-> suri 23.02.20 17:51:22: To kolo vypadá vlastně docela pěkně, ale nejsem si jistý, zda bych chtěl jako kupující, shánějící dobré ojeté kolo, jezdit na kole, které má na sobě nápis Škoda a ne nějakou značku byciglů. To možná taky stojí za tou bídnou prodejeschopností jako použitého artiklu.
Mám už dlouhé roky horské kolo Favorit s alu rámem na silných trojůhelníkových trubkách, ráfky Grand Rock atd., roky na něm nejezdím, ale z mého pohledu je to podobná "skupina", byť je to vlastně dobré kolo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> MOLSO: tu sa prípravkom nalisuje prachovka na strmeň a piestik až potom , v príručke píšu dať piestik do manžety a fúknuť odzadu kompresorom , bol som skeptický ale naozaj pri troche cviku prachovka pekne naskočila ... nejaké iné spôsoby nasadenia mi nešli vôbec a akurát by som dokurvil manžetu ... jedna je pekne , druhá je nejaká zdutá ako by v nej bolo trochu vzduchu , naprával som to ale ostala tak , seriem na ňu , drží pevne a hádam to bude ok ... namazané lítiom ... galvinol a 2x foliatec
-> suri: skús zložiť strmeň na civica
tam je tá záražka prachovky hádam o centi hlbšie ako tu .... toto je ešte zlaté 


-> MOLSO: jj díky , hádam to bude aj brzdiť , skladá sa to pekne debilne tá prachovka
-> suri 23.02.20 17:49:49: tie sú mi povedomé 

-> StepaNoFUN 22.02.20 17:52:19: v jádru to vada je ale prakticky neodstranitelná 

OK takže seženem jinou a zkusime vyměnit
-> Tomaso435 22.02.20 17:31:37: to propadání je normální, já okruhem prohla tři litry brzdovky v domnění že je tam vzduch a nikam to nevedlo
-> Nwkt: Jak říkáš. To není vada, ale vlastnost. :-D
-> Tomaso435: To propadání je normální
-> Milan 136: jo? u fáva feldy šlápnu a drží. dolu nejde.. možná po hodině stání....
-> Tomaso435 22.02.20 17:31:37: To se propadá na každým autě s posilovačem...
šlápnu na brzdu a pomalu se propadá pedál níž. takže asi vyměnit
-> Milan 136:
To už je o řidiči
To už je o řidiči

-> palinator 22.02.20 16:39:06: A nebrzdí.
-> Tomaso435:
Každopádně je to v píči. Jakmile nejde vývěva, nejde podtlak na turbo, to znamená že to nejede.
Každopádně je to v píči. Jakmile nejde vývěva, nejde podtlak na turbo, to znamená že to nejede.
-> Tomaso435 22.02.20 16:31:20: Ne, to se mění celý, pokud v tom mlátí. Zkus víckrát šlápnout na brzdu. Jakoby vyšlapat podtlak. Když ztichne, je to v něm.
Spíš se stává, že netěsní ta přípojka, jak píšou kluci. Ale klepat taky může.
Spíš se stává, že netěsní ta přípojka, jak píšou kluci. Ale klepat taky může.
má to kovový zvuk , jako když je zadřený ložisko nebo vačka.
kontrolka žádná nikde nic...
kontrolka žádná nikde nic...
a je v tom nějaká membrana co se mění ?
-> Tomaso435 22.02.20 16:13:38: vakuova pumpa k posilovacu brzd...tusim.
To je vakuovka na podtlak preci, ta zacne uchazet kolem vystupu nez ze by se rozlitla(to sem snad nikdy nevidel). Podtlkakama je rizeno spousta veci kolrm motoru ale zas na druhou stranu. Chtelo by udelat diag, ale je divne ze to nejede a nic nikde nesviti..
-> Tomaso435: Kód motoru? Může to být dvouhmota, ale to není důvod aby to ztratilo sílu. Jinak diag a někdo kdo ty motory zná
O1 klasika 1.9tdi. jdou z oho podezřelý zvonivý zvuky. studený v tom něco nepravidelně klape a ztratilo to sílu.... nějaký prvotní směr kam jít ?:)
-> Jirik_Tuňák1983: nie je tomu nič , skôr kozmetika zvonku , má to 400tis km
-> suri 21.02.20 20:35:21: Ale liškatý je to zespodu jako prase. 

