skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Užovka vs emko
prohledat
126 příspěvků (zobrazeno 101 až 126) od 06.03.2009 do 26.05.2017, založil/a Johny Crash
jo, ale to jsou jen optický rozdíly. Co je fakt funkční na jízdní vlastnosti? Proč mě tam nechtěj pustit s tim motorem z fábky a široký jo?
-> MOLSO znova pojazdný: No tka ja vim, ze dvere sou proste jiny a tesneni taky - kdyz to budem brat tak jak rikas, tak i uzovky meli svetla jako eMko 

-> Syny: no o dverach neviem ale mozem ti povedat zemoja uzovka - feb - marec 83 ma uz tesnenie okien ako emko 

-> MOLSO znova pojazdný: Od modelu 83 je rozdilny tesneni dveri jako na eMku? Dyt od 83 se prave eMka delali... Do ty doby bylo tesneni kolem bocnich oken jiny....
-> MOLSO znova pojazdný: -> vhml: Dvere maj jinak udelany z vnitrni strany ty plechy na ktery se sroubuje stahovaci mechanismus a sloupek delici trojuhelnik a bocni okno... eMko to ma jinak nez uzofka... eMko ma mnohem delsi ten delici sloupek a zamenny to neni...
-> MOLSO znova pojazdný: -> vhml: Dvere maj jinak udelany z vnitrni strany ty plechy na ktery se sroubuje stahovaci mechanismus a sloupek delici trojuhelnik a bocni okno... eMko to ma jinak nez uzofka... eMko ma mnohem delsi ten delici sloupek a zamenny to neni...
-> Syny: co se v těch dveřích liší? Napadají mě jenom kliky a skla.
-> Syny: tesnenie okolo bocnych okien je od modelu 83 rovnake ako na emku a ak mozem vedie v com sa odlisuju dvere prosimta ?
-> MOLSO znova pojazdný: To nevis ze eMko ma uplne jiny dvere nez uzofka? A tesneni kolem bocnich oken taky?
-> LiMaK: Už vím, co budu dělat odpoledne cestou domů..

-> Vojťas: veru tak pravdu mas



KID 08.03.09 09:33:53 napsal:
.Mám to jako legalní přestavbu a na STK nedjsou problémy
to je všeobecně známá věc, naprosto normální i bez prestavby v papírech.
naopak to ale nejde..udelat z emka ouža...legálně...
na tohle se tu ale neptá...
.Mám to jako legalní přestavbu a na STK nedjsou problémy

to je všeobecně známá věc, naprosto normální i bez prestavby v papírech.
naopak to ale nejde..udelat z emka ouža...legálně...
na tohle se tu ale neptá...
nechapu co vsichni mate s tim predelavanim uzovek na eMka, uzovky sou preci hezci



Když jsem předělával užo na Mko,tak jsem musel dělat díru na řízení a udělat kapsu na 5-ti kvalt.Pak už to byla legrace.Blatníky,světla,p
oloosy a nápravy.Zadní čelo bylo M,tak tam zustalo.Mám to jako legalní přestavbu a na STK nedjsou problémy 

-> vhml:
uznávám, že normální člověk to asi tak nesleduje, ale přiznám i svou uchylku...škodovek jezdí címdal tim min a jak na ulici vidim pekny,zachovalý nebo pěkně udělaný kousek, čumím na žlábek...nemám rád ty předělané Mka....to už není ono...
takže já zrovna na to čumím dost...
vono to je totiz dle toho poznat i z 4metrů :-)
je pravda, že když přijedeš s emkem čumákem a nápravou, tak 99,999% lidí vidí eMko....a z toho zbytku ještě málokoho napadně čumět na okap :-)
uznávám, že normální člověk to asi tak nesleduje, ale přiznám i svou uchylku...škodovek jezdí címdal tim min a jak na ulici vidim pekny,zachovalý nebo pěkně udělaný kousek, čumím na žlábek...nemám rád ty předělané Mka....to už není ono...
takže já zrovna na to čumím dost...
vono to je totiz dle toho poznat i z 4metrů :-)
je pravda, že když přijedeš s emkem čumákem a nápravou, tak 99,999% lidí vidí eMko....a z toho zbytku ještě málokoho napadně čumět na okap :-)
Jo, tak tam fakt není nic, co by ovlivnilo jak se auto chová na silnici, tak mi řekněte, proč s tim dělaj takovej humbuk?
-> LiMaK: ale napadlo by tě sledovat žlábek jestli to náhodou někdo nepředělával? Mě ne...
-> Syny: jak ine dvere a ine tesnenie ? toto mi vysvetli
-> vhml: na první pohled to práve znalec pozná rychle tak, že se podívá na okapničky...
pokud je krátkej žlábek, byla kasle užovka....
pokud je žlab od predu az dozadu strechy, je to Mko....
Muze prestavet klidne svetla jake chce, predni blatniky...zadní čelo dat treba z gls88,ale jak vidí komisař na střese kratkej žlábek...je to užoun a konec. chtel bych videt jak nekdo argumentuje, že převařoval střechu....
je ale pravda, že se musí vedět, kam se podívat....obyčejný pantáta z ulice to opravdu nepozná,ale když někdo ví kam se podívat, což střecha je zrovna dost na ráně, tak je to velice jednouše zjistitelné za cca 3vteřiny
pokud je krátkej žlábek, byla kasle užovka....
pokud je žlab od predu az dozadu strechy, je to Mko....
Muze prestavet klidne svetla jake chce, predni blatniky...zadní čelo dat treba z gls88,ale jak vidí komisař na střese kratkej žlábek...je to užoun a konec. chtel bych videt jak nekdo argumentuje, že převařoval střechu....
je ale pravda, že se musí vedět, kam se podívat....obyčejný pantáta z ulice to opravdu nepozná,ale když někdo ví kam se podívat, což střecha je zrovna dost na ráně, tak je to velice jednouše zjistitelné za cca 3vteřiny
-> Johny Crash: pokud vyměníš přední blatníky, světla a přední spojler tak na první pohled nikdo nepozná, že to není originál eM
-> bflm: -> Syny: nj diki za opravu, tak som zase o nieco mudrejší

