![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
-> Milan 136: Já vím, proto to píšu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: No podle mě mistni datovy BUS jsou poddružné jednotky, jako psal nwkt o té BSG tak ta má takhle dešták a stěrače, tzn u toho AFS je to levé a pravé světlo. Ale divný že to vyskočí po rozjetí a navíc mě trochu děsí ta poznámka s ABS, v těch poznámkách totiž bývá většinou co se tomu nelíbí-klasicky třeba napětí u vířivých klapek. Uvidím no, zkusím sundat nárazník, jiný světla a jezdit, to je zase kšeft![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 11.05.20 20:07:56: No s AFS ano, ale ta informace tam jde po canu a ne přímo z kroužku.
-> Jirik_Tuňák1983: Ten s xenonem nesouvisí
-> Milan 136 11.05.20 19:07:33: A co zlobící kroužek pod olantem?
-> saskyn2: Nebude někde našoupanej svazek o nosník přístrojovky?
Něco podobnýho jsem řešil jednou na O2 mám dojem.
To ABS je v okolních podmínkách jakože asi komunikace s ním bych řekl.
Horší by tam byla 0.
To bych asi moc nehrotil.
Něco podobnýho jsem řešil jednou na O2 mám dojem.
To ABS je v okolních podmínkách jakože asi komunikace s ním bych řekl.
Horší by tam byla 0.
To bych asi moc nehrotil.
-> Nwkt: tu mam už třetí. Ale podle mě když je to místní tak komunikace světla-afs. Jen mě mate ta poznámka ABS1. Je extra na hovno že to dělá za jízdy takže jiný světla na zkoušku nenacvaknu, musí nárazník dolu nerad bych to podstoupil a pak ještě ve finále měnil jednotku abs
Aspon že ted mám jiný světla na zkoušení.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> saskyn2: Mě tohle píše BSG, tipuju že bude KO něco uvnitř ní. Protože jinak všechno chodí jak má. Zkus schválně jinou AFS jednotku
dotaz asi hlavně na -> Milan 136:
jsem trochu v koncích, podle mě místní datový bus bude komunikace světla s afs. Ale proč je v poznámce ABS? Chyba naskočí jen za jízdy hlavně v pravé zatáčce Addresa 55: Reg.sklonu světel Labely: User\5M0-907-357-V2.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 5M0 907 357 A HW: 5M0 907 357 A
Systém a/nebo verze: AFS-Steuergeraet X014
Kódování: 2301953
Číslo dílny: WSC 05311 000 00000
Další informace: 7L6941329 AFS-Lst.-Modul l X018 7L6941330 AFS-Lst.-Modul r X018
VCID: 323CEC7858205D670F2-8066
1 nalezena chyba:
02071 - mistni datovy BUS
014 - defekt - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101110
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 243
Kilometry: 286349 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.05.10
Čas: 11:08:28
info o závadě:
Napětí: 13.63 V
Rychlost: 15.6 km/h
ABS 1
jsem trochu v koncích, podle mě místní datový bus bude komunikace světla s afs. Ale proč je v poznámce ABS? Chyba naskočí jen za jízdy hlavně v pravé zatáčce Addresa 55: Reg.sklonu světel Labely: User\5M0-907-357-V2.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 5M0 907 357 A HW: 5M0 907 357 A
Systém a/nebo verze: AFS-Steuergeraet X014
Kódování: 2301953
Číslo dílny: WSC 05311 000 00000
Další informace: 7L6941329 AFS-Lst.-Modul l X018 7L6941330 AFS-Lst.-Modul r X018
VCID: 323CEC7858205D670F2-8066
1 nalezena chyba:
02071 - mistni datovy BUS
014 - defekt - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00101110
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 243
Kilometry: 286349 km
Indikace času: 0
Datum: 2020.05.10
Čas: 11:08:28
info o závadě:
Napětí: 13.63 V
Rychlost: 15.6 km/h
ABS 1
-> SO545: vidíš mne to zhnilo a to ho nepoužívam , mne to hnije všetko
-> suri 04.05.20 07:24:37: mam westfaliu uz viac ako 10rokov.
pouzivam ho viac ako rekreacne a velka spokojnost.
parkujem vonku nikdy som nemazal vnutro len sem tam ked maznem gulu tak dam aj na bajnet..
pouzivam ho viac ako rekreacne a velka spokojnost.
parkujem vonku nikdy som nemazal vnutro len sem tam ked maznem gulu tak dam aj na bajnet..
