-> Jarda - zrušená registrace 03.09.18 07:34:37: na benzin je pravda, ze u techto starych motoru zadne zazraky delat nejdou.
Na LPG uz je to jina pohadka :)
Chvili po tom, co jsme se spolu bavili, se naskytla moznost koupe zmineneho vraku, tak jsem si rekl, ze na naftach uz mam vsechno vymyslene a nebylo by tedy od veci posunout se trochu dal.
Zaroven s tim se objevila moznost pouziti soukromeho vozu pro sluzebni ucely, tak motivace pro dalsi vyvoj v oblasti EKO tuningu byla jeste vyssi
Motor je ARX s e-klapkou + jsem na to nabastlil jednotku, ktera podporuje sirokopasmovou lambdu a senzor EGT, abych nemusel resit externi snimace.
Zatim mam to auto jen chvili a vsechno je ve fazi vyvoje, ale povypinal jsem vselijake na LPG nepotrebne funkce jako zahriovani katu, obohaceni pri teplote vody nad 40 stupni, pomale akceleracni obohaceni, upravil parametry VVT, rizeni lambdy v normalnim rezimu i v rezimu ochrany komponent + se mi podarilo rozchodit v castecnem zatizeni do 60% naplneni valce zpetnovazebne rizeny (!) provoz v rezimu chude smesi a k tomu odpovidajici upravu rizeni predstihu zapalovani a korekci v pripade detekce klepani.
No proste jsem to rozjebal uplne cele
Funguje to zatim docela pekne, mouchy postupne odstranuju, jediny problem celeho toho experimentu je, ze bez prepinani "map" v jednotce nebude mozny dlouhodoby provoz na benzin.
Dojet na pumpu a natankovat LPG ano, ale dlouhodoby provoz na benzin ve vysoke zatezi ne-e.
-> vhml: co mas za motor v Sharanu?