-> suri: Tak z tý nádobky s aktivním uhlím taky něco benzínových par jít může, ne? Bylo to prosklé na obou koncích. Ale ten smrad byl spíš olejovej, to je fakt.
-> Jarda: Originál byl v Kelly za pětikilo, tak nebylo moc co řešit... jinde byla stejně nebo dráž a před nedávnou dobou otevřeli pobočku v Říčanech, takže i vyzvednutí nebyl problém. Jinak v té nádržce je to dle všeho fakt jen naražený a na druhým konci je ta rychlospojka, takže výměna v pohodě bez nářadí...
Jinak jestli je ok zkontroluješ snadno bych řekl, pokud to bude prasklé, tak to na tom konci půjde volně sundat... Tady to smrdělo hlavně při zastavení, asi když se motorovej prostor přirozeně neodvětrával, tak to topení natáhlo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
10:57:46
03.02.2019
03.02.2019

Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 02.02.19 21:37:25: kde jsi ji objednaval? ale me to ted nesmrdi, jen kdyz byly vedra
07:20:18
03.02.2019
03.02.2019

suri
-> dragon_cb_cz: olejový neviem , benzínový by mohlo
21:37:25
02.02.2019
02.02.2019

dragon_cb_cz
-> suri 01.02.19 14:57:23: Tak dneska vyměněno, uvidím, zda si žena přestaně stěžovat na olejovo-benzínový smrad uvnitř v autě...
20:59:44
02.02.2019
02.02.2019

Jirik_Tuňák1983
Takovou pečenku dělají i kroužky, popř. rozdrobenej píst mezi kroužky.
20:50:26
02.02.2019
02.02.2019

saskyn2
-> Jarda: Bud ko těsnění se kterým se dlouhodobě jezdí, nebo vysrážená vzdušná vlhkost, nevím. Každopádně se s tím u těhle motorů lze setkat velmi často. Častější výměna oleje to určitě pozitivně ovlivní, to nevyvracím, ale hlavní problém je dle mě jinde.
20:21:28
02.02.2019
02.02.2019

MVM
-> Jarda - zrušená registrace 02.02.19 20:03:37: On myslí vysráženou vzdušnou vlhkost a orosení kondenzace po ohřátí. Ten světlý emulzní šlem se drží nahoře v nejchladnějších místech. Jako určitá pravděpodobnost amožnost tvorby to je,souhlas,ale markanější je zanedbaná údržba. Já auta v rodině mám co jezdí pod 10km tam a zpátky už 20let a zakarbonovaný nejsou,převážně jen díky těm (mým) častý výměnám ..
20:03:37
02.02.2019
02.02.2019

Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2: s tou vodou to nechapu... jako pres spalovak nebo, ze tece do oleje? jo kratky trasy tomu davaji zabrat, i u octy nejakou spinu (jezdila kratky trasy a to je naprd) mam a postupne to cistim olejem, ale uz se nechce ani moc za 15tis.km zaspinit
Ja na nastartovani nikdy pod 20-30km nejezdil, to je opravdu vyjimka.
Ja na nastartovani nikdy pod 20-30km nejezdil, to je opravdu vyjimka.
19:54:20
02.02.2019
02.02.2019

saskyn2
-> MVM: Právě že v době v době svý nej slávy, dneska je to trochu jinde. Proto taky píšu provozní(logicky nějaká šlechtěná leštěnka to mít nebude), nicméně jak říkám, tohle má hodně felicií a mpi fábií, podle mě to není z oleje, ale z toho jak to žere vodu, nebo jak se s tím jezdí krátký cuky a uschne tam šlem. Kamarádka má sedanovu fábii, má to od nova, svědomitě mění olej a vypadá to úplně stejně. Jezdí s tím 5km do práce, těsnění tam má už druhý.
18:52:52
02.02.2019
02.02.2019

Jarda - zrušená registrace
-> King 02.02.19 17:54:49: feldu ne, octu 1.6 aee a 1.9tdi 81kW a tam se to menilo, ve zdase pevnej interval 15tis.km se dodrzoval

18:46:35
02.02.2019
02.02.2019

suri
-> MVM: tiež som ich pár videl a vždy to bola ruka v ruke s doživotným olejom , na tých iných vergloch ktoré ten olej proste žerú a niektoré motory na litre tak tam sa to trošku aspoň obmení , tu ten filter ani olej nemenil nikto pekne dávno ...
18:37:37
02.02.2019
02.02.2019

MVM
-> saskyn2 02.02.19 18:27:38: To bych netvrdil. Prošlo mi rukama hodně OHVček v době svý nej slávy, a pokud to lidi jednou za rok/dva vyměnili okolo těch 10-15.tis, tak byl vršek relativně čistej bez takovýho tvrdýho karbonu. I ventilový vůle šly bez potíží seřídit,vahadla chodila volně.. Ani to nemuselo mít zázračný olej. "Běžný" je to možná až dneska,kdy na to lidi kašlou,ta auta jsou na odpis a na dojetí .. Smutný je ovšem to,že takhle zakarbonovat dokážou i relativně moderní motory.

