VW Passat

prohledat
2210 příspěvků (zobrazeno 1601 až 1650) od 08.04.2014 do 07.11.2025, založil/a Syny
řadit dle data
12:21:24
25.10.2017
MB_CML
-> King: No zrovna na převodovku bych moc neodkazoval, tu jsem měnil 2x 3
Defakto jsem se děsil každého dne a nového otočení klíčkem, protože spolu s přibližování klíčku ke spínačce stoupala možnost, že na mě vyskočí nějaká nová chybová hláška, což se stávalo tak maximálně jednou za 14dní... Byli to takové drobnosti, jako airbagy, převodovka, zátěžák na sedačce spolujezdce a podobně 1

-> palinator: No jako úplně přesné otáčky Ti nepovím, protože to auto už rok nemám, ale při cca 120km/h to bylo kolem 2tis. ot./min a při 150km/h kolem 2225-2500ot./min
10:40:08
25.10.2017
King
-> MB_CML: Takze nakonec doslo na moje slova :-)
Jinak pres vzorec aerodyn. odporu vzduchu, kde figuruje rychlost telesa na druhou, moc vlak nejede, takze priklad s rozhrkanou 530d asi nebude nejstatstnejsi. Predpokladam, ze automatika prevodovky nebyla tak dojebana, aby v obou pripadech volila jinej nez nejvyssi prevodovej stupen. Moje socialne unosnejsi E61 520d pri 150, kde uz vyrazne dominuje odpor vzduchu, zaklady fyziky nepopira :-)
19:32:51
24.10.2017
palinator
-> MB_CML:
Kolik to točilo při těch 120/150?
14:03:15
24.10.2017
MB_CML
-> King: Ano i ne, ono ve výsledku třeba 3,5l paliva ušetřeného za týden je taky znát 4 Druhým aspektem věci je taky hluk vyšší vs. nižší otáčky při stejné cestovní rychlosti. No ale tímto bych debatu o 5q/6q ukončil, Touran je pasé, nastoupil nákup P 5008 VTi v LPG 4 Zůčastněným děkuji za připomínky.

-> palinator: To není žádná pohádka, ale osobní zkušenost 4 Měl jsem BMW E61 530D kombík v automatu a při těch 120-130 to jezdilo dálky za 8l a při 150 kolem 6,5-7l/100km 4 Akorát to byla neskutečná poruchová mr**a tak šel do světa...
22:48:56
23.10.2017
palinator
-> MB_CML:
Docela bych tu pohádku o tom, že cokoliv při 150 žere míň než při 120, chtěl vidět.
22:47:51
23.10.2017
palinator
-> King:
Jenže aspoň v Golfu V jedeš s tou 1,6 na pětku jako s jiným autem na čtyřku. Pantáta s timhle Golfem v plynu taky dálnice zkoušel, ale když co 14 dní dolejval litr 5W30, přestalo ho to bavit. Po záměně za 5W40 a ježdění jen kolem komína to nežere co se týče oleje nic.
22:21:49
23.10.2017
King
-> MB_CML: No, kdyz nekdo pri takovym soukromym najezdu hodla cpat rocne statu desitky tisic na danich za benzin, pak mu asi na par stovkach p.m. nesejde4
23:18:32
20.10.2017
MB_CML
-> King: No sice půl litr, ale když je z Tvojí kapsy a najedeš 750km za týden, tak už je to znát... 4 Otázka je pak cena takové přestavby, proto jsem se ptal, jestli to nemá někdo v merku, co by tam tak mohlo "pasovat" Mě paradoxně brambor 3.0 6vál žral míň při 150km/h než při těch 120-130km/h
Nicméně asi jak říkal -> StepaNoFUN: chtělo by to tabulku převodů, ve výsledku, jak tak na to koukám, tak by bylo nejsnazší zůstat u 5q, jen sehnat ten nejdelší, který se dělal...
upraveno 1x, naposled 20.10.2017 23:18:59
22:55:29
20.10.2017
King
Ono taky zalezi jak se na ty dalnici bude jezdit. Na nejaky dojizdeni do haku pianko 110-120 nevidim v tom 5q problem. To nase benzinovy 2.0 pseudomondeo v tomhle rezimu sosalo neco kolem 6l. A nejakej pullitr dolu s 6q snad nema cenu resit.
22:48:42
20.10.2017
StepaNoFUN
-> MB_CML: Tak on právě u toho TDi říkal, že ten pětikvalt z nějaký O2 točí na 5tku míň, než šestikvalt z Tourana. Touran má prej kratší stálej převod. Navíc 6ti kvalty jsou víc poruchový (vymačkávaj se obaly)... Ale nepamatuju si to úplně přesně. Musel bych ověřit. Touran mě moc nezajímal a vím, že jsme se o tom bavili spíš mezi řečí, když jsme do práce koupili Caddynu. Ta má totiž převodovku extrémně krátkou a točí se to jak motorka.
21:54:33
20.10.2017
MB_CML
-> StepaNoFUN: Však v pořádku 4 Jako připouštím, že na nějaké městské poježdění nebo kolem komína se ten 5q může chovat úsporněji, ale tohle v podstatě neuvidí nic jiného, než dálnici... teda možná 3
21:43:43
20.10.2017
StepaNoFUN
-> MB_CML: Netvrdím že není. S tímhle zkušennosti nemám. Jenom jsem napsal to, co kamarád kdysi řešil. Chtělo by to tabulku jednotlivejch převodovek....
21:16:46
20.10.2017
MB_CML
-> StepaNoFUN: Jenže tohle je benzín...
19:45:15
20.10.2017
castrol
-> Tuner#2: ale totok si na ceste urcite vsimnes
19:26:20
20.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Koukám, že tohle moje postěžování bylo ještě slabým odvarem...-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.10.17 20:02:10:

