skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor engine!
Dneska jsem byl na diagnostice. Porucha senzoru tlaku výfukových plynu (G450). Porucha smazána, zatím vše ok. Uvidíme časem zda zase nevyskočí.
-> saskyn2: Je to PD. Do nouzáku to nepadá, filtr nesvíti.
To je ještě PD nebo CR? Jezdit s tím můžeš pokud to nepadá do nouzáku, nebo pokud ti nesvítí i filtr, to bys ho mohl pohřbít.
-> saskyn2: -> Milan 136: -> Marty227: Jasně, jasně... diagnostiku už mám domluvenou. Spíše mě napadlo, zda by to mohlo být příčinou ;-). Jinak můžu s tím jezdit, nezůstanu někde viset?

-> Shader: je to dosť možné že ti vyhodilo nejakú sporadickú chybu regulácie tlaku turba a kontrolka bude svietiť kým ju cez PC nevymažeš aj napriek tomu že motor ide normálne..
-> Shader: bez diagnostiky se nehneš. Zajeď, napíchnem 

Bez diagnostiky ti ti nikdo neřekne, ale nedosažení tlaku/regulace turba to může být také
Ahoj
Včera se mi na mé Octavce II 2.0TDi/125kW rozsvítila kontrolka MOTOR ENGINE. Před i nyní po rozsvícení kontrolky motor funguje normálně. Přemýšlel jsem nad tím, co by mohlo toto způsobit. Napadla mě jedna věc (možná to je kravina
). Včera jsem jel do kámoše (cca 600m). Motor byl studený a kámoš bydlí na kopci (hodě prudkém kopci). Jel jsem na dvojku a nechtěl motor nějak vytáčet, ani zbytečně podřazovat, ale turbo nebylo schopno pořádně natlakovat! Mohla se kontrolka rozsvítit v důsledku nedosažení tlaku turba?? Jen mě to tak napadlo, možná je to blbost. Dík za reakce.
Včera se mi na mé Octavce II 2.0TDi/125kW rozsvítila kontrolka MOTOR ENGINE. Před i nyní po rozsvícení kontrolky motor funguje normálně. Přemýšlel jsem nad tím, co by mohlo toto způsobit. Napadla mě jedna věc (možná to je kravina
