VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
4157 příspěvků (zobrazeno 3601 až 3650) od 24.01.2014 do 02.11.2025, založil/a LuMi
řadit dle data
19:03:46
11.03.2020
StepaNoFUN
-> Karel.: No na poškrábání se pojistka stejně nevztahuje, tak by mohli. Poškrábaný aby to neprošlo STK určitě není a že se za 3 tejdny náhodou rozbije?
18:57:52
11.03.2020
Karel.
-> palinator: uvažuju o tom3
-> saskyn2: kdo mi pojistí poškrábaný okno? Okno se před pojistkou fotí a nikdo mi tohle nepojistí4
18:55:31
11.03.2020
saskyn2
-> Karel.: v nákupu AGC asi 5t. Tak to pojisti jak píše nwkt, ještě si uděláš 8 na pojištovně.
18:54:30
11.03.2020
palinator
-> Karel.:
Budeš z toho dělat mléčný sklo? 3
18:53:55
11.03.2020
Karel.
sonax něco na okna dělal, stálo to spoustu peněnz, ale výsledek nula. Napadlo mě pod vodou zkusit 2000 šmigrl1
18:52:13
11.03.2020
Karel.
-> Nwkt: koupil jsem pro zákazníky Passata 3C5 a už bohužel má poškrábaný okno a i v nákupu to okno není levný viz výhřev, senzor atd4
18:00:47
11.03.2020
Cumper
-> StepaNoFUN: no asi jo
17:52:11
11.03.2020
StepaNoFUN
-> Cumper: Tak zrovna při ceně předního okna na octávku bych to asi jinak než výměnou neřešil.
17:50:09
11.03.2020
Nwkt
-> Karel.: Jo, pojistit a pak vyměnit 3
17:46:35
11.03.2020
Cumper
-> Karel.: tohle by mě taky zajímalo. Na oktávce mám na okně spostu jemných škrábanců které jsou vidět hlavně v noci když jede auto proti a nebo v létě proti sluníčku. Dost mě to štve ale zároveň se mi kvůli tomu nechce okno měnit. Obávám se že nakonec mi ale nic jinýho nezbyde.
17:26:51
11.03.2020
Karel.
Nemáte někdo prosím zkušenost s rozleštěním čelního skla, které je "poškrábáné" od stěračů?kdysi jsem měl něco od sonaxu, ale to absolutně nefungovalo. díky
23:34:11
10.03.2020
Venca.
Změněno, díky pánové4
20:17:59
10.03.2020
Nwkt
-> Venca.: Proklikej menu a hledej vlaječky
16:56:55
10.03.2020
Milan 136
-> Venca. 10.03.20 12:38:17: Škodovky to mají pod tlačítkem MENU. To bude stejný. Třetí položka.

VW Passat B8 2.0BiTDI - Car Setup overview - pregled možnih nastavitev avtomobila



New Volkswagen - Active Info Display Setting - Discover Navigation Pro - Change Language and Units

