-> czechino 11.07.18 13:44:57: jezdil jsem s tim kdysi. Známej ma ted compacta m44b19 na rally. Po vsech možných úpravách a proinvestovanych desitkach tisic uz to neni o tolik pomalejsi nez seriova Miata jako driv
To auto je fajn, se 6 válcem to rovne jede vyborne, ale jizdni vlastnosti to nikdy takovy mit nebude, kor v sériovym stavu. Porad je to auto ktery bylo apriori vymysleny jako "manazersky"
Tak pokud chceš hodně zábavné a zároveň bezúdržbové auto, tak je jasný BMW e36 325i, 328i... je v celku fuk co to bude mít za karoserii, za volantem poznáš kulové (měl jsem všechny 3 varianty, a combi se sedanem furt mám. Kup to hlavně se svorem, jinak je to o hov.... To že někdo napíše že e36 je dálniční pekáč, tak to asi nikdy neřídíl, nebo je zaujat. Je to jedno z nejvíce fungujících aut světa. Jestli jsi trochu zručný řidič, tak ti neujede 98% aut.
Dále můžu doporučit Mazdu RX7 FC, dá se sehnat za vcelku rozum V DE a je to auto které pozná opravdu minimum lidí a tím pádem je to vcelku rare, oproti RX8 je mnohem hezčí a dá se sehnat s turbem. Funguje také krásně, rozložení hmotnosti díky wankelu skoro pod nohama je bezvadné. Horší bude údržba, ale jestli člověk najede 3tis. ročně, tak bych se nebál. Dobré je že ty auta rostou neuvěřitelné na ceně, takže investice na 100%.
Jako poslední je Nissan 200sx, v tvém rozpočtu asi s13, která se dá sehnat s CA18det kolem 120tis. za relativně hezký kus. Auto váží 1200kg a dá se lehce hrát s výkonem kvůli turbu. Opět ve schopných rukách auto které těžko hledá soupeře. A díky aftermarket dílům z toho můžes časem udělat neskutečný vůz. Hoší to je s místem na zadních sedačkách.
Auta jsem měl/mám takže mluvím z vlastní zkušenosti.
E46 330i je těžké a motory se ser... nedá se sehnat se svorem.
Skyline je těžký a neohrabaný, jedině R32 a díly jsou dost mimo.
Imprezu seženeš ve verzi GT což by asi stačilo, ale prostě ten motor nevydrží moc zvyšování výkonu a celkově je to takový základ ostrých réz, tudíž ani jako investice to moc nebude.
Civica bych bral jedině jako Vti 118kw?
Clio? má to vůbec svor, pochybuji že s tím autem bude aspoň poloviční zábava, je to prostě FR car.
Takže až přijedu dom tak se pojedu kouknout na clio rs,imprezu a asi zkusim juknout na nejakou e36 328 kdyz bude v coupe.a treba jeste neco mezitim najdu jinyho.pořád sem nejvíc naklonenej ke cliu ikdyz sem chtel zadokolku radši.
-> Tomaso435: jestli s tim jezdí kolega 500m, tak moc nevíc co dělá ;)... Mimochodem 100tkm opravdu není strop... Ty motory umí i přes 150tkm... jen ty udržovaný nejsou na horních místech při řazení od nejlevnějšího ;).
-> Jarda: dělá se to tak nějak pravidelně pač ten motor má tak 100 000km strop pokud ho používá profík kterej ví co dělá.. :D kolega s tim jezdí asi 500m do práce prej na ty kousky je spotřeba stejná s čimkoliv, ale jet s tim 2x tejdně pardubice je už kurva znát
-> Jumbo: Nevím, to auto díky tomu působí dost nevyváženě... Třeba 9-5 je taky ingot na kolech a o sportovnu nemůže být řeč, ale tak nějak zbytek auta tomu výkonu odpovídá a umožňuje ho rozumně využít.
