skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Užovka vs emko
prohledat
126 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 06.03.2009 do 26.05.2017, založil/a Johny Crash
Dotaz sice neni k tématu, ale přeci se zeptam. Jak to vidíte s nháhradníma dílama. Jak dlouho budou k dispozici? Blatníky, poloosy, dveře, motory a vůbec všechno? V poslední době se škodice strašně likvidujou. Asi by nebylo od věci dělat si zásoby.
-> petr s: takže nakonec musíme shánět :D áchjo
Favorita na 120 nedáte tedy dáte ale nebude fungovat
-> Kaprof: nj nevymejšlej, ale kliky nikde už nemaj takže se musí pořešit z tech co máme:)
-> Syny: fačkovou kliku na škodovku nedáš jenom plast
-> Tomaso435: nevymejšlej zas kktiny

-> Tomaso435: nevymejšlej zas kktiny

-> Tomaso435: Kazdoapdne nerez klika a plastova je to same 

-> Syny: tak snad jo :)
Ďyk:)
Ďyk:)
-> Tomaso435: Facko prozkoumany nemam, ale tusim, ze to je uplne to same... Alespon co sem to zbezne videl... Jestli to ma i stejny uchyty tahle na tej klice ale nevim...
-> Syny: no jasan.. právě že je tu plno dveří a některý bez klika je potřeba aby se dali na užovku co měla puvodně kovový kliky, kliky z emka a jedna vychází vyndat z fáčkovějch dveří, tak jesi to pásne :)
-> Tomaso435: je to zamenny, dyt to je stejny... Jen defakto pak pridali na ten kov plast a je to... Ale i uzovky mely origo plastovy kliky... Ty nerezovy se davaly do nejakyho roku jenom... Ted nevim presne jakej to byl, ale nekdy kolem 1980...
-> Syny: no chrom a plast:) tak jesty tyhle 3 druhy sou záměnný :)
Pozde ale prece :)
-> MOLSO: kdyz das na uzu eMkovy hrdly a eMkovy vicko, tak by to jit melo - alespon myslim teda...
-> Domajz: Mozne to je
-> Tomaso435: On je rozdil v klikach uzovka a eMko?
-> MOLSO: kdyz das na uzu eMkovy hrdly a eMkovy vicko, tak by to jit melo - alespon myslim teda...
-> Domajz: Mozne to je

-> Tomaso435: On je rozdil v klikach uzovka a eMko?
vetřu se do tematu....
jakej je rozdíl mezi venkovníma klikama užovka vs emko? ( tvarově uchycením)
a rozdíl mezi klikama favorit a emko?
případně favorit a užovka?
pasují a fungují jen kus za kus??
jakej je rozdíl mezi venkovníma klikama užovka vs emko? ( tvarově uchycením)
a rozdíl mezi klikama favorit a emko?
případně favorit a užovka?
pasují a fungují jen kus za kus??
-> Syny: do užovkoveho blatasu emkove hrdlo nedostaneš resp. potom na hrdlo nedostaneš viečko 

-> Syny: já myslel že je to hloubkou prolisu v tom blatníku a ne hrdlem
btw. je možný že mi u tebe svítila zrušená registrace u tvejch starších příspěvků nebo jsem měl pouze halucinace?
btw. je možný že mi u tebe svítila zrušená registrace u tvejch starších příspěvků nebo jsem měl pouze halucinace?
-> Domajz: hrdlo nadrze mas vymeneny za hodinu 

tak jste tady vy odborníci, zapoměli na úplně největší detail ze všech detailů, kdy se stačí kouknout a vím na čem jsem kromě teda limakových okapniček.... a to je víko nadrže. U emka je zapuštený do karoserie (kvůli bezpečnosti aby se při kutálení vozu přes bok neurazilo a benzín se nevylil pod auto s horkým motorem) a u užovky to víko přesahuje karoserii.
Jinak byl jsem se kouknout na jednu oužu ´78 a byla to verze standart tudíž ta nejojebanější a měla široký nápravy jinak to byla klasická užovka....bez upravy a bylo to po technický... a protože pochybuju, že úpravu dělal dělal ten strejda co ji prodává protože ten o tom věděl kulový takže si myslim že pokud tam člověk nebude rvát 5ti kvalt jinej motor větší problém by na TK mít neměl.... takže nevim až se stanu jejím majitelem povím vám víc...
Jinak byl jsem se kouknout na jednu oužu ´78 a byla to verze standart tudíž ta nejojebanější a měla široký nápravy jinak to byla klasická užovka....bez upravy a bylo to po technický... a protože pochybuju, že úpravu dělal dělal ten strejda co ji prodává protože ten o tom věděl kulový takže si myslim že pokud tam člověk nebude rvát 5ti kvalt jinej motor větší problém by na TK mít neměl.... takže nevim až se stanu jejím majitelem povím vám víc...
-> Syny: copa ty
ja zas tak do detailu nekoukam když už neco nedej bože potrebuju najit tak du spiš do seznamu dilu