Svět se fakt v prdel obrací... ale jo inženýři jsou machři o tom na virtu žádná, jen nevím zda se mám 3 a nebo spíše 12

New Audi A7 rearlights looks CRAZY like Bugatti CHIRON
17:24:57
20.10.2017
StepaNoFUN
-> MB_CML: Jestli si dobře pamatuju, tak Touran je O2/Caddy... Vím že kamarád právě 6ti kvalt z Tourana (1,9 TDi, výkon nevím) vyhazoval a dával tam nějakej dvojkovkovej 5ti kvalt - že to prej jede úspornějc) a 6ti kvalt si bral někdo do Caddyny.
12:03:21
20.10.2017
suri
-> Syny: hlavne tá výmena 5ky za HTP/1,4 16V prevod spôsobí to že zomretá 1,6 zomrie úplne
11:17:11
20.10.2017
MB_CML
-> Syny: Jo, tohle běžně dělám u PSA, že do benzínové převodovky dáme 5st. z dieselu nebo se vymění stálý převod, záleží na druhu převodovky, ale pořád jednodušší a rychlejší než pitvat převodovku, tak mi přijde přehodit kus za kus. včetně teda potřebného kolem...
11:10:14
20.10.2017
Syny
-> MB_CML: Da se do toho upravit 5. rychlost, aby mela delsi prevod. Cenu netusim, ale mam pocit, ze co jsem cetl, tak to nebylo o moc lepsi pak... Spadlo to tusim o ani ne 400 otacek, ale nejsem si ted jistej vubec.
11:01:03
20.10.2017
MB_CML
-> Nwkt: No jasný, kulisa... proto se mu to snažíme ze všech stran vymluvit 1
Chtěl jsem případně mrknout na cenu převodovky, ale jelikož VW nedělám, tak nemám tucha, z čeho by tam případně šla přehodit...
10:55:58
20.10.2017
Nwkt
-> MB_CML: Jako převodovku asi seženete, ale nebude to jenom o ní. Třeba platforma O1 se mění i poloosy, startér, táhla řazení ....
10:53:36
20.10.2017
MB_CML
-> Nwkt: No mě to nepovídej 3 Prostě se mu to zalíbilo... jo ale teda hodlá udělat přestavbu na LPG, což už by šlo, ale nevěřím tomu, že s tím 5q při dálniční rychlosti to bude úsporné vozidlo
10:47:36
20.10.2017
Nwkt
-> MB_CML: To mi nepřijde moc vhodný na dálniční provoz
10:44:15
20.10.2017
MB_CML
Dotaz na místní VW guru 1
VW Touran první generace, 1,6i 75kW pasuje tam z něčeho 6q převodovka? Případně z čeho?
Koulega v práci uvažuje nat tímto vozem, nájezd cca 150km/den a z toho 130km dálnice...
22:24:53
13.10.2017
King
Jenom mych 50 haliru: Uz to tady zaznelo, ale vetsina tech ficur dnesnich aut, ktery nekoho strasne serou, jsou volitelnou vybavou. Kdyz uz to v aute je, da se to obvykle vypnout. Treba vypnuti "ding-ding " pri nezapnutejch pasu bejvalo v mondeu otazkou par otevreni ridicovych dveri. Parkovaci asistent dtto (ale tam z pozice ativniho ridice nevidim jedinej duvod se o nej pripravovat). Kdyz me serou ledkovy svetla auta prede mnou, tak ho proste predjedu nebo necham nekoho dalsiho, at si to vychutnava - nevidim duvod do toho cumet 50km :-)
A dnesni auta jsou skutecne hromady kompromisu kvuli "eko ", tlaku na cenu a poptavce vetsinovyho vometaka, kterej u novyho auta resi hlavne barvu, konektivitu pro jeho ajfounek a obzvlast uvedomneli i produkci nejhorsiho jedu na svete - CO2 :-)
21:58:08
13.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 13.10.17 21:32:41: ja zase chci 2 elektromotory do zadnich kol felicie2 u toho upu je blbe, ze musis platit pronajem baterky 1500kc mesicne, kdyz k tomu pridas tu energii, tak se vic vyplati LPG, jedine bych si ho nabijel potaji v praci, ale nevim jak bych zamaskoval tu prodluzku k autu1
21:32:41
13.10.2017
vhml
-> saskyn2 13.10.17 21:28:04: ja o elektromobilu ( VW e-UP ) zcela seriozne uvazoval, ale prostě to pořád nemá potřebnou rentabilitu.
21:28:04
13.10.2017
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 13.10.17 20:53:13: Hele a nechceš elektromobil? Měli jsme v práci 500e a je to neskutečná prdel to auto. Krásně tichý, ovladatelný, hezký, pořád to hrabe3 Mít to nějaký normální dojezd tak do toho klidně jdu.
21:07:38
13.10.2017
saskyn2
-> vhml 13.10.17 20:07:57: Hmm, a mně zrovna brambůrky došly3