Jo blbě čtu
Já ho tak 4 roky nevyndaval tak budu mít spíš opačný problém![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já ho tak 4 roky nevyndaval tak budu mít spíš opačný problém
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2: nemám , však píšem že by sa hodilo ... mám origo vertikál , na jeseň ho vybrúsim a v lete už gulu nezaložím ...
-> saskyn2 04.05.20 09:00:40: Právě že nemá... Vždyť píše, že tam pak nejde nasadit.
-> suri: máš el sklopný jo? Na čem prosimtě?
-> Nwkt: super vec , ak si spomeniem že len raz za rok použijem to moje a nikdy nejde založiť lebo je vnútri hrdzavé
-> Cumper: ja menil rameno ted nedavno a stacilo parkrat bouchnout do tehlice z boku kde je cep a byl venku.
-> Cumper 26.04.20 01:04:36: mě šel dobře ven, ale i s pouzdrem
to byl problém sundat
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Cumper: Ano, protože je velký rozdíl klepnout palicí nebo kladívkem.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jakej je nejlepší fígl jak dostat u B5 ven spodní čep z těhlice (to rameno co drží tlumič)? Mlátil jsem do něj zespoda palicí a ani se to nehne
...Dá se to nějak bez nahřátí autogenem udělat?
jinak na youtube jsem našel super návod kde do toho týpek třikrát klepne kladívkem a čep je venku![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![19](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
jinak na youtube jsem našel super návod kde do toho týpek třikrát klepne kladívkem a čep je venku
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: Hele u B6 k tomu nutili i výměnu komfortky za 20 zbytečně, ta funguje správně. Výměna zámku 5
-> Jarda: to je normálne a čo pozerám tak za 10 rokov výroby to nevychytali , tam bol aj Flash nejaký
-> Nwkt: tak vymena sloupku rizeni - 25 tis.kc udelali to nekde v Jihlave![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jarda: zámek volantu je součástí imobilizéru, načti celý auto co to hlásí za chyby
Passat 2016 hlásilo vadný zámek volantu zastavte a asi to zablokovalo řídící jednotku protože nejde nastartovat a ani stáhnout okénka.
Tak nějak se to týká passata B7 a celkově VW protože pán Matěj Křížek na bazoši inzeruje díly z VW.Tak kdyby chtěl někdo nakupovat po netu,radši budu varovat i tady.
Chtěl bych všechny varovat před opravdu neseriózním prodejcem z Olomouce/Prahy,tel. číslo 774 516 008 !!Pán inzeruje díly z bouraných aut.I přes dotaz zda je blatník zcela v pořádku tvrdil že ano a poslat poštou není problém.Blatník přišel pouze ve folii,proto jsem ho hned při převzetí kontroloval,vše ok.Po rozbalení je blatník 3x deformovaný a z toho 2x v místě kde to přepravce rozhodně ohnout nemohl.Při řešení problému jsem zaslal fotky a prodejce začne tvrdit,že to balil kolega a ať to řeším s ním.Kolega Vejvoda +420 703 462 301 mě odkázal opět na prodejce a po jednom dni volání a smskování (navrhoval jsem problém vyřešit) mě pan prodejce napíše že řešit problém za 2000kč nebude a že mam prostě smůlu.Takže radost nakupovat s takovýma vychcánkama!
Chtěl bych všechny varovat před opravdu neseriózním prodejcem z Olomouce/Prahy,tel. číslo 774 516 008 !!Pán inzeruje díly z bouraných aut.I přes dotaz zda je blatník zcela v pořádku tvrdil že ano a poslat poštou není problém.Blatník přišel pouze ve folii,proto jsem ho hned při převzetí kontroloval,vše ok.Po rozbalení je blatník 3x deformovaný a z toho 2x v místě kde to přepravce rozhodně ohnout nemohl.Při řešení problému jsem zaslal fotky a prodejce začne tvrdit,že to balil kolega a ať to řeším s ním.Kolega Vejvoda +420 703 462 301 mě odkázal opět na prodejce a po jednom dni volání a smskování (navrhoval jsem problém vyřešit) mě pan prodejce napíše že řešit problém za 2000kč nebude a že mam prostě smůlu.Takže radost nakupovat s takovýma vychcánkama!
