skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
š felicie pickup karosářské díly
Co se týče nádrže, tak s tou si celkem nevím rady, kokrétně s tou ovzdušňovací nádržkou co je u hrdla a tím plastovým bazmekem, co je pod ní. Všechno je to šroubované do nadkolí a to mám totálně shnilé. Uvažuji, že pokud to vyvařím nepodaří se mi to tak vytvarovat, jako to vytvaruje lis a tudíž mi tam pořádně nebude sedět plastová nádržka. Mám obavy, že když nebude pořádně sedět v prolisu nadkolí, tak by plast mohl prasknout nebo se prodřít. Vymyslel jsem, že použiji nalévací hrdlo ze š 100, to má jednoduchou hadici i s odvzdušněním. Co vy na to? Mám diesl, takže tam nehrozí nějaké veliké výpary a ani možnost exploze.
-> StepaNoFUN: S nápravou se počítá, tu mám objednanou společně se zadní půlkou feldy. Nádrž jsem ještě neměl šanci řešit, to bude to poslední, až bude spasováno. Výfuk by neměl být problém, měl by pasovat.
-> Feliciemann: samozřejmě k tomu vyměnit nápravu, upravit brzdy, nejsem si jistej jak půjde pickup nádrž a klasická náprava dohromady, to samy vejfuk...
Joo, bude to takový lego s COčkem. Proto mi připadá nejjednodušší nechat jen venkovní blatníky, zadní sklopky a zbytek udělat z obyč feldy, korba pak bude vypadat, jako ve vanplusu
-> Feliciemann: Dneska už to bude z větší části lidová umělecká tvořivost. A nebo ty díly budou za neskutečnej balík, protože sehnat už praktiky nejde skoro nic. Zkusil bych ACI (tam by se možná nechaly koupit vnitřní podběhy (za cenu kterou málokdo bude ochotnej akceptovat - cca 6tis/1ks), podlaha byla reálná tak před 7ti lety (kupoval jsem ji za balík - asi 7tis. v autorizáku), zadní příčka (co držej dveře) byla problém už tehdy, ale bejvala by teoreticky šla objednat, bočnice (kvůli PICK-UP prahům) jsou sci-fi (před 7mi lety jsem sehnal jednu stranu, ale lze nahradit klasickejma a dovařit trojůhelník, nebo koupit 4ks a svařit dohromady)...
-> Antony: to je paráda, mám to ještě o trochu horší.
-> Feliciemann: koukni ke mě do karty, dost věcí jsem dělal nových a myslím, že se to povedlo 

Máte někdo nějaké info, co se dá ještě sehnat za plechařinu na pickupa? Myslím něco ze zadku. Potřeboval bych minimálně zadní stěnu, co jsou v ní našroubovaný sklopky a přichycenej plastovej nárazník. Začal jsem dělat svýho pickupa a jsem z toho zoufalej, už to někdo jako opravoval, všechno olepeno nějakou textilní látkou a pryskyřicí, pak všechno zastříkáno bodyšucem, takže to vypadalo, že je to v pořádku, dokud jsem na to nehrábnul flexou. Mám shnilý zadní podélníky, co je v nich pružina, příčníky, podlaha rozlámaná a rovněž vyhnilý nadkolí, hlavně pravá strana, jak je přišroubovaná nádržka s hrdlem tankování. Všechno je KO. Poměřoval jsem pickupa se svojí krátkou feldou a vypadá to, že půjde použít nosníky z obyč feldy, včetně nadkolí, držáků tlumičů a i podlaha s rezervou. Velikost i rozteč nosníků v místě, kde je do kastle přišroubovaná zadní náprava je u všech feld shodná, takže od tohoto místa pojedu plechama z obyč feldy, pochopitelně použiji i obyčejnou zadní nápravu s perama na tlumiči. Z původního pickupa zůstanou jen zadní blatníky, sloupky pro zadní světla a zadní sklopky. Celej vnitřek bude hatchback. Už jsem byl na vrakáči, maj tam jednu pěknou feldu rozstřelenou na předek, najeto něco málo přes 50xxx km, tak mi z ní prodaj celej zadek. Pravděpodobně nebude sedět jen délka podlahy, ta se bude muset prodloužit a možná výška podlahy nebude lícovat s otevřenejma sklopkama, bude tam schůdek, ale to mi nevadí, nebudu nic vozit je to jen pro zábavu. Navíc plus bude ta rezerva v korbě, místo pod korbou. Hned, jak začnu pižlat, budu dělat fotodokumentaci.
-> Feliciemann: hlavne jednoduchsie 