-> Jarda/felda 13.10.17 20:54:14: JJ a pak jdou a sami si ho koupí3 a pak zase mají třídního nepřítele v novějším modelu, takový nekonečný přírodní koloběh...3
20:54:14
13.10.2017
Jarda/felda
-> vhml 13.10.17 20:07:57: no ale maji pravdu že čim novější tím horší ....
20:53:13
13.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 13.10.17 20:07:57: A pak jsou debilové, jako třeba já 3, kteří by nejraději pořídili třeba 500ku, páč s tím ročním nájezdem neužijí ani nové a ani staré auto a jezdit je v podstatě ani nebaví. 3
20:07:57
13.10.2017
vhml
No nic, asi si skočím dolů pro brambůrky, to vypadá na zábavný večer 3

Jinak souhlasím s názorem, že největší problém s novýma autama mají ti, co si ho beztak koupit nepůjdou. To vidím u nás na vsi v hospodě ty diskuze, čím větší vidlák, tím víc stojí ten novej Superb/Passat/Kodiak za hovno 3
19:47:49
13.10.2017
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.10.17 19:32:24: Tak to můžou napsat klidně sem, já s tím nemám problém. Do huby si tu nevidíš akorát ty, všichni ti ubližujou, nutí ti nový auta a já nevím co ještě jiného. Kurva dělej si co chceš, já ti tvé názory neberu, to už sem ti tu psal, ale bud tak laskav a nevkládej mě do huby co jsem nikdy neřekl. To s těma inžinýrama jsem napsal jako příkladný názor debility, kdy si někdo může myslet, že se nebudou řešit náklady u auta(s 4 airbagama, pozinkem, rádiem, turbem, el oknama a dalšíma x věcma) v ceně jako stála 1/3 felicie. A ani jsem nepostřehl že zrovna tuhle debilitu si vypustil ty. Rozhodně sem nemínil sem tahat tvoje konto, nebo tvoji fasádu, nebo vůbec něčí finanční situaci, to si tady udělal až ty s tvým rozpočtem fasády atd.
19:40:44
13.10.2017
Syny
A jeje, uz se zase zacina vytahovat kdo komu tajne psal apod... To uz tady dlouho nebylo 3

