skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> Bery: No dneska DVD moc smysl nemá, vše online, max na nějakým USB
co je tovární sound systém?
řeším jestli vůbec to dvd mít v rádiu. už toho máme hromadu nastahovanyho, do toho ty netflixy...apod...
řeším jestli vůbec to dvd mít v rádiu. už toho máme hromadu nastahovanyho, do toho ty netflixy...apod...
zatím nic...ale v t4 bylo...je...2 DIN radio s dvd- nejaky pioneer, na zadní obrazovku už nedošlo. teď bych to chtěl dotáhnout včetně ty zadní obrazovky.
-> Bery: Akorát bacha, většinou to neumí tovární sound systém, pokud máš vyšší audio
-> Bery: Ty zadní obrazovky nebo origo DVD už máš? Jestli ne, tak je to fuk co koupíš
Řešil někdo do T5 multivan jiné rádio a třeba propojení se stropní TV pro zadní sedačky?
Potřebuju nějaký rádio 2 din s androidem, nebo bez, asi cd mechanikou, bez dvd, nebo s?? zatím hledám...
Potřebuju nějaký rádio 2 din s androidem, nebo bez, asi cd mechanikou, bez dvd, nebo s?? zatím hledám...
jako mimo výměny oleje se na žádný ladění takových motorů, převodovek a jednotek nechystám.
na 3.0 V6 nedosáhnu a ani o něm nesním.
Někde jsem psal jak si užívám t4 a už si vozím prdel v novým s dsg a je ten posun znát. na komfortu veliký skok, na spolehlivosti pracujeme..
na 3.0 V6 nedosáhnu a ani o něm nesním.
Někde jsem psal jak si užívám t4 a už si vozím prdel v novým s dsg a je ten posun znát. na komfortu veliký skok, na spolehlivosti pracujeme..
-> Bery:
Tole je uplně nejlepší na nízký otáčky... a taky na vysoký
Bez cukání, bez dunění. 
Tole je uplně nejlepší na nízký otáčky... a taky na vysoký


-> Bery 22.02.24 14:35:09: Ano, většinou co jsem jel, tak čím víc objem, tím to zvládalo nižší otáčky bez cukání a dunění.
3,0 mercedes je schopen jet na 900 otáček, ale tam to budou mít asi zmáknutý víc než u vw...čas ukáže
-> minno 21.02.24 15:54:04: No co co co.
Já jel necelých 70 do slušného kopce na sedmičku. Motor duněl jako prase, tak jsem odřadil pádlem dolů. Nejezdím s automatem zas tak často, takže jsem to zapomněl kontrolovat, co to tam skládá za hovadiny. Navíc jsem konverzoval s kolegou. 2.0 TSI.

-> Nwkt 16.02.24 21:40:45: no fuj
-> Nwkt 16.02.24 21:40:45: Potvrzuji ze služebáku.
Máme O3, O4 a S.