Když jsme se tu bavili o popdlaze, tak tohle je pěkně opravená podlaha.
-> jerrom: Díky ti moc, celkem přesně to odpovídá měřením od kluků 

-> Antony: Tak jsem to změřil, ale auto je už vyvarovane. Střed sroubu tlumice 73,5 a na druhé straně 74cm, mereno u zlomu na stěně vedle vystoupleho prolisu - viz foto kalkulackou. Miska mi vychazi ca 14cm...ale s boudou se to blbe meri.
-> Mr._Nosferatu: paráda, díky moc 

-> Antony: Typnul bych okolo 5mm, jako zbytek boudy.
-> Mr._Nosferatu: už mám nějaký info od -> StepaNoFUN: ale díiky ti moc. Jak moc je asi vysoký rantl boudy?
-> Antony: Od misky tlumiče k horní hraně mi vychází 17cm(měřeno s boudou) a od přepážky k tlumiči se mi to nepodařilo změrit. Až seženu asistenta tak to změřím, pokud nebude někdo rychlejší.
-> Antony - zrušená registrace 25.04.15 16:48:59: Zopakuju prosbičku .
Mohla by mi prosím nějaká dobrá duše změřit na pick upovi/funce vzdálenost tlumiče od přepážky (prosím specifikovat kde to bylo na stěně měřený) a vzdálenost konce misky tlumiče od horní hrany bočnice? Díky moc
Vzdálenost tlumičů od sebe už mám (1114mm) a ůhel 5° dopředu.
Mohla by mi prosím nějaká dobrá duše změřit na pick upovi/funce vzdálenost tlumiče od přepážky (prosím specifikovat kde to bylo na stěně měřený) a vzdálenost konce misky tlumiče od horní hrany bočnice? Díky moc
Vzdálenost tlumičů od sebe už mám (1114mm) a ůhel 5° dopředu.
Povedlo se někomu narvat zadní pastový podběhy na auto ? Mě ať dělám co dělám nejde dostat ty 4 výstupky za lem, vždy dostanu jen 3 a 4tý nejde.
-> Feliciemann: je to obyčejná 2-ka plech, vpředu ohnutá, zbytek se dovaří z tvarových částí 

-> Antony: Dej pak nějaký foto, z výroby podlahy, taky mě to čeká. Díky
-> Milan 136: Mě jde o palivový trubky, napojení hrdla atd. Takže jestli to šlo u tebe,musí to jít i u mě.
-> Antony: shodil jsem třmeny co ji drží, uvolnil lana z držáků a to bylo to
-> Milan 136: Takže rozhodnuto, bez otvoru
díky 


-> Antony: pravděpodobnost tam je. Na pickupu jsem vyvěšoval nádrž, když jsem ho potřeboval vyndat abych nemusel vyndavat plynovou korbu a šlo to v pohodě

Jak asi velká je pravděpodobnost, že odejde palivové čerpadlo u feldy? Jde o to, že jsem si nechal udělat novou podlahu na korbu a nechce se mě do ní dělat otvor pro případnou demontáž čerpadla. Dá se čistě teoreticky svěsit nádrž bez nutnosti cokoliv odpojit zmíňeným otvorem?
-> Stepan FUN: tak to jsem 1,6 za hranicí 

-> Antony: Ty replikový stojej za ho... :-/ Tak jeden ze 3 pokusů vyjde...
-> Deacon: já potřebuju jen jeden, hned ten první u blatníku, uvidíme zítra. díky
-> Antony: Začni odspodu A sloupku, nandej ty bílý plasty, srovnej si je a pak si založ gumu dole u A sloupku s blatníkem a musí to jít, jako nic 

