-> Sita: Jak jsou tam zapojené kabely? Jde to z mikrospínače přímo do serva, nebo to jde ještě někam dál? Pokud nemáš schéma zapojení, sežeň si multimetr a "propípej" konce kabelů, jestli nejsou přerušené.
Pokud to není celé řízeno ŘJ, tak to podle mě bude tak, že servo má sepnuté stálé + z baterky (nebo ho dostane z jednotky při odemčení auta) a přivedení - ho spouští. Pokud to tak je, je možné že jeden kontakt z toho spínače jde na kastli a druhý do motorku.
Zkus to otestovat připojením kontaktů na kostru a uvidíš, co to udělá, podle mě to žádná těžká elektrotechnika nebude...
Nebo může být špatná kostra, zadní světla fungují jak mají?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Sita: www.oemepc.com/
Ještě bych se zeptal jestli někdo nevíte kód toho mikrospínače na otevírání víka kufru (VW Bora sedan)?
-> Sita: Rozebereš půl auta a kabel potáhneš stejnou cestou co vede tahle kabeláž
Hm, ok, diky. Když je to takhle komplikovaný, tak mě napadlo umístit vedle sedačky řidiče tlačítko, natáhnout kablík k servomotoru ve víku a tím tlačítkem to takhle otvírat. Je to sice trochu opruz, ale nechce se mi teď s tímhle dávat auto do servisu a čekat než to opraví...
-> Sita: Na novou jednotku budeš stejně potřebovat vag ... a navíc to je dle mě zbytečný
oprav svazek, vyměň spínač, vymaž chyby a pak teprve pátrej dál
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Díky, diagnostiku nemám, koupil bych si kabel a program, ale nevyznám se ve verzích, je to pro mně už moc nový. Vlastně ani nevím kde je konektor
.
Zkusím najít ten konektor calýho svazku kufru a proměřím všechny kabely. Když to nepomůže, tak bych zkusil koupit nový ten mikrospínač a asi i celou tu jednotku "komfortu". Nevíš/te kde bych ji v autě našel?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zkusím najít ten konektor calýho svazku kufru a proměřím všechny kabely. Když to nepomůže, tak bych zkusil koupit nový ten mikrospínač a asi i celou tu jednotku "komfortu". Nevíš/te kde bych ji v autě našel?
-> Sita: Většinou za levej podběhu nad světlo. Tam je konektor a kufrovou kabeláž vytáhneš. Jinak vag a nalogovat komfortku co je tam za chyby
Prosím pomoc
. Na Boře (sedan) mi přestalo fungovat otvírani kufru tim mikrospínačem nad SPZ. Už jsem se na to trochu koukal a zjistil jsem:
- mikrospínač se jeví jako trvale sepnutý - když si ho zapojím do miniobvodu, žárovka trvale svítí
- když zkusím spojit kontakty v konektoru k tomu tlačítku, tak se nic neděje
- servomotor funguje - ověřeno připojením externího přívodu na jeho kontakty
- ovládání centrálu klíčem v zámku kufru funguje
- v tom pružném svazku mezi kastlí a víkem jsem našel dva kablíky s prasklou izolací, vodič jako takový je nepřerušený
- pojistky jsem všechny kontroloval - žádná vadná nenalezena
Defacto nevím jak dál. Všechno je to schovaný pod polstrováním, nechce se mi to rozebírat a hledat kam ten svazek od víka kufru vede. Neporadil byste někdo kam to vede, abych ověřil vedení od nejaký jednotky centrálu do toho víka kufru? Mohlo to trvale sepnutý tlačítko poškodit jednotku centrálu? Nebo aspoň - je hnědý vodič zem (- pól)?
Díky předem za nasměrování...
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
- mikrospínač se jeví jako trvale sepnutý - když si ho zapojím do miniobvodu, žárovka trvale svítí
- když zkusím spojit kontakty v konektoru k tomu tlačítku, tak se nic neděje
- servomotor funguje - ověřeno připojením externího přívodu na jeho kontakty
- ovládání centrálu klíčem v zámku kufru funguje
- v tom pružném svazku mezi kastlí a víkem jsem našel dva kablíky s prasklou izolací, vodič jako takový je nepřerušený
- pojistky jsem všechny kontroloval - žádná vadná nenalezena
Defacto nevím jak dál. Všechno je to schovaný pod polstrováním, nechce se mi to rozebírat a hledat kam ten svazek od víka kufru vede. Neporadil byste někdo kam to vede, abych ověřil vedení od nejaký jednotky centrálu do toho víka kufru? Mohlo to trvale sepnutý tlačítko poškodit jednotku centrálu? Nebo aspoň - je hnědý vodič zem (- pól)?
Díky předem za nasměrování...
