![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
-> Milan 136 03.08.24 19:24:31: Sice jsem pokrokovejsi jak Bukaj, ale tohle i me teda prekvapilo
No do toho se srat nebudu...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.08.24 19:06:28: Tak el sedačka měla svou ŘJ snad už v O1, to není nic novýho.
-> Milan 136: Tyjo to uz je vyssi divci teda nacitat sedacku... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kazdopadne diky za info.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kazdopadne diky za info.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 03.08.24 17:06:21: Když to rozebereš a pustíš proud do motorku, tak za předpokladu že není KO ano. Ale chtělo by to načíst.
Zas bych mel dotaz ke tchanovymu tuaregovi rok cca 2006. Posralo se mu naklapeni ridicovy sedacky. Ma to ve vepri a elektronicky... Pojezd dopredu a dozadu jde, bederni operka taky, ale operadlo se nenaklapi ani na jednu stranu. Posralo se to z niceho nic. Nejde to alespo nejak manualne nastavit?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj, vim. Ale na auta co koukam by to mělo jít.
-> Syny: Nezapomen si overit, ze to tazny pujde zapsat... Nevim, jestli ses ucastnil predchozi diskuze na toto tema...
-> Nwkt 08.07.24 18:44:51: Tvl já budu rád když něco vůbec koupim, natož si ještě diktovat takhle konkrétně
Já už jsem otevřený všem možnostem motorizací, karoserií a pohonů
I to tažný jsem ochotnej nechat dodělat dodatečně. Hlavně ať to nějak vypadá a nemá to zasebou žádnej karambol...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: kup bitdi ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny 07.07.24 20:59:02: je to kvůli německý legislativě skrz nižší pojištení nebo něco takovýho. U Tourana je to defakto záruka, že to původně byl taxík.
-> venni: Aha, díky. Tak to jsem viděl prvně tedy :) To je dobrej úlet...
-> Syny 07.07.24 20:59:02: podle katalogu se delal 90kw,typ motoru DTRA
Jen dotaz - skutečně se dělaly B8 po FL 2,0 TDI jen s 90kW ?
Nebo to je jen chyba v popisu? Jsem vždy viděl 110 nebo 140 kW, ale 90 jsem teď viděl v popisu prvně...
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Nwkt: Ty něco neumíš aktivovat? Tomu nevěřím ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: pokud máš virtual tak úplně smolík a na klasických budíkách nevím, resp. to asi nikdo neumí aktivovat
-> Nwkt: Tam už ta kontrolka neni? Takže tam už se dozvíš jestli svítíš jen z vypínače světel, nekdě bůh ví kde vlevo dole pod volantem jo? To je taky bezva věc tedy...
Já na tu kontrolku nedám dopustit. Tohle moc nepobírám, proč to tak výrobce dělá...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Syny 20.05.24 08:50:27: B8 to nemá
-> msar 20.05.24 08:02:08: ok, díky, kouknu na to co to dělá.
-> vhml 20.05.24 07:59:32: Nech si u Nwktho aktivovat kontrolku dennich svetel.
Na spínači světel se rozsvítí zeleně symbol obrys. světel
Jde nějak poznat, že se auto rozsvítilo? Ráno bylo docela světlo ale mlha a nemám jak poznat, že auto svítí hlavníma. Mám aktivovaný zadní i jako denní, takže mi budíky a všechno svítí pořád, tak to podle toho nepoznám.
-> michael 18.05.24 17:54:27: náprava je v hliníkových držíkách to při nárazu může prasknout ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Nevím, ale asi proto, že nevidím korozi.
-> michael: Tuhle fotku už jsem viděl několik let zpátky...
...proč by to možné nebylo?
...proč by to možné nebylo?
-> Syny 18.05.24 09:17:05: ne, to jsou fotky z netu a prave spekuluju jestli to montovat.
-> vhml: Ty z toho delas tank? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A pak existuje kryt co na to navazuje. Ale to bych asi potřeboval radu od Milana, v jakejch kombinacích motorů to někdy viděl, protože já mám v tomhle místě katalyzátor s nejakou klapkou či co to je , tak aby se to celý neupeklo. Hliníkovej kryt má číslo 5Q0825230K , a nebo existuje jen takovej spojler 5Q0825230J, popř o O4 se to jmenuje jinak, 8Y0825230 a stojí polovic.
Nemám velkej kryt. A ty z O4 se u Venniho zatím nějak nevyskytujou :-)
Koukal jsem ale, že existuje přídavnej kryt, v origu asi za 6 stovek. 3Q0199110B. Akorát, že je určen pro plechovou nápravnici a hliníková má 2 díry jinde, tak tam někdo dával pásovinky na úchyt. To už je takový bastleníčko ale.
Koukal jsem ale, že existuje přídavnej kryt, v origu asi za 6 stovek. 3Q0199110B. Akorát, že je určen pro plechovou nápravnici a hliníková má 2 díry jinde, tak tam někdo dával pásovinky na úchyt. To už je takový bastleníčko ale.
