-> StepaNoFUN: To je spíš B5, pokud má dlouhý kódování tak je to úplně mimo
-> Karel.: Udělej to přes nápovědu ve VCDS
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Passat
-> Karel.:
Takže jestli dobře koukám, Adresa 17, kódování, a z prvních 2 znakú kódování odečíst 01
Takže jestli dobře koukám, Adresa 17, kódování, a z prvních 2 znakú kódování odečíst 01
Nevíte někdo prosím jakej kanál je na deaktivaci konttolky desticek pro Passat B6?předpokládám,že klasika kódování budíku.bohuzel už mi někdo ustřihl konektor a i přes propojení to stale svítí,dekuju
-> palinator 04.02.19 19:20:41: jo, tak jasně. Psal jsem v rychlosti a ne úplně přesně se vyjádřil. V příspěvku šlo hlavně o to odlišit saze a popel.
I spalováním paliva a oleje vzniká popel. Proto se musí pro auta s dpf používat bezpopelné oleje.
I spalováním paliva a oleje vzniká popel. Proto se musí pro auta s dpf používat bezpopelné oleje.
-> Jirik_Tuňák1983:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> venni 04.02.19 21:43:43: Handbrakegate? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2 04.02.19 21:02:53: jj na tachu svití myslim 228 nebo 238
auto bylo nejspiš kupovany v čr a celkově bylo zachovalý.Ženská mi tvrdila že se jí za jízdy musela zatáhnout ruční brzda,myslel jsem si svoje.Dostala bůček do prava na skoro rovině.Po napichnuti diagnostikou to píše KO servomotor vlevo na ručce a snímač úhlu řízení + čidlo ABS na PZ kole.Nu nevim consi o tom myslet ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> venni: U CR je to něco jinýho, tam je jiný kanál, někde 105 myslím. Jak píše Nwkt, normálně jezdí s mnohem horší hodnotou, navíc tohle je 8V tam ty filtry tolik netrpí jako u 16V. Počítej že najede víc než 300t bez problémů. Podle tý hodnoty bych řekl že to má tak 250 ne?
Asi půl roku zpět jsem něco dělal na T5 96kW BNZ.
Dle VCDS bylo zanesení filtru popelem na 242g, při plné zátěži diferenční tlak přelezl maximum okolo 2500 ot. ale auto bez problémů jezdí dál, takže 68g bych skoro považoval za zánovní filtr![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dle VCDS bylo zanesení filtru popelem na 242g, při plné zátěži diferenční tlak přelezl maximum okolo 2500 ot. ale auto bez problémů jezdí dál, takže 68g bych skoro považoval za zánovní filtr
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> venni 04.02.19 11:08:19: Teď jsem tu měl RS oktávku PD, co měla 72g a jezdí a regeneruje normálně
-> Milan 136:
Počkej, popel snad nevzniká spalováním samotnejch sazí ne? Resp. saze budou mít různou popelnatost podle toho, jaký se spaluje palivo, jestli motor žere olej (a jakej olej), apod. ne? Nedá se asi říct, že po x-regeneracích bude v DPF vždy y-popela.
E: dokonce bych i tipoval, že spolu se sazema do DPF letí už i nějaký to stopový množství popela. Pokud si to myslim blbě, tak mě opravte.
Počkej, popel snad nevzniká spalováním samotnejch sazí ne? Resp. saze budou mít různou popelnatost podle toho, jaký se spaluje palivo, jestli motor žere olej (a jakej olej), apod. ne? Nedá se asi říct, že po x-regeneracích bude v DPF vždy y-popela.
E: dokonce bych i tipoval, že spolu se sazema do DPF letí už i nějaký to stopový množství popela. Pokud si to myslim blbě, tak mě opravte.
-> Milan 136 04.02.19 17:25:29: aha,a posledni otazka,ty dvě hodnoty mi teda nejak nekorespondujou s tim,ze mi delphi ukazovalo taky přes 60 %
-> venni 04.02.19 12:29:48: rozdil jsou saze a popel. Sazemi se postupne zaplnuje a zase vypaluje a vznika tim popel, ktery se tam usazuje a prave mnozstvi popela je smerodatne pro stav filtru
-> saskyn2 04.02.19 17:08:08: je to pro známýho co od nás bere dost dílů a nechtěl jsem aby to pracně rvali do auta a bylo to prdu.Nějak se s snim domluvim.No a ještě mi poraď,ty hodnoty z mého auta jsou teda jaký?? Na CAYC tu celkovou hodnotu taky najdu pod kanalem 068?