-> vhml: el. svazek motoru,leží na nosníku kde se drží voda a vesele hnije....pak postupně přestává auto fungovat
-> vhml: Já sem kupoval Fabii před 8lety,a zatim mi nehnije nikde,ani u těch blatníků jak si psal.A to parkuju venku,v garáži nikdy nebyla,takže myslim že koroze se bát nemusíš.
-> vhml: nějaký modely měly problém se zatékaním vody do el. svazku od motoru do kabiny. Ale k tomu ti asi někdo jinej musí říct kde:)
Sice to není téma Golf, ale řešili se tu v poslední době nákupy aut. Naskytla se mi příležitost koupě celkem slušný Fabie OHV ..za pár korun" od kolegy z práce. Ne že bych jí potřeboval, ale je to výhodej nákup :-) Jedu se na ní odpoledne podívat. Na co se zaměřit při prohlídce? Hnije to někde? Vím o konci předních blatníků jen. Jaký to má slabý místa?
-> LuMi: jo, mrknu na rozmer rafku, ETcko a dam vedet. Gumy na tom jsou nejaky na dojeti, jedna mela tusim malou bouli. Mel jsem to na Toledu. Jinak to byly slusny a pevny rafky, vyrobce rial (asi prevzali vyrobu od AEZ)
resil jsem o prazdninach to samy co venni a ty ted. Chtel jsem taky naftu, objel jsem snad vsechny G4 a spol v jiznich cechach a nic. Zkousel jsem i SDi, ty se i pekny daly najit, ale nevyhovovala mi absence vykonu
. Pak mi kamos poradil at zkusim benzinovou 1.6 16V, ze ji kdysi mel v G4 a lital s tim za 5.7 a na dalnicich s tim nemel problem stihat 1.9TDi PD.
Nakonec jsem za 75 privezl Boru s novyma brzdama, tlumicema a v super stavu a musim rict, ze jsem maximalne spokojenej. Ja jsem kolenovrt, takze ja s tim jezdim pod 6, zena pod 7. Takze nakonec jsem se ro rozpoctu vesel a jeste jsem si mohl vybirat.
www.dropbox.com/sh/.../AA DuGWbBV5smqGJ07OV-INvPa?dl =0
Jeste dam link na spritmonitor, kde vedu co nejpresnejsi evidenci o tankovani. Jen tak pro zajimavost. Liju tam teda 100ku od OMV, spotreba sla fakt o neco niz, a pocitove to lip jede. Rodzil mezi 98 a 95 jsem nezaznamenal zadnej.
www.spritmonitor.de/de/.. ./663474.html
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nakonec jsem za 75 privezl Boru s novyma brzdama, tlumicema a v super stavu a musim rict, ze jsem maximalne spokojenej. Ja jsem kolenovrt, takze ja s tim jezdim pod 6, zena pod 7. Takze nakonec jsem se ro rozpoctu vesel a jeste jsem si mohl vybirat.
www.dropbox.com/sh/.../AA DuGWbBV5smqGJ07OV-INvPa?dl =0
Jeste dam link na spritmonitor, kde vedu co nejpresnejsi evidenci o tankovani. Jen tak pro zajimavost. Liju tam teda 100ku od OMV, spotreba sla fakt o neco niz, a pocitove to lip jede. Rodzil mezi 98 a 95 jsem nezaznamenal zadnej.
www.spritmonitor.de/de/.. ./663474.html
-> U-Geen: Ok tak zkus napsat nějaký info,třeba by jsme se domluvili![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> LuMi: myslim ze v pohode... 17" uz mi na g3 prijde moc. Mimochodem, mam tu 16ky v designu AEZ Icon 5 kdybys chtel
-> Jarda/felda: Já sem přemýšlel taky o 17'' ale u těch kol co se mi líbili většina prodejců píše že je potřeba upravit lemy,tak sem se nakonec rozhod pro 16''
-> LuMi 03.12.14 21:12:02: pujdou, než sem koupil mýho tak jezdil na 17" ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> LuMi: www.alcar.cz např.
-> tunerlada: řešil jsem to samé co ty cca pár dní zpět...tich zachovalých starších rotaček je velice,velice málo.Motorově skoro vždy ok,ale odlítaný,stočený,zbořený,
zhnilý za nekřesťanský prachy...Golf byl jasná volba v PD 85kw,ale mladá nechtěla kombíka a jako na potvoru byli jen varianty a nebo třídveřka.pak se scháněla Fabie I (kvuli podvozku) pak leon,ktery je z těch tří vzhledově nej...pak se vybíralo z OII ale přeci jen je to kráva...nakonec jsme v sobotu přivezli FII 1,9TDi 77kw s dpf :D ale mam z ní radost,rok 07 ve sport verzi za 130 tis .Snad bude sloužit...ale původně byla hranice do 80 tis... Po cca dvouch měsících jsem usoudil že za ty prachy nejye koupit slušný auto ( myslím tim koncernový ) noooo přeji hodně štěsti!