-> Cumper: povolený ramena a pouzdra silentbloku se protáčí a vržou o držáky...? mě takhle při zatáčení taky něco povrzávalo když byla zima a pak to prasklo... byla to pružina volně uložená kov na kov v tlumiči bez gumový podložky.
Ahoj mám menší problém u passata B5, když je tepleji než 10 stupňů, tak mi něco hrozně vrže na přední nápravě, je to vyloženě vrzání podobné jako když se převaluju na rozvrzané posteli. Zajímavý že když je ráno zima, nevydá náprava ani hlásku. Spíš než v dírách to vrže na pěkné silnici, když se auto jen tak pohupuje. V dírách nic nemlátí, náprava mi jinak přijde pevná, bez vůlí, auto sedí výborně.
Dal by někdo tip na co se zaměřit? Přijde mi to jako kdyby chtělo něco promazat, ale co
?
Dal by někdo tip na co se zaměřit? Přijde mi to jako kdyby chtělo něco promazat, ale co
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda/felda 21.01.20 07:43:56: vyhodit a dát výbojky co jdou ověřit na webu výrobce
-> palinator 21.01.20 08:16:23: zbytek funguje
-> Jarda/felda:
A zbytek toho xenonu teda vydržel a nebo to odsral taky?
A zbytek toho xenonu teda vydržel a nebo to odsral taky?
-> Nwkt 20.01.20 23:53:25: nemají potisk výrobce, údajně byli měněný než jsem to koupil a vzhledem k tomu co majitel měnil i za zbylý díly bych to tipnul na starline ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Nwkt: aj Osramy predávané o 10€ na zákazníka lacnejšie ako je nákup z OSRAMu a nefunkčný QR kod ... kto chce kam
-> Jarda/felda: Co to je zač, pohybuje se tu dost kopií a nekvalitních šmejdů prodávaných jako originál z fabriky
-> Jarda/felda 18.01.20 15:40:49: tak je to výbojkou, po prohození na druhou stranu svítí růžově tam co byla původně nesvítila vůbec ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jarda/felda: Ano, klidně třeba explodovala výbojka
-> Jarda/felda:
Pokud odešel koncák v elektrice, tak to jde opravovat.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pokud odešel koncák v elektrice, tak to jde opravovat.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: bežne , alebo jednotka
setkal se někdo s tim že odešel xenon jen tak ? vždycky co jsem viděl tak byla změna barvy a až pak konec, mě včera svítil a dneska už ne ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Dokazal by mi prosim nekdo nastoprocent rict, jaky trmeny zadnich kotoucovych brzd se davaly na Passata B4 rok 1993? Girling nebo Lucas? Dekuji predem!
-> palinator 08.04.19 10:26:32: Snad jsem se do těch 30 vteřin vlezl ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Však jo... ostatně moje auta rozhodně nejsou vrchol racionální volby
Teda snad krom té SX4.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Však jo... ostatně moje auta rozhodně nejsou vrchol racionální volby
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt 08.04.19 10:17:58: Proto taky nemám koncern ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bouchy 08.04.19 10:16:46: Tak si ještě jednou přečti, co ti píšeme - že TSI prostě přímý vstřik byl vždy - někdy kombinovaný s nepřímým, někdy čistý, ale přímý tam byl vždycky. Já nevím jak už to jasněji napsat.
-> dragon_cb_cz: Ty vole, to už je fakt na oční! TSI kupříkladu Octavie III RS byly kombinací obojího a až s příchodem RS245 se z toho stal čistě přímý vstřik (aby se tam pro MR19 mohl dát GPF)
![37](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/37.gif)
-> palinator: Tak to bych taky rád měl. Komentáře propíchlých filcek fakt nepotřebuju číst.
![37](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/37.gif)
![37](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/37.gif)
-> palinator: Tak to bych taky rád měl. Komentáře propíchlých filcek fakt nepotřebuju číst.
-> bouchy 08.04.19 09:59:24:
Kde že se vypínaj příspěvky od konkrétních uživatelů?
Někde jsem čet, že když se někdo hádá s blbcem dýl než 30 vteřin, tak už se hádají 2 blbci. ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Kde že se vypínaj příspěvky od konkrétních uživatelů?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)