-> Milan 136 20.02.20 17:43:05: jde ale ne běžným způsobem 

-> dragon_cb_cz: ja toto nezoderiem už asi nikdy , tiež by som na bežnom aute išiel do celoročiek
-> palinator 20.02.20 20:42:20: Jde. Na některejch jednotkách... Ale to je asi tak vše...
-> Milan 136 20.02.20 17:43:05:
Určitě jde ladit že na první stisknutí se otevřou jen dveře u řidiče. Mám pocit že i automatický zamknutí, ale ruku za to do ohně rozhodně nedám.
-> dragon_cb_cz:
Já na Toledu už druhou zimu vynechal zimní. Na suchu a mokru stejně letní fungujou líp, tak co. Na Octě jsem letní měnil jen proto, protože byly vepředu na limitu a šel jsem na TK. Při nejbližší příležitosti je tam zase vrátim.
BTW: Kdo z vás měl pneumatiky Pneumant na jiným autě, než na Trabantu?
Určitě jde ladit že na první stisknutí se otevřou jen dveře u řidiče. Mám pocit že i automatický zamknutí, ale ruku za to do ohně rozhodně nedám.
-> dragon_cb_cz:
Já na Toledu už druhou zimu vynechal zimní. Na suchu a mokru stejně letní fungujou líp, tak co. Na Octě jsem letní měnil jen proto, protože byly vepředu na limitu a šel jsem na TK. Při nejbližší příležitosti je tam zase vrátim.
BTW: Kdo z vás měl pneumatiky Pneumant na jiným autě, než na Trabantu?

-> havlik: Termíny náběhu výroby.
-> havlik 20.02.20 20:10:26: O 200 bývají dražší spíš full EV. Tipoval bych, že tady by mohla ta nižší emisní pokuta tu cenu hybridního ústroji částečně vyvážit.
-> suri: Taky možnost, ale přeci jen ty celoročáky v létě fungují líp. Ale když má člověk mozek v hlavě, tak se dá jezdit na všem možném...
-> michael: No jo no. A to jsou termíny pro dodání nebo termíny kdy se to bude dat objednat?
Bych si klidně zkusil ten hybrid ale ten předpokládám bude tak o 200tis a víc drazsi
Bych si klidně zkusil ten hybrid ale ten předpokládám bude tak o 200tis a víc drazsi
-> dragon_cb_cz: ja mám leto aj zimu nové , rozmýšlam že dám letné bratovi a ani neprezujem
-> suri 20.02.20 19:57:02: Já jsem sakra rád, že jsem na 9-5 dal celoroční Micheliny. V tom minimu zimy fakt problém neměly (fungujou líp než pár let starý zimní firestone na 9-3) a stejně jsem s tím od Vánoc pořádně nejel...
-> havlik: Protože Cupra a GTI mají přednost.
-> suri 20.02.20 19:57:33: Přitom to auto je tak drahý, že bych čekal, že tu emisní pokutu prostě zahrnou do ceny a nazdar...
-> Nwkt: však ono to zase emisne nevyjde a stopnú to
-> dragon_cb_cz: umytá a povysávaná , už je zase po zime ,nemusel som prezúvaž a meniť náplň v ostrekoch
čučím že dají těch 180kW v manuálu
Tak to by mě to mohlo vyjít na nového služebaka 2litra nafta nebo benzin dsg 4x4 a proč je ten 180kw zase jen předohrab?
-> dragon_cb_cz: nie , je v garáži