![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Babetta
našel jsem jedny starší fotky... takže chlapci i toto se vám může stát na babettě ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Přema: nemám doma díly ani moc chuť se s tím dělat. Chtěl bych to dát k někomu kdo to opravdu seřídí a ne to patlat doma sám.
-> saSaT: Pěkný... jiný pastorek, výfuk hikone, karbec DelOrto, snížená hlava, zvětšené kanály, profrézované jak cedník... jó když se tím někdo baví... ono zajímavé to je, ale použitelné v praxi těžko... chválit se můžu akorát tím že to moc lidí nemá, a ty prachy v tom utopený jsou snad ještě hůř jak ve staré škodovce
Každopádně máš můj obdiv...
-> Mr.Lumpy: Na babettě není nic co by jsi nezvládl sám... pokud znáš alespoň základní princip 2t motoru a nemáš obě ruce levé....
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr.Lumpy: Na babettě není nic co by jsi nezvládl sám... pokud znáš alespoň základní princip 2t motoru a nemáš obě ruce levé....
Nevěděl by někdo o servisu v kterém dělají i babetty, dejme tomu v okolí Prahy nebo Mělníka?
No teďka moc ne, plánuju další evo :D Nejvyšší výkon to má při 7500 a dokáže se roztočit až někam za 9500. Bída no.
Cíl pro příští sezonu je 7k na zadním kole a použitelné výkon mezi 9000-11000![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
edit: tohle je měření z letošního roku
Cíl pro příští sezonu je 7k na zadním kole a použitelné výkon mezi 9000-11000
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
edit: tohle je měření z letošního roku
-> saSaT 10.11.15 20:54:11: Kolik to tak odhadem točí?
To by na maximálku ujelo 95%tům čínských skůtrů 125tek. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> saSaT: hezkypěkně :) Jak často na ní jezdíš?
Něco takovýho jsme chtěl taky. Nakonec jsem rád, když mi Babetta jezdí bez problémů :-D.
Něco takovýho jsme chtěl taky. Nakonec jsem rád, když mi Babetta jezdí bez problémů :-D.
No tak když se to tady tak rozjelo...
4,7k na zadním kole, maximálka zatím 82km/h![118](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/118.gif)
4,7k na zadním kole, maximálka zatím 82km/h
![118](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/118.gif)
-> Bukaj 27.09.15 21:36:53: originál z roku 77
stačilo tomu naložit do otáček na místě a shořela na popel, za jízdy to zvládala taky ale to se moc nestávalo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda/felda: To by mne zajímalo, cos tam měl za cívku, respektive při jakých otáčkách?
-> Bukaj: Tak já si je nechám no
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> krtik: To neutáhne magneto. Na Pio s origo zapalováním musí být 15/15, ale díky za nabídku![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Toto bys něchtěl? 6V 25/25W, ovšem nevim, zda pasuje na Pio.
-> Petr98: na volnobehu nejazdis tak je to fuck
-> Bukaj: obcas sa objavuju na moto burzach
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Petr98: Já na Pionýru mám opačný problém.
Částečně jsem jej vyřešil tím, že jsem sehnal originální Tesla žárovky, se kterými to i celkem svítí (na rozdíl od všeho, co se v současnosti prodává jako 6V 15/15W).
Narvy, se které svítily asi nejlíp (a jejichž výroba skončila někdy před 5-10 lety), se mi nepodařilo sehnat![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Částečně jsem jej vyřešil tím, že jsem sehnal originální Tesla žárovky, se kterými to i celkem svítí (na rozdíl od všeho, co se v současnosti prodává jako 6V 15/15W).
Narvy, se které svítily asi nejlíp (a jejichž výroba skončila někdy před 5-10 lety), se mi nepodařilo sehnat
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Bukaj: sviti to jako krava. Jen na vlnobeh malo.
-> Petr98: A v noci jezdíš s čelovkou? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ja tam dal vsechny zarovky 24voltove a uz nepraskaji
-> SexyStroj: zkusit koupit omezovač napětí, říká se tomu i stabilizator. Více o praskání žárovek zde mylms.cz/text-omezovac-na
peti-na-babettu
-> SexyStroj: skus ,mozno pomoze www.speaker.cz/motoboard_
305/viewtopic.php?f=5&
t=...
Nevíte, proč mi praskají žárovky v Babettě? Vždycky dám nové, svítí (dávám je tam když je nastartovaná) ,,,jezdím, ale jak jí chcípnu a znovu nakopnu, tak prasknou??? Co to?