-> Kaprof-echt Gottwald: No ja v tej knizce nasel snad 10 chyb... Takze ji zas tak neverim...
-> Rabbit: ja mam na M1 taky križovou vyztuhu respektive sem měl ted mam novou mkovou

-> Syny: jj taky ji mam je tam snad všechno
ale Andrt to jisti


-> palinator: Takova ta s tim bilym eMkem na obalu ne? Ta od toho polaka, bo kdo to je...
-> palinator: prani je tady
fakt som zvedavy na tu knizku


fakt som zvedavy na tu knizku
Já mám o Š 105/120/130/135/136 Garde Rapid celou knížku. 3 cm tlustou formátu A4. Tam je kompletní popis škodovek, rozpoznávací znaky a přesně podle data výroby zavádění nových komponent, vylepšování. Jedná se mimo jiné o zrcátka, výztuhy kapoty, konče například silnějším startérem nebo silnějším alternátorem (55 A). Na přání můžu hodit scan.
Syny:
No tam de o to, že ta škodovka nevypadala, že by to někdo měnil. To byl takovej spotřebák. Ale třeba to byl nějakej mezityp. A nebo to bylo opravdu měněný.
No tam de o to, že ta škodovka nevypadala, že by to někdo měnil. To byl takovej spotřebák. Ale třeba to byl nějakej mezityp. A nebo to bylo opravdu měněný.
-> VeTëV: 

-> Syny: ty si byl vzdycky jinej 

-> Rabbit 22.04.09 16:18:14: Tak to ze byla krizova na eMku, to nic neznamena zejo... Ja budu mit treba na uzovce eMkovyn apravy a bocni blinkry :)
-> Rabbit: zamenny ty dvere sou, ale maj jinak tu vnitrni stranu - eMko ma bud kratsi nebo delsi (ted nevim) ten delici sloupek stahvoaciho okna a trojuhelniku. A ten sloupek ma i jinej tvar, takze tam ten plast jde v poho, ja to musel trochu upravit... A skla sou jiny... Kazdopadne dvere zamenny jsou, jen maj jinak tu vnitrni plecovou stranu a msusi se podle toho zaridit...
No a haupna jen vyztuhou - pavouk a podelne... Ta uzovkova je s tim pavoukem mnohem tezsi, ale zase se neprici takze ji zvednes za roh a nezaprici se te v zamku...
No a haupna jen vyztuhou - pavouk a podelne... Ta uzovkova je s tim pavoukem mnohem tezsi, ale zase se neprici takze ji zvednes za roh a nezaprici se te v zamku...
-> Rabbit: haupna u uzovky ma naspodku kriz jako vyztuhu kdezto emko tam ma takovy Hacko... je to udajne kvuli deformacnim zonam...
tak ona je tloustka skel emko vs uzovka take jine - uzka je ma silnejsi
tak ona je tloustka skel emko vs uzovka take jine - uzka je ma silnejsi
Syny, Havlik:
Aha, tak o dveřích tu řeč byla, ale je zajímavý že Andrt tvdí že jsou stejný (záměný kus za kus) po celou dobu výroby.
Aha, tak o dveřích tu řeč byla, ale je zajímavý že Andrt tvdí že jsou stejný (záměný kus za kus) po celou dobu výroby.
Syny:
Sice budu za blbečka, ale v čem sou jiný dveře a haupna z užovky a z eMka? Dveře sou podle mě naprosto stejný. Ukapota je fakt, že sou jiný výstuže (podélný/kříž). Ale křížovou výstuž sem viděl i na eMku.
Sice budu za blbečka, ale v čem sou jiný dveře a haupna z užovky a z eMka? Dveře sou podle mě naprosto stejný. Ukapota je fakt, že sou jiný výstuže (podélný/kříž). Ale křížovou výstuž sem viděl i na eMku.
Ale byla sranda na uzofku dat ty emkovy gumy i s tema plastam pod delicim sloupkem... Jelikoz uza a emko maj jiny dvere a i ty delici sloupky...
-> roman7: Tesneni oken je uplne jiny...
-> roman7: jestli ti připadaj stejný tesnění na dveřích tak si kup brejle:) a okapničky prostě Mko má po celý délce lišty a užovka ne
Kluci jak je to s těma okapničkama?? Mužete někdo přihodit foto těch krátkejch a dlouhejch žlábků? A ty dveře a těsnění mi pripadaji stejné. Matě někdo detailnější fotky?
-> MOLSO: Tak to jo... Ja uz myslel do provozu...
8.2 Typ 100 - 120 (úzká)
8.2.1 Používány budou originální bloky motorů.
8.2.2 Lze použít typ Š 136 (Favorit, Felicia) s hliníkovou hlavou a s maximálním objemem 1298 ccm.
8.2.3 Zařazení do třídy H2 (do 1200ccm) nebo H3 (do 1300ccm) dle objemu motoru.
Dále dle všeobecných podmínek (viz. Ods. 7)
To je kus z těch pravidel
8.2.1 Používány budou originální bloky motorů.
8.2.2 Lze použít typ Š 136 (Favorit, Felicia) s hliníkovou hlavou a s maximálním objemem 1298 ccm.
8.2.3 Zařazení do třídy H2 (do 1200ccm) nebo H3 (do 1300ccm) dle objemu motoru.
Dále dle všeobecných podmínek (viz. Ods. 7)
To je kus z těch pravidel
-> Syny: jemu ide iba o pravidla rallye cupu 

