Doufám, že si to přečte Vítek, ten se taky pleská od zdi ke zdi jako já. 
Prodej O2 a kup si Octavii Kombi z roku 1963. Zabiješ dvě mouchy jednou ranou, budeš mít duši i prostor.

Doufám, že si to přečte Vítek, ten se taky pleská od zdi ke zdi jako já. 





Potřebuji jedno auto, které mne bude bavit kočírovat, místo dvou nebo tří a půjde s ním jet někam i normálně se vším co k tomu patří z moderních vymožeností. To mi 40 let starej oldtimer neposkytne. Navíc tyhle specifické vozy mají té tvojí duše a odvolání se na odkaz předchůdců až dost.








Kolega to málem koupil.


Poslední tři týdny jsem se úplně zamýloval do Dodge Challenger a Charger.
Já si nemůžu nikdy nic koupit, páč za měsíc budu zahleděn zase do jiného vozu. 

Já to eko právě řeším tím, že provozuju auto, který už už bylo na cestě na vrakáč... a byla by to myslím relativně škoda. A krom toho litru oleje a benzínu zatím nedostalo novýho vůbec nic. 100% tatrgelový recyklát 






Nejde o vzdalenost, ale charakter provozu... pokud je to hrc prc kolem komina, neustaly rozjezdy, tak to chce maly auto. Pokud je ten provoz plynulej, nemusis porad brzdit a rozjizdet se, tak je to sumak i na kratsi vzdalenosti, i tech 20km co jezdim do prace ja a i kratsi...

Mě na delší cesty felda 1.3 žere snad víc jak oktávka 2.0 mpi a 1.8T, protože to musim furt točit jak magor, aby to aspoň něco dělalo
, jezdim s ní cca za 8 litrů. Jiný je to po městě, to 2.0 a 1.8 žerou jak tanky a felda ukáže svoji přednost.





Ale ten automat je v Praze boží, stačily 4 měsíce abstinence na to, abych si to opět dokázal náležitě vychutnat 




ta rezim na 2valce nema....chvalabohu













ale to asi nebylo k 320hp... Me staci 193 hp, vic bych uz riskovat na tom nechtel, ale kdyby byla spotreba alespon jak u feldy, tak by to byla parada...


















A stále to jezdí na LPG a je to na ježdění do práce ? 