Dík moc, ale je tam něco, co by mělo velkej vliv na jízdní vlastnosti? Chci totiž na moji užovku dát široký nápravy, teda vzadu už je, a chtěl bych tam dát motor z fabie a jezdit Rally Cup. Jenže v pravidlech Rally Cupu je, že tento motor může být jen v eMkách a když jsem tam psal, že vyměnim nápravy a dám tam rám a lepší brzdy, jestli mě tam pustí s tim motorem, napsali, že ne. Neví někdo proč?
-> peti: Zadna nemela pripravu na 5q... Jenom kastne na ND, jak pise bflm :) Takze zadna GLS ani GL
-> Johny Crash: Rozdilu je tam plno - jiny dvere, jiny tesneni ve dverich, jiny svetla, jiny cela, jinej system vyndavani rezervy, v kastni nei dira na hreben (u tech starsich ND kastli jo), jina predni kapota, jina strecha, jiny blatniky, jiny lemy, jiny narazniky a uzovky a prvni eMka maj hlubokej kaslik na baterku...

-> Johny Crash: Rozdilu je tam plno - jiny dvere, jiny tesneni ve dverich, jiny svetla, jiny cela, jinej system vyndavani rezervy, v kastni nei dira na hreben (u tech starsich ND kastli jo), jina predni kapota, jina strecha, jiny blatniky, jiny lemy, jiny narazniky a uzovky a prvni eMka maj hlubokej kaslik na baterku...
-> peti: Jenom co byli jako ND po 84 roce
-> LiMaK: aj niektore posledne uzovkove kasne mali pripravu pre 5q , GL a GLS urcite , mozno aj ine
sporny, lec podstatny detail je kastle jako celek....
uzovka ma vzdy na strese kratsi okapove zlabky, Mko ma okapove zlabky od predniho okna az k zadnimu.
podle tohoto detailu se da dokonale poznat sebedokonaleji prevarena kara z uzouna na Mko...vymenis vse, lemy blatniku, predek zadek, ale malokdo meni strechu... :-)
dalsi detail je ten, ze do uzovky nedas ani sotwarove (papirove) ani hardwarove 5ti kvalt....kastle ma jinej tunel, takze tam ta 5q prevodovka nevleze...
prvni typy Mkastli byly sice to same, ale teoreticky vetsina Mkaroserii uz je pripravena na 5q
uzovka ma vzdy na strese kratsi okapove zlabky, Mko ma okapove zlabky od predniho okna az k zadnimu.
podle tohoto detailu se da dokonale poznat sebedokonaleji prevarena kara z uzouna na Mko...vymenis vse, lemy blatniku, predek zadek, ale malokdo meni strechu... :-)
dalsi detail je ten, ze do uzovky nedas ani sotwarove (papirove) ani hardwarove 5ti kvalt....kastle ma jinej tunel, takze tam ta 5q prevodovka nevleze...
prvni typy Mkastli byly sice to same, ale teoreticky vetsina Mkaroserii uz je pripravena na 5q
muze byt jine rizeni /hreben vs. snek/. blatniky, blinkry, svetla, drzaky svetel, drzak rezervy, zadni celo, zadni svetla, narazniky
čus, jakej je rozdíl mezi užovkou se širokejma nápravama a normálním emkem? Podle mě je to jenom o jinejch blatníkách a světlech nebo ne?