-> Tuner#2: Neboj, vetsina lidi ten obrazek uz davno ma 3
19:32:24
13.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 13.10.17 19:24:05: Psalo už mě pár lidí, že si nevidíš do huby, v tématu vedla to naznačil i palinator. Teď tady o té citaci co jsi napsal ty budeš tvrdit, že nebyla mířena na mě? Přitom nikdo jiný tady o inženýrech nepsal než já... No obrázek ať si každý udělá sám...
upraveno 3x, naposled 13.10.2017 19:40:51
19:24:05
13.10.2017
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.10.17 19:01:38: Na tebe nikdo nemířil, co jsem tím myslel jsem ti už psal tady. -> saskyn2 13.10.17 00:11:05:
Tak pokud tvoje inteligence nestačí na rozluštění psaného textu, tak na mě prosím nereaguj. Tvoje konto je mi úplně u prdele stejně jako tvoje fasáda se kterou tady machruješ. Potvrdilo se akorát to, co si tady o tobě už pár lidí myslí-že seš vztahovačnej *****
Dále se potvrdilo to co si psal v tom tebou omýlaném odkazu, akorát to přesně sedí na tebe, holt podle tebe soudím sebe...
Tak se jdi ještě párkrát vyblejt když ti je na blití, protože tady si toho nablil už dost.
19:03:37
13.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak táta má Scénica automat a tam je hned první upozornění v manuálu, že se má při parkování používat vždy ruční brzda.
19:01:38
13.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 13.10.17 00:11:05: Opravdu se zde opět potvrdilo jediné... -> Tuner#2 - zrušená registrace 20.09.17 19:57:30:

Jedno ale stále nechápu. Napsal jsi tohle: "Mě to připadá že některý lidi(nechci být hnusný ale hlavně lidi co ty nový auta nemaji, nebo na ty nový auta nemaji) s nimi mají nějaký závažný problém. Pak se tady člověk dočte že inženýři jsou debilové protože se snaží navrhovat ty auta co nejlevnější protože jsou omezený náklady"

To o inženýrech jsem tady psal já, takže aniž bych byl vztahovačný, tak je jasné kam/respektive na koho jsi mířil. Znovu se tedy ptám, stejně jako tady -> Tuner#2 - zrušená registrace 12.10.17 23:01:33: jak si něco takového můžeš dovolit napsat? Ty snad máš přístup na naše konto? a i kdyby bylo nakrásně prázné, jak tohle vůbec můžeš vypustit z huby? S novýma plečkama a jejich směrem vývoje mám jako petrolhead problém, ale rozhodně ne z důvodu, že na ně nemám... je mě z tebe na blití čím dál víc...
upraveno 1x, naposled 13.10.2017 19:02:17
18:33:24
13.10.2017
David29
Pokud to na tom P auto vyloženě nevisí, tak to snad nevadí, ne?
Tam je problém v tom, když to visí na tý západce a přeřadí se na jízdní rychlost

Nebo se pletu?
17:49:27
13.10.2017
Milan 136
-> Nwkt 13.10.17 17:46:33: takže klasickej automat. Ale tam ta západka bude předpokládám taky
17:46:33
13.10.2017
Nwkt
-> Milan 136: Má A6 2005 asi?
17:41:03
13.10.2017
Milan 136
-> havlik 13.10.17 09:26:16: tak na čem dáváš P?
-> havlik 13.10.17 11:44:10: hlavně do očí protijedoucích řidičů3
13:21:00
13.10.2017
Nwkt
-> havlik: 3 3 3
11:44:10
13.10.2017
havlik
-> vhml: Tak když fábie svítí všude možně jen ne na silnici tak se nediv3
11:22:02
13.10.2017
vhml
-> saskyn2 13.10.17 11:16:17: jsem si na Sharana koupil do zadu nejaky hyper super LED žárovky a svítí to ještě hůř jak předtím. Zatímco Fabie svítí dozadu pomalu stejně jak dopředu.
11:16:17
13.10.2017
saskyn2
-> David29 13.10.17 05:38:46: JJ, třeba bludičky co jsou v couvačkách mě taky serou, v tom máš pravdu.

-> Nwkt 13.10.17 08:15:49: JJ, souhlas přesně tak.
09:26:16
13.10.2017
havlik
-> Milan 136: nemam dsg40
09:23:21
13.10.2017
Milan 136
-> Syny: na rovine samozrejme ok
09:09:22
13.10.2017
Syny
-> Milan 136: Tak na +/- rovine to je asi cajk, ne? Ja driv Cordobu nechaval vzdy jen na kvaltu a nikdy jsem s tim problem nemel. Rucku jsem tahal jen v nejakym vetsim kopci. Ted uz ji vytahuju pokazdy, aby to neviselo na dvouhmote.
09:06:20
13.10.2017
Milan 136
-> havlik: jako ze to nechas viset jen na zapadce? To bych asi uplne nedelal. Pokud bys to dsg videl rozebrany, tak bys to asi taky nenechaval jen na P 1
Extreme Tyres