-> venni: Ne to je nespalitelný, ale fakt to neřeš, jezdí i mnohem zaprasenější
-> saskyn2 04.02.19 11:19:59: no mě delphina kdysi taky ukazovala na mojem autě něco přes 60% a vcdsko mi v rozšiřenym měření ukazuje 12% a 2,25% ...na tlaky jsem nekoukal. A není tich 68% před regeneraci nebo tak něco ?? Ty dpfka mě jednou umoří,za takovou dobu jsem se v tom ještě nezačal orientovat.
-> venni: No to pole 2 je ono. Podle tohole je po smrti, maximum je 60. Ale jak říkám je to teoretická spočítaná hodnota, neřešil bych to a prodal ho, max se ti vrátí.
-> Nwkt 03.02.19 13:18:29: vim já? kdysi jsem to koupil za cca litr někde na netu.Takže origo asi ne :D :D
-> venni: Origo kabel nebo čína?
-> saskyn2 03.02.19 11:10:11: Tak tak. A ještě zbývá doufat, že s tou hodnotou nikdo nemanipuloval.
-> venni: Normálně by to mělo jít, kanál 068. Ale je to stejně jenom spočítaná teoretická hodnota z najetých km a spotřeby.
Jeden asi hloupý dotaz...mam v práci na sále B6 BMP tudíž s DPF,na DPF mam ženicha,ale přes vcds se nedostanu do rozšířeného měření abych se kouknul jak moc je filtr plnej.Umim lezt do DPFka jenom přes tohle a zatim mi to vždy pouštělo (octy,pašíci,golfy)a tady ne.Auto je z roku 2006.Nasměřuje mě někdo klucí co a jak? Díkes
-> ogi 17.01.19 09:25:06: nic jinýho než pružiny tam vliv na výšku nemá ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak zas zalezi jak moc to je kamos a jestli si dily sezenes sam pak to vyznam ma, jinak teda moc nee.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Dík. Takže ho s tim pošlu do pérdele. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Praskaji pruziny kvuli hornimu ulozeni, koncepce nahouby, dost se na zemi nadres a modli se aby sly povolit vsechny ramena, delal sem to a neni to zadna slava, hlavne dobry stahovak na pruziny jinak je tam na ten tlumic nedostanes.
Hoši, potřebuju poradit. Kámoš má Passat 5,5 a teď mu ukrutně sedí předek. Čim to může bejt? U normálního personu bych řekl prasklá pružina(obě strany), ale tady u tý složitý nápravy taky pružina nebo tam umírá něco jinýho? Jen jestli se do toho mam pouštět...-Dík za radu
Poláci, no. Ještě mají Audi v elpedží a další tuny hnojůvky. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: to je málo ...už by som pod 600nm nešiel , inak sa s tým nedá jazdiť
-> suri 04.12.18 18:22:18: nerekl bych. 350Nm neni malo. Pripadne se to umi polecit APR.
Ale je fakt, ze cena je trochu vyssi![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ale je fakt, ze cena je trochu vyssi
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS: to nemá krúťák
-> Milan 136 04.12.18 17:22:55: to by mi vyhovovalo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomaso435: tu je to podobne už ,mám doktora jedného 84ročného , pred rokom kúpil štvorokú OIII 1,6TDI a na jar sa dočítal že v nemecku zakazujú vjazd do miest dieslom /samozrejme EU1-2-3 a pod, nie EU6+ čo mal on/ tak to predal , prerobil na tom cca 7tis eur a kúpil 1,5TSI :D
-> Pavell 04.12.18 17:30:37: tady se zase každej nafty spíš zbavuje... a nebo přemejšlí o obnově vozového parku a už vybírá výhradně benzíny.
-> Jirik_Tuňák1983: neviem koľko je 35tis eur czk ale pozri si to na nete ..