-> Mr._Nosferatu:
-> Deacon:
tak přesně takhle jsem 2 zkurvil, ty 3 při opačným postupu. Já když nacvaknu plast na čep, tak rozlomím ten plast podélně, protože ta guma je nakroucená. No uvidím zítra, ještě mám dalších 5 pokusů
-> Deacon:
tak přesně takhle jsem 2 zkurvil, ty 3 při opačným postupu. Já když nacvaknu plast na čep, tak rozlomím ten plast podélně, protože ta guma je nakroucená. No uvidím zítra, ještě mám dalších 5 pokusů

-> Antony: Dej bílej plast na auto, na ten držící "čep", nastav si ho podle vodící lišty v gumě a gumový těsnění naraž.
-> Antony: Nacvaknout na kastli a potom na ně lištu, když na pikapu mi to taky nešlo, ale na kombíku to šlo hned
Jakpak se aplikujou ty bílé plastové držáky gumy, která vede kolem rámu dveří od předního blatníku až po konec střechy? Mám jeden prasklý u blatníku, už jsem zkurvil 5 nových kousků a zatím bez úspěchu.
-> Milan 136: díkas, už jsem volal -> Stepan FUN: a blatník už je na místě. .
-> Antony: originál jsou probodovaný
Tak a máme tu další dotázek:
Vzhledem k tomu, že jsem měl obě stránky uhnilý, nevím zda-li jsou k sobě svařený zadní venkovní a vnitřní lemy, anebo jsou jen lepený jako spodní část blatníku s prahem.
-> StepaNoFUN 14.08.15 15:37:14: v pohodě, plast šel svařit
Vzhledem k tomu, že jsem měl obě stránky uhnilý, nevím zda-li jsou k sobě svařený zadní venkovní a vnitřní lemy, anebo jsou jen lepený jako spodní část blatníku s prahem.
-> StepaNoFUN 14.08.15 15:37:14: v pohodě, plast šel svařit

-> Antony - zrušená registrace 14.08.15 14:59:43: Trubku jsem nikde na netu nenašel... Ale každopádně jak jsem psal - jednu bych asi našel. Pokud Ti nebude vadit, že je částečně žlutá... Kdyžtak zavolej a kouknu se.
-> Mr._Nosferatu: odhad máš dobrej
ale potřebuju oboje. .

-> Antony: Já právě viděl na fotce, jak je to orezlý tak mě napadlo, že chceš tohle.
-> Mr._Nosferatu: no, to mám taky na prach, ale nový už je koupený.
-> Stepan FUN: myslel jsi to dobře, nalevací trubku, bo jak někdo předemnou vyřezával domky, tak to vzal i s tou větší komorou. .
-> Stepan FUN: myslel jsi to dobře, nalevací trubku, bo jak někdo předemnou vyřezával domky, tak to vzal i s tou větší komorou. .
-> Antony: Aha. jestli myslíš tohle, tak to by mohlo bejt stejný. Já myslel nalejvací trubku...
-> Antony: Tady máš nový za 190kč
www.obautodily.cz/eshop/. ../skoda-felicia-pick-up-h rdlo-paliivove-nadrze-orig inal-id:12860.eshop
www.obautodily.cz/eshop/. ../skoda-felicia-pick-up-h rdlo-paliivove-nadrze-orig inal-id:12860.eshop
-> Antony: Myslím že je jiný... Kvůli tvaru podběhu. Kdyžtak bych asi jedno vyhrabal... Ale musel bych kouknout...
Tak je jiný - 6U7201129 - Pick-up, 6U0201129 - felda...
Tak je jiný - 6U7201129 - Pick-up, 6U0201129 - felda...
Dotázek:
Hrdlo palivové nádrže na pickupa MPI je stejné, jako na krátkou, popř kombi? Někdo předemnou ho vzal flexou přesně v půli
Hrdlo palivové nádrže na pickupa MPI je stejné, jako na krátkou, popř kombi? Někdo předemnou ho vzal flexou přesně v půli

-> Antony: Teď už je to jak origo. ;-)
-> Antony: Myslel jsem, že jsem ji posílal, ale jistej jsem si nebyl. ;-)
-> Stepan FUN: vždyť jsem blbej, tu fotku už jsi mi posílal. . . díky moc 
