
Defakto jsem se děsil každého dne a nového otočení klíčkem, protože spolu s přibližování klíčku ke spínačce stoupala možnost, že na mě vyskočí nějaká nová chybová hláška, což se stávalo tak maximálně jednou za 14dní... Byli to takové drobnosti, jako airbagy, převodovka, zátěžák na sedačce spolujezdce a podobně

-> palinator: No jako úplně přesné otáčky Ti nepovím, protože to auto už rok nemám, ale při cca 120km/h to bylo kolem 2tis. ot./min a při 150km/h kolem 2225-2500ot./min


Druhým aspektem věci je taky hluk vyšší vs. nižší otáčky při stejné cestovní rychlosti. No ale tímto bych debatu o 5q/6q ukončil, Touran je pasé, nastoupil nákup P 5008 VTi v LPG 







u toho upu je blbe, ze musis platit pronajem baterky 1500kc mesicne, kdyz k tomu pridas tu energii, tak se vic vyplati LPG, jedine bych si ho nabijel potaji v praci, ale nevim jak bych zamaskoval tu prodluzku k autu