sport u mulťáka řadí lidsky. po dálnici ale i D v pohodě.
-> saskyn2 16.02.24 20:51:03: no jasný, ale softy na to podtáčení převodovky budou jak na suché tak mokré DSG
-> Jarda/felda 16.02.24 21:16:56: Lehce jo, ale stejně ti to nacpe 6 do kopce při 50km/h
-> Syny: No jo, já četl jen ten první příspěvek
-> saskyn2: Však píše, že se suchým nemá zkušenost.
-> Nwkt 16.02.24 18:19:12: režim "sport" to neřeší ?
-> Pavel P@nkáč: V Multáku přeci není suchý dsg ne? Tam je DQ381 jak v novějších naftách.
Ja mel suchou dvojspojku v kundaji a kdyz to par dni nejelo a prselo a bylo vlhko, mlhy... Tak mi pak prislo, ze tak prvni km to radilo nejak debilne, obcas to cuklo a tak... Ale jestli tam muze byt nejaka mikrokoroze? Netusim, ale zajimalo by me to...
-> Pavel P@nkáč: Motor vim, spis mi jde o to suchy DSG. V cem je pripadne horsi ci poruchovejsi nez mokry.
-> Syny: ta suchá převodovka nevím, nemám zatím zkušenost ale motor dobrej, svižnej, žere jak TDi, ale taky složitej jak naftovej, filtry ve výfuku, vysokotlaké vstřikování, už se o tom tu psalo...
-> Nwkt: jsou na to tunnzing softy, měl jsem v Multivanu
-> Nwkt: Jako jo podtaci, ale neni to tak strasny. Ale jezdil jsem jen s mokrym a tak nejak se vsude traduje, ze ten suchej je fuj :)
-> Syny: Nechceš DSG, prostě to podtáčí
Jaky mate zkusenosti s 1,5 TSI a DSG. Uz bych snad ze zoufalosti prezil i tuhle kombinaci. Je to suchy DSG (rekneme r.v. 2019+) furt takova bida a risk?
-> Borderer 23.01.24 06:56:49: Je to tuším DLC povlak.
-> Milan 136: Není to místo barvy nitridace?
-> Cumper 23.01.24 00:03:18: Vyměním olej a jezdim.. Měním rok/10tis.km
-> MVM 22.01.24 22:02:58: Díky za tip, to vypadá dobře, je to 505.01 a bez C3 . Koupím na příští výměnu. Tvoje vačka vydržela původní když jsi dával tenhle olej ?
Jinak díky všem za zajímavé postřehy o hydroštelech, doufám že to právě nebudu muset řešit, proto řeším ten ideální olej

Jinak díky všem za zajímavé postřehy o hydroštelech, doufám že to právě nebudu muset řešit, proto řeším ten ideální olej

-> Jarda/felda 22.01.24 22:44:29: Aha. Tyhle byly barevné (černé) komplet.
-> Milan 136 22.01.24 22:31:33: když říkám šedý tak mělo šedý vršek
ale boky byli leštěný bez barvy
takhle nějak vypadalo www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/034109309ad-zdvihatk o-ventilu-sdi-tdi-hydroste l-engineteam-14554.html
ale kupoval jsem to ještě na CC autodíly

takhle nějak vypadalo www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/034109309ad-zdvihatk o-ventilu-sdi-tdi-hydroste l-engineteam-14554.html
ale kupoval jsem to ještě na CC autodíly

-> Jarda/felda 22.01.24 22:25:08: Já měl takový. Lepší fotku nemám. Hrubý byl možná trochu ten černý povlak. Ale to se podle mě zaleští.
-> Milan 136 22.01.24 22:03:14: předminulou výměnu mi poslali šedou Inu tak měla hrubší povrch i když podle čísel byla určená pro PD 

-> ajok 22.01.24 21:26:40: Černá INA vypadá úplně stejně, jako originál. Které jsou taky INA
-> Cumper: Q8 Formula Excel 5W40. Několik let jsem to jezdil sam ve svy
fabii RS (PD)
fabii RS (PD)
-> ajok 22.01.24 21:26:40: černou Inu 

-> Jarda/felda 22.01.24 21:14:08: a to bys daval origo hydra? protoze kdyz vezmes do ruky origo hydrostel a treba inu, tak ta ina vzhledem k opracovani te vacce da urcite vic zabrat

-> Cumper 22.01.24 20:25:34: normálně bych dal 505.01 a víc neřešil, s rozvodama preventivně měnit i hydroštely a ona ta vačka něco vydrží 