-> krtik: díky za info. ... pak určitě napiš, já zkusím jak radil castrol, vyměnit to těsnění. ...mno po pravdě?! .... já jsem jí před časem taky po 4 měsících dosložil a už se mi nechce , jí zase rozebírat
... zatím jezdí, ale ono mě to nemine, jen trochu doufám, že to bude ten kohoutek, konkrétně to těsnění?!
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Petr98: Tak to je paráda, já bych čekal, že se nechá chvilku přemlouvat!?![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Petr98: To bych chtěl vidět
. Raděj si to ani nepředstavuju do detailu
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> krtik: Kdysi jsme meli takovou chajdu s kamosema a jezdili jsme s ni s kamosem v zime pro drevo. Na voziku za ni jsme vozili dva dvoumterove spodky stromu. Nebo jsem uvezl dva prazce (a to ma pry jeden cca 90 kg). Kamos si capnul k nadrzi, vzadu jsem mel 2.75ku drapák ze simsona a podomacku udelany blatnik a valilo se. Dneska bych tomu neveril, kdybych to nezazil a nekdo mi to rikal ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petr98: Babetta toho odveze hodně, mohu potvrdit
. Jen to musíš dobře připevnit
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> SexyStroj: Čoveče máš to moc pěkný!
A problém mám podobný. Dříve mi odmítala někdy nastartovat, později už úplně. Tak jsme pořídil, kromě káblíků, od zapalování vše nové. Všechno paráda, ale po rovince a do mírného kopce taky pocukává. Teď nevím, jak moc, ale dělá to tuším i při nižší rychlosti. Jak píšou kluci, zkusím taky poštelovat plovák, protože při pravé zatáčce do kopce se dlouze rozmýšlela, zda se rozjede :-D. Svíčku mám též černou, ale suchou. Jak je Babetta v zátahu ať do kopce či na rovině, tak jede krásně. Zatím to neřeším, neb jsem ji teď po opravě doskládal a jsem rád, že jezdí. Jak to prubnu, dám vědět :).
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
A problém mám podobný. Dříve mi odmítala někdy nastartovat, později už úplně. Tak jsme pořídil, kromě káblíků, od zapalování vše nové. Všechno paráda, ale po rovince a do mírného kopce taky pocukává. Teď nevím, jak moc, ale dělá to tuším i při nižší rychlosti. Jak píšou kluci, zkusím taky poštelovat plovák, protože při pravé zatáčce do kopce se dlouze rozmýšlela, zda se rozjede :-D. Svíčku mám též černou, ale suchou. Jak je Babetta v zátahu ať do kopce či na rovině, tak jede krásně. Zatím to neřeším, neb jsem ji teď po opravě doskládal a jsem rád, že jezdí. Jak to prubnu, dám vědět :).
-> Petr98: idealna taka nocna jazda na babette ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol: no trochu tece do spojek. Ale jede. A hned vecer jsem podnikl zkusebni jizdu asi 10 km. Pak ze nic neuveze ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Petr98: no ale ak by si na nej planoval jazdit urcite aspon gufera v motore vymenit
-> SexyStroj: skontroluj funkcnost a kedtak vymen tesnenie v nom www.motorky-skutre.sk/tes
nenie-palivovy-kohutik-bab
etta-207-210_d297221.html
-> castrol: hm??? plovák je seštelovaný !? .... hladina také? ... a co bych měl udělat s tím kohoutkem????
-> SexyStroj: skjontroluj kohutik ,popripade treba dostelovat plavak
-> castrol: co s tím?
-> SexyStroj: ak cuka tak nestiha dotekat benzin
-> Shadow_: karbes jsem čistil ...viz níže ... palivový filtr??? Co to je? mám jen sítko u palivového kohoutu? :-O ... směs mám na 1,5 otáčky otočení šroubu.
-> orf: karburátor je gardově vyčištěný?! ... leda by se tam musela dostat např: rez z nádrže, ale to by musela projít sítkem u kohoutku?!
-> SexyStroj: jestli jedeš a zničeho nic cuká a chcípá a atd. Jsou to zanesené trysky vyčistit karbec a dát palivový filtr. Pokuď budeš mít po této procedůře černou svíčku máš moc bohatou směs.
