![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Amerika ist wunderbar.... Amerika, Amerika:-)
-> Mr_Kubas: ale umrie stylovo .... ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
No nic moc
Crash test 1959 Chevy Bel Air collision with Chevy Malibu Car Crashes
http://www.youtube.com/wa tch?v=cJrXViFfMGk
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Crash test 1959 Chevy Bel Air collision with Chevy Malibu Car Crashes
http://www.youtube.com/wa tch?v=cJrXViFfMGk
-> Bobesh: Už se slétávají...
Zítra se pokochám
![223](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/223.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![223](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/223.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![223](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/223.gif)
Pozor,již za pár dní:hradeckav8.cz/
V aktuálním čísle Veterána je článek o jednom alternativním pohonu, který se nakonec neujal.
www.simcacentrum.cz/magaz ine/VETERAN_2013_03.pdf
www.simcacentrum.cz/magaz ine/VETERAN_2013_03.pdf
-> stika87: oh to byla pecka :)
S tímhle se zkrátka nějaká Simca Aronde nebo Ford Taunus nemůže měřit...![51](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
![51](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
-> palinator: Dobře, to mají dneska, ale velký motory proti Evropě začli dělat už po 1. světový.
-> Eidy:
A Irák a Lybii a kdeco.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A Irák a Lybii a kdeco.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Jenomže nestálo. Mají Aljasku a aTexas.
-> Eidy:
Kdyby je stály paliva tolik jako u nás, tak by si to rychle rozmysleli...
Nebo by minimálně jezdili dieselama.
Kdyby je stály paliva tolik jako u nás, tak by si to rychle rozmysleli...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: Amíci nikdy nepotřebovali velkej výkon. Mají celkem přísný rychlostní limity a pokuty, tak nač něco riskovat. Auto jako dopravní prostředek znamená v Evropě něco zcela jiného než v USA. Tam se běžně cestovalo a cestuje tisíce km. V Evropě to znamená něco strašnýho, v Americe normální výlet. 2 dny podél kukuřice a pak zahnout doprava. Motory musely vydržet obrovský kilometrový výkony a proto jsou obrovský s nízkým objemovým výkonem. Aby měly životnost. Snad už v 50. letech začali dávat do aut klimatizace, což se tady víc rozjelo až v 90. letech. A chrom? Jen pro efekt.
Nikdy se mi Ameriky nelíbily (stejně jako celé USA), nechápal jsem, proč takovýho objemu vzhledem k né tak šílenýmu výkonu. Nechápal jsem proč tolika chromu. Nikdy jsem do tohoto tématu nepřispěl. Ale do doby aut týhle generace bych se chtěl aspoň na chvíli podívat.
static.cargurus.com/image s/.../1956_chevrolet_bel_a ir-pic-13434.jpeg
static.cargurus.com/image s/.../1956_chevrolet_bel_a ir-pic-13434.jpeg
-> Shackall:
Tak on žádnej motor v trojkovým Camaru nebyl žádnej zázrak... Jinak celý to auto má/mělo v Americe pověst asi jako u nás HTP - levný auto, který má každej, ale nikdo s ním nejezdí, protože je to ostuda.
Ty V noty nevím právě kvůli tomu, že to není originál - ukecat to na dobovou úpravu nevím, jestli by šlo, pochybuju, když v r.1982 ještě nikdo nevěděl, kdy bude cabrio a jak bude vypadat... Nebo je myšleno dobová úprava v nezávislosti na roce výroby, ale v rámci těch 30 let (nebo kolik to je), aby to mohlo mít V značky? Nevím, ptám se, o tohle jsem se nikdá nezajímal.
Tak on žádnej motor v trojkovým Camaru nebyl žádnej zázrak... Jinak celý to auto má/mělo v Americe pověst asi jako u nás HTP - levný auto, který má každej, ale nikdo s ním nejezdí, protože je to ostuda.
Ty V noty nevím právě kvůli tomu, že to není originál - ukecat to na dobovou úpravu nevím, jestli by šlo, pochybuju, když v r.1982 ještě nikdo nevěděl, kdy bude cabrio a jak bude vypadat... Nebo je myšleno dobová úprava v nezávislosti na roce výroby, ale v rámci těch 30 let (nebo kolik to je), aby to mohlo mít V značky? Nevím, ptám se, o tohle jsem se nikdá nezajímal.
-> 1560: Zpapírovat by to IMHO jít mělo - na zelená čísla. Viděl jsem pár Amerik na Vete, u kterých pozná tuzing i slepej po tmě. Navíc u Ameriky zdaleka tak neprudí jako u Škodovky. Já osobně bych se ovšem na takové auto vy*ral. Zaprvé 101 kW je fakt slabota. zadruhé to je jedna z nejhorších konstrukcí, co se GM podařila. V USA má pověst asi jako u nás HTP - po 200 tisích najetých km jde do hutí. Vzepřít se tomu pravidlu je nesmírně obtížné.
-> Pavel P@nkáč:
První je tu -www.otomoto.cz/Chevrolet- Camaro-cabrio-r-v-1982-mot or2-8-v6-karburtor-1982987 50.html?QuerySearc... - nevím, proč ten předchozí odkaz už nefunguje...
Ten druhej bude nějakej edit, telefon tam byl normální.
První je tu -www.otomoto.cz/Chevrolet- Camaro-cabrio-r-v-1982-mot or2-8-v6-karburtor-1982987 50.html?QuerySearc... - nevím, proč ten předchozí odkaz už nefunguje...
Ten druhej bude nějakej edit, telefon tam byl normální.
-> 1560: prvni nenalezeno a druhy falesnej inz. koukni na tel. cislo...
Tak nějak pořád přemýšlím o tomto... Práce jak na kostele, motor na houby (ne, že by se do toho dával někdy nějakej lepší, snad vyjma IROC-Z), nejsociálnější verze auta, co se kdy dělala, navíc je to nějaká překopávka, protože trojkový Camaro se v cabriu dělalo tuším až od r.1987, mohlo by to sice být jen na jiných papírech, ale nějak se mi nezdá ta hrana za dveřma u zadního blatníku. No a hlavně ty papíry.
Klady - u nás se prakticky nevyskytuje trojkový Camaro bez střechy, ani Camaro s tímto motorem, ani Camaro s tímto čumákem, natožpak kombinace toho všeho...
Tak nevím. Mít jistotu, že to půjde nějak vyřešit s papírama, tak bych do toho asi šel. Ale tu jistotu nemám.
www.otomoto.cz/Chevrolet- Camaro-cabrio-r-v-1982-mot or2-8-v6-karburtor-1982550 00.html
Nebo je tu pak ještě tento, cena taky ujde, záleží teda na stavu, ale zase takový nezajímavý, moc tuctová verze. Nezná ho někdo, že by mi popsal stav?
auto.bazos.cz/inzerat/... /CHEVROLET-CAMARO-V8-50-TB i-.php
Budu to muset nějak rozseknout (nebo ještě nějakou dobu počkat, jestli nebude něco lepšího)![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Klady - u nás se prakticky nevyskytuje trojkový Camaro bez střechy, ani Camaro s tímto motorem, ani Camaro s tímto čumákem, natožpak kombinace toho všeho...
Tak nevím. Mít jistotu, že to půjde nějak vyřešit s papírama, tak bych do toho asi šel. Ale tu jistotu nemám.
www.otomoto.cz/Chevrolet- Camaro-cabrio-r-v-1982-mot or2-8-v6-karburtor-1982550 00.html
Nebo je tu pak ještě tento, cena taky ujde, záleží teda na stavu, ale zase takový nezajímavý, moc tuctová verze. Nezná ho někdo, že by mi popsal stav?
auto.bazos.cz/inzerat/... /CHEVROLET-CAMARO-V8-50-TB i-.php
Budu to muset nějak rozseknout (nebo ještě nějakou dobu počkat, jestli nebude něco lepšího)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Buick Century Estate Wagon 3.3 V6 1989 na kterém teď pracuji. Pro zajímavost, v TP 8 míst k sezení.
-> Bobesh: Tahle auta se pohybují okolo 300 kKč. Záleží, ak moc prodávající musí prodat.
-> MerHanz: No klidně bych se ho ujal. Bohužel už nemám velkou garáž a peníze,co vydělám,jdou na obživu a režii mé zatímpaní a naše děti,já přežívám už jinde z toho,co zbyde![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Bobesh: NZ.... Mám ti zjišťovat cenu ???
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Prostě tohle jsou auta s velikým "A"
-> MerHanz: Vundrbár...dankešén
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
úložný prostor pro mrtvoly.... prej se tam vejdou 3 a ještě v zatáčkách hrkaj ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bobesh: pokusím něco vytahat z toho co mám.
-> MerHanz: Pokud by to šlo,nafoť víc,ex i interiér
rádi se kochnem![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Bobesh: mělo by být
. Možná bude na prodej.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MerHanz: Chrysler Newport?
-> bibendum30: aj ja som tam bol nedávno ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bibendum30 29.08.12 22:18:19: Vím o nich koukám, že sotjí stále na stejném místě. Jěště je v jednom atrapa panďuláka?
-> bibendum30: Klidně,iniciativě se meze nekladou. Toho čoplýho Buga měl-má myslím Lucasso nebo Uwa,ne?
-> Bobesh: Pokud by tam parkovali i zítra není problém nafotit víc jestli chceš![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> bibendum30: Jeden kus hezčí,než druhej. Sice "Cadilac je Cadillac" ale Impala 59 je prostě boží kus auta. Hezčí už je jen Eldorado 59 ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Karlos (WIO46): Souhlas
-> bibendum30: Ten chopnutej brouk je teda fest hnusej.
(ale o toho nejde, já vím)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A jedna létající amerika,kterou znalci jistě neomylně identifikují podle zadní části vozu ve tvaru přídi lodě z filmu Red Rock West.