-> Johny Crash: A kde si slysel ze eMka muzou mit fabii a uzovky feldu?
-> Turda: Muze bejt, ale vetsian techniku jsou stary chlapi, ktery za svou krieru driv skodvovek delali hafo, tak vetsinou vi co a jak... Ale myslim, ze tohle se moc neresi...
-> Turda: Muze bejt, ale vetsian techniku jsou stary chlapi, ktery za svou krieru driv skodvovek delali hafo, tak vetsinou vi co a jak... Ale myslim, ze tohle se moc neresi...
-> Syny: Sem toho názoru že na STK s širokejma nápravama a 5q problém neni...nehledě na to, že by ten člověk na STK musel být magor kterej by o těch škodovkách věděl všechno, jako dle mě pracovníci ve stanicích TK ve více než třičtvrtě republiky vůbec netušej co a kde má v tý škodovce být, toť můj názor na to, jak se tu pořád řeší že s tim neprojdeš, ono správně projít nemáš, ale tobě to může být jedno, když je ten technik jouda kterej prostě neví co kam patří a co tam má být a co to je za ročník tak bych to neřešil, věřim že někde takový STKáčka být mohou, ale moc jich fakt nebude..nevim no, je to sporný 

hele, v tom autě bude i rám (nehomologovanej) a závodní sedačky a pásy, vnitřek bude odlehčenej od zbytečností, takže to stejně nebude legální, ale pravidla Rally cupu to splňovat bude, ale proč eMka můžou mít motor z Fabie a užkovky můžou mít motor nejvýš z feldy, to mi nejde do hlavy, zvlášť když tam dám široký nápravy a lepší brzdy, tak je to snad jedno, jak to bude vypadat navenek, ne?
Tak ty žlabky na střeše zavař a nikdo nepozná jestli to byla ouža...
-> havlik: Tak to se pletes - takhle jak pises by to melo byt, ale klidne te projde legalne uzovka s eMkovejma napravama (bez dodelani predku na eMko) a s 5q.
ja nejak nechapu o čem tu vůbec špekulujem legálně na technický projde jen to co do auta namontovali ve fabrice případně co povolovalo prohlášení škodovky. Nic víc nic míň.
-> havlik: Tak to je vec druha, ale vsechny uzofky ho maj hlubokej, takze to je teoreticky jasny... Ono nikdo nepozna i kdyz udelas pekne tunel na 5q a das 5q stejne jako hreben a tak dale... Jedna vec je jestli to nekdo pozna a druha vec je jestli to tak byt muze 

-> Syny: ono každej opravdu pozná jestli si uřiznul kus kastliku nebo no když to zasereš tim gumoasfaltem
-> havlik: Dle me do uzovky vlecku proste nedas - ani z gardecek... Musi se rezat kaslik na baterku a to uz je zasah do karoserie... Ale nevim, nezkoumal sem to nejak zvlast. S hrebenem nevim jak to je... Jestli je dovolenej nebo ne - tam taky musis rezat diru na pruchod volantovy tyce...
-> Syny: by mě zajímalo jak je to s uzkou vlečkou z garde respektive bylo dokud dávali prohlášení
-> Johny Crash: Proc te tam asi nechtej pustit s motorem z fabky - zkus hadat - treba proto ze tam nema ten blok co delat? Do uzofky proste ten motor nesmi... Smi na auto (bavime-li se o bloku 136) s velckou a hrebenem se 4p - jenze to legalne do uzovky nedas... Do uzky skodovky jde dat motor nejvyse 120LS... Muzes tam dat sirokou kyvadlovou napravu, to jo, ale ne vlecku... A kdyz dopredu budes davat sirokou napravu, tka oficialen musis prestavet celej cumak na eMko...