upraveno 1x, naposled 10.03.2020 16:58:23
13:11:12
10.03.2020
bouchy
-> Venca.: Menu->Vozidlo->symb ol nastavení->Jazyky nebo tak. A teď franouzsky3 Vehicule->kolečko-> Langues nebo tak5
12:38:17
10.03.2020
Venca.
-> Milan 136 10.03.20 12:02:35: Tak sem asi slepej, nemůžu to najít. Noc nic, hlavně když to jede1
12:02:35
10.03.2020
Milan 136
-> Venca. 10.03.20 09:03:05: Určitě. Na displeji rádia.
09:03:05
10.03.2020
Venca.
Rychlý dotaz, VW Passat r.v.2016, jak změnit jazyk v menu? Měli to půjčené kolegové z Belgie a na tu Francouzštinu se nedá koukat. Díky moc.
00:18:26
08.03.2020
Nwkt
-> Jarda/felda: dálka a čip je původní. Vyřezání planžety bylo 2,5x dražší než celej obal 3
upraveno 1x, naposled 08.03.2020 00:19:00
23:18:16
07.03.2020
Jarda/felda
-> Nwkt 07.03.20 21:34:05: dálka funguje ?
21:52:52
07.03.2020
michael
-> Nwkt: Umí mají tam několik variant, také jsem tam toho nakoupil.
-> castrol: Přesně to celoplastové to je hnus6
21:44:42
07.03.2020
castrol
-> michael: -> Nwkt: sto krat lepsie ako celoplastove 1
21:34:05
07.03.2020
Nwkt
-> michael: jo soudruzi v číně to umí dobře, tak jsem koupil na beetla 3
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Nwkt vložen 07.03.2020 21:34:05
18:55:07
07.03.2020
michael
Dopasováno 4
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od michael vložen 07.03.2020 18:55:07
18:54:13
07.03.2020
michael
Tak konečně dokončen klíček 6
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od michael vložen 07.03.2020 18:54:13
21:51:46
05.03.2020
StepaNoFUN
-> MATTESS: Asi záleží na mytí a na provozu. Ať služebák napatlám skoro čímkoli, tak po 2 umytích teplou WAPkou (bláto až na střeše) na tom není vidět nic.
21:47:43
05.03.2020
MATTESS
-> StepaNoFUN: Karoserii jsem voskoval na konci října a přítomnost vosku je na laku stále patrná
20:48:06
05.03.2020
StepaNoFUN
-> MATTESS: Bude. První 3 tejdny. :-D
15:09:00
05.03.2020
MATTESS
Na disk jsem aplikoval vosk, co mám na karoserii. Tak uvidím, jestli bude znát nějaký efekt.
14:09:52
05.03.2020
suri
-> Jirik_Tuňák1983: Ja dávam WURTH nano ochranu a funguje to , ale kedysi som disky aj voskoval ručne , dnes to už nedávam , ale čas na dôkladné umytie , vybrúsenie dosadačky , preváženie origo závažiami , ošetrenie diskov a gúm si vždy nájdem

a vyberám aj kamienky ... raz sa to možno otočí nebudem to vôbec riešiť
14:08:40
05.03.2020
Jirik_Tuňák1983
-> suri 05.03.20 12:32:23: Já jsem jednou nastříkal kola nějakým nanosráčem, který měl odpuzovat nečistoty a fungovalo to ve skutečnosti tak, že je naopak sbíral. 3
12:32:23
05.03.2020
suri
-> MATTESS: ja sa teším kedy už toto robiť nabudem a budem ako normálny ľudia ... umyť wabkou a hotovo
12:14:37
05.03.2020
castrol
-> MATTESS: este ze na tej ciernej con mam ja to nieje vidno 1
07:25:25
05.03.2020
MATTESS
Kola dočištěný, zbavený krupiček asfaltu, jen hodit na auto
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 05.03.2020 07:25:25
upraveno 1x, naposled 05.03.2020 07:25:35
12:51:16
20.02.2020
inulka
-> Milan 136: Žiadna chyba sa tam nenasla ale co si pamätám tak to robí min 2 roky lebo len teraz sme to začali riešiť
12:23:53
20.02.2020
Milan 136
-> inulka: Píše to něco za závadu? Ve velkým větráku je ŘJ ventilátorů. Občas to umře a pak je to na výměnu. Nebo mohou běžet z důvodu vady na motoru atd. Nebo voda ve svorkovnici ventilátoru.
09:40:14
20.02.2020
inulka
-> StepaNoFUN: Tak po včerajšej jazde sa sahara vôbec nevypína a ide stale na plno. K3d sa vypne klima tak sa vypne.
11:19:33
19.02.2020
palinator
-> StepaNoFUN:
A určitě naplno?
11:16:23
19.02.2020
StepaNoFUN
-> inulka: sahara s klimou je v poradku. A pak se spousti podle potreby.
09:55:18
19.02.2020
inulka
Zdravím vo spolok, chcem sa spýtať ako by mala správne fungovať sahara na Golfe 5 1.4 s climatronicom. Teraz keď sa naštartuje tak sa hneď spustia oba ventilator na najvyššíu rýchlosť a keď sa vypne klima tak sa vypnú.
Vedeli by ste poradiť?
11:27:13
03.02.2020
StepaNoFUN
Dokáže mi prosím někdo prověřit VIN? WVWZZZ1KZAW541503
08:55:49
30.01.2020
palinator
-> Alenka:
Ale tak u mě je dálniční režim pasé a u nás je takovej režim docela nesmysl, protože valit někde 200+ je ve dne skoro nemožné.
Kouli na autě nemám a asi ani nebude.

