tak vetsinou u zadnich trmenu blbne mechanicky vysouvani na rucni brzdu a me u tech sirokejch zlobi hydraulika, protoze jsem tam nacpal replikovy pistky, ktere jsou vetsi, resp. v nekterych mistech :/ zas mi to ted pribrzdovalo, paky rucky se vraci krasne az na doraz, to u nafty zustavaji, tak 3 mm od dorazu, jinak tam na doraz jdou dat rukou
-> dragon_cb_cz: jj, 5.1 má akorát nejvyšší bod varu. Jen jsem nevěděl, jestli nemá třeba lepší odolnost vůči "zvodnatění". To samé jsem si nebyl jist u LV, když je uzpůsobena na ESP.
-> MVM: jo takhle, děkuji za info. Otevřenou chápu, tam bych to taky co nejdříve spotřeboval. Jen jsem si nebyl jist, skrz ty uvozovky u slova zapečetěná.
-> růža: DOT 5 je silikonová a ta není hydroskopicka. Jinak to uzavřené baleni je v klidu. Tohle nikdo nejak zásadně neřeší. Jen píšu že je to výhoda spotřebovávat menší čerstvé baleni.
-> MVM 27.01.24 09:33:15: mám se bát té zatavené flašky, co budu mít rok v garáži? A jak píšeš "obyčejná DOT4", tak které na sebe nevážou vodu? LV, nebo 5.1?
-> ajok: Brzdovku konkrétně. Tak tu si kupuj v tom nejmenším balení ktery spotřebuješ. Tim myslim klasiku DOT 4 která váže vlhkost. Totiž obvykle je ta lahev hermeticky "zapečetěná" alobalem.
-> ajok 27.01.24 06:35:15: Nesmysl. To bude jen pohodlnost, nebo lenost. Pro naše použití máme v plničce se sudem, ze které se dá případně natočit do nádoby, nebo se dá normálně objednat v plechovce nebo nějaký pixle. Asi tuším 0,5l. To máme skladem pro zákazníky přes pult.
-> Milan 136: kolegyne syn dela v autorizaku a chtel jsem brzdovku a pry uz ji nesmite prodavat? pry at si prijedu, ze mi dolijou... to jako fakt?
A druhej kolega - chytrej, to nevis, ze v servisech maj vse v sudech, vis jak by bylo neekologicky pry tolik obalu... Opravdu vse mate jen v sudech? :)
no a nevite nekdo, jestli octavia 1 4x4 a octavia 1 RS maji v zadnich trmenech stejny prumer pistku? jeden pistek ze 4x4 mam vytazenej, takze bych si nechal udelat rovnou 4ks nerezove, dival jsem se, ze ten matros pouzivany v raketoplanech , co jsem ukoristil ma prumer 40, to zas dostanu od soustruznika jmen
-> ajok 26.01.24 17:10:13: Jé, moc děkuji. Co já jsem se s tím dneska natrápil. Ale přes číslo Quick Brake z tvého odkazu, jsem to nakonec našel i na našem shopu. Už jsem asi dneska přepracovanej
-> StepaNoFUN 26.01.24 05:50:44: tak co chceš v banánové republice, kde by se mělo vyhazovat i za prodřený potah sedadla? Na UA mi kdysi jeden Černík tvrdil, že musím mít vzorek alespoň 8 mm a autům s STK tam lezly draty
Tak včera ma skoro vykotilo- rutinná výmena lambdy na 1.6 16v BCB motor. Prehodím lambdu, naštartujem, check engine. V pamäti závad chyba vyhrievacieho obvodu lambdy. Ako sa toto môže stať v modernom svete ?
-> saskyn2: tohle je jedna z poslednich Tour. Uz s tema divnejma zrcatkama.
-> ajok: A co bys tam chtel dalsiho vymejslet za zavady? Ja shodou okolnosti na STK byl vcera taky a kecal tam s klukama. A tema lehkejch zavad se probiralo houfne. Uzavreno bylo konstatovanim - Ty woe to uz je v pr... Od novyho roku sem jezdej auta, ktery maj spatnej prevod rucni brzdy, nebo nefunkcni zadni sterac.
-> Milan 136 22.01.24 21:08:51: Což jak to vypadá, ale když na to člověk šáhne... I to pak začne špinit, resp. zůstávat za nehty atd. Strašnej humus.
V Giuliettě to ještě celkem jde, už mě to trochu štve, když na to šáhnu, ale úplnej ekl to není. Ve 156 je to lepkavý až běda, pokud nepůjde ze skály, tak to taky musím nějak dostat dolů.
-> Milan 136 22.01.24 20:57:03: Jo madlo, aha Já četl madlo, ale měl jsem v hlavě kliku Ono z tý fotky není vidět měřítko velikosti a vypadalo to jak nějakej kov rozleštěnej, tak mi to úplně zblblo. Asi už mám dneska dost tvl Se schválně někdy kouknu jak to vypadá u táty v autě.
Pak to škrábeš dolů jako stírací los. Ty přední šly docela nehtem. Ale dnes jsem dělal zadní a musel jsem to vzít opatrně příborovým nožem. Zbytky jsem pak odstranil IPA čističem Würth. Je to nějakej isopropanol. Na plastu je nějaká textura, není úplně hladký. Takže úplně v pohodě a vypadá to o 100 % lépe.
-> Milan 136 22.01.24 18:57:03: To je takovej ten protiskluznej gumoplast, kterej se po pár letech (působením lidského potu, změn teplot a slunečního záření) promění v takové podivné lepidlo, na které se chytá všechna špína a vypadá to jako zamaštěné roky nemyté?
To jsem měl na Volvu S 70 na přepínačích, panelu autorádia, popelníku a dalších prvcích interiéru a dalo dost zabrat, neý jsem toho ten povrch zbavil, aby to nebylo hnusné...