18:28:03
02.02.2019
02.02.2019

suri
-> Jarda: jop-> MVM: neviem čo z toho bude a dokedy to pôjde , ten vrch nemaže vôbec , pár kvapiek kde tu ale inak nič , a očividne nie krátku dobu
18:27:38
02.02.2019
02.02.2019

saskyn2
To není u 1.3/1.4 nic výjmečnýho, takhle vypadá každý druhý provozní auto. Ale spíš to jsou úsady z toho jak to žere (nebo žralo)vodu, nebo jezdí krátké trasy a ten šlem z oleje se tam takhle usazuje a vysychá a je z toho takovejhle kekl.
17:56:03
02.02.2019
02.02.2019

Milan 136
-> King 02.02.19 17:54:49: I služební auta by měla jezdit do servisu.
17:54:49
02.02.2019
02.02.2019

King
-> Jarda: Mel jsi nekdy sluzebni auto? :-)
17:37:34
02.02.2019
02.02.2019

Jarda - zrušená registrace
-> suri: A pritom tydle motory se daji udrzet naprosto cistounke...
16:31:05
02.02.2019
02.02.2019

MVM
-> suri: Tim hůře pickup, auto očividně dělník do poslední chvíle. Spíš by se hodilo napsat otrok. Takhle vypadá motor po M6A . Ale toto je zlý-zralý za chvíli na očištění sacího koše,pokud už není pozdě a ten motor to tak chudák už dožije.
16:25:37
02.02.2019
02.02.2019

suri
-> MVM: a ešte pickup , chudák ani nie taký veľký šrot ako by človek čakal ... vrch maže len tak sporadicky sem tam niečo , ventilové vôle tak 2mm , trochu som to poladil , vyškrabal , povysával aby bolo vidno diery na tyčky a uvidíme ... prišlo to po osi 200km tak snáď ešte niečo dá
16:23:47
02.02.2019
02.02.2019

MVM
-> suri 02.02.19 15:57:37: Krásná práce ...Majitelům nasrat do ruk a nepustit k vodě

15:57:37
02.02.2019
02.02.2019

suri
čo musí urobiť pickup aby sa dožil drevného uhlia v motore?
15:29:54
02.02.2019
02.02.2019

Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 02.02.19 13:04:39: To by mohlo fungovat i na zácpu. 

13:04:39
02.02.2019
02.02.2019

11mAjA11
To sem byl já
.
A cisti to i timto zpusobem cely saci trakt za klapkou..
.A cisti to i timto zpusobem cely saci trakt za klapkou..
12:55:29
02.02.2019
02.02.2019

Jarda - zrušená registrace
-> King 02.02.19 12:52:52: ne, do toho prikapavani na ochranu ventilu

12:52:52
02.02.2019
02.02.2019

King
-> Jarda: To jako, že VIF do LPG nádrže? :-)
12:02:09
02.02.2019
02.02.2019

Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: nekdo psal, ze to pridava k LPG misto aditiva


11:31:11
02.02.2019
02.02.2019

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 02.02.19 11:28:11: Jsem zvědav, kdo tady přijde jako první s přímým vstřikováním VIFu. 

11:28:11
02.02.2019
02.02.2019

dragon_cb_cz
-> Bukaj: Jo, ale velká plechovka VIF-u je půl litru myslím, tzn v plné nádrži ani ne procento. A pokud si pamatuju složení, tak ty "aktivní látky" z toho objemu taky netvoří zas tak velkou část - opět jsou rozpuštěné v nějaké "palivové" frakci. Moc bych se toho nebál.
07:44:12
02.02.2019
02.02.2019

Bukaj
-> dragon_cb_cz 01.02.19 17:47:48: Tak pokud tam toho naleješ tolik, že ten benzín moc "zředíš", tak to asi na škodu bude...

20:00:24
01.02.2019
01.02.2019

saskyn2
17:47:48
01.02.2019
01.02.2019

dragon_cb_cz
-> suri: Tipoval bych, že to nebude nic dramatického...
17:36:18
01.02.2019
01.02.2019

suri
-> Jarda/felda: -> Jirik_Tuňák1983: zaujímavé , pritom priamo na Vife píšu že predávkovanie nie je na škodu , neviem si predstaviť ako to tej plnej nádrži ublíži
17:33:36
01.02.2019
01.02.2019

dragon_cb_cz
-> Jarda/felda: S podstatným rozdílem, že VIFem asi nenaženeš oktanový číslo o 5 nahoru (pokud se bavíme o benzínu)... ale pokud ti stačí N95, tak není o čem. Teda krom toho, že nesmí bejt člověk línej...
17:33:32
01.02.2019
01.02.2019

Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 01.02.19 16:30:17: Policista byl taky schopný nacpat kabel do zdířky sériového portu vzhůru nohama a jiný se pokoušel tisknout na barevné laserovce na folii. Já bych se těch doporučení asi bál. 