-> SexyStroj: pokud se to tak cuká tak bych tipnul nějaký binčus v karbecu který někde putuje a nebo ti vynechává zapalování
Tramtadadáááá
... hleďte a žasněte ... zde! ... Můj Sexy Stroj
Mno, ale .... mám zase problém a prosím o radu!? .... Babetta jezdí, ale ? ... Valím si to takhle 40Km /h a najednou spadne výkon a cukatůry a pak se zas chytne a pak zas cukatůry a to třeba 15 min a pak se to nějak vzpamatuje?!
Výkon jako by šel dolů!? .... a tak jsem rozdělal svíčku a zjistil jsem, že je sice suchá ...ale úplně černá od jemného prachu - dehtu, nebo co???
... a když jsem subdal "klobouček" ve výfuku, tak , černý a mastný svinstvo ( ten výfuk byl gardově očištěn a vypálen) ... Nedal jsem moc oleje do paliva??? .... Nebo co to může být?
Děkuji za radu:-)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Mno, ale .... mám zase problém a prosím o radu!? .... Babetta jezdí, ale ? ... Valím si to takhle 40Km /h a najednou spadne výkon a cukatůry a pak se zas chytne a pak zas cukatůry a to třeba 15 min a pak se to nějak vzpamatuje?!
Výkon jako by šel dolů!? .... a tak jsem rozdělal svíčku a zjistil jsem, že je sice suchá ...ale úplně černá od jemného prachu - dehtu, nebo co???
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Děkuji za radu:-)
-> Přema: nešla nakopnout, protože se zasekl v hlavě válce chcípák - nevracel se a zabraňoval nastartování. Stačilo jej vyndat očistit a šlape :-)
-> Shadow_: A GYT je původně (prvovýrobně) vyráběn PALem a VAPEm?
Protože na netu u těch malých pólů píšou pro standard a gyt, u velkých pro PAL a VAPE. Nehledě na to, že ty malý jsou ve dvou provedeních. Moc se v tom ještě nevyznám, tak proto sonduju a tak hloupě se ptám furt :-D.
Děkuju za trpělivost.
Protože na netu u těch malých pólů píšou pro standard a gyt, u velkých pro PAL a VAPE. Nehledě na to, že ty malý jsou ve dvou provedeních. Moc se v tom ještě nevyznám, tak proto sonduju a tak hloupě se ptám furt :-D.
Děkuju za trpělivost.
takže trochu jinak vysvětlení Rozdil je v tom,ze ten pol pro gyt je vetsi,kdezto pro tyristor je pol mensi.Neni treba tak budit,jak u gytu... Nedoporučuje se u 207 používat gyt kvůli větší proudům samožřejmě po určitých úpravách eletriky můžeš bez problému použivat gyt i na 207
-> Shadow_: A v čem je jiná elektrika zapalování 207 vs. 210, resp. proč jde ten PAL použít jen u 210?
já vím. jen to bylo konstatování. takže vím kolik najedu kilometrů na plnou nádrž a když se k tomu blížím tak dotankuji. :)
-> SexyStroj: čím to teda bylo? to že to po zahřátí chcípá není nic zvláštního, volnoběh nastav na teplém motoru(je to přímo uvedeno v příručce) a mělo by to být ok... u babet i fichtlů to dělalo vždy, prostě to je jinak když je to studené a když je to teplé každopádně se vše musí štelovat na teplém chvíli ti to ráno třeba bude trošku brblat ale potom to bude ok.. já jel letos v srpnu na 207čce Nový Jičín- Lipno a zpět (cca 900km) a do motoru jsem nešáhl ani jednou a to to jelo vpodstatě 10 hodin v kuse... hlavně když už jsi to rozjel tak s tím jezdi co nejčastěji, když s tím jedeš jednou za měsíc tak to jako kdyby zatuhne a prostě se tomu nechce poznáš to i pocitově...
-> Shadow_: prostě ti na palivovém kohoutu chybí zevnitř trubička pod sítkem nic vzláštního...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Shadow_: prostě ti na palivovém kohoutu chybí zevnitř trubička pod sítkem nic vzláštního...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Krtík
ty zapalovací poly.
ten standart se dá i použít i na babettu 28 / 207 / 210 a můžeš ho kombinovat s gytem
ten Pal jen na 210 a nedá se použít s gytem
ty zapalovací poly.
ten standart se dá i použít i na babettu 28 / 207 / 210 a můžeš ho kombinovat s gytem
ten Pal jen na 210 a nedá se použít s gytem