-> Cumper 22.01.24 12:59:55: davam tendle motoil.cz/castrol-edge-5w
-40-turbo-diesel-titanium-
fst-5l
ale naopak to existuje C3 bez 505.01 a ja blbec na doporuceni mechanika ho nekolikrat dal :/
raglu.cz/castrol-magnatec -c3-5w-40-4l?utm_source...
edit: s tim titanium 505.01 je to urcite tissi, spis mysleji nedavat jen C3 a nam ho tam sam mechanik po oprave turba nalil :(
edit2: myslim ze s prisadou LM s MoS2 nic nezkazis, co se u obyc. mogulu extreme 10W40 objevilo SN (mozna zaroven, kdy to prevzali polaci), tak se mi v olejich u favomotoru zacalo objevovat vic bordelu, tak to ted liju vsude...
ale naopak to existuje C3 bez 505.01 a ja blbec na doporuceni mechanika ho nekolikrat dal :/
raglu.cz/castrol-magnatec -c3-5w-40-4l?utm_source...
edit: s tim titanium 505.01 je to urcite tissi, spis mysleji nedavat jen C3 a nam ho tam sam mechanik po oprave turba nalil :(
edit2: myslim ze s prisadou LM s MoS2 nic nezkazis, co se u obyc. mogulu extreme 10W40 objevilo SN (mozna zaroven, kdy to prevzali polaci), tak se mi v olejich u favomotoru zacalo objevovat vic bordelu, tak to ted liju vsude...
-> Cumper 22.01.24 20:25:34: To bys tam musel dát úplně něco jiného bez 505.01. Nějakej 10W40
Ta vačka u PD 8V je prostě slabý místo
Ta vačka u PD 8V je prostě slabý místo

-> Milan 136: Jj, já právě 505.01 bez C3 nikde nenašel a s C3 u starších motorů zase strašej že to blbě maže vačku... Tak snad ten olej co jsem tam dal je cajk, taky tam píšou že je to přímo pro PD
-> Cumper 22.01.24 12:59:55: To snad ani neexistuje?Já leju do BMM i přes DPF Millers EE Performance C3 5W40 mid saps. Sami ho do PD s DPF doporučují.
Ahoj, mám dotaz ohledně oleje do TDI-PD (konkrétně 85kw AJM bez DPF), patří tam norma VW 505.01 ale na druhou stranu všude čtu že nejsou vhodné oleje C3, pokud to nemá DPF, jenže olej specifikace 505.01 bez C3 jsem žádný nenašel, tak bábo raď, co nejlepšího tam dát?
...
Momentálně jsem použil tenhle www.motora.cz/oleje/.../t urbo-di-5w-40-c3-4l-214536 866.htm ale je to C3

Momentálně jsem použil tenhle www.motora.cz/oleje/.../t urbo-di-5w-40-c3-4l-214536 866.htm ale je to C3
-> Milan 136 10.01.24 20:56:30: No prý na to nejsou díly, ale nevím, já to pak dál neřešil.
-> saskyn2 10.01.24 20:42:34: To umí podle mě také. Jinak nevím, jak je to časté mimo mou bublinu, ale vstřik mrtvej elektricky jsem řešil asi 2x?
-> Milan 136 10.01.24 19:07:48: Kámoš co dělá v delphiservisu mi právě repas těch cay moc nedoporučoval, protože se repasuje jen machanika. Nebo spíš takhle zákazníkovi tekl jeden vstřik-ven na víko ventilů. Prý je tam nějaká gumička co se dá vyměnit. Ale po složení prý polovička těch vstřiků klepe, tak rovnou zákazníka připravit na to co se může eventuálně dít dál-repas. Jenže repas zase vyřeší jen tu mechanickou stránku, ale elektronika která na nich padá se nechá púvodní, takže se může klidně stát že třeba za 2 měsíce odejde.
-> vhml 10.01.24 18:21:44: Špatně dotažené, nechaný karbon v sedle. Běžné to není.
-> saskyn2 10.01.24 18:52:06: Nebylo to tak zlé.
Bylo to v Diesel servisu u Rady.
Tam ty tři nerozpadlé otestovali (měly malou dávku) a za celkem rozumné peníze je zrepasovali včetně dodání nových ima kódů.
Běží to krásně, jen je plný výfuk té nespálené nafty a hulí to jako kráva. Začalo mi blikat zbavení. Umřel snímač teploty 4. Asi mu to nechutnalo
-> saskyn2 10.01.24 18:52:06: Nebylo to tak zlé.
Bylo to v Diesel servisu u Rady.
Tam ty tři nerozpadlé otestovali (měly malou dávku) a za celkem rozumné peníze je zrepasovali včetně dodání nových ima kódů.
Běží to krásně, jen je plný výfuk té nespálené nafty a hulí to jako kráva. Začalo mi blikat zbavení. Umřel snímač teploty 4. Asi mu to nechutnalo