-> Jumbo: Rozumím, mluvím jako majitel 900NG v coupé To auto mě baví, ale je to úplně jiná kategorie zábavnosti než většina toho co píše -> Mantrabeach 09.07.18 22:42:04: .
To auto má zoufalý řízení i podvozek, hrubě neadekvátní i sériovýmu výkonu (u kterýho málo kdo zůstane, když dostat z toho 250 koní lze poměrně levně). Do zatáčky to jde spíš jako motorovej člun než jako auto
kup si za pár korun rx8 dej tomu udělat ten mrvej motor za 100 a dost možná ti ještě něco zbyde na nějaký vysraný čidla protiskluzu atd.... a pak s tim hlavně jezdi jako se sportákem. tj ohřát a plnej 10 000ot a při chcípání proturovat. pokud najedeš 10 000km ročně máš ji cca na 8 let.
-> dragon_cb_cz: Tak ono pro každého je zábavné něco jiného... Já osobně mám třeba rád auta, která nevypadají že umí jet, mají velkou sílu a není problém je dostat na hranu přílnavosti i tam, kde člověk není nutně v ohrožení života... Takže pro mě by třeba ta 850R byla zábavné auto, hromotluk který dokáže prohnat kde koho...
-> Jumbo 10.07.18 12:10:45: Ta Talladega je cenově dost přepálená a hlavně to se zábavností nemá nic moc společného. Pokud se to má nějak rozumně chovat na silnici, tak 900NG ani 9-3OG fakt ne-e a už vůbec ne v kabriu. 9-3OG v coupé pokud se dá vzpěra řízení a polorámu, tak to je o něčem jiném, ale pořád to není "zábavné auto"...
www.mobile.de/cz/.../2602
62855.html pěkné vozítko co půjde do budoucna s cenou nahoru.akorát trošku nad rozpočet a to ještě nevíš jak to dostat legálně na cesty
-> Mantrabeach 10.07.18 09:43:45: Proč je compact (ať už E36 nebo E46) ideální pouze na drifty a o e46 330 ci uvažuješ? To auto je koncepčně úplně stejné, byť E36 Compact má zadní nápravu z E30 a je jízdně kapánek horší než E46 ...
-> Luky: Kastle určitě... Každopádně co vím, tak je ten motor strašně jednoduše laditelný na docela brutální výkony a podvozek se taky dá... Krásný slleeper...
A nebo tohohle seveřana, ten by mohl jít s cenou časem nahoru...
-> Syny: tak ja nepocitam ze to bude novy.to nejsem blbej.s investicema pocitam.ale nechci pod tim lezet a resit hned nadmernou korozi kastle atd.na to se muzu zvysoka.do caravelly sem taky za dva roky nacpal skoro 90t.kc a nedivim se uz.proste auta starnou a potrebujou investice.jenze ja se chci vozit kdyz prijedu domu a ne delat generalku celyho auta.pokud se na nem neco vysype,fajn,dam to opravit mezitim co odjedu do prace a az prijedu auto zase ready
Já bych si dovolil přispět svým názorem - za tyhle peníze bych sehnal voňavého E36 Compacta 323ti a zbylo by něco na repase a připadný drobný upgrade motoru, podvozku nebo brzd. Kouzlo Compacta je hlavně v tom, že proti E36 je o dost lehčí.
E39 sportovní není ani náhodou, byť 540 jede velmi slušně.
-> Venca.: tak skyline a 350z urcite.ale ne bmw,clio rs a dalsi.tam si myslim ze rozpocet je rozumnej.vsak ja nepocitam ze bych sehnal skye.to bylo jen okrajove.zdvojnasobit nemuzu.vic nemam.-> havlik: tvl to je hodne zajimavy
-> Mantrabeach: No, nechci te brat iluze, ale i bezne ojete auto za tuhle cenu neni zadnej zazrak - natoz nejakej "sportak", se kterym je predpoklad, ze se i "sportovne" jezdilo v minulosti.