-> darklord: Ptám se protože je v TP nemam jinak bych se neptal,chci je nechat zapsat ale nejsem si jistej jestli na g3 vůbec 16ky půjdou,tak než něco koupim tak se chci informovat.
-> LuMi: co napriklad skusit take co mas zapisane v TP? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Nemáte někdo G3 popřípadě nemáte zkušenost z kolama na tohle auto?Chtěl bych koupit 16ky ale nejsem si jistej jestli se vejdou,jakou šířku disku a ET by jste na Golfa trojku dali?Jde mi o to aby neškrtali o lemy.Díky za rady
-> Pavel P@nkáč 30.11.14 21:45:18: chápu, ale fakt to přestalo samo :-D Samozřejmě to neletí tak jako na benzín, ale v běžným provozu ani s plaťákem to neurazí.
-> Pavel P..: ta fábka a polo mě taky napadlo ale to má zas houno výbavu oproti těm golfům a hlavně ty sedadla jsou jak prkenice mi to příjde. Proto ten Golf kde je možnost od klasiky přes semiš a recarama konče a vše vyhřívaný se dá sehnat
-> Tomaso435:
V čem chip u SDI pomůže spotřebě, to mi vysvětli?!
-> Pavel P@nkáč 30.11.14 19:20:37:
Já asi v Mostě na autodromu smůlu měl, když jsem nevim jak rozstřelil váleček přesuvníku vstřiku. Oprava čerpadla, pro jistou výměna trysek Sprint 520 od Dieselpoweru, od tý doby auto studený bez žhavení nestartuje.
V čem chip u SDI pomůže spotřebě, to mi vysvětli?!
-> Pavel P@nkáč 30.11.14 19:20:37:
Já asi v Mostě na autodromu smůlu měl, když jsem nevim jak rozstřelil váleček přesuvníku vstřiku. Oprava čerpadla, pro jistou výměna trysek Sprint 520 od Dieselpoweru, od tý doby auto studený bez žhavení nestartuje.
-> tunerlada: Swifta, Corollu, 147ku... ale nevim jak jsou na tom novejsi kusy korozi, melo by to bejt ok. A nebo toho Passata, kdyz to prijde Pavlovi jako mensi vozidlo.
-> vhml: nevěřím, na tomhle motoru to dělá každemu na LPG
-> tunerlada: octavku a golf je podle mě dobra volba, jeste bych mrkl treba na passata ale všechno ma ty svoje místečka kde se ta rez holt tvoří![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Pavel P..: s chipem i za méně
Polo nebo fabku v SDi... sice to nebude rychlík ale zase nehnije a jezdí za 4L/100
no a jaké jiné auto popř. krom toho golfa by jste mi dopodučili ? Nechci už nic co bude rezavět a nechci nic zbytečně velkýho
-> Pavel P@nkáč 30.11.14 19:20:37: klidně přiznám, že už to samo od sebe loni přestalo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P@nkáč: taky si myslím že s LPG by mohly být časem problémy.. děda má fábku 1.4 16V na plyn a sice to jezdí ale občas to taky pozlobí ať na plyn nebo na benzín když delší dobu nejede na benál.. u mě prostě zatím vyhrává na plné čáře jak píšeš tdi rotačka. Neznám v okolí nikoho kdo by s tím měl problémy zásadní pokud to nezprasí nějakým extrémním chipem nebo většíma vstřikama
-> tunerlada: kup si tdi rotačku nic lepšího není, LPG jsou starosti na víc, VHLM sice piše že je to supr ale že mu to trochu cuka když se to přepíná nebo je to studeny už nepřizná, a nejde to uplně dokonale seštelovat, je to jen alternatyvní dodělavanej system takže co od toho čekat...
u toho TDi bude vyšší počet km ale to vubec neřeš je to nesmrtelny to by jsi musel mít smulu.
u toho TDi bude vyšší počet km ale to vubec neřeš je to nesmrtelny to by jsi musel mít smulu.
-> vhml: takže raději než golfa v tdi tak koupit třeba 1.8 v lpg či fabii 1.4 v lpg ?
