Dosť veľa sa toho dá počítať na nete v článkoch o audio zástavbách do auta.
-> Nwkt: Ona už i mikra za 575Kč/m2 je dost moc :(. Našel jsem třeba tuhle srandu od Mirelonu
www.obchod-izolace.cz/emp ireo/.../1029-Mirelon-izol ace-8-1000-B-PETZ-pas-sedy
nebo
www.obchod-izolace.cz/emp ireo/.../1052-Mirelon-8-10 00-B-ALZ-pas-sedy
Vysokejm teplotám to odolává, ale jestli by to pomohlo?
www.obchod-izolace.cz/emp ireo/.../1029-Mirelon-izol ace-8-1000-B-PETZ-pas-sedy
nebo
www.obchod-izolace.cz/emp ireo/.../1052-Mirelon-8-10 00-B-ALZ-pas-sedy
Vysokejm teplotám to odolává, ale jestli by to pomohlo?
všetky plechy z vnútra (dutiny) vystriekať voskom na dutiny, hlavne c slpik a celé jeho pokračovanie, nosníky na motor a pod. Ja mám celé auto takto vystiekané aj stredový tunel
Narvi si za zadní sedačky peřinu :-D
Teď vážně. Ryčný zvuk škodováckého čtyřválce s větrákem jen tak nezatlumíš. Soused to kdysi zkusil vyřešit tak, že oblepil příčku mezi motorem a zadním zav. prostorem, zadní blatníky a dekl motoru takovými těmi deskami co používají včelaři na zateplování včelstev. Trochu to pomohlo, ale takové to charakteristické dunění zůstalo.
Teď vážně. Ryčný zvuk škodováckého čtyřválce s větrákem jen tak nezatlumíš. Soused to kdysi zkusil vyřešit tak, že oblepil příčku mezi motorem a zadním zav. prostorem, zadní blatníky a dekl motoru takovými těmi deskami co používají včelaři na zateplování včelstev. Trochu to pomohlo, ale takové to charakteristické dunění zůstalo.
Co nějaký audiofilní? Ale to bude dost drahý.
Jistě tu podobné témato již bude, nicméně rád bych měl aktuální informace hezky pohromadě. Co kdo používáte, kde to sehnat a kolik to stojí, případně kam to umístit. Přecijen bych s eRkem rád příští rok něco pocestoval, tak mě napadá jak ho odlučnit?
Jediné co mě napadá je Mikra a olepit s ní motorák. Pomohlo by i olepení vnitřní stěny za sedačkama? Lepit něco na vnitřek podběhů a blatníků? Díky
Jediné co mě napadá je Mikra a olepit s ní motorák. Pomohlo by i olepení vnitřní stěny za sedačkama? Lepit něco na vnitřek podběhů a blatníků? Díky