16:30:17
01.02.2019
01.02.2019

Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda: a co ten maxxmotion, ten je jeste drazsi, nez verva... pry ho tankuje policie, policistou mi byl doporucen
16:22:51
01.02.2019
01.02.2019

Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 01.02.19 16:03:13: v případě vervy to smysl nemá, vif už tam je v předepsané dávce 
k přilívání: verva vs. obyč u benziny je 3kč rozdíl předepsaná dávka vifu vyjde na 0.5kč
nemusim bejt ekonom abych si spočetl že tim že si vif naleju sám ušetřim 120-150kč na nádrži to už nejni úplně nezanedbatelný 

k přilívání: verva vs. obyč u benziny je 3kč rozdíl předepsaná dávka vifu vyjde na 0.5kč
nemusim bejt ekonom abych si spočetl že tim že si vif naleju sám ušetřim 120-150kč na nádrži to už nejni úplně nezanedbatelný 
16:19:36
01.02.2019
01.02.2019

castrol
16:03:13
01.02.2019
01.02.2019

Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 01.02.19 15:58:56: Proto jsem si právě říkal, zda to má vůbec smysl, když se bere lepší palivo obecně.
15:58:56
01.02.2019
01.02.2019

Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 01.02.19 15:36:28: ano, byla to informace z fabriky že víc jak trojnásobný dávkování má už spíš negativní vliv na kvalitu 

15:36:28
01.02.2019
01.02.2019

Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 01.02.19 15:30:41: Jsi si s tím předávkováním jistý? Jumbo provedl koňskou dávkou generálku motoru. 

15:30:41
01.02.2019
01.02.2019

Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 01.02.19 12:32:01: verva je aditivovaná vifem
a větší množství je spíš na škodu než k užitku
a větší množství je spíš na škodu než k užitku15:08:47
01.02.2019
01.02.2019

dragon_cb_cz
-> suri: OK, ono to snad bude poznat z toho nového kusu... Jdu to objednat, díky!
14:57:23
01.02.2019
01.02.2019

suri
-> dragon_cb_cz: asi len nacvaknuté , ja som OI nevidel ani nepamätám
14:52:20
01.02.2019
01.02.2019

dragon_cb_cz
-> suri: A z nádobky vypáčit a pak narazit? Nebo je tam taky nějaká spojka/pojistka?
14:33:00
01.02.2019
01.02.2019

MATTESS
-> radekp: záleží na autě - mám za to, že u mě při každém otevření nádrže se stříkne Eolys do nafty a pak by vydrželo polovinu nájezdu
14:10:27
01.02.2019
01.02.2019

suri
-> dragon_cb_cz: vycvakneš tú rychlospojku na trubke a prehodíš kus za kus , bude to ono , iný variant nie je
ale páči sa mi ako etka píše pri OI motor 4 valec , keď tam nič iné nebolo , až teraz v OIII 1,0TSI
ale páči sa mi ako etka píše pri OI motor 4 valec , keď tam nič iné nebolo , až teraz v OIII 1,0TSI
14:01:57
01.02.2019
01.02.2019

dragon_cb_cz
-> Syny 01.02.19 13:52:12: No v Akordeónu právě žádná kapsa, kam by to šlo dát nebyla, jen takovej popruh, ale za tím jsem měl i lékárničku atd.
-> Jarda - zrušená registrace 01.02.19 13:21:09: Jo, už pár let zpátky a tuším, že nebyla úplně nová, takže to možná bude na výměnu zralý brzo znova... musím zkontrolovat, jak je na tom segra s revizí a jestli to má vůbec technickou
-> Jarda - zrušená registrace 01.02.19 13:21:09: Jo, už pár let zpátky a tuším, že nebyla úplně nová, takže to možná bude na výměnu zralý brzo znova... musím zkontrolovat, jak je na tom segra s revizí a jestli to má vůbec technickou

14:01:38
01.02.2019
01.02.2019

vhml
-> radekp 01.02.19 13:52:51: já taky, protože si nedovedu představit kam bych ho na pumpě nalil. Rozdělám si ho doma v litru benzínu a doleju z kanystříku. Samotnej bych tam asi nelil, aby vůbec to malý množství steklo hrdlem.
13:59:51
01.02.2019
01.02.2019

dragon_cb_cz
-> suri 01.02.19 12:52:46: Dík. VIN dohledám večer, jinak je to AGU, rok tuším 2002 nebo tak něco. Ale vypadá to, že to bude ono... je tam nějaký speciální postup na demontáž/montáž, nebo to prostě na obou koncích vytáhnu a novou pak jen zamáčknu?
13:55:37
01.02.2019
01.02.2019

Syny
-> radekp: Lip se to promicha, kdyz ho nalejes pred tankovanim. Ono se to promicha asi i tak jak to delas ty, ale lepsi pocit bych mel to lejt pred tankovanim.