-> tunerlada 30.11.14 16:55:54: jezdím na LPG už leta a nemusíš se toho všimnout, jen občas vyměníš filtr. Náklady provoz vychází podobně. Sharan jezdí za 11,5l LPG ale u Golfa to bude míň a ve prospěch LPG oproti naftě
-> Nwkt: jojo to máš recht, já takhle před podzimem kupoval s kamošem Stilo 1,9 jtd a jelikož sem mu dělal poradce tak jsme nakonec projeli celou zemi křížem krážem viděli snad okolo 20 aut než se našlo jedno přijatelný cenou i stavem
-> tunerlada: Dokud to neuvidíš a neprojedeš to tak to nemá cenu ... kamarád kupoval v srpnu B5.5 passata a co jsme objeli aut. V inzerátech libovky a ve finále hrozný stočený, bouraný pastoušky
-> Jarda/felda: a máš to někde potvrzené jako ze zkušenosti a tak ? jak je to lpg spolehlivé
-> Nwkt: no dvojku kdybyhc kupoval tak počítám od 150 tis a víc ale myslel sem toho golfa do 90 tis. To už se dají koupit relativně pěkný kusy.. mě třeba padl do oka tento teď.. auto.bazos.cz/inzerat/... /Golf-IV.php a tento auto.bazos.cz/inzerat/... /Golf-19-TDI-96-KW-8xairba g-Klima.php
s tím teda že počítám že takových 30 do toho golfa ještě padne když ho dovezu.. rozvody,brzdy, zimáky a kdoví co se ještě najde . Octavii I kupovat nechci už jen proto že je to zbytečně velký pro mě a taky ty sedadla krom RS sou k pláči
-> Nwkt: no dvojku kdybyhc kupoval tak počítám od 150 tis a víc ale myslel sem toho golfa do 90 tis. To už se dají koupit relativně pěkný kusy.. mě třeba padl do oka tento teď.. auto.bazos.cz/inzerat/... /Golf-IV.php a tento auto.bazos.cz/inzerat/... /Golf-19-TDI-96-KW-8xairba g-Klima.php
s tím teda že počítám že takových 30 do toho golfa ještě padne když ho dovezu.. rozvody,brzdy, zimáky a kdoví co se ještě najde . Octavii I kupovat nechci už jen proto že je to zbytečně velký pro mě a taky ty sedadla krom RS sou k pláči
-> tunerlada: Tak dvojková Okta v naftě kolem 90ti bude spíš kasička ....
-> tunerlada 30.11.14 16:22:47: 1.8t s lpg budeš jezdit za míň jak s tdi
-> tunerlada: Někde byla kalkulačka co tě vyjde výhodnějš ... zkus google.
To máš měsíčně cca 2500 km jenom do práce. Takže to máš olej a filtry 2x ročně, možná i víc pokud pojedeš někam na dovolenou a tak. K tomu klasika čepy, silentbloky, ložiska ...
To máš měsíčně cca 2500 km jenom do práce. Takže to máš olej a filtry 2x ročně, možná i víc pokud pojedeš někam na dovolenou a tak. K tomu klasika čepy, silentbloky, ložiska ...
-> Nwkt: co konkrétně bys doporučil ? já právě nevím co bude lepší.. jestli sehnat něco lpg a nebo tdi. Spíš se pořád přikláním k tdi pač zkušenosti a okolí ukazuje že je to spolehlivý narozdíl od lpg a žádné revize atd
je tam třeba i zrada co se týče spolehlivosti nebo závad dle kodu motoru? že vím co sem tak slyšel že třeba u 2.0 tdi se tam musí dát pozor na to který typ že jeden je horší.. Jinak uvažuji i o Octě II či Alfě 159 Jtd ale raději bych něco do toho kila i s údržbou první
je tam třeba i zrada co se týče spolehlivosti nebo závad dle kodu motoru? že vím co sem tak slyšel že třeba u 2.0 tdi se tam musí dát pozor na to který typ že jeden je horší.. Jinak uvažuji i o Octě II či Alfě 159 Jtd ale raději bych něco do toho kila i s údržbou první
-> tunerlada: To už bych radši šel do LPG. Jinak extra problémový nejsou ani PD, ale spotřeba o něco vyšší. Kdybych kupoval tak nějakej poslední ročník ...
ot mimo téma ale rozhoduju se pro nový spotřebák protože budu jezdit denně do práce 150km a feldu si nechci zhuntovat. Takže padla volba na VW Golf IV. Máte někdo zkušenosti co se týče třeba kvality/techniky modelů 99-00 a novějších 03 ? Popř. něco na co si dát pozor krom klasických věcí.. Sháním něco s rozumným náletem, nenapadené tuzerem (což je problém jak tak koukám) v 1.9 tdi 81kw a je to celkem boj.. už sem se tak nějak smířil že jen do samotného auta a přihlášení dám 90 tis + pak stejně raději udělám rozvody
-> LuMi: Vento, T4 Transporter, B4 Passat..
-> Pavel P@nkáč 01.06.14 21:53:11: samozřejmě příčný, podélný/sharan jsou za dvojnásobný ceny ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)