-> Milan 136: no ta 2018 co má vhml určitě ne. Na 2020 supovi jsem nedávno dělal rozvody a teda si myslím že tam taky nebyl, nejsem si jistej, ale to bych si pamatoval jak se to na píču sundavá
Jinak když už tě tu mám, kolik děláte naftový rozvody s clonkou? Jsem ted pani nacenoval do práce, ne evo motor a jak to mají všechno na fakturu(čekáš) tak jsem jim to nacenil rovnou 15, protože někdo mi říkal že autorizák je dělá 16 tak jsem se držel při zemi, ale trochu mě zarazilo že další nejnižší nabídku měli za 25. Jako chápu že to je polostátní firma tak je nikdo nešetří, ale stejnak mi to přišlo trochu dost
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak když už tě tu mám, kolik děláte naftový rozvody s clonkou? Jsem ted pani nacenoval do práce, ne evo motor a jak to mají všechno na fakturu(čekáš) tak jsem jim to nacenil rovnou 15, protože někdo mi říkal že autorizák je dělá 16 tak jsem se držel při zemi, ale trochu mě zarazilo že další nejnižší nabídku měli za 25. Jako chápu že to je polostátní firma tak je nikdo nešetří, ale stejnak mi to přišlo trochu dost
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 17.05.24 21:38:30: B8 ho časem nedostala? Superby mají dlouhý normálně. I Karoqy atd.
-> vhml 17.05.24 20:20:58: no hlavně když už si v tom krytování, tak kryt pod motor z OIV protože zakreje silentbloky co pak jinak začnou vrzat.
-> Syny 16.05.24 22:17:10: Já to vždycky dobrušuju, piluju. A oak vidíš, jak to někdo jinej vyřezal pomalu motorovkou![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: Ok, diky za info.
-> vhml 17.05.24 20:21:57: No je jich dost, ale pramalo s historii, stavem a vybavou co bych si predstavoval :/
-> vhml 17.05.24 20:21:57: No je jich dost, ale pramalo s historii, stavem a vybavou co bych si predstavoval :/
-> vhml 17.05.24 20:50:43: No ale vyříznout jí tam musíš. A vidět je když se ohneš.
-> saskyn2 17.05.24 20:24:43: ale to je cely schovany ze ta dira videt neni
-> Syny 17.05.24 19:55:59: podnárazník, ale u B8 je taky lakovanej. Ale s trochou šikovnosti se to dá vyříznout bez nutnosti lakování
-> Syny 17.05.24 19:55:59: asi bych vybiral s taznym nez se s tim zas prcat. Passatu je dost, narozdil treba od touranu s taznym
-> saskyn2 17.05.24 19:44:09: nakonec jsem to objednal z polska za 500 i s dopravou. Akorat budu muset v autorizaku dokoupit ty zavesy.
-> Nwkt: -> saskyn2: Jde mi o to, jestli se musi hrabat do lakovany casti narazniku. Jestli se da vymenit jen nejakej kryt pod nim, tak to je v pohode. Jen abych vedel jestli koukat jen po autech s taznym, nebo brat v potaz i ty bez taznyho s tim, ze k cene pripoctu jeste cca 25 na tazny.
-> Nwkt: No toho ale musíš bud vyměnit, nebo původní vyřezat. Jsem to pochopil že by to tam Syny chtěl dát jen tak, což určitě nejde. Já jsem to výklopný na B8 asi nikdy nedělal, jen na B7. Ted naposled jsem dělal nějakýho supa a ten vocas si na to koupil to nejlevnější a univerzální elektriku co ani neumí pípáky, jsem chcípal když jsem to viděl, taky jsem se s tím nesral a nárazník řezal flexou od oka![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: Origo výklopný a na to bude podnárazník ne?
Dát tam jde a řezat se musí
-> Syny: to bude zalezet hlavne na tom, jaky si objednas zelezo.
Spis je potreba ohlidat, jestli se tam to tazny da vubec dat. Respektive jestli vubec a kolik je na tazny vyplneno v TP. Vetsinou u aut, co tazny nemely z vyroby bude min, nebo nic.
Ja mam na sluzebaku 2650kg. Pokud by tam nebylo tazny z vyroby, tak tam je 1600. Nektery skodovky bez pripravy mely v TP napsanou nulu.
A pak samozrejme je potreba zjistit, co vse se meni. Treba na octavce se (co vim) mely menit i sahary.
Spis je potreba ohlidat, jestli se tam to tazny da vubec dat. Respektive jestli vubec a kolik je na tazny vyplneno v TP. Vetsinou u aut, co tazny nemely z vyroby bude min, nebo nic.
Ja mam na sluzebaku 2650kg. Pokud by tam nebylo tazny z vyroby, tak tam je 1600. Nektery skodovky bez pripravy mely v TP napsanou nulu.
A pak samozrejme je potreba zjistit, co vse se meni. Treba na octavce se (co vim) mely menit i sahary.
Když se na B8 nebo B8.5 dodělává dodatečně tažné (u auta bez jakékoliv přípravy) - je nutné nějak řezat do nárazníku?
Neměl by někdo navíc kryt zadní nápravnice 3Q0501713? Líbí se mi ta myšlenka to zakrytovat, ať tam nelítaj sračky
-> Syny:
Mě spíš třeba sraly pětikvalty v 1,6 TDI, kdy člověk losoval mezi podtočeným motorem nebo 2000, který už jsou vyloženě zbytečný. Podobně blbě, ale v jiných otáčkách, je odstupňovaný i Citigo.
Mě spíš třeba sraly pětikvalty v 1,6 TDI, kdy člověk losoval mezi podtočeným motorem nebo 2000, který už jsou vyloženě zbytečný. Podobně blbě, ale v jiných otáčkách, je odstupňovaný i Citigo.