Požadavek byl jasnej - spotřeba a "sériová" kouřivost. Pokud by víc nahulená úprava měla znamenat znatelný zvýšení spotřeby, např. v kopcovitých oblastech, a zvýšení kouřivosti, asi bych zájem neměl. S emisema bude pakárna čim dál větší a stačí, že už jedno auto emisně v prdeli mám. 3
18:48:31
29.01.2020
Alenka
-> palinator: pokud predtim na dalnici poradne vyfoukas pavouky z vyfuku a jinak je motor v poradku, tak to v pohode projde :)

Ty mas vnejsi otackovou krivku naladenou tak, jak to delam, kdyz nejsou zadne specialni pozadavky.
To znamena, aby motor a cely hnaci retezec bez ujmy prezil dlouhodobou zatez za jakychkoli podminek.

Pokud te uprostred leta v tech nejvetsich vedrech nenapadne nic lepsiho nez zaprahnout za auto vlek a drtit po dalnici furt plnej, tak to muzes bez obav udelat, aniz by se cokoli prehrivalo, nebo dochazelo ke snizeni zivotnosti jakychkoli komponent motoru nebo spojky/prevodovky.

U tebe by se SW jeste lehce nacpat dal, ale uz by to zacalo v zatezi lehce kourit a turbu by dlouhodobejsi zatez taky uplne neprospivala.

Tyhlety hodne "nakonovane" upravy jsou dobre pro nekoho, kdo spis vykon vyuziva narazove pro predjizdeni nebo se obcas sveze na okresce, ale jinak jezdi spis klobouka.
Takovyhle rezim to v pohode vydrzi, ale casta vysoka zatez po dalnici, nebo tahani vleku brzo posle neco do vecnych lovist.
10:13:57
29.01.2020
palinator
-> saskyn2:
To je už uplně přeplesk. V kontextu toho je 92 kW z 66 kW 1,9 docela prd. Ale přijde mi, že mě to auto jelo docela nakokot už v sérii na poměry jinejch 66 kW. Co jsem jel s tou kámošovou ALH liftback, co má najeto 72 tkm, tak ta letěla daleko líp.
09:57:55
29.01.2020
palinator
-> Alenka:
A pořád bez kouře? Nevzpomínáš si, v jakým požadavku jsi ladil to moje ALH? Pamatuju si jen, že jsem se divil tomu špičatýmu grafu výkonu, že si ten motor šel pro maximum fakt až do 4500, což tak nějak zbořilo mojí představu o osmiventilovým dieselu s úzkejma vstřikama, kde bych právě čekal, že nahoře už to nedokáže (včas) nakrmit naftou.
Ptám se na to, jestli to mám naladěný právě bezpečně nebo taky trochu narvaný a tedy jestli by z toho nešlo na krátkodobý sody ještě o něco víc - samozřejmě při podmínce, že to bude pořád emisně na úrovni série, což jsi mi deklaroval.

P.S.: 6. jedu na emise, tak se uvidí světová realita 47
21:10:22
28.01.2020
saskyn2
-> palinator: Marlkéty BNV mělo tuším 80KW odbržděných u tdi funa.
20:59:42
28.01.2020
Alenka
-> palinator: taky je to nacpaný co se dá 1
Takovéhle úpravy dělám jen sobě nebo na výslovné přání, pokud se maximální výkon bude využívat spíš nárazově.

Když by s tím někdo chtěl jezdit po dálnici furt plnej, počítej -10k a -30Nm.
V zimě by se to ještě nějak dalo, ale v létě by se ten motor dřív nebo později utavil, zvlášť když ty KKK turba, co se na to dávaly, nemají zrovna super reputaci co se týče životnosti :)
12:16:16
27.01.2020
palinator
-> Alenka:
Pěkný, takový hodnoty jsem na 1,4 ještě neviděl.
16:26:42
26.01.2020
Alenka
-> palinator: až takhle do detailu jsem to nezkoumal, ale mám za to, že 5q převodovky maj vždy 228mm spojku.

Jinak, chtěl jsi graf, tak jsem to trošku nacpal a dneska změřil.
Z 51kW/155Nm na 78kW/257Nm :)
Tu vlnovku nahoře dělá EGT limiter, na brzdě se blbě chladil IC, tak to klepalo na 850°C.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Alenka vložen 26.01.2020 16:26:42
upraveno 1x, naposled 26.01.2020 16:27:07
18:29:53
20.01.2020
palinator
-> Alenka:
I spojka je stejná? Žiju v domnění, že něco posilněnýho někde bylo. 66 kW už má VNT, to vim.
Extreme Tyres