-> suri 04.12.18 17:36:07: My ti vůbec nerozumíme, mohl bys prosím vyjadřovat hodnotu věcí v naší mezinárodní měně, abychom to nemuseli pořád přepočítávat? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: to je trieda auta 35tis eur hore , otázka je či mi to niečo ponúkne čo som nemal , podvozokovo oproti dvojke super , motor je fajn ale v6 je v6 pri rovnakej spotrebe no ... najlepšie auto je tá biela octavia , stála pár korún a chodí tak ako dvojka chodiť má , žiadne trasenie , smrad v aute , vysvietené svetlá , rozjebané nápravy a zhnité excentre
Také nevidím nic špatného na naftě. O1 mám už cca 6 let. nějakých 110tis Km, neznám problém s palivem, max. horší starty v mrazu. Teď jsem měl 1,5 roku insignii v naftě, taky žádný problém. Z benzínů není moc co vybírat, ted pomalu scháním velky rodinný kombík a vůbec nevím do čeho jít - ale asi zase nafta ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Mně by třeba vůbec nevadil Superb III Sportline 2.0TSI 206kW. S tím se jezdí fajn. Navíc by s tím šlo občas pozlobit někoho na křižovatce na launch control![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: ja som po mesiaci presadol do svojej Octavie a som spokojný , človeče nejak mi nič nechýba čo sa týka auta . Keby som to mal tak zhrnúť tak sa v tom aute rád vozím ... Rýchlejšie tu mám 1,8TSi čo je podľa vás slabota, 3,6 Superba a to je viacmenej všetko , SDI a Feliciu nerátam
-> suri 04.12.18 14:40:30: Auto nemusí být rychlé, jen musí umět rychle a pružně akcelerovat. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt:
Tak to jsou starý TDI pěkný sráče když vydržej tak 400 a motor na odpis..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak to jsou starý TDI pěkný sráče když vydržej tak 400 a motor na odpis..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: ja už jazdím len predpisovo a nezáleží mi na tom aké je to konkrétne auto rýchle , skôr bezpečnosť a jazdné vlastnosti ...
-> palinator: Já ti nevím, zrovna ty 2010+ CRka od VW najedou na původní DPF (původní SW) klidně 700-800 tisíc ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> bouchy:
To by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "neustálý potíže s palivem". Já znám akorát takovou potíž, že palivo dochází a je drahý.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Starty - 2x za život auta vyměnit žhaviče, baterku a jednou repasovat startér. Je fakt, že u starejch dieselů start trvá o 10 vteřin dýl, u novejch o 2, než u benzinů.
Netvrdim o dieselech, že jsou nějakej zázrak, ale oproti většině benzinů mají mechanickou životnost vyšší, servisně jsou samozřejmě náročnější a je to celkově rizikovější investice. A spíš bych dieselům vyčet to, že ty "cenově dostupný" diesely jsou vylítaný mrchy, který pěkně smrděj. Dá se říci nehledě na EURO normu. Osobně jsem docela zvědav na dobu, kdy budou hromadně umírat diesely vyrobené po roce 2010 s DPF - jaké problémy budou právě s tim, že skrz DPF nemůžou pouštět ven kdeco (v důsledku špatného vstřikování zasírání DPF, časté regenerace, atd.). Nebo jestli to dřív půjde do šrotu v důsledku značného množství chyb a nouzových režimů, generovaných celkově špatným stavem komponent kolem motoru.
A nevim jestli je nějak významnej rozdíl mezi tim, když člověk neudržuje benzín nebo neudržuje diesel. Možná naopak diesel bude klepat jako haraburda až do svý nejdelší smrti (pokud teda zrovna nelehne čerpadlo)
To by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem "neustálý potíže s palivem". Já znám akorát takovou potíž, že palivo dochází a je drahý.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Starty - 2x za život auta vyměnit žhaviče, baterku a jednou repasovat startér. Je fakt, že u starejch dieselů start trvá o 10 vteřin dýl, u novejch o 2, než u benzinů.
Netvrdim o dieselech, že jsou nějakej zázrak, ale oproti většině benzinů mají mechanickou životnost vyšší, servisně jsou samozřejmě náročnější a je to celkově rizikovější investice. A spíš bych dieselům vyčet to, že ty "cenově dostupný" diesely jsou vylítaný mrchy, který pěkně smrděj. Dá se říci nehledě na EURO normu. Osobně jsem docela zvědav na dobu, kdy budou hromadně umírat diesely vyrobené po roce 2010 s DPF - jaké problémy budou právě s tim, že skrz DPF nemůžou pouštět ven kdeco (v důsledku špatného vstřikování zasírání DPF, časté regenerace, atd.). Nebo jestli to dřív půjde do šrotu v důsledku značného množství chyb a nouzových režimů, generovaných celkově špatným stavem komponent kolem motoru.
A nevim jestli je nějak významnej rozdíl mezi tim, když člověk neudržuje benzín nebo neudržuje diesel. Možná naopak diesel bude klepat jako haraburda až do svý nejdelší smrti (pokud teda zrovna nelehne čerpadlo)