skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Superb
-> palinator: Tady to bylo podélný parkování, takže kdybys to moc "narval", tak bys pak taky mohl narvat auto za sebou... A právě o zimu 2010/2011 se jedná. No nic, ať to moc nezasíráme.
-> dragon_cb_cz:
S Toledem jsem to vždycky do vyhrnutýho sněhu narval s rozjezdem a na zpátečku to vyjelo vždycky.
Ale v letech 2010-11 tušim bylo sněhu daleko víc - to jsem ještě neměl papíry. 
S Toledem jsem to vždycky do vyhrnutýho sněhu narval s rozjezdem a na zpátečku to vyjelo vždycky.


-> palinator: My jsme parkovali na chodník přes šikmej (45°) obrubník přímo z hlavní čtyřproudovky a zrovna ty dvě zimy co jsme tam bydleli bylo docela dost sněhu (na pražský poměry tuplem), takže to tam bylo vždycky od pluhů ještě nahrnutý ke kraji. To pak ta čtyřkola docela přišla vhod - nebýt jí, určitě jsem párkrát parkoval podstatně dál než hezky před vchodem do baráku
Zpětně si říkám, jakej jsem byl pankáč, dneska bych tam už hezký auto (a to v tej době ta okta ještě byla) nenechal... Ale nikdy nic. Jen okolo feldy nám jednou nablili (dole v baráku byl bar) u řidiče i spolujezdce ve stejnou noc, takže druhej den se do auta dostat bylo trochu ekl 


-> dragon_cb_cz:
Jojo, šéf taky řadí redukci a 4x4 když potřebuje přejet na parkovišti 8 cm obrubník.
Jojo, šéf taky řadí redukci a 4x4 když potřebuje přejet na parkovišti 8 cm obrubník.

-> Jirik_Tuňák1983: Hele když si vzpomenu na životní etapu strávenou ve Vysočanech... tam jsem to 4x4 při parkování docela ocenil 

-> Jirik_Tuňák1983: s tím souhlasím a to mám doma SUV 4x4 pro ženu do města... 

-> SO545 02.01.19 12:54:55: Ale uznej, že když si napíšeš: SUV - 4x4 - do města OK, tak to zní docela šíleně. 

-> Jarda - zrušená registrace 02.01.19 12:48:52: Yeti je topka co sa hrdze tyka. Kamarat ho mal primarne do mesta 4kolku a bol spokony. Volal to -štene- . Na moj vkus trochu blbe sedadla ale po meste OK.
-> Jumbo 02.01.19 12:34:50: Jj, ale u Yetiho se mi libi ta tuha kastle, zkousel jsem, jestli umi trochu krizit ford kuga r.v.2015 no a pak nesly otevrit pate dvere , to se nestane ani u zdravejsi felicie :), u nivy jsem toho v extremu docilil, ale ne vjetim do melke skarpy, ten ford je kupovan novej a nikdy nemel ani tukanecek.
-> palinator 02.01.19 12:42:21: nee, jedna se o kratkou (jeste u predchoziho majitele) a v te lpg neni
, zatim :)
a na propan jsem jezdil jen v uzbekistanu, jinde asi ne nebo o tom nevim...
-> palinator 02.01.19 12:42:21: nee, jedna se o kratkou (jeste u predchoziho majitele) a v te lpg neni

a na propan jsem jezdil jen v uzbekistanu, jinde asi ne nebo o tom nevim...
-> Jarda:
A nejezdí taky na čistej propan?
A nejezdí taky na čistej propan?

-> Jirik_Tuňák1983: ale teraz je uz tradicne aj hjunde
-> Jarda: kdyby to byl tenhle případ, asi neřeší Superba... 

-> palinator: znam takovy pripad

-> Jirik_Tuňák1983: Pouze cituji Jokiho v prvním příspěvku. A proto taky ty uvozovky... 

-> Jumbo 02.01.19 12:26:08: Po slově tradiční jsem na chvíli upadl do bezvědomí. 

-> Jirik_Tuňák1983: Yeti se mi líbil vždycky, už od dob co jsem jezdil jako šofér v Drinku se mi s ním vždycky dobře jezdilo, naopak všechny BMW řady X nesnáším, tvrdé a zbytečně velké auto, které ve srovnání s adekvátním obyčejným modelem (řada 5 vs. X5, atd.) nemá žádná pozitiva snad krom vyššího posezu. Stejně tak Yeti nemá moc pozitiv oproti kombíkové oktávce, ale něco se najít dá. Má rozhodně větší vnitřní prostor (zase menší kufr) a je kratší a pocitově obratnější, než oktávka. Podvozek je pohodlný, i když je auto vyšší, což u SUV zase tak často není.
Jde o to, co od auta očekává. Pokud chcou "velkou krávu" SUV, tak YETI je malý, pokud chtějí SUV kvůli vyššímu posezu, pak je Yeti docela dobrá alternativa, hlavn do města, protože se s ním dobře parkuje a není tak megalomanský, jako některá jiná SUV. Obzvlášť když tu sám zmínil "tradiční česká škodovka", tak by to Yeti plnit mohl.
Jde o to, co od auta očekává. Pokud chcou "velkou krávu" SUV, tak YETI je malý, pokud chtějí SUV kvůli vyššímu posezu, pak je Yeti docela dobrá alternativa, hlavn do města, protože se s ním dobře parkuje a není tak megalomanský, jako některá jiná SUV. Obzvlášť když tu sám zmínil "tradiční česká škodovka", tak by to Yeti plnit mohl.
-> Jarda:
Tohle se Jokiho ženě bude stávat cestou na nákup pravidelně.
Tohle se Jokiho ženě bude stávat cestou na nákup pravidelně.

-> Jirik_Tuňák1983 02.01.19 12:04:34: tady s Tebou Jiri musim souhlasit www.novinky.cz/clanek/vet
si-a-chytrejsi-nove-bmw-x5
-jsme-ridili-jeste-pred-sv
etovou-premierou-40168169
Yeti ma jen vyssi svetlou vysku a lepsi najezdove uhly, ale skodovky vubec neumi krizit, to bawo alespon trochu... Ve chvili, kdy se stane toto auto.idnes.cz/foto.aspx?r =auto_tes... tak je to vlastne jen predohrab, protoze eds na zadku neni, nevim jak teda bawo, tam ten pohon 4x4 neznam...
Yeti ma jen vyssi svetlou vysku a lepsi najezdove uhly, ale skodovky vubec neumi krizit, to bawo alespon trochu... Ve chvili, kdy se stane toto auto.idnes.cz/foto.aspx?r =auto_tes... tak je to vlastne jen predohrab, protoze eds na zadku neni, nevim jak teda bawo, tam ten pohon 4x4 neznam...
-> Jirik_Tuňák1983:


-> Jumbo 02.01.19 11:58:38: A kdybyste bývali koupili X5, pak by to bylo jak? 

-> Mr._Nosferatu: tak mne na monte vypocitali 195e co nieje tak moc ale je to na 6rokou co mi uz moc prislo tak som to zaplatil hotove
-> palinator: záleží, jak se na to díváš. Místa vevnitř (krom menšího kufru) je skoro stejně, terénní schopnosti má Yeti možná větší než X5, Yeti má rozhodně příjemnější podvozek než X5, bude se s ním líp parkovat a techniku má z oktávky, což je na servis docela plus... 

-> castrol: to jo, ale musíš mít i na splátky 

-> suri: tak mozes si vybrat ci zaplatis keš alebo budes financovat
-> Jarda: -> castrol: Treba mať aj peniažky
-> suri: tak zistil ze by nemam na banany
-> suri 02.01.19 10:41:51: ale tak i to se stava... Tady kolega, ze bude kupovat supa a nakonec prijel citigem

-> palinator: hlavne ten rozptyl je úplne od veci , to ako keď niekto sa príde pýtať na Kodiaqa a odíde na krátkej Fabii
-> Jumbo:
Yeti a X5 jsou docela srovnatelný auta.
Yeti a X5 jsou docela srovnatelný auta.

-> Joki: co Yeti? Máme ho doma a spokojenost...
-> dragon_cb_cz: jj
-> suri: Pravda... ale má to ještě twindoor, ne?
-> dragon_cb_cz: liftback , záleží prečo podmienka combi
-> Syny: A taky je to sedan...
-> Tomaso435: nj ale ja si ten mušt trochu cením
-> suri: flaška jako flaška



-> Syny: mám dojem že toto je cenová kategória do devíti padesáti
-> Joki 01.01.19 14:00:46: Mam dojem, ze Suri tady mel na prodej Supa 3,6 (jestli uz ho nestrelil) :)
Téma jsem nenašel, tak založím nové...
Pokukuju po "novém" autě pro ženu. Původně jsme chtěli funglovku, ale přijde mně naprosto zbytečné dávat tolik peněz za auto, které se chtě nechtě zničí. Další problém je to, že mně se prostě líbí starší auta než nové hrkátka...
A tak pořád váhám co koupit ojetého - jí se líbí SUV, takže co se této kategorie týká, tak je v merku na prvním místě Volvo XC90, případně BMW X5.
Na druhé straně stojí tradiční česká Škodovka. A to buď Octavia ve verzi combi, buď facelift II nebo III nebo právě Superb. V případě Superba jeden z nejmladších jedničkových ( nevíte, do kdy se vyráběly?) nebo Superb II. Ale netuším, jakou motorizaci vybrat, na co si dát pozor při koupi, co z výbavy nebylo plně spolehlivé, co dělalo problémy apod. Momentálně jezdíme Octavií 1.8T 110 kW. U jedničkového Superba byla nějaká motorizace problémová? Raději bych ve všem benzín než naftu. Líbil by se mně šestiválec (benzín), ale u Superba 2.8 byla nadměrně zatížená přední náprava? Ramena drahé a pouze jako sada? Většina jich je přestavěná na LPG, je v tom problém? A co u dvojkového Superba 3.6? Je to spolehlivé? Zase - v combi jich moc nebylo.
Spotřebu vzhledem k nízkému nájezdu 1000km/ měsíc neřeším...
Díky za rady
Pokukuju po "novém" autě pro ženu. Původně jsme chtěli funglovku, ale přijde mně naprosto zbytečné dávat tolik peněz za auto, které se chtě nechtě zničí. Další problém je to, že mně se prostě líbí starší auta než nové hrkátka...
A tak pořád váhám co koupit ojetého - jí se líbí SUV, takže co se této kategorie týká, tak je v merku na prvním místě Volvo XC90, případně BMW X5.
Na druhé straně stojí tradiční česká Škodovka. A to buď Octavia ve verzi combi, buď facelift II nebo III nebo právě Superb. V případě Superba jeden z nejmladších jedničkových ( nevíte, do kdy se vyráběly?) nebo Superb II. Ale netuším, jakou motorizaci vybrat, na co si dát pozor při koupi, co z výbavy nebylo plně spolehlivé, co dělalo problémy apod. Momentálně jezdíme Octavií 1.8T 110 kW. U jedničkového Superba byla nějaká motorizace problémová? Raději bych ve všem benzín než naftu. Líbil by se mně šestiválec (benzín), ale u Superba 2.8 byla nadměrně zatížená přední náprava? Ramena drahé a pouze jako sada? Většina jich je přestavěná na LPG, je v tom problém? A co u dvojkového Superba 3.6? Je to spolehlivé? Zase - v combi jich moc nebylo.
Spotřebu vzhledem k nízkému nájezdu 1000km/ měsíc